Hirveä turn off jos naisen kännykän näyttö on särkynyt
Antaa viattomastakin naisesta sellaisen kuvan, että viikonloppuisin hengailee seduloissa ja örveltää ojan pohjalla. Sitä paitsi mitä se kertoo ihmisestä, jos todennäköisesti arkielämän useimmiten käytetetystä ja tärkeimmästä välineestä eli kännykästäkään ei viitsi pitää huolta?
M25
Kommentit (32)
Samaa mieltä... Kyllä hajonnut puhelimen näyttö antaa ihmisestä yleensäkin vähän kyseenalaisen kuvan, oli kyseessä mies tai nainen. Vähän wt-meininkiä, samoin kuin yhdys sana virheet.
Vierailija kirjoitti:
0/5
7/5
Miteb sä jaksat?
Et halua bilettävää naista mutta se on ok jos elämässä käytetyin ja tärkein asia on kännykkä? Mitään oikeita mielenkiinnonkohteita tai harrastuksia (joissa se puhelin voi vaikka pudota) ei tarvi olla?
Voi kyynel. Ole ihan vapaasti sitten sinkkuna.
Mä olisin hirveä Turn on Ap:lle. En ole koskaan särkenyt yhtään puhelimen näyttöä. Koputan puuta.
Töissä aikoinaan kun luovuimme yhteiskoneesta ja saimme henkilökohtaiset tietokoneet, selvisikin yllättäen, että multa ei hajonnut oikein mikään, kun käytin teknisiä laitteita niin huolellisesti. Muut olikin niitä hajottajia. Asiasta ei puhuttu mitään ääneen, mutta luulen kaikkien tajunneen tämän.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä voi korjata jos menee rikki? Tippuuhan niitä kaikilla, mutta tuota en ymmärrä.
Korjaus maksaa aika paljon.
Roflmao teuvotero tuitui
Hirveä töönoff jos mies on kalju ja kaljamahainen vikisijiä.
Kùules lasin vaihto maksaa uuden kännyn verran, joten jos se pikkulaite tipahtaa maahan ja uijui toimii ihan normisti muuten, ei pikkumiesten aatokset vaivaa.
Minulla on maalarinteippiä kummankin puhelimen kameran päällä vaikka puhelin on TÄYSIN EHJÄ 😋 Pysy vaan kaukana, minulla on jo mies.
Aijaa. No en usko että muutenkaan olisimme match. Ostin kyllä jo uuden mutta silti.
Nyt on kyllä pakko sanoa, että juu olen.