Hirveä turn off jos naisen kännykän näyttö on särkynyt
Antaa viattomastakin naisesta sellaisen kuvan, että viikonloppuisin hengailee seduloissa ja örveltää ojan pohjalla. Sitä paitsi mitä se kertoo ihmisestä, jos todennäköisesti arkielämän useimmiten käytetetystä ja tärkeimmästä välineestä eli kännykästäkään ei viitsi pitää huolta?
M25
Kommentit (32)
Mun edellisen puhelimen näyttö hajos töissä, kun se tippui riipputaskusta ottaessani putkileikkuria. :D
N25
Hohhoijaa..kyllä mulle ainakin moni muu asia on tärkeämpi kuin kännykkä. Niin ja sehän ei siis voi särkyä muualla kuin seduloissa ja ojissa pyörimällä....Aika paha materialisti olet!!!
Minut taisit nähdä! Sori. Ollut rikki jo 4kk. Olis kyllä korkea aika hankkia uusi. Mikä kannattaa tilata jos haluaa paljon muistitilaa ja hyvän kameran?? Nyt iPhone 5 kai.
Itselläni on iphone 6s ja olen todella tyytyväinen.
Miksei sitä voi korjata jos menee rikki? Tippuuhan niitä kaikilla, mutta tuota en ymmärrä.
Joo, oikeassa olet, ap. Vain meillä huolimattomilla horoilla voi mennä kännykän lasi rikki. Minullakin on mennyt ties kuinka monta kertaa. Mm. jengien väliseen huumesotaan liittyvässä ammuskelussa luoti hipaisi näyttöä, liian kova krapulatärinä saanut kännykän tippumaan viereiseltä pöydältä, kerran oksensin vahingossa kännissä syömiäni kiviä näytön päälle ja nuo pikkukivet murskasivat näytön, kerran hyppäsin liikkuvasta autosta kun näin yhden Maken grillijonossa ohi ajaessamme ja kännykkä särkyi. Kyllä kännykän näyttö on naisen sielun peili.
Mulla puhelimen näyttö hajosi kun putosi kädestäni vajaa puoli metriä. Näyttö paskana muuten toimi normaalisti. Vaikeus tuli siinä etten tiennyt mihin soitin tai kuka soitti tai mitä viestitteli. Akuutiksi tilanteen teki se että mulla ei ollut muuta herätyskelloa kuin puhelin. Ja muuten olin aivan selvin päin.. Liikkeessä sanottiin että huono säkä eli paha putoamiskulma. Ota ap ihan rauhallisesti ,sinun ei tarvitse huolehtia siitä että lähimmäiselläsi on päihdeongelma.
Itse saan puhelimeni kestämään ehkä sen vuoden ajan, sitten yleensä juuri näyttö hajoaa. Ja itse asiassa yhtään puhelinta en ole päissään hajottanut, kahdesta viimeisimmästä eka lipesi kädestä kun otin taskusta ja toista hapusin käteeni aamutokkurassa, mutta oli laturissa ja ote turhan hentonen niin lipesi kädestä ja heijasi johdon avulla metalliseen pöydänjalkaan.
Eikä se kerro, että ei pidä huolta, jos näytössä on särö. Kun siitä voi olla vain se lasi rikki, ei itse näyttö ja silloin puhelin voi toimia muuten ihan normaalisti. Ja voi olla aikomus myös korjauttaa se, mutta ei ole vielä ehtinyt/viitsinyt/jaksanut eikä korjattavissa olevan vian vuoksi viitsi ostaa uuttakaan puhelinta. Tavarat voivat kuule rikkoutua ihan selvinpäin ihan vahingossa, ei tarvita viinaa, ojia eikä örvellystä.
Mutta tämähän on ihan trollailukeskustelu, eikö niin? Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä voi korjata jos menee rikki? Tippuuhan niitä kaikilla, mutta tuota en ymmärrä.
Ei ole välttämättä heti saatavilla mistään lainapuhelinta juuri siihen hätään? Kun se korjaus tuskin sekunneissa hoituu.
Vierailija kirjoitti:
Monilla on varmaan se tilanne, että kännykkä on liian vanha, että moiseen kannattaisi lähteä lasia vaihtamaan (lasin vaihto maksaa huomattavan suuren osan siitä, mitä uusi kännykkä maksaisi), mutta silti liian uusi, että kehtaisi vielä uutta ostaa. Esim. itsellä hajosi lasi, kun kännykkä oli puolitoistavuotias. Tuon ikäisessä nykyajan kännykässä alkaa jo kaikenlaista bugia ja toiminnan hidastumista olemaan, ettei tällaiseen paskaan viitsisi lähteä näyttöä enää vaihdattamaan. Mutta jos tämä nyt vielä jonkun kuukauden menisi, kun asiansa ajaa eikä lasi hajonnut niin pahasti, että toiminnallisuus siitä kärsisi.
Voisihan tuon rikki menneen näytön vaihtaa, mutta kun ei viitsisi maksaa 200 euroa lasin vaihdosta (sen se liikkeessä tuohon malliin maksaa), kun saman puhelimen saisi uutena 300 eurolla. Ja kun se puhelin vielä toimii, ei ole ollut kiirettä uuden hankintaan... Tietenkin tämän sorttinen piheyskin lienee ap:lle totaalinen turn off, eikö?
No nyt selvisi, miksi olen sinkku!
Entäs jos vanhasta Nokian C2:sta on melkein peukalonpään kokoinen alue näytöstä pimeänä? :D Enkä silti ole vielä viitsinyt hankkia uutta..
Onks tää jonkun puhelinkauppiaan mielipide? Oot jossain dna:aassa, saunalahdella tai soneralla suorittamassa intohimoisesti upeaa puhelinkauppiaan uraasi ja kun itsekin tiedät, kuinka paska ammatti sulla oikein on, ei sillä naisten silmissä loisteta, niin sit huonoa itsetuntoasi tästä asiasta pönkittääksesi päätät "ammattiylpeytesi" johdosta todeta, ettet huoli naista jonka puhelimen näyttö on särkynyt.. Mitäs jos nainen on ollut vaikka jossain onnettomuudessa, jonka johdosta puhelimen näyttö on särkynyt? Kyllä ihmisille kaikenlaisia vahinkoja ja tapaturmia sattuu, se on ihan normaalia elämää, senkin pullamössö poika. Oot ilmeisesti jossain pumpulissa kasvatettu, senkin kontrollifriikki?
Vierailija kirjoitti:
Antaa viattomastakin naisesta sellaisen kuvan, että viikonloppuisin hengailee seduloissa ja örveltää ojan pohjalla. Sitä paitsi mitä se kertoo ihmisestä, jos todennäköisesti arkielämän useimmiten käytetetystä ja tärkeimmästä välineestä eli kännykästäkään ei viitsi pitää huolta?
M25
Tämä. Yllä mainitun lisäksi naisilla näkee ihan uskomattoman pa**aisia puhelimia, on hierottu meikkivoiteet ja mascarat puhelimeen eikä koskaan putsattu. Sitten kun se puhelimen pyörii vielä siellä käsilaukun pohjalla niin hyvää jälkeä tulee.
Tämä on hämmentävin aloitus hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voisihan tuon rikki menneen näytön vaihtaa, mutta kun ei viitsisi maksaa 200 euroa lasin vaihdosta (sen se liikkeessä tuohon malliin maksaa), kun saman puhelimen saisi uutena 300 eurolla. Ja kun se puhelin vielä toimii, ei ole ollut kiirettä uuden hankintaan... Tietenkin tämän sorttinen piheyskin lienee ap:lle totaalinen turn off, eikö?
Ebaystä uusi näyttö ja laittaa paikalleen. Vai oletko aivan peukalo keskellä kämmentä?
Kyllä se kännykkä voi tipahtaa kädestä selvinpäinkin.