Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei lihavat laihduta?

Vierailija
13.04.2016 |

Okei, tietysti paras olisi jos ei lihavaksi koskaan edes päätyisi, eli ennakoimalla estäisi lihavuuden, mutta jos niin kurjasti on päässyt käymään että ihrat tursuaa niin miksi ei vaan laihduta ja näin pääse takaisin terveen elämän makuun? Sairauksien takia lihominen on tietysti asia erikseen, ymmärrän että voi olla hieman monimutkaisempaa ja hankalampaa laihduttaa jos jokin sairaus tai lääkitys nostaa painoa ja saattaa aiheuttaa henkisestikin voimattomuutta.

Muuten en tajua miten viitsii olla lihava, eikö hoikempana elämä olisi paljon helpompaa? Eikö arvosta itseään sen vertaa että pitäisi itsestään huolta? Haluaako joku avata tätä hieman ilman liiallista provosoitumista ja lihavuutta vieroksuvien lyttäämistä?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menossa laihdutus. Mulla on iltaisin aivan järkyttävä nälkä. Syödä ei voi, kun sitten tulos on 0. Käyn iltaisin 2 tunnin lenkin ja osan matkaa yritän hölkätä. Kuuria kestänyt jo kolme viikkoa. Puntarissa näkyy -400g. Niin turhauttavaa. Tämä aika on lyhyt vielä, mutta kun näitä laihdutusyrityksiä on takana useita. Viisi vuotta sitten laihduin 8kk aikana 14 kg. Hyvä saavutus kilomäärinä, mutta tuo aika oli pitkä ja näin nälkää . Ei ole helppoa. Mittani ovat nyt 161/78. Painavimmillani olen ollut 84 kg. Jojoilen tosi helposti siksi, kun oikeasti päivittäinen kalorikulutukseni on varmaan jotain 1500 kca. Ei kärsi syödä paljoa.

Vierailija
22/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Lihavuuden kyseenalaistavat ketjut täyttyvät ap:ta vastaan hyökkäämisestä, sillä lihavat haluavat pysyä laiskoina. Jokainen laihtuisi, jos katsoisi mitä tunkee suuhunsa. Lihavien muka fiksut aihetta kiertelevät heitot ovat säälittäviä.

Millähän tavalla aloitus on provosoimista???

Onko sulla joku hälytin, joka soi, heti kun AV:lle pompsahtaa sana lihava, läski yms., että tiedät heti ryömiä kolostas?

Vähän kuin ennen vanhaan Siivekäs, joka tuli oitis, kun ilmestyi Downin syndroomaa käsittelevä ketju.

Ah, niin arvattavaa ❤️

Päätitkin hyökätä minua vastaan, vaikka tarkoitus oli keskustella lihavuudesta.

Voitko vastata kysymykseen? Minäkin olen tätä ihmetellyt, että miten vastaat aina niin nopeasti sekä sinua itseäsi että lihavia/lihavuutta koskeviin kysymyksiin? Miten sen teet?

Opiskeletko oikeasti jotain? Miten sulla jää opiskelulle aikaa kun olet aina täällä väittelemässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla hoikempi.

Sairaus lihottaa ja hankaloittaa laihtumista. Nyt on kahden kk aikana tippunut 3,5kg! Haastavaa on syödä oikein, nukkua tarpeeksi ja yrittää liikkua pienten lasten äitinä.

Vierailija
24/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan laihdutuskuurin heti, kun saan tän suklaalevyn syötyä. 

Vierailija
25/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on hyvä näin. Kunto on hyvä, eikä terveydessäkään oo vikaa.

Bmi 30

Miten joku, jonka Bmi on 30, voi sanoa oloaan hyväksi?

Vierailija
26/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta laihduttaa. Harrastan liikuntaa, kuntoni on okei, on komea mies, tykkään hyvästä ruoasta, terveys on kunnossa eikä ylipainosta ole ollut minulle mitään haittaa. Pysyttelee pinnalliset ihmisetkin kaukana, onneksi.

Vierailija
27/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä laihdutinkin. Mutta sitten musta tuli aika kuivakka akka, joka vaan juoksi vapaa-aikansa ja meni nukkumaan ajoissa, että jakso taas juosta. Totesin, että vitut tämä mittään elämää ole. Nyt virtaa taas viini ja elämä on ihanaa.

Mun onnellisuus ei oo kiloista kiinni. Sori siitä.

Vierailija
28/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn salilla joka toinen päivä reiku 2 tuntia kerralla koko ajan tehden. Pelaan sulkkista pari kertaa viikossa 2 tuntia kerralla ja monena päivänä tunnin juoksulenkillä. Paino pysyy aina 82 kg:ssa. Lähes aina syön vain salaattia ruuaksi ja välipalaksi puuroa. Illalla hedelmiä. Aamulla leipää (paha). Joskus myös syön keksin tai kaksi max (paha). En ditten tiedä miksen tästä laihdu. Melkein olen normaalipainoinen mutta tosiaan lievästi lihava. Nuorena painoin 20 kg vähemmän vaikken urheillut, söin joka päivä pizzaa, karkkia ja suklaalevyn.

Vierailija
29/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn salilla joka toinen päivä reiku 2 tuntia kerralla koko ajan tehden. Pelaan sulkkista pari kertaa viikossa 2 tuntia kerralla ja monena päivänä tunnin juoksulenkillä. Paino pysyy aina 82 kg:ssa. Lähes aina syön vain salaattia ruuaksi ja välipalaksi puuroa. Illalla hedelmiä. Aamulla leipää (paha). Joskus myös syön keksin tai kaksi max (paha). En ditten tiedä miksen tästä laihdu. Melkein olen normaalipainoinen mutta tosiaan lievästi lihava. Nuorena painoin 20 kg vähemmän vaikken urheillut, söin joka päivä pizzaa, karkkia ja suklaalevyn.

Syöt liian vähän. Elimistösi on "säästökuurilla" ja ottaa siitä niukasta saamastaan energiasta kaiken talteen. Ala syömään enemmän niin painokin alkaa pudota. Säännöllisesti n. 5 kertaa päivässä ja ihan kunnon ruokaa, muutakin kuin salaattia.

Vierailija
30/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi 30

Miksi en sanoisi jos oloni on hyvä? Pitäiskö mun valehdella, että oloni on ihan hirveä?

Vierailija
31/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, tietysti paras olisi jos ei lihavaksi koskaan edes päätyisi, eli ennakoimalla estäisi lihavuuden, mutta jos niin kurjasti on päässyt käymään että ihrat tursuaa niin miksi ei vaan laihduta ja näin pääse takaisin terveen elämän makuun? Sairauksien takia lihominen on tietysti asia erikseen, ymmärrän että voi olla hieman monimutkaisempaa ja hankalampaa laihduttaa jos jokin sairaus tai lääkitys nostaa painoa ja saattaa aiheuttaa henkisestikin voimattomuutta.

Muuten en tajua miten viitsii olla lihava, eikö hoikempana elämä olisi paljon helpompaa? Eikö arvosta itseään sen vertaa että pitäisi itsestään huolta? Haluaako joku avata tätä hieman ilman liiallista provosoitumista ja lihavuutta vieroksuvien lyttäämistä?

Joo,se vaatii ihan kauheasti viitsimistä,toisin kuin painonpudotus.Joskus itsekin ihmettelen,mistä löytyy tämä mahdoton viitsimisen määrä lihavana pysymiseen.En viitsi asiaa sen kummemmin avata,turhaan sinä pieniä trollinaivojasi vaivaat turhilla asioilla.Mieti mieluummin,kuinka saisit provosoivamman provon tehtyä.

Vierailija
32/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

22&25: Voi vittu, voisitteko pysyä aiheessa?!?!?!? En ole edes ketjun ap ja silti käännätte ketjun minuun!!!

Syö jotain niin olisit vähemmän äksy.

Vierailija
33/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi 30

Miksi en sanoisi jos oloni on hyvä? Pitäiskö mun valehdella, että oloni on ihan hirveä?

Ei mutta aidosti, voiko todella olla hyvä olo tuolla bmi:llä, ihmettelen minäkin täysin vilpittömästi.

Vierailija
34/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Lihavuuden kyseenalaistavat ketjut täyttyvät ap:ta vastaan hyökkäämisestä, sillä lihavat haluavat pysyä laiskoina. Jokainen laihtuisi, jos katsoisi mitä tunkee suuhunsa. Lihavien muka fiksut aihetta kiertelevät heitot ovat säälittäviä.

Millähän tavalla aloitus on provosoimista???

Onko sulla joku hälytin, joka soi, heti kun AV:lle pompsahtaa sana lihava, läski yms., että tiedät heti ryömiä kolostas?

Vähän kuin ennen vanhaan Siivekäs, joka tuli oitis, kun ilmestyi Downin syndroomaa käsittelevä ketju.

Ah, niin arvattavaa ❤️

Päätitkin hyökätä minua vastaan, vaikka tarkoitus oli keskustella lihavuudesta.

Eli et uskalla vastata suoraan kysymykseen? Kaartelet ja kiertelet taas tämänkin..,

Vierailija
35/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

22&25: Voi vittu, voisitteko pysyä aiheessa?!?!?!? En ole edes ketjun ap ja silti käännätte ketjun minuun!!!

Miksi et voi vastata asialliseen kysymykseeni? Onko pakko alkaa kiroilu ja huutaminen? Mua oikeasti kiinnostaisi tietää.

-25

Vierailija
36/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat, että tähän vastataan provosoitumatta, mikset kirjoita asiallisempaa avausta?

Miten näin mitättömästä aiheesta saa asiallisemman avauksen?

Olisi kiva tietää miksi muiden ihmisten paino on joillekin niin älyttömän kiinnostava asia, että siitä pitää tehdä nettipalstalle kolme miljoonaa avausta. 

Vierailija
37/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ssss on jo ilmeisesti jossain laitoshoidossa? Tsemppiä! Kyllä se siitä.

Vierailija
38/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi 30

Ei mutta aidosti, voiko todella olla hyvä olo tuolla bmi:llä, ihmettelen minäkin täysin vilpittömästi.

Jos tällä (bmi50) voi hyvin, niin eihän tuo ole edes paha.

Vierailija
39/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala enää koskaan yhtäkään laihdutuskuuria, vaikka se houkuttaisikin. Paino on kuitenkin aina jossain vaiheessa, vaikka vuosien päästä noussut lopulta edellistä korkeinta painoa korkeammalle. Jos paino joskus huomaamatta laskee elintapojen myötä, hyvä näin. Keskityn siihen, ettei paino nousisi enempää, en sen aktiiviseen laskemiseen.

Vierailija
40/130 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi 30

Miksi ihmeessä ei voisi? Jaksan juosta, käyn salilla, opiskelen, mulla on ihana poikaystävä enkä enää ole masentunut ja olen saanut kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän