Kuinka paljon syöt leipää viikossa? Painoindeksisi?
Itse syön 0-1 kertaa viikossa, useimpina viikkoina en syö ollenkaan leipää. BMI on 18,5.
Kommentit (80)
En yhtään palaa ja mulla ei ole vaakaa kotona. Painan ehkä 50kg
Se viljahan aiiheuttaa skitsofreniaakin nykytietämyksen mukaan.
0. En syö leipää ollenkaan. BMI hiukan yli 24.
Ruisleipää menee kaksi pussia viikossa, joskus vähemmän. Painoindeksi 20,3
En syö leipää nykyään ollenkaan. Bmi 20,5. Paino ei ole monta kiloa pudonnut mutta kehonkoostumus on parantunut huomattavasti sen jälkeen kun lopetin viljan syönnin.
Syön noin 3-6 palaa päivässä leipää, ja monta kertaa viikossa pastaa. Painoindeksi 19.
Syön nykyisin lähes joka päivä, 1 palan leipää. Joskus 2.
Bmi 19,4
Vierailija kirjoitti:
On kyllä monella matalia painoindeksejä...
Tää on av-palsta! Älä ota noin tosissaan. Ihmiset kirjoittelee mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja viljattomuus masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja viljattomuus masennusta.
Tämä siis siksi, että tutkimuksissa on todistettu ruuasta pakkomielteisten ja ruoka-aineista totaalikieltäytyjien taipumus masennusoireisiin. Onnellisimpia ovat he, jotka nauttivat kohtuudella kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh. Miksei voisi olla monella matalia painoindeksejä? Onhan oikeasti hoikkia ihmisiä olemassa, myös Suomessa. Kannattaa pitää silmät auki ja havainnoida muutakin kuin sitä mitä tahtoo nähdä.
Täytyy myöntää, että valehtelin itse aiemmin bmi:n. Koska en halua, että vähäinen leivänsyönti yhdistetään jotenkin lihavuuteen. Kun ei se minulla ole paino-ongelman syy, etten pidä leivästä. Syy on se, että syön liikaa ja etenkin makeita herkkuja ja viikonloppuisin kaljaa.
En syö leipää juuri koskaan, en tykkää. Mies ostaa joskus ruisleipää kotiin, saatan syödä palasen tai kaksi. Bmi 24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh. Miksei voisi olla monella matalia painoindeksejä? Onhan oikeasti hoikkia ihmisiä olemassa, myös Suomessa. Kannattaa pitää silmät auki ja havainnoida muutakin kuin sitä mitä tahtoo nähdä.
Tästäkin on tutkimustietoa, että ihmiset kaunistelivat painoaan, jos sen voi anonyymisti ilmoittaa. Pyritään kertomaan se, mitä itse toivoo olevansa. Et ole koskaan lukenut tästä vai?
Syön vaaleaa leipää yleensä joka päivä ainakin viipaleen. BMI taitaa olla jotain reilut 19 :) Ja en valehtele, toivoisin sen olevan 18.5. Rupesin muuten muutama vuosi sitten syömään reippaasti enemmän hiilihydraatteja, juurikin leipää ja täysjyväpastaa sekä mysliä. Paino on pysynyt suunnilleen samana, laskenut jopa pari kiloa! Samalla kyllä vähensin paljon lihan syöntiä, nykyään olen kokonaan kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin on tutkimustietoa, että ihmiset kaunistelivat painoaan, jos sen voi anonyymisti ilmoittaa. Pyritään kertomaan se, mitä itse toivoo olevansa. Et ole koskaan lukenut tästä vai?
En ole lukenut. Olen vissiin jotenkin epänormaali, kun ei tulisi mieleenkään valehdella painoani kenellekään, varsinkaan anonyymina nettipalstalla. En tajua, mitä hyötyä siitä olisi. Otan kai tämmöiset liian tosissani sitten. Terveisin painoindeksi 19
0-2 palaa päivässä, noin 2-14 palaa viikossa. BMI 30.
Syön leipää aika vähän, ehkä palan parissa viikossa. Painoindeksi 26,3
Ei aavistustakaan - ja ei aavistustakaan.