Kuinka paljon syöt leipää viikossa? Painoindeksisi?
Itse syön 0-1 kertaa viikossa, useimpina viikkoina en syö ollenkaan leipää. BMI on 18,5.
Kommentit (80)
On kyllä monella matalia painoindeksejä...
Vierailija kirjoitti:
Syön ruisleipää viikonloppuisin aamupalalla. muuten syön sitä keittojen kanssa ehkä 1-2 kertaa viikossa. Joskus satunnaisesti voileipää ihan nälkääni jos en jaksa hakea kaupasta mitään. Mulla siis vaihtelee tosi paljon nuo määrät. En tiedä painoindeksiä, en jaksa nyt laskea. Peilistä katsomalla näen että olen ylipainoinen ehkä n. 10kg. Leivästä ei kyllä johdu mun ylipaino. Olen 48v, on tosi vaikea pysyä nuoruuden mitoissa. Makeaa en ole syönyt koskaan oikeastaan yhtään. Jossain sukujuhlissa on pakko ottaa pala kakkua ettei juhlien järjestäjä hermostu.
Hitsit, kun oliskin juhlissa ja kylässä kasviksia ja vaikka hedelmiä tarjolla. Ettei tarviis taiteilla niiden viljojen kanssa 😞
Yritän vältellä sitä, koska se turvottaa vatsaani, joten joinakin viikkoina saatan syödä hetkiksi 1-4 palaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihailtavaa... 😉
Simpsakkaa väkeä paikalla ;)
en syö leipää ja painoindeksi on 19,1
Vierailija kirjoitti:
Niin, AV:lla porukka on keskimääräistä hoikempaa mutta jostain syystä monia ihan perushoikkia julkkiksia sanotaan täällä liian laihoiksi. Hmm...
Vierailija kirjoitti:
En syö nykyään yhtään. En voi ostaa sitä leipäpakettia kotiin, muuten puputtaisin sen siltä istumalta. Aamuisin syön puuroa.
Bmi 27,8 ja olisi kiva olla hoikempi.
Minun myös oltava viljojen, varsinkin leivottujen tuotteiden kanssa varovainen. Se olis sitten menoa liiankin kanssa 😔.
Upeasti pärjää ilmankin ;)
Syön satunnaisesti, ehkä keskimäärin pari viipaletta viikossa. Painoindeksi on 18,2.
2-4 viipaletta päivässä. Bmi on varmaan noin 18.5.
Leipä ei kuulu ruokavaliooni, kuin harvoin. Ehkä jonkun kerran kuukaudessa enintään.
Söisin sitä helposti liikaa. Alkaisin oireilla. Pierettää, ripuloin, maha sekaisin, turvottaa...
Hiljaiseloa viettävä nivelpsoriasis valpastuu myös viljojen runsaasta käytöstä. Rauhallinen ja lääkkeetön elo sen kanssa on paljon mielekkäämpää 😃...😄.. 😉
BMI 22, vois olla vähän alempikin ;)
N 41
Vierailija kirjoitti:
Itse syön 0-1 kertaa viikossa, useimpina viikkoina en syö ollenkaan leipää. BMI on 18,5.
Sama juttu, mutta bmi 44. Joskus on kausia että joku leipä on hyvää, mutta sitten taas kyllästyn, joskus menee kuukausia ilman leipää. Mutta suklaata (hyvää sellaista) syön joka päivä, siihen en ole koskaan kyllästynyt.
Ei ole leivänsyöjät paikalla tällä foorumilla ;)
bmi 22 ja syön n. 4-6 leipää vuorokaudessa (silloin kun syön 6 niin: aamupalaksi 2, kahvilla esim yhden, päivällisellä yhden ja iltapalalla 2)
Ehkä kerran kolmeen kk kun tekee mieli. BMI 30
Joka päivä. Rusleipä lemppari, myös täysjyvä paahtoleipä sekä hapankorput maistuu. Syön vieläpä useamman palan päivässä. Paketti voi parhaimmillaan mennä 2 päivässä. Toain jos syön leipää en syö paljoa muuta ja jos syön muuta niin silloin vähemmän leipää. bmi 18
Saatan vetää kaksi reissumiespakettia kerralla. Leipää menee varmaan vähintään kymmenen palaa päivässä. Syön vain ruisleipää, joskus leivon sämpylöitä. Muutenkin syön paljon. Painoindeksini taitaa olla juuri ja juuri normaalipainossa eli 18,5.
Ruisleipää 1-2 palaa päivässä. Normaalipainoinen.
Neljä palaa päivässä, BMI 18,1.