Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet joihin yrittää netissä tutustua, ovat jotenkin pelottavalla tavalla katkeria. Ylipäätään tutustuminen on usein mahdotonta kun päälle kaadetaan jotain omia vanhoja traumoja, kärjistetysti ollaan varmoja että kaikki naiset haluavat laatikkoleuka-avaruuskirurgin kun se exäkin jätti sellaisen takia... Siitä sitten kumpuaa sellainen alemmuuskompleksi joka vetää sanattomaksi. Mitäpä sellaisen miehen kanssa tekisi, kun keskustelut on jo netissä sellaista jankutusmonologia. Toivottavasti useampi näistä miehistä jaksaisi hakeutua terapiaan ihan jo itsensä takia.
Juurikin. Yleensä se tarkoittaa vielä sitä, että erosta on liian vähän aikaa ja ero on käsittelemättä. Jos exä on maksattanut kaikki tällä miehellä, mies luulee, että minä maksan nyt jatkossa kaiken (kostoksi exälle...??), kun huomaavat että tulen paikalle vähän paremmalla autolla. Tai sitten yritetään muokata jo heti alkuun minua exän tyyliseksi. Tai sitten kerjätään juuri niitä kehuja, kun itsetunto on alamaissa, kun se exä jätti jonkun muun takia.
Olen samaa mieltä siinä, että terapia olisi monellekin enemmän kuin paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet joihin yrittää netissä tutustua, ovat jotenkin pelottavalla tavalla katkeria. Ylipäätään tutustuminen on usein mahdotonta kun päälle kaadetaan jotain omia vanhoja traumoja, kärjistetysti ollaan varmoja että kaikki naiset haluavat laatikkoleuka-avaruuskirurgin kun se exäkin jätti sellaisen takia... Siitä sitten kumpuaa sellainen alemmuuskompleksi joka vetää sanattomaksi. Mitäpä sellaisen miehen kanssa tekisi, kun keskustelut on jo netissä sellaista jankutusmonologia. Toivottavasti useampi näistä miehistä jaksaisi hakeutua terapiaan ihan jo itsensä takia.
Mistä taas tämä johtuu? Miksi niin monet exät ovat aiheuttaneet tätä katkeruutta?
Ehkä käytös on laajaa ja se on vaikuttanut näihin miehiin.
Onko peiliin katsominen syyttävällä sormella aiheellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6kk aiemmin eronnut nainen puhui treffeillä koko ajan exästään katkerana. Meni fiilis. Kun kolmansilla treffeillä sama jatkui, pistin homman poikki.
Joillakin eron käsittely kestää. Ei ollut vielä valmis uuteen suhteeseen.
Tuntuu olevan tosi yleistä tuo exästä puhuminen, olen kokenut samaa. Todella epäkohteliasta käytöstä, puhui sitten hyvällä tai pahalla. Ilmeisesti liikaa vaadittu alkaa treffailemaan vasta sitten, kun on oikeasti hoitanut eroprosessin loppuun.
Minä puhun halutessani exästä, hyvällä, varsinkin jos kerron jostain tapahtuneesta tai reissusta. Miksi ei? Ei sillä ole mitään tekemistä eroprosessin käsittelyssä loppuun asti, vaan siitä että tuo henkilö nyt on sattunut 10 vuoden ajan olemaan mukana kaikissa päivittäisissä asioissa. Ennemminkin näissä tapauksissa se joka valittaa asiasta, on epävarma itsestään ja omasta menneisyydestään.
Tuota noin. Mitähän ne miehet tykkäävät kun muistelet esim.
- Janin kanssa käytiin usein tosiaan kesälomalla Bahamalla. Siellä oli sitten kaunista ja romanttista. Tihihiii...
- Ruisrock! siinäpä oikea legendaarinen tapahtuma joka kesä. Rikun kanssa siellä tuli riekuttua, aijai, kerrankin päästiin Apulannan jätkien kanssa jatkoille. Se se vasta oli elämää. Voitko kuvitella, me oltiin Apiksien keikkabussissa ja meillä oli todella mukavaa. Instassa tms on vieläkin meitin yhteiskuva sieltä vaikka tapahtumasta onkin jo 12 v.
- Jne.
Harva mies jaksaa tollasia kuunnella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6kk aiemmin eronnut nainen puhui treffeillä koko ajan exästään katkerana. Meni fiilis. Kun kolmansilla treffeillä sama jatkui, pistin homman poikki.
Joillakin eron käsittely kestää. Ei ollut vielä valmis uuteen suhteeseen.
Tuntuu olevan tosi yleistä tuo exästä puhuminen, olen kokenut samaa. Todella epäkohteliasta käytöstä, puhui sitten hyvällä tai pahalla. Ilmeisesti liikaa vaadittu alkaa treffailemaan vasta sitten, kun on oikeasti hoitanut eroprosessin loppuun.
Minä puhun halutessani exästä, hyvällä, varsinkin jos kerron jostain tapahtuneesta tai reissusta. Miksi ei? Ei sillä ole mitään tekemistä eroprosessin käsittelyssä loppuun asti, vaan siitä että tuo henkilö nyt on sattunut 10 vuoden ajan olemaan mukana kaikissa päivittäisissä asioissa. Ennemminkin näissä tapauksissa se joka valittaa asiasta, on epävarma itsestään ja omasta menneisyydestään.
Kyllä jostain kertoo jos olet uuden ihmisen kanssa treffeillä ja sinulla heti pyörii päässäsi reissut tai tapahtumat eksän kanssa. Sen ymmärrän jos noita juttuja kertoo sitten joskus kun suhde on jatkunut pidempään, mutta että heti ensimmäisillä tapaamisilla? Aivan sama kuinka kauan suhde eksän kanssa on kestänyt, pidän tuollaista käytöstä epäkunnioittavana treffikumppania kohtaan. Saat olla ihan vapaasti toista mieltä.
Mitä sitten pitäisi vastata jos toinen kysyy oletko ollut esim. Lontoossa? Vastaat kyllä, muutamankin kerran. Toinen kysyy oliko tyttöjen reissu vai mitä? Vastaanko ei, ja jätän siihen? Miksei voi kertoa että kyllä, exän kanssa kävimme useita kertoja, sillä molemmat pidimme kaupungista.
Tai jos toinen kysyy pidätkö mökkeilystä. Vastaat kyllä. No keskustelu jatkuu, pitäisikö koko ajan olla varuillaan ettei vain kerro että exän kanssa mökkeiltiin usein, lähes viikottain. Aivan älytöntä.
Eri asiahan on, jos alkaa varta vasten kertomaan mitä on sitä ja tätä tehnyt exän kanssa, tai mitä mieltä exä oli jne. Aivan eri asia.
No tietysti tilanteissa joissa toinen oikein hakemalla hakee tiettyä vastausta, ymmärrän jos eksän mainitsee. Mutta oikeasti, kuinka usein tuollaisia keskusteluja käydään? Olen ollut aika monilla treffeillä ja kertaakaan ei ole tullut keskustelua, jossa eksän mainitseminen olisi ollut kummankaan osalta pakollista. Joidenkin miesten on kuitenkin ollut itse pakko saada eksä mukaan keskusteluun jonkinlaisen aasinsillan kautta, vaikka mainitseminen ei olisi ollut keskustelun kannalta mitenkään olennaista. Todellinen esimerkki: keskustelemme ruokavaliosta ja mies ihan yhtäkkiä heittää, että eksä oli muuten kasvissyöjä. Aivan kuin minua kiinnostaisi eksän ruokavalio? Ei tulisi itselleni mieleenkään alkaa tuollaisia asioita kertomaan.
Mulla kokemus: Treffimies kertoi kolmansilla treffeillä (oltiin ruokaravintolassa) että eksä söi aina kevyesti tms. Oli vissiin siitä aasinsilta kun mä tilasin pizzan. Eksä ei koskaan syönyt koko pizzaa ja ihmetteli kun minä söin ja silti olen hoikka. (haloo??? En kai mä nyt niitä kokoaikaa syö... :D )
Hänen eksänsä kun joi suunnilleen vettä ja söi vihersalaattia aina niin ihmetteli kovasti kun mä en tehnyt niin. Ja ikää siis 30+. Eipä tuosta muutenkaan mitään tullut.
Ei ole ainoa kerta kun mies on ihmetellyt kun tilaan hampurilaisen tai pizzan enkä järsi jotain salaattia. Missä ihmeen tynnyrissä nää gaiffarit on kasvaneet! Luulisi jo minkä tahansa Hesen/Mäkkärin ohikulkiessaan havaitsevan että likipitäen puolet asiakkaista on naisia. Ja jopa tyttölapsiakin! Härregyyd.
Toivoisin joltain mieheltä tähän vastausta. Eritoten kun mulla ei ole tosiaan edes sitä ylipainoa, ja vaikka olisikin, olisi tuo todella outo kommentti silloinkin.
Miehet itse eivät ole olleet mitään salskeita hoikkiksia monestikaan!
Piti oikein käydä googlaamassa: yksi viidestä naisesta saa orkun yhdynnässä. 4/5 tarvii muutakin stimulaatiota.
Mä oon yllättynyt että edes yhdelle riittää pelkkä jyystö!
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen kahdet eri treffit. Molemmat miehet itse pyysivät minut treffeille tinderissä, mutta molempien kanssa oltiin jo nähty livenä. Molemmat tulivat paikalle naama norsun v*tulla, todella negatiivisia ja tuntui että he suunnilleen inhosivat minua, vaikka itse pyysivät treffeille.
Ensimmäinen mies pyysi minua ajelulle, ja ajelun aika valitti koko ajan, että häntä ärsyttää ajaminen eikä halua ajaa, vaikka siis ihan itse ehdotti, että tulisinko joku päivä ajelulle. Ja sillä hetkellä hän myös teki selväksi, ettei hän halunnut esimerkiksi seksiäkään ja olisi sen takia ollut tuolla asenteella. Sitte hän kysyi musiikkimakuani, ja kerroin sen olevan todella laaja ja että tykkään myös rock musiikista. Mies alkoi suorastaan raivoamaan, että eihän nainen SAA kuunnella rockia😂 Luulin että hän visaili, mutta oikeasti hän suuttui.
Toinen mies oli todella hiljainen ja vastasi kysymyksiin yhdellä sanalla, hän myös katsoi minua todella tuomitsevasti päästä varpaisiin, tuli kyllä semmoinen olo että olen hänelle roskaa. Nuorena ja epävarmana päädyimme sänkyyn ja kävikin ilmi että hänellä oli valehtelematta pienen peukaloni kokoinen 🍆 ja kestävyys alle 20sek. Liekkö siksi noin katkera tuntemattomiakin kohtaan? Muuten ajattelisin, että ehkä he pettyivät miltä näytän livenä tinderin sijaan, mutta kuvani ovat uusia enkä muokkaa itseäni niissä, ja tosiaan molemmat olivat nähneet jo minut livenä aiemmin.Tuntuu että nykyajan nuorilla miehillä ei ole minkäänlaista panostusta treffeihin, ei edes jotain kahvikuppia voida tarjota. Eikä tässä ole kyse mistään tasa-arvo jutusta, vaan perus käytöstavoista ja halusta miellyttää uutta ihmistä varsinkin kun itse ollaan pyydetty treffeille. Huomatkaa miellyttämisen ja mielistelyn ero. Onneksi hyviä miehiäkin on tullut tavattua näiden tumpeloiden jälkeen.
Uskomatonta.
Joo, naisten tulee kuunnella vain jotain Paula Vesalaa ja juoda vettä sekä maitoa. Ja syödä salaattia.
Moni nuori mies ei hallitse käytöstapoja koska niitä ei ole kukaan opettanut. Eikä olla maailmallakaan opittu mitään kun ollaan kotona vaan pelaamassa räiskintä pelejä kokis vieressä. Ei siinä opi sosiaalisia käytänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein käydä googlaamassa: yksi viidestä naisesta saa orkun yhdynnässä. 4/5 tarvii muutakin stimulaatiota.
Mä oon yllättynyt että edes yhdelle riittää pelkkä jyystö!
Jos naiselle yhdyntä on seksissä tärkeintä, niin silloin tulee ongelmia, kun miehen erektio-ongelmat alkavat. Nuorena kulli toimii, mutta vanhemmiten yhdyntä ei onnistu enää.
Mitäs sitten?
Olen joskus tapaillut todella yhdyntäkeskeisiä miehiä ja seksi on poikkeuksetta ollut huonoa, ja hirveää räpeltämistä sen seisokin kanssa. Että onko se nyt kovana vai ei.
Ei kiitos enää!
🇺🇦🇮🇱
Tapailin hetken miestä, joka puhui eksästään kuin rikkinäinen levy.
Tuntui että hän kutsui minut kuuntelemaan kivoja juttuja eksän tekemisistä ja muistelemaan heidän suhdettaan.
"Sulla on samanlaiset silmät kun mun eksällä, siihen mä hänessä rakastuin"
"Tästä kun tarkkaan katsoo niin näkee eksän porukoiden pihalle"
Vaatteista saattoi sanoa että tällä eksällä oli samanlainen ja kun kerroin itsestäni/opiskeluistani, niin kertoi tämän eksän vastaavat. Kertoi myös kaikki suhteen käänteet ensitapaamisesta yhteenmuuttoon, eroon jne.
Oli pakko stalkata tämä eksä niin oli jo vuosia aiemmin saanut lapsen ja mennyt naimisiin jonkun toisen kanssa. Tästä suhteesta, josta tämä tyyppi jauhoi, oli jo vuosikausia aikaa!
Voisiko jännitys aiheuttaa tuollaista ihme höpötystä vai eikö vaan kaikilla ole ketään kelle puhua.
Suhde ei kestänyt kauan. Tästä eksästä jauhamisesta oli pakko huomauttaa, syyllisti että minä otin aiheen esille ja halusin tietää hänestä o____O
Eksästä jatkuva jauhaminen on täys turn off!
Ja kyllä nyt kaikki erottaa mikä on normaalia mainintaa entisestä elämästä ja mikä jotain epäkorrektia lumoutunutta palvomista.
Joistain tyypeistä huomannut että se entinen mirkku on 24/7 mielessä! Kannattaako sillon deittailla ...
Mies ihmetteli miten naisen lempileffa voi olla Terminator 2, olisi pitänyt varmaan olla joku Titanic.. ihmetteli myös miten söin "äijäruokia" (pekonia jne) ja niin ja "helkkarin isoja annoksia" vaikka olen pieni ja hento.
Älkää jahkailko niin paljon. Jatkoon tai ei jatkoon: seksi- ym. -suhde tai ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mentiin tapailemani miehen kanssa mäkkärin autokaistalle, mies sanoi siihen oman tilauksensa (10 euron hampparia) eikä kysynyt multa, mitä haluan. Olin ihan suu auki ihmeissäni, enkä sitten edes ehtinyt sanoa mitään että "Hei kai mäki saan tehdä tilauksen?" tms, kun ukko kurvasi jo siihen luukulle.
Otti hampparit autoonsa ja autoa ajaessa alkoi syömään niitä. Kysyin hetken päästä että "Saisinko mäkin yhden?" niin mies siihen tokaisi "No haukkaa tästä pala", haukkasin ja mies vetäsi heti sen jälkeen käden pois ja söi koko lopun hampparin, kuten ne loput muutkin sitten, eikä tarjonnu mulle mitään.
En oikein tienny miten reagoida, olisinko itkeny vai nauranu... Ei tosin tullu toisia treffejä enään.
Ihan normia,vaikka olen ylitänyt keski-iän.Usein miten minä maksaja. esim. Menää hampirilaisille.Kun tilaus tehty maksun aika pyydetään raha minulta.Paras oli naisystäväni.Olen siis nainen.Oltiin päiväristeily Talinan menossa., hänellä omat leivät mukana .Kun sitten sanoin minulla nälkä Tallina.Sanoi tietää halvan ruoka paikana.Hän käy siellä syömässä.Menää syömään.Oli joku sivukatu,paikalisten pieni alkeelinen ruoka paikkako? Kovin kumosta ei tarjolla.Hän tilasi ensin oman ruokansa.Kassa pyysi maksun.Ystäväni sano:Lompakoni on kassissa.Maksathan mun ruoka. Se hänen kassi oli pöydässä, selkämme takana.Kun paikka todella pieni muutamat pöydät,käyhän se niinkin.Kerran miespuolinen ystävä ei siis suhde.Pyysi joku 6h.risteily.Oli saanut liput. Hän kun kävi siellä ruokailun kanssa kun sai juoda niin paljon kalja tai viini ilmasiksi,jaksoi kitata. Lähdinkö en! Sama henkilö pyysi veljensä 50v.juhla espoo. Julkisilla mentiin ja pusin tulot helsingin puolelle katsottu.Kitta siellä kaljaa.Sanon hei pussi menee jo.Ei mitään päästään taksilla,minä maksan,leveesti sanoi. Taksillla tultiin kun sama lähiö asutiin. Herralla ei peniäkään rahaa.Maksoin taksin,otin kuitin ja seuraava päivä menin pyytää rahani takaisin. Maksoi vasta kun hänellä tili päivä.Yritti kuitenkin ei muista mitään.Huomasin on suurine puheineen lokki!Molemat jätin taakseni.En lokkeja kaipaa elämäni.Oli kyse ystävät tai suhde.En vaadi maksaa omaa osuttani,Mutta en maksa toisenkaan osutta. Jokainen maksakoon itse!
Huh huh, luinpas loppuun vaikka tiukkaa teki! Ja kannattikin, viimeisessä lauseessa ei ollut yhtään kirjoitusvirhettä.
Olitpa reipas kun jaksoit lukea loppuun! Taputan sinua olkapäälle.
Ajattelepa hetki esimerkiksi sellaista mahdollisuutta ettei kirjoittajan äidinkieli olekaan suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mentiin tapailemani miehen kanssa mäkkärin autokaistalle, mies sanoi siihen oman tilauksensa (10 euron hampparia) eikä kysynyt multa, mitä haluan. Olin ihan suu auki ihmeissäni, enkä sitten edes ehtinyt sanoa mitään että "Hei kai mäki saan tehdä tilauksen?" tms, kun ukko kurvasi jo siihen luukulle.
Otti hampparit autoonsa ja autoa ajaessa alkoi syömään niitä. Kysyin hetken päästä että "Saisinko mäkin yhden?" niin mies siihen tokaisi "No haukkaa tästä pala", haukkasin ja mies vetäsi heti sen jälkeen käden pois ja söi koko lopun hampparin, kuten ne loput muutkin sitten, eikä tarjonnu mulle mitään.
En oikein tienny miten reagoida, olisinko itkeny vai nauranu... Ei tosin tullu toisia treffejä enään.
Ihan normia,vaikka olen ylitänyt keski-iän.Usein miten minä maksaja. esim. Menää hampirilaisille.Kun tilaus tehty maksun aika pyydetään raha minulta.Paras oli naisystäväni.Olen siis nainen.Oltiin päiväristeily Talinan menossa., hänellä omat leivät mukana .Kun sitten sanoin minulla nälkä Tallina.Sanoi tietää halvan ruoka paikana.Hän käy siellä syömässä.Menää syömään.Oli joku sivukatu,paikalisten pieni alkeelinen ruoka paikkako? Kovin kumosta ei tarjolla.Hän tilasi ensin oman ruokansa.Kassa pyysi maksun.Ystäväni sano:Lompakoni on kassissa.Maksathan mun ruoka. Se hänen kassi oli pöydässä, selkämme takana.Kun paikka todella pieni muutamat pöydät,käyhän se niinkin.Kerran miespuolinen ystävä ei siis suhde.Pyysi joku 6h.risteily.Oli saanut liput. Hän kun kävi siellä ruokailun kanssa kun sai juoda niin paljon kalja tai viini ilmasiksi,jaksoi kitata. Lähdinkö en! Sama henkilö pyysi veljensä 50v.juhla espoo. Julkisilla mentiin ja pusin tulot helsingin puolelle katsottu.Kitta siellä kaljaa.Sanon hei pussi menee jo.Ei mitään päästään taksilla,minä maksan,leveesti sanoi. Taksillla tultiin kun sama lähiö asutiin. Herralla ei peniäkään rahaa.Maksoin taksin,otin kuitin ja seuraava päivä menin pyytää rahani takaisin. Maksoi vasta kun hänellä tili päivä.Yritti kuitenkin ei muista mitään.Huomasin on suurine puheineen lokki!Molemat jätin taakseni.En lokkeja kaipaa elämäni.Oli kyse ystävät tai suhde.En vaadi maksaa omaa osuttani,Mutta en maksa toisenkaan osutta. Jokainen maksakoon itse!
Huh huh, luinpas loppuun vaikka tiukkaa teki! Ja kannattikin, viimeisessä lauseessa ei ollut yhtään kirjoitusvirhettä.
Olitpa reipas kun jaksoit lukea loppuun! Taputan sinua olkapäälle.
Ajattelepa hetki esimerkiksi sellaista mahdollisuutta ettei kirjoittajan äidinkieli olekaan suomi.
Ei taida löytyä kieltä jonka takia ei pysty laittamaan välilyöntiä pisteen jälkeen. Pieni vaiva mutta helpottaa luettavuutta valtavasti.
Menee ehkä vähän OT mutta en nyt muista ketjua missä tää oli hiljattain esillä. Eli tosiaan kyllä linkedinin kautta voi ihmiset stalkata ja yrittää kontaktoida treffimielessä. Mäkun en oo enää tinderissä ja facebookki ulkopuolisilta aika rajoitettu, niin johan niintä ihme yhteydenottoja tulee Linkediniin ja IG:iin.
Varokaa feikkiprofiileja!
Vierailija kirjoitti:
Mies ihmetteli miten naisen lempileffa voi olla Terminator 2, olisi pitänyt varmaan olla joku Titanic.. ihmetteli myös miten söin "äijäruokia" (pekonia jne) ja niin ja "helkkarin isoja annoksia" vaikka olen pieni ja hento.
Uuh, ihana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Missähän tällaisia naisia on, kun alan olemaan kyllästynyt salkkareita ja draamoja toljottaviin naisiin. Olisi mahtavaa sylikkäin kyynelehtien katsoa kun Arska uppoaa laavaan.
Se oli sitä ihanaa kasariaikaa. Ystäväni järjesti treffit kuulemma aivan ihanalle miehelle ja minulle. Tapasimme kahvilassa ja hän tarjosi kahvit. Kaikki hyvin siihen asti, kunnes hän alkoi laulamaan. Olisin voinut yhden säkeistön jotenkin kestää punastuneena ja penkin väliin vajonneena, mutta koko luritus "yksi ruusu on kasvanut laaksossa" laulusta oli jo liikaa sillä lauluäänellä. Naapuripöytien tuijotus ja nauru jäi mieleen. No saivatpa viihdykettä ja tämä herra ei mennyt jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän tällaisia naisia on, kun alan olemaan kyllästynyt salkkareita ja draamoja toljottaviin naisiin. Olisi mahtavaa sylikkäin kyynelehtien katsoa kun Arska uppoaa laavaan.
En ole tuo kelle vastasit, mutta täällä toinen Terminaattoreita fanittava nainen! Eläessäni en ole yhtään jaksoa Salkkareista katsonut. Eli kyllä meitä on :)
Kerron kaverin jutun vaikka mitään ei onneksi kerinnyt edes tapahtua, koska treffeijä ei koskaan tullut. Mutta joka tapauksessa:
Ehkä noin kuukausi ennen kuin se Axl Smithin salakuvaus juttu paljastui, kaverini sai matchin tinderissä keneltä muultakaan kuin Axl Smithiltä! Axl tietysti alkoi heti jutella upean näköisen ystäväni kanssa ja hänellä oli selvästi vain seksi mielessä, joka oli ystävällenikin ihan ok juttu koska hän oli juuri eronnut poikaystävästään. Ystäväni kuitenkin hiukan epäröi tapaamista, koska oli vielä hiukan kiinni entisessä poikaystävässään ja elätteli toiveta jos he vaikka palaisivan vielä yhteen. Hän oli kuitenkin myös kiinnostunut sen Axl Smithin tapaamisesta, joten he juttelivat silloin tällöin tinderissä.
Sitten yhtenä päivänä istuimme iltaa ystäväni luona ja luimme uutisista kuinka Axl Smith oli salakuvannut useita naisia, joiden kanssa oli harrastanut seksiä! Olimme niin helpottuineita, ettei kaverini koskaan tavannut häntä! :D
Yhteen aikaan olin tinderissä sillä ajatuksella, että halusin aika nopeasti tavata ilman sen kummempaa jutustelua. Päädyin sitten kerran treffeille aivan täyteen tatuoidun, linnassa istuneen aika raasun ja ainakin aiemmin huumeita käyttäneen jätkän kanssa kahvilaan. Hävetti aivan järkyttävästi. Olin silloin kiltti, enkä raaskinut vain poistua jollain tekosyyllä tilanteesta, nykyään sen tekisin. Tän kerran perästä tullu aika paljo tarkemmin katottua millasen tyypin kans lähtee treffeille.