Olenko ainoa, kenellä ei ole KOSKAAN ollut virtsatieinfektiota?
Välillä tuntuu, että enkö vain tajua että on tulehdus, kun ei ole ikinä ollut, vai voiko olla ettei vaan ole osunut kohdille? Mikä tähän voi olla syynä? Tai mikä teillä yleensä laukaisee vti:n?
Kommentit (52)
Ei ole ollut koskaan virtsatietulehdusta eikä hiivatulehdusta, eikä muutakaan vaivaa sillä suunnalla.
Nimim. kohta eläkkeelle :)
Ei oo mullakaan ollu koskaan. Välillä myös ajattelen et enkö vaa huomaa sitä mut kyl kaikki sanoo et sen kyl huomaa. N33
Olen nyt 20v ja mulla on ollut valehtelematta ainakin 50 vtitä. Osa tietysti johtu virtsan takaisinvirtauksesta, joka tosin saatiin leikkaamalla kuntoon kun olin viiden vanha. Sittemin lähes joka viidennestä yhdynnästä olen saanut vtin, kaikista maailman poppakonsteista huolimatta. Jos aloitan parisuhteen, jossa seksiä on säännöllisesti niin on aloitettava estolääkitys. Voitte vaan kuvitella missä kunnossa suloistoni on näiden kaikkien ab-kuurien jälkeen..
Ei ole ollut, eikä hiivaakaan, vaikka joskus olen luullut että on. Lääkäri sanoi silloin että on vaan ärtyny paikat esim. vessapaperista.
Kiva kuulla, että on muitakin onnekkaita. Tänään vaan taas tuli kavereiden kanssa puheeksi ja sain outoja katseita, kun kerroin, ettei minulla ole koskaan ollut.
ap
Ei ole koskaan ollut ja olen 31 :)
Ei, eikä muitakaan alapään vaivoja, ei edes hiivatulehdusta. En ole edes tiedostanut näiden olevan tosi yleisiä.
Minulla ei tietääkseni koskaan ollut ennen kuin neuvolassa ensimmäisessä pissanäytteessä sanottiin että jotain tulehdusta oli. Testattiin myöhemmin ja oli poistunut. En osannut yhdistää mitenkään virtsatietuledukseksi, ilmeisesti ainoa oire oli se että piti juosta koko ajan vessassa. Ja olin tosiaan raskaana niin ei tullut mieleenkään että ei olisi normaalia.
Että sanoisin olevan normaalia ettei välttämättä tiedä jos jonkinlainen tulehdus on.
Ei mullakaan eikä hiivatulehdus. Olen kolmekymppinen, kaksi raskautta ja synnytystä.
Ole onnellinen! Itsellä virtsaputken aukko lähes emättimen sisällä, minkä vuoksi(?) ollut elämän aikana varmaankin kymmeniä virtsatietulehduksia. Jo lapsena todettu tällainen anatominen poikkeavuus, kun oli usein tulehduksia.
Mulla on ollut kerran. N. 12-13 vuotiaana tyydytin itseäni kylvyssä ja sain siitä virtsatieinfektion. Kirveli ihan sairaasti virtsatessa. En kehdannut kertoa kenelläkään. Join vettä isoja määriä, joka teki virtsaamisesta vähän helpompaa ja ilmeisesti hoiti sitten tulehduksenkin.
Ei ole koskaan ollut. Ei myöskään hiivatulehdusta, poskiontelotulehdusta tai korvatulehdusta vielä kertaakaan. Kaikilla tuntuu olleen sentään joku noista. En valita.
Ei ole koskaan ollut, olen yli 40v. Äidilläni se oli jatkuva riesa.
Mä en edes tunne ketään jolla olis ollu ko vaiva. Ei kai se nyt niin yleinen ole, että pitää epäillä olevansa ainoa jolla ei ole ollut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tunne ketään jolla olis ollu ko vaiva. Ei kai se nyt niin yleinen ole, että pitää epäillä olevansa ainoa jolla ei ole ollut sitä.
Itse en henkilökohtaisesti tunne ketään kenellä nimenomaan ei olisi ollut koskaan virtsistä... äidilläni, siskoillani, kaikilla kavereillani, työkavereillani on ollut ko. vaiva.
Ei oo ollu virtsistä.
Mut hiivaa kyllä pukkaa aina antibiooteista.
Eipä ole ollut kertaakaan ja ikää on jo ihan kiitettävästi.Kiitollinen ettei,koska olen nähnyt läheltä kuinka kivulias osaa olla.
Pari virtsatulehdust on ollut. Kerran äityi niin pahaksi että tuli ihan vertakin kusen seassa. Jos alkaa tuntuman vt:n oireita, olen aloittanut lactolady kuurin. Hiivatulehdusta minulla ei ole ollut kertaakaan.
Ei ole ollut, ikää 47v, Käsittääkseni sitä on lähinnä vanhuksilla, joten ehkä säkin sen ap. vielä ehdit saamaan, kun oikein vanhaksi elät.
Kerran oli lapsena kun satutin häpyni niin ,etten uskaltanut pissata.
Ei ole sen jälkeen ollut, ikää 38-vuotta.