Olenko ainoa, kenellä ei ole KOSKAAN ollut virtsatieinfektiota?
Välillä tuntuu, että enkö vain tajua että on tulehdus, kun ei ole ikinä ollut, vai voiko olla ettei vaan ole osunut kohdille? Mikä tähän voi olla syynä? Tai mikä teillä yleensä laukaisee vti:n?
Kommentit (52)
Oon 32v, eikä mullakaan oo ikinä ollut
(*koputtaa puuta*)
Mulla. Olen tosin vasta 21 mutta saavutus sekin. Kop kop.
Ei ole minullakaan koskaan ollut ja olen 35.
Ei ole eikä hiivatulehduksiakaan. Vanhempi täti.
Ekan kerran tuli 37-vuotiaana ihan puskista ja kunnolla. Kamala kokemus! Sitä ennen ei mitään merkkiäkään moisesta vaivasta.
Olen 62v, eikä mullakaan ole ollut.
Ei ole ollut minullakaan, ikää nyt 38v.
Yli nelikymppinen olen, eikä ole koskaan ollut. Vieläkin muistan lapsuudesta kun äiti pakotti laittamaan villahousut ettei tule pissatulehdusta. Ei niillä villahousuilla kyllä ole merkitystä vaan mm. anatomialla ja vastustuskyvyllä.
Mulla ikää 40v eikä ole koskaan ollut. Kerran luulin että on ja marssin testeihin, mutta ei ollutkaan.
Hiivatulehduksia kyllä sitten senkin edestä :(
No ei ollu koskaan mullakaan eikä mun lapsillakaan. Ikää nyt 44 v ja lapset 18-, 16-, 10- ja 8-vuotiaat
Ei ole koskaan ollut mitään alapäänvaivoja. Olen 28-vuotias.
Minulla ei ole ollut, mutta olen kyllä vielä hirveän pieni
Mulla ei ole ollut ainakaan sellaista, joka olisi vaatinut lääkekuuria. Joskus olen kyllä käynyt testeissä, mutta oireiden syynä olikin joku muu, varmaan joku hiivatulehdus joka parani kotikonsteilla.
*kop, kop, kop* Ei ole ollut mitään tulehduksia. Olen 30-vuotias.
Eipä ole ollut 26 ikävuoteen mennessä kertaakaan virtsatieinfektiota tai hiivatulehdusta. En ole myöskään syönyt koskaan hormonaalista ehkäisyä ja myös siihen liittyvät vaivat ovat utopiaa, hyvä näin :)
Mulla oli kerran 26-vuotiaana, kun nukahdin heti seksin päätteeksi. Sen jälkeen olen käynyt pissalla joka kerta yhdynnän jälkeen, eikä vaiva ole toistunut. Olen siis nyt 30v. Muita alapäävaivoja ei ole ollut.
Ei oo ollut, eikä hiivatulehdustakaan. Paitsi oliskohan ehkä pikkulapsena voinut olla virtsatietulehdus, mutta en vaa muista sitä...? Nojaa, olen joskus itsekin ihmetellyt, kuinka monilla on hiivaa lähes säännöllisesti ja jonkun tilastonkin mukaan kaikilla naisilla on se jossain vaiheessa elämää(?). Itse siis 24v. Toki pidän hygieniasta huolta, elintapani on muutenkin terveelliset ja randomseksissä pidän huolen kortsun käytöstä. Ei ole mitään lääkityksiäkään. Näillä varmaan jotain merkitystä. Eihän ne tulehdukset nyt ihan tyhjästä vaan ilmaannu?
Ei minullakaan ole koskaan ollut vti. Eikä mun kolmella tyttärellä,aikuisia jo kaikki
Ilmeisesti olen..