Arvatkaa painoni! (kuva)
Pituutta on 174 cm. Muutakin asiallista kommenttia saa antaa :)
Kommentit (54)
Olen niin kateellinen sun pituudesta! Sanoisin 57kg mutta nuo vaatteet ehkä hämää.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua näytänkö mä 60-kiloiselta.... Muutama osunut aikas lähelle ;)
Ap
Kateelliset pulskat mammat laittavat arvionsa vähän yläkanttiin! Olet ihailtavissa mitoissa.
59 kg eli tosi hoikka, mutta indeksillä ihan normaalipainoinen, ei alipainoinen.
Laita kuva bikineissä tai edes vähän kevyemmässä asussa?
Tahtoisin antautua sulle valtijatar.. Nuolisin sun joka reijän puti puhtaaksi ja palvelisin kaikin tavoin.
Pena
Hyvä kroppa. Arvaan 54 kiloa. Mutta mua ärsyttää kaikki toi krääsä taustalla. Olisit vähän potkinut niitä syrjemmälle. :D
No kerro jo vai kuinka paljon arvauksia nyt kerjäät? 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48kg. Osuiko?
58 olisin arvioinut,olettamuksella että sulla on edes vähän lihasta kropassa. Voi paino olla tietenkin paljon vähemmänkin jos oot ihan lihaksiton.
Vierailija kirjoitti:
No kerro jo vai kuinka paljon arvauksia nyt kerjäät? 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48kg. Osuiko?
Sinulla ei osunut, muutamalla muulla kylläkin. 55 kg oikea vastaus. Jotenkin jännä, kuinka erilaisia arvauksia sain (otin tosissaan arvaukset väliltä 50-65 kg). Toki löysä huppari ei tähän tosiaan ollut paras vaatetus :D
Vierailija kirjoitti:
58 olisin arvioinut,olettamuksella että sulla on edes vähän lihasta kropassa. Voi paino olla tietenkin paljon vähemmänkin jos oot ihan lihaksiton.
Lihakseton. Helkatin aivot yövuoron jäljiltä ihan sekaisin. Taidan mennä takaisin nukkumaan.
53kg