En löydä minua kiinnostavaa miestä
Olen 38v ja tuntuu että minusta ovat kiinnostuneita vain yli 50v ikäloput miehet tai sitten niin nuoret että näkevät minussa jonkun puuman. Eikö missään ole mukavia 30-40v sinkkumiehiä?
Kommentit (49)
Ei niitä löydy. Naisille riittää aina vanhempia miehiä tai huomattavasti nuorempia. Mutta sellaista "sopivasti nuorempaa" (n. 5 vuotta nuorempi) ei löydy mistään. Kokemusta on.
N42
No on kyllä todella omituista jos ei esim 45v miehelle kelpaa 38v nainen
Voi voi. Nyt siis olette kuin keskivertomiehiä.
Pisteet rehellisyydestä, et väittänyt, että kukaan mies ei kiinnostu sinusta, vaan että ne joista sinä olet kiinnostunut eivät kiinnostu sinusta.
Kyllä niitä on kun avaa silmät ja mielen. Mun kohdalle on osunut useampikin, tällä hetkellä tapailen 3 vuotta itseäni nuorempaa (kaikin puolin supersööttiä) tapausta :)
N39
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet etsinyt?
Vähän joka paikasta. Netistä, harrastuksista, töistä, baareista... Mistä nyt miehiä etsitään.
Ap
Aijaa. Mä kyllä löydän. Mutta yhtä en saa.
Voin lisätä listaan vielä karvaranteet, jotka ovat lyhyitä. Itse olen yli 170cm.
Netissä keskustelut johtaa heti seksiin. Seksisuhteeseen ovat kaikki valmiita. Ei kiitos. Parisuhde tuntuu kiinnostavan vain peräkammarinpoikia.
Mitä enemmän käyn treffeillä, niin vaatimukset nousee. Käyttäytymisestä en tingi, juntit eivät ole minua varten.
Esim. treffeille ei tulla oloasussa, ammattiani ei väheksytä, parkkimaksut saa hoitaa itse, esittäisi edes kunnioitusta minua kohtaan, suvaitsevainen on oltava (homot, mamut, eläimet, lapset...), matkailu avartaa ja joka ei ole matkustellut yhtään lähiön ulkopuolella on suppea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet etsinyt?
Vähän joka paikasta. Netistä, harrastuksista, töistä, baareista... Mistä nyt miehiä etsitään.
Ap
Millä tavalla olet etsinyt? Mennyt vain paikan päälle, tuijottanut maahan naama rytyssä ja odottanut miesten lähestyvän?
Mitä tarkoitat karvaranteilla? Siis ulkomaalaisiako vai?
Vierailija kirjoitti:
Voin lisätä listaan vielä karvaranteet, jotka ovat lyhyitä. Itse olen yli 170cm.
Netissä keskustelut johtaa heti seksiin. Seksisuhteeseen ovat kaikki valmiita. Ei kiitos. Parisuhde tuntuu kiinnostavan vain peräkammarinpoikia.
Mitä enemmän käyn treffeillä, niin vaatimukset nousee. Käyttäytymisestä en tingi, juntit eivät ole minua varten.
Esim. treffeille ei tulla oloasussa, ammattiani ei väheksytä, parkkimaksut saa hoitaa itse, esittäisi edes kunnioitusta minua kohtaan, suvaitsevainen on oltava (homot, mamut, eläimet, lapset...), matkailu avartaa ja joka ei ole matkustellut yhtään lähiön ulkopuolella on suppea.
Ei jumalauta, etkö yhtään edes yritä selvittää etukäteen netissä millaisen tyypin kanssa olet lähdössä treffeille?
No ei hyvältä näytä miestarjonta kun kattelee :D espoos välil kyl näkyy kuumia pukumiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoh, pitäisi olla suvaitsevainen, kun itse yleistät kaikki "karvaranteet" lyhyiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Ap:n viesti? Jos on, niin veikkaan että miehet saavat sinusta hieman kireän kuvan. Tai ainakin tuon viestin perusteella sinusta voisi sellaisen saada. Sellainen "vinkki" jos sallit, että huumorilla pääsee pitkälle. Toinenkin vielä bonuksena: miehet yleensä pitävät seksistä, heidän mielestään se kuuluu parisuhteeseen ja he yleensä toivovat naisenkin näin ajattelevan. Jos jutut netissä siirtyykin seksiin, se voi olla ihan vain sitä että mies tunnustelee sinun suhtautumistasi seksiin yleensä, eikä sitä että hän olisi kiinnostunut vain seksisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat karvaranteilla? Siis ulkomaalaisiako vai?
hyi helvetti karvaranteet, mutta miehen pitää olla suvaitsevainen :D
Voi ei. Harmi. Olen kuvailemasi yli 50 vuotias ikäloppu, mutta itse ajattelen että olisit minulle vähän liian nuori. Ota itsellesi nuorempi mies. Esimerkiksi joku 25-30 -vuotias, ainakaan et jää seksistä paitsi.
No toivotaan, että löydät etsimäsi. Hyvää kevään jatkoa.
Niin, mitkä olikaan ne sun oikeat vaatimukset miehelle? Hypergamia?
on mukavia. Ei ole mukavia, komeita, rikkaita, korkeakoulutettuja ja lapsettomia.