En löydä minua kiinnostavaa miestä
Olen 38v ja tuntuu että minusta ovat kiinnostuneita vain yli 50v ikäloput miehet tai sitten niin nuoret että näkevät minussa jonkun puuman. Eikö missään ole mukavia 30-40v sinkkumiehiä?
Kommentit (49)
No ilmeisesti me emme kohtaa missään. Minusta olisi myös mukavaa löytää ikäiseni 38 vuotias nainen seurustelukumppaniksi. Oma kokemukseni vaan on että 38 vuotiaat naisetkin ovat vielä suhteellisen nirsoja. Kannattaisiko alentaa niitä vaatimuksia ainakin deittailun osalta?
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Jos olet 38 ja miehen pitää olla 30-40 niin epäilen että laitat muutenkin aika tiukat kriteerit.
No ei nuo kyllä kovinkaan tiukat kriteerit ole jos haluaa että mies on suunnilleen samanikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 38v ja tuntuu että minusta ovat kiinnostuneita vain yli 50v ikäloput miehet tai sitten niin nuoret että näkevät minussa jonkun puuman. Eikö missään ole mukavia 30-40v sinkkumiehiä?
On mutta olet jo liian vanha. Nainen kun ei ole mies.
Sinkkumies
30 vuotiaana katselin 23-25 naisia. 38 vuotias nainen etsii 30 vuotiasta miestä, niin täytyy sanoa että todella tuuri pitää käydä, että juuri sellainen mies haluaisi vanhan naisen.
Miesten logiikka tuntuu joskus oudolta. Jos 38v nainen sanoo että alaikäraja miehelle on 30, niin silloin hänellä on liian tiukat kriteerit kun 30v on niin paljon nuorempi. Eikö nuo kriteerit silloin ole väljät jos paljon nuorempikin kelpaa?
Ole ilman miestä. Niin minäkin. Ja suosittelen sitä kaikille naisille.
Kyllä 30-vuotiaita sinkkumiehiä on paljon, mutta ne bailaavat ja bilettävät vielä. Ja sitten 40-vuotiaat ovat melkein kaikki varattuja. Toivoa voisi olla siis jossain 36-vuotiaassa, joka on jo aikuistunut. Mutta sitten kriteerit ovat taas kauhea tiukat, jos vain 2 vuotta nuorempi kelpaa.
Sattuma ja onni ratkaisee, netti on paras paikka tsekkailla kun voi rajata iän. Joku 4-kymppisenä sinkuksi jäänyt tai eronnut mies -joka valmis suhteeseen - olisi paras.
Mikä minussa sitten on vialla kun nimenomaan nämä 20-28 vuotiaat pyörivät ympärillä. T, 38v kahden lapsen äiti ( ja silloin kun olin 25 v äiti, niin 18 vuotiaat kysyivät että miksi mulla ei ole tollasta mutsia.:D Ylipäänsä kaikista parhaiten mua ovat aina kohdelleet itseäni nuoremmat miehet. Ilman mitään ylimielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa sitten on vialla kun nimenomaan nämä 20-28 vuotiaat pyörivät ympärillä. T, 38v kahden lapsen äiti ( ja silloin kun olin 25 v äiti, niin 18 vuotiaat kysyivät että miksi mulla ei ole tollasta mutsia.:D Ylipäänsä kaikista parhaiten mua ovat aina kohdelleet itseäni nuoremmat miehet. Ilman mitään ylimielisyyttä.
Tuon ikäiset miehet, jotka eivät saa oman ikäluokkansa haluttavimmilta naisilta, ratkaisevat aika useinkin ongelman alkamalla vokotella kertaluokkaa vanhempia naisia. Tämä strategia on usein myös palkitseva siitä syystä, että neljääkymppiä lähestyvien naisten kysyntä heidän oman ikäluokkansa miesten parissa on rajusti vähäisempää kuin kymmenen vuotta nuorempana. Ottajia tuon ikäisille naisille on siis selvästi vanhemmissa ja toisaalta myös selvästi nuoremmissa miehissä. Saman ikäiset miehet taas tavoittelevat selvästi nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä. Ehkä etsit kumppania vääristä paikoista tai et vaan ole niin kiinnostava tapaus tuon ikäisten miesten silmissä. Miehet kun noin keskimäärin ovat kiinnostuneita itseään nuoremmista naisista.
M33
Heh. Spot the contradiction.