Olen täysin mieheni määräämä, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Kerro seksuaalisuudestasi. Oletko äärimmäisen submissiivinen mielestäsi? Mikä saa aikuisen ihmisen antamaan itsenäisen määräysvallan pois niin kuin jokin holhouksenalanen?
Tykkään olla seksissä alistettu ja mies dominoiva. Meillä on melko korkea seksuaalinen jännite muutenkin. Luulen, että valittaminen & riitely turhasta pilaisi sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro seksuaalisuudestasi. Oletko äärimmäisen submissiivinen mielestäsi? Mikä saa aikuisen ihmisen antamaan itsenäisen määräysvallan pois niin kuin jokin holhouksenalanen?
Tykkään olla seksissä alistettu ja mies dominoiva. Meillä on melko korkea seksuaalinen jännite muutenkin. Luulen, että valittaminen & riitely turhasta pilaisi sen.
Miksi oletat, että kahden täysivaltaisen ihmisen suhteessa pitäisi automaattisesti valittaa tai riidellä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin tyhmä tai laiska vai molempia? Vai onko miehesi joku ylikyvykäs superyksilö? Miksi hän jaksaa vetää kivirekeä perässään?
En odota mieheni kertovan kuinka hengitetään, mutta jos hän haluaa minun tekevän jotain, tai ei halua, että teen jotakin, tottelen häntä. Molempien osissa on puolensa.
Oletko sama ihminen, joka tyrkytti yhdessä kotitöitä käsittelevässä ketjussa tietoa elämäntavastaan, eikä kukaan suostunut provosoitumaan? Sinnikkäästä yrittämisestä huolimatta ketju jatkoi omaan suuntaansa, eikä kukaan alkanut kiljahdella "sairasta" tai "omituista" vaikka kirjoittaja miten yritti.
Vierailija kirjoitti:
Millainen lapsuutesi oli?
Aika normaali uskoisin. Äiti oli kova nalkuttamaan. Isä oli paljon töissä. Harrastin paljon, en oikein osannut arvostaa äitiäni. En ole kuitenkaan mistään katkera. Ei ollut väkivaltaa, alkoholismia tms.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama ihminen, joka tyrkytti yhdessä kotitöitä käsittelevässä ketjussa tietoa elämäntavastaan, eikä kukaan suostunut provosoitumaan? Sinnikkäästä yrittämisestä huolimatta ketju jatkoi omaan suuntaansa, eikä kukaan alkanut kiljahdella "sairasta" tai "omituista" vaikka kirjoittaja miten yritti.
En ole sama, mutta kiinnostaa. Mikähän ketju? Enkä ole ammattivalittaja.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö koskaan miestäsi?
Pelkään, vaikka hän ei ole väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sama, mutta kiinnostaa. Mikähän ketju? Enkä ole ammattivalittaja.
No, minua ei kiinnosta. Mutta yritä etsiä noilla tiedoilla jos haluat. Oli kyllä pitkä ketju, tuskin löytyy.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat, että kahden täysivaltaisen ihmisen suhteessa pitäisi automaattisesti valittaa tai riidellä?
Ehkä vanhempieni suhde oli sellainen, tai äiti valitti jatkuvasti. Myös monen ystäväni suhde tuntuu olevan pikkuasioista riitelyä. Jos toinen on selkeästi määrävä ei tällaisia riitoja tule,
Miksi koet enemmistön elämäntavan uhkaavana?
Odotatko muiden kohtelevan sinua täysivaltaisena aikuisena? Jos odotat, miksi?
Vierailija kirjoitti:
En uhkaavana, mutta ehkä hieman raskaana. En oikein ymmärrä miksei miehelle voisi antaa valtaa kun niin monella naisellakin on. Usein näissä suhteissa joissa nainen määrää huomattavasti enemmän, kumpikaan ei ole kovin onnellinen. Toki niitäkin on.. Mutta ehkä erottaisiin vähemmän jos miehille _annettaisiin_ valta.
Kiihotutko kun miehesi komentaa sinua?
Saatko piiskaa pyllylle mieheltäsi? Uuh iih, jumputi jumputi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uhkaavana, mutta ehkä hieman raskaana. En oikein ymmärrä miksei miehelle voisi antaa valtaa kun niin monella naisellakin on. Usein näissä suhteissa joissa nainen määrää huomattavasti enemmän, kumpikaan ei ole kovin onnellinen. Toki niitäkin on.. Mutta ehkä erottaisiin vähemmän jos miehille _annettaisiin_ valta.
Kyllä sinä koet uhkaavana, et raskaana. Miksi muuten tulisit tänne palstalle tyrkyttämään elämäntyyliäsi? Jos tuntuisi raskaalta, et varta vasten ilmoittautuisi täällä. Kyllä siihen syy on, että pyrit ärsyttämään. Ehkä jos sinulla olisi itsekunnioitusta ja rahkeet olisivat riittäneet kunnon miehen hankkimiseen, et olisi tuossa tilanteessa.
Ärsyttääkö? Tuntuuko että kohtelen sinua epäkunnioittavasti? Se oli tarkoituskin. Et ansaitse tulla kohdelluksi aikuisena.
Käytkö äänestämässä? Jos käyt, päättääkö miehesi ketä äänestät? Tekeekö miehesi sinua koskevat valinnat muutenkin, esim. jos sairastut, niin päättääkö hän miten sinua hoidetaan?
Kutsuisitko itseäsi holhouksenalaiseksi?
Vanha oli tossu ja nyt löysit kuuman alfan? Vai onko sama mies? Mistä moinen muutos ja miten se tapahtuu?? Olen yrittänyt kokeilla, mutta hermo menee siinä kohtaa kun mies hoitaa, tai ei hoida, laskuja.