Miehet, mikä lyhyissä naisissa kiihottaa?
Palstalla tunnutaan yleisesti pitävän lyhyitä naisia pitkiä seksikkäämpinä. Tiedän kuitenkin olevan myös miehiä, jotka pitävät pitkistä naisista. Ettei meidän pitkien itsetunto nyt ihan hiivu, niin kertokaa pliis jotain, mikä pitkissäkin naisissa kiihottaa. Kuinka pitkä muuten naisen tulisi olla, jotta katsotaan pitkäksi?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tarkoitus oli kyllä otsikoida, mikä pitkissä naisissa kiihottaa... Ap
Ei ainakaan äly...
Työpaikalla oli tosi pieni nätti nainen, kaikki miehet oli lääpällään kun se oli "kuin karkki" :) Oli kyllä kaunis myös luonteeltaan, kaikille yhtä ystävällinen ja ihana. Ehkäpä lyhyys tai pituus yksistään ei riitäkään pitkälle.
Pituusketjuista tulee ilmi ainakin se, että joitain lyhyitä naisia vituttaa pitkät kanssasisarensa aivan todella, todella syvästi.
Vai onko vaan joku yksi sekopää aina riehumassa, ehkä.
En nimittäin livenä ole törmännyt tällaiseen pitkien ja lyhyiden naisten vastakkainasetteluun.
Ylipäätään naurettava ajatus, että pelkkä pituus kertoisi ihmisen viehättävyydestä yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pituusketjuista tulee ilmi ainakin se, että joitain pitkiä naisia vituttaa lyhyet kanssasisarensa aivan todella, todella syvästi.
Vai onko vaan joku yksi sekopää aina riehumassa, kyllä.
En nimittäin livenä ole törmännyt tällaiseen pitkien ja lyhyiden naisten vastakkainasetteluun.
Oma kohtainen kokemus on, että pienet on helpompia käsitellä. Pitkä hujoppi on hankala ei oikein tunnu osuvan oikeisiin paikkoihin. Saman kokoinen on ok ja pieni on mahtava käsiteltävä.
M30+ kirjoitti:
Oma kohtainen kokemus on, että pienet on helpompia käsitellä. Pitkä hujoppi on hankala ei oikein tunnu osuvan oikeisiin paikkoihin. Saman kokoinen on ok ja pieni on mahtava käsiteltävä.
Pienenä naisena koen samoin, kun tykkään juuri siitä itseäni vahvemman miehen mahtavasta käsittelystä...
Määritelmä lyhyelle naiselle: otat wc paperirullan hylsyn ja laitat naisesi sen sisään. Jos pää ei tule ulos hylsyn päästä -> naisesi on lyhyt.
lyhyessä naisessa on etunsa jos on normipainoinen, kätevä käännellä sängyssä kun painaa vaginaan tai anukseen, suihinotossa sopii esim saunan lauteilla hommiin hyvin, ja muutamat lyhyet naiset ovat olleet aika tiukkoja piparistaan ja pienet häpyhuulet eli ihan ok
Eikö iso pituusero ole enemmän naisten juttu, kuin miesten? Naiset suosivat yli kaksinkertaista eroa verrattuna miesten suosikkiin.
Itse haaveilen itseäni huomattavasti pitemmästä naisesta. Onko naiset ihan mahdotonta, että miehesi olisi itseäsi lyhyempi?
Mun vaimo on 152/42 ja kokemuksesta voin sanoa, että kyllä kääntyy päät. Sen pitkät kaveritkin sanoo, että "olet niin seksikäs" ja mä luulen, että se tulee koosta. Siro on paras.
Olen pitkä nainen ja saan miehiltä huomiota. Minulle on ihan sama, tykkääkö joku enemmän lyhyistä. Miksi sen pitäisi haitata?? Kyllä kaikille riittää ottajia.
Pää pystyyn vain, ap :)
Eiköhän luonto hoida nämäkin asiat ja vie tikanpojan niin matalaan kuin korkeaan puuhun. Pieni nainen herättää miehen intohimon, tunteen ylivallasta ja voimasta; saa kunnolla panna (toivon mukaan molempia kiihoittavalla tavalla). Pitkässä naisessa on paljon tavaraa ja voitettavaa, vieteltävää. Kiihoittavaa jos pärjää, kaataa ja pääsee päälle - tai sekin jos joutuu alle alistetuksi, naisen himon kohteeksi, pantavaksi.
Tuossa minun mielikuvani ja fantasiani; itse kullakin on omansa. Ja ihania ovat olleet sekä lyhyet (kiitos Riitta, Armi jne) että pitkät (kiitos Arja, Liisa ym) naiset.
Näin joskus työmatkalla pitkän naisen, joka oli lähes kaksimetrinen. Tyylikkäässä hameessa ja pitkävartisissa mokkasaappaissa oli tyrmäävän upea. Seuraavana päivänä kohdattiin aamupalalla. Olipa viehättävä hymy.
Vierailija kirjoitti:
Itse haaveilen itseäni huomattavasti pitemmästä naisesta. Onko naiset ihan mahdotonta, että miehesi olisi itseäsi lyhyempi?
Ei ollenkaan mahdotonta. Mulla on ollut itseäni lyhyempiä kumppaneita, vaikka aviomies nyt sattuukin olemaan pitempi. Todellakin vain sattuu olemaan, se ei ollut kriteeri.
Eikä mulla ole ollut koskaan ongelmia tuntea itseäni naiselliseksi, ei niiden lyhempienkään kanssa.
t. N 180 cm
Vierailija kirjoitti:
Voisin kiihottua periaatteessa kenestä tahansa naisesta, mutta helpommin kiihottuisin jos nainen on kaunisvartaloinen. Kaunis vartalo voi olla niin pienikokoisella kuin pitkällä naisella.
Tämä. Pääasia että on isot tissit, kapea naisellinen vyötärö, sileä iho, pyöreä pylly ja hoikat sääret, pituudella ei väliä.
Turhaa pintakuohaa höpistä ihmisen koosta vetovoimatekijänä. Huomio kiinnittyy poikkeavaan kokoon tai ulkonäköön. Viehätys syntyy tuttuudesta ja henkilökemiasta. Näiden pohjalta muodostuu seksuaalinen vetovoima. Kuuntele totuuden sanaa.