Mitä mies meinaa?
Toki tätä ei voi tietää muut kuin mies itse mutta mietin silti. Tunnustin ihastukseni miehelle joka onkin naimisissa. Sanoi olevansa otettu ja yllättynyt että kaltaiseni nainen on hänestä kiinnostunut. Ei kuulemma käsitä miten voin olla sinkku ja ei kuulemma miettisi hetkeäkään jos olisi vapaa. Mies on minua vanhempi ja lapsi asuu kotona vielä vuoden. Antoi ainakin ymmärtää että suhteessa on haasteensa muttei mitään kai isompaa.
Vedin itse tämän jälkeen hyvin asialinjalle. Olemme nähneet pari kertaa työn merkeissä tämän jälkeen ja olleet ihan normaalisti. Ajattelin että mies olisi hyvin korrekti ja lopettaisi kaiken ylimääräisen yhteydenpidon. Mies kuitenkin soittelee ihan muuten vain (edelleen) ja juttelee niitä näitä. Voiko joku oikeasti vain olla niin ystävällinen että jatkaa ihan kuten ennenkin vaikka on sanonut ettei petä ja tehnyt tiettäväksi olevansa varattu. Vai onko jotain kiinnostusta kuitenkin?
Kommentit (20)
Juttelen koska tehdään töitä yhdessä. Enkä lyö luuria korvaan jos puhuu muuta kuin työjuttuja. Ollaan aina juteltu matkustelusta, viikonloppumenoista yms. Ajattelin että mies lopettaisi tämän nyt mutta ei näköjään. Soittelee myös ihan vain toivottaakseen hyvää lomaa yms. Ei olla samassa työpaikassa mutta tehdään töitä yhdessä.
Tuskin otti avautumistasi liian vakavasti, ja siksi kohtelee sinua täysin normaalisti edelleen. Elämänkokemus auttaa tässä. Ota itse etäisyyttä, jos koet tarvetta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin otti avautumistasi liian vakavasti, ja siksi kohtelee sinua täysin normaalisti edelleen. Elämänkokemus auttaa tässä. Ota itse etäisyyttä, jos koet tarvetta siihen.
Saattaa hyvinkin olla kyse tästä. Tosin on alusta asti kohdellut minua eri tavalla kuin muita, tuo lahjoja, vie syömään, soittelee ihan tikusta asiaa yms.
Naurettavaa touhua. Itse en rupeaisi lätisemään paskaa edes Ralph Fiennesin kanssa puhelimessa jos olisin paljastanut tunteeni hänelle ja hän olisi tehnyt selväksi että elää parisuhteessa. Pönkittää itsetuntoaan. Pitäisin pönttönä ja eiköhän mielenkiinto lopahtaisi siihen.
Pehmittää sinua saadakseen seksiä? Ei kunnioita vaimoaan. Eikä muuten sinuakaan.
Kai sillä sitten on alkanut pyöriä sun pylly mielessä ja on sitten jännää jutella kanssasi. Parempi olisi ehkä lopetaa yhteydenpito. Ei tuo oikein kuulosta sellaiselta pelimieheltä, jonka kanssa mitään sivusuhdettakaan kannattaisi harkita.
Vierailija kirjoitti:
Pehmittää sinua saadakseen seksiä? Ei kunnioita vaimoaan. Eikä muuten sinuakaan.
Eiköhän toi olisi ap:lta jo saanut jos haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa touhua. Itse en rupeaisi lätisemään paskaa edes Ralph Fiennesin kanssa puhelimessa jos olisin paljastanut tunteeni hänelle ja hän olisi tehnyt selväksi että elää parisuhteessa. Pönkittää itsetuntoaan. Pitäisin pönttönä ja eiköhän mielenkiinto lopahtaisi siihen.
Pitäisit Ralph Fiennesiä pönttönä koska hän ei olisi kiinnostunut sinusta:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän toi olisi ap:lta jo saanut jos haluaisi.
Ei välttämättä. Ap luuli sinkuksi.
Ei ole ensimmäinen kerta kun uskolliseksi itseään tituleeraava mies alkaa hyvinkin vilkuilla sivulle jos tilaisuus tarjoutuu. Olisi pikemminkin poikkeus jos niin ei kävisi.
Ei kukaan halua ajatella olevansa petturihuora vaikka olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa hyvinkin olla kyse tästä. Tosin on alusta asti kohdellut minua eri tavalla kuin muita, tuo lahjoja, vie syömään, soittelee ihan tikusta asiaa yms.
Kuulostaa siltä että mies on ollut ihastunut sinuun jo pidempään. Samaan viittaa nuo kehut, jotka sait vastauksena kun kerroit omasta ihastuksestani (ei voi uskoa että tuollainen nainen on kiinnostunut hänestä, ei voi uskoa että olet sinkku jne.)
Jotenkin toivoin että olisin oman ihastukseni paljastamalla saanut joko sellaiset pakit että nolostuminen tappaisi ihastuksen tai sitten hommasta tulisi jotain. Olin pettynyt että mies onkin naimisissa mutta yllätyin että välimme ovat säilyneet ihan ennallaan, päinvastoin mies on vielä ehkä entistä ystävällisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että mies on ollut ihastunut sinuun jo pidempään. Samaan viittaa nuo kehut, jotka sait vastauksena kun kerroit omasta ihastuksestani (ei voi uskoa että tuollainen nainen on kiinnostunut hänestä, ei voi uskoa että olet sinkku jne.)
Jotakuinkin niin mies sanoi muun ohella ettei vika ole minussa tai hänessä vaan ainoastaan olosuhteissa. Ja että ei miettisi hetkeäkään jos olisi vapaa. Mies ei ole koskaan pettänyt ja pitää sitä kunnia-asiana. Sanoi että jos jotain tekisi, niin eroaisi ensin nykyisestä liitostaan. Sanoin että arvostan todella hänen periaatteitaan ja pidän häntä hyvänä miehenä. Inhimillisenä pidän sitä että ihastumisia tapahtuu.
Kiltti mies kirjoitti:
Vain epätoivoinen kurppa kertoo ihastuksesta varatulle miehelle.
Olin siis jostain syystä käsityksessä että mies on nykyään vapaa. Tiesin kyllä että on ollut naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakuinkin niin mies sanoi muun ohella ettei vika ole minussa tai hänessä vaan ainoastaan olosuhteissa. Ja että ei miettisi hetkeäkään jos olisi vapaa. Mies ei ole koskaan pettänyt ja pitää sitä kunnia-asiana. Sanoi että jos jotain tekisi, niin eroaisi ensin nykyisestä liitostaan. Sanoin että arvostan todella hänen periaatteitaan ja pidän häntä hyvänä miehenä. Inhimillisenä pidän sitä että ihastumisia tapahtuu.
Selvä peli. Tykkää susta niin ei halua olla tyly, vaan pitää sut elämässään kuten tähänkin asti.
Ja sinä juttelet takaisin?