Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exänsä palvojat ovat kyllä hieno laji! Mulla oli nuorena seurustelu/tapailukuvio, jossa tää poika ei oikein ollut päässyt yli edellisestä tyttöystävästään. Esimerkiksi siteerasi mulle pitkät pätkät jotain kirjaa ja oli hämmästynyt, kun en tunnistanut mistä lainaus on; "se on XX:n lempikirja!". Alkoi selostaa mulle sitä kirjaa kunnes totesi turhautuneena "no ethän sä ole lukenut sitä". Samoin exän lempibiisit olisi pitänyt tunnistaa "etkö ole kuullut?", sekä tietää joku naapurikaungin lähiö jossa se asui. "Etkö tiedä, se on siellä ja siellä". Ja tätä listaahan voisi jatkaa loputtomiin...
Ja sitten kun ilmaisee harminsa jatkuvasta exästä puhumisesta, ollaan ihmeissään, "kun se oli niin rakas, minkäs sille voi, kun se oli naisihanne". Pitäisi kyllä poistua takavasemmalle itse sitten. Kahteen tällaiseen exäänsä jumaloivaan mieheen olen törmännyt.
Tainneet olla kokemattomia poikasia ennen tätä exää, joka avasi haaransa ja antoi heidän luisua ensimmäisen kerran kosteaan luolaansa. Siitä jäi sitten todellinen pakkomielle.
Huonot sosiaaliset taidot + saanut yhden kerran jonkun "niin kauniin ja mahtavan ihmisen" tyttöystäväkseen = katastrofi!
Huonoihin sos taitoihin liittyy tuo ettei ole oikein hoksottimia sille milloin liika on liikaa. Nuorelle ihmiselle on ihan normaalia kokea se ensirakkaus joksikin yli-ihmiseksi. Itsellä muutama eksänpalvoja tullut vastaan, jotka ovat olleet 25-30v välillä... no nuoria kuitenkin mutta luulisi että tuon ikäinen jo vähän tajuaisi ettei sitä eksän mahtavuutta nyt kannata uuden deitin päälle ryöpyttää.
Ovatko niin sisällä fantasioissaan, että ajattelevat muidenkin olevan samaa mieltä vai onko tosiaan kyse siitä ettei ole kykyjä tunnistaa milloin on sopivaa puhua mitäkin..
Yhden tyypin kohdalla tuo eksä oli siis lähes ainoa puheenaiheemme. Yritin vihjailla, että kerros itsestäsikin välillä jotain, mutta aihe kääntyi pian taas exään :D
Ex-juttuihin:
Jos vastapuoli avaa exä-aiheen ja alkaa kertomaan vaikka yhteisistä reissuista tai auton ostosta, koen että on ok itsekin silloin kysyä entisestä suhteesta. Tapailin joskus miestä joka vähän väliä heitteli exästä juttuja, kysyin sitten että kuulostaapa hyvältä miksi erositte, niin suutahti tästä. Ei kuulemma kuulu mulle. No sanoin, että älä ota aihetta mun kans puheeks.
Tuohon törmää usein, että exä on mielessä juttujen perusteella ihan koko ajan. Silloin täytyis pelata avoimilla korteilla ja sanoa että etsii laastaria eikä ole yli edellisestä.
Toi voi joskus mennä sen piikkiin ettei keksi mitään puhuttavaa, mutta jos on jatkuvaa ja etenkin jos on negatiivista niin loppuu kyllä kiinnostus.
Viestittely oli todella kuumaa ja eroottisävyistä, mies oli kuvissa hyvännäköinen hevarityylinen pitkillä mustilla hiuksilla. Ja väitti olevansa 30v. Sovittiin että mies tulee viikolopuksi luokseni ja laitoin sänkyyn punamustat satiinilakanat kuvitellen, miten me komean heviletin kanssa myllätään niissä. Ostin myös punaviiniä ja kaljaa, kun en ollut varma mitä mies tykkää juoda.
Bussista astui sitten ulos vatsakas, silmälasipäinen nelikymppinen mies jolla päälaella kalju paistoi, pitkä musta ponnari kuitenkin viuhtoi niskassa ja turvonneissa kasvoissa oli jotain tuttua joten tiesin että tuo se on. Mies hyökkäsi halaamaan ja haistoin semmoisen kuivausrumpuun unohdetun pyykin lemun, tiedätte varmaan. Lähdettiin siitä sitten kävelemään ja mies kysyi voidaanko käydä syömässä jossain. Ehdotin kivaa sushiravintolaa ja vastaus oli hyi! sitten ehdotin kebabravintolaa mutta sieltä kuulemma sai munakarvoja pitsaan.. mentiin sitten heseen. Mies mätti hampurilaista naamaan sellaisella innolla että majoneesia oli otsassakin, minua kuvotti ja ärsytti ja mietin että ei helkkari, tuonko kanssa pitää olla viikonloppu?
Kun pääsimme asunnolle ja kysyin tahtoisiko mies punkkua tai kaljaa niin sanoi etteivät sovi hänen mt-lääkeittensä kanssa! Nosti lääkedosetin kahvinkeittimen viereen ja olin että apua..
Päädyttiin lopulta harrastamaan seksiä, mies liukui vatsakumpareensa kanssa pitkin lakanoita, hikoili ja imi rintoihini hirveät fritsut. Sitten huomattiin että kortsu oli jäänyt sisälleni ja jouduin ärähtämään miehelle että kaivaa sen pois, miehen mielestä meidän olisi pitänyt mennä sairaalaan.
Mies halusi nukkua sohvalla koska "hirveet lakanat" ja kuorsasi niin että seinät tärisi. Aamulla sanoi että hänen pitää lähteä kotiin koska muisti unohtaneensa jotain, haisi tekosyyltä mutta olin vain tyytyväinen sillä olinkin miettinyt millä hiton syyllä saan miehen ulos asunnostani!
Myöhemmin tuli vielä jotain "kultarakas, ikävä"-tekstareita. Valehtelin palanneeni yhteen exän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Viestittely oli todella kuumaa ja eroottisävyistä, mies oli kuvissa hyvännäköinen hevarityylinen pitkillä mustilla hiuksilla. Ja väitti olevansa 30v. Sovittiin että mies tulee viikolopuksi luokseni ja laitoin sänkyyn punamustat satiinilakanat kuvitellen, miten me komean heviletin kanssa myllätään niissä. Ostin myös punaviiniä ja kaljaa, kun en ollut varma mitä mies tykkää juoda.
Bussista astui sitten ulos vatsakas, silmälasipäinen nelikymppinen mies jolla päälaella kalju paistoi, pitkä musta ponnari kuitenkin viuhtoi niskassa ja turvonneissa kasvoissa oli jotain tuttua joten tiesin että tuo se on. Mies hyökkäsi halaamaan ja haistoin semmoisen kuivausrumpuun unohdetun pyykin lemun, tiedätte varmaan. Lähdettiin siitä sitten kävelemään ja mies kysyi voidaanko käydä syömässä jossain. Ehdotin kivaa sushiravintolaa ja vastaus oli hyi! sitten ehdotin kebabravintolaa mutta sieltä kuulemma sai munakarvoja pitsaan.. mentiin sitten heseen. Mies mätti hampurilaista naamaan sellaisella innolla että majoneesia oli otsassakin, minua kuvotti ja ärsytti ja mietin että ei helkkari, tuonko kanssa pitää olla viikonloppu?
Kun pääsimme asunnolle ja kysyin tahtoisiko mies punkkua tai kaljaa niin sanoi etteivät sovi hänen mt-lääkeittensä kanssa! Nosti lääkedosetin kahvinkeittimen viereen ja olin että apua..
Päädyttiin lopulta harrastamaan seksiä, mies liukui vatsakumpareensa kanssa pitkin lakanoita, hikoili ja imi rintoihini hirveät fritsut. Sitten huomattiin että kortsu oli jäänyt sisälleni ja jouduin ärähtämään miehelle että kaivaa sen pois, miehen mielestä meidän olisi pitänyt mennä sairaalaan.
Mies halusi nukkua sohvalla koska "hirveet lakanat" ja kuorsasi niin että seinät tärisi. Aamulla sanoi että hänen pitää lähteä kotiin koska muisti unohtaneensa jotain, haisi tekosyyltä mutta olin vain tyytyväinen sillä olinkin miettinyt millä hiton syyllä saan miehen ulos asunnostani!
Myöhemmin tuli vielä jotain "kultarakas, ikävä"-tekstareita. Valehtelin palanneeni yhteen exän kanssa.
Kai tätä voi provon yritykseksi sanoa. Effortista 3/5, lopputuloksesta 2/5.
Kyllä voi olla totta.
Vastaavaan pettymyksen törmännyt itsekin. Tyyliin mikään mitä oli sanonut olevansa ei pitänyt paikkaansa.
Nuorempana kävi aika nolosti treffeillä kun yritettiin sekstailla yhden Matin kanssa auton takapenkillä, niin sen kalu ei kerta kaikkiaan mahtunut sisääni. Sillä kertaa jäi sitten ne hommat. Saatto nuorukaisella olla tuskaisaa oleminen sen jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tännekin sattunut yhdet "eksä-treffit"!
Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D
oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!
Silloin ei naurattanut mutta näin vuosien jälkeen kyllä :D
Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.
Niin, se on katsokaas miehen kirous että silloin kun me rakastumme, rakastumme ihan oikeasti tiettyyn ihmiseen yksilönä. Nainen taas ottaa miehen joka täyttää hänen senhetkiset tarpeensa, itse miehen persoonalla ei ole niin väliä ja siksi hänet on myös helppo vaihtaa ja unohtaa.
Oi voi mistahan sita aloittaisi.
1) Olin typera enka lukenut profiilia tarkasti. Juuri ennen treffeja huomasin, etta miehen profiilissa luki "tykkaan vaan hoikista ja siroista naisista, muut pistakaa vasemmalle". Okei, no menin kuitenkin, en halunnut perua treffeja viime hetkella. Istun ravintolassa odottamassa, kun mies kavelee sisalle. Nayttaa todella erilaiselta kuin profiilikuvassaan, ja kaantyessaan minuun pain huomaan miehella olevan valtava kaljamaha, mita todellakaan ei ollut profiilissa. No, ei se sinansa olisi mulle ollut ongelma, mutta oli sit kayttanyt kaksoisveljensa kuvia profiilissaan. Siina istuttiin ja tilattiin ruokaa ja mies tilasi mulle salaatin kysymatta mita haluan, todeten, etta ei halua katsoa kun syon jotain "epanaisellista". Juupa juu.
2) Olin 19-vuotias ja asuin Helsingissa, mies Riihimaella. Menin Riihimaelle treffeille, treffit venyi, joten jain yoksi miehen sohvalle. Keskella yota mies herasi syomaan valipalaa. Ei siina, itsellakin joskus tulee nalka yolla. Sitten naen kun herra leikkaa RAAKAA kananrintaa leivan paalle. Kysyin heti et kai aikoo paistaa sen. Vastaus oli ei, koska maistuu hyvalta raakana jos laittaa mausteita paalle. Varoitin, etta kannattaa paistaa, silla raa'asta kanasta voi saada salmonellan. Mies katsoi mua yllattyneena, ja sit totesi "mut eihan tassa ole lohta?" Ai niin, herralla oli ikaa 28v.
3) Opiskelin fysiikkaa yliopistossa, ja kavin treffeilla miehen kanssa, jota ahdisti mun koulutus, vaikka se ei ollut tullut puheeksi kun yhden kerran. Seuraavilla treffeilla hanen kotonaan mies odotti mua listan kanssa, joka oli taynna erilaisia haastavia teoreettisen fysiikan avoimia ongelmia, joista tenttasi multa ratkaisuja. Hanen tavoitteena oli todistaa, etten ollut yhta alykas kuin vaitin. En ollut kertaakaan vaittanyt olevani alykas, vaikka hanen alyaan piti aina ylistaa, koska muuten mies ahdistui hirveasti. Ei jatkoon.
Ja nyt kauhein kokemus ikina: toiset treffit vahan oudohkon miehen kanssa. Ekat treffit oli ja meni, ja pitkaan mietin lahdenko uudelleen, koska mies puhui jotenkin hieman vahattelevasti mua kohtaan, koska olin opiskelija ja hanella oli jo "oikeita toita". Annoin toisen mahiksen, joskus itsekin molayttelen tyhmia juttuja. No ravintolassa sitten tuli vastaan yllatys. Ex-deittini oli tarjoilijana. Tiesin hanen tekevan tuota sivuduunina opiskellessaan, mutta kun tapailimme, han oli toissa eri ravintolassa. Oloni oli kylla tosi kiusallinen, ja deittikumppani huomasi sen ja kysyi, etta mika on. En halunnut valehdella, joten sanoin rehellisesti et meidan tarjoilija on mies, jota tapailin joskus yli vuosi sitten. Mies sanoi ok, ja vaati etta tilaa mulle kaljan. Kieltaydyin, silla en juo alkoholia. Vaati silti, tilasi kaljan, ja katosi vessaan noin 20 minuutiksi. Kun mies tuli takaisin, olin kaatanut kaljan pois ja ruoka oli jo istunut poydassa jonkin aikaa. Syotiin yhdessa, ja olin edelleen vahan nolostunut. Mies sanoi, etta asia ok ja soin ruuan loppuun. Sitten mies katosi taas vessaan 20 minuutiksi. Ajattelin, etta hanella on kenties vatsa sekaisin tms. Mies tuli takaisin, vei mut kotiin. Myohemmin soitti mulle raivoten, kuinka KEHTAAN tehda hanelle nain ja naytella hanelle "alfoja" joille olen itseani h*oraillut. Han muuten itse valitsi ravintolan, en mina. Oli kuulemma "mennessa vessaan" mennyt puhumaan exalleni ja kysellyt meidan seksista ja muusta. Blokkasin tan sekopaan heti, ja myohemmin exani pisti mulle viestia siita, etta saa herralta tappouhkauksia. Blokin jalkeen taa mies soitti mulle edelleen eri numeroista. Kaytannossa anoi mua takaisin, jatti kukkia mun ovelle jne. Jouduin soittamaan poliisit siina vaiheessa kun kotiin tullessa kukat eivat loytyneet enaa asunnon ulkopuolelta, vaan sisapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D
oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!
Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.
Niin, se on katsokaas miehen kirous että silloin kun me rakastumme, rakastumme ihan oikeasti tiettyyn ihmiseen yksilönä. Nainen taas ottaa miehen joka täyttää hänen senhetkiset tarpeensa, itse miehen persoonalla ei ole niin väliä ja siksi hänet on myös helppo vaihtaa ja unohtaa.
Mitä oikein selität? Tiedätkö, jos nainen ei jauha eksästä treffeillä, se ei todellakaan tarkoita etteikö hän olisi saattanut olla todella rakatunut siihen mieheen ja että mies olisi ollut merkityksetön. Nainen saattaa jopa edelleen ajatella eksää, mutta osaa pitää häneen liittyvät asiat hyvien käytöstapojen mukaisesti treffeillä uuden miehen kanssa piilossa ja keskittyy senhetkiseen treffikumppaniin. Tuossa on kyse ihan peruskäytöstavoista, jotka näillä ääneen eksää haikailevilla ovat hakusessa.
Gycygigig kirjoitti:
Ikivanha tutkimus tyypiltä jonka tutkimuksen historia on karmaiseva vaikkakin uraauurtava. Ehkä aika lukea uudempia raportteja naisten seksuaalisuudesta. Eihän paleontologitkaan lue enää kirjoja joissa dinot luokitellaan liskoiksi....
Evoluutiolta menee vähän kauemmin kuin 70 vuotta, että ihmisnaaraan sukupuolielinten fysiologia jotenkin ratkaisevasti muuttuu. Jos sillä on edes syytä muuttua mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein selität? Tiedätkö, jos nainen ei jauha eksästä treffeillä, se ei todellakaan tarkoita etteikö hän olisi saattanut olla todella rakatunut siihen mieheen ja että mies olisi ollut merkityksetön. Nainen saattaa jopa edelleen ajatella eksää, mutta osaa pitää häneen liittyvät asiat hyvien käytöstapojen mukaisesti treffeillä uuden miehen kanssa piilossa ja keskittyy senhetkiseen treffikumppaniin. Tuossa on kyse ihan peruskäytöstavoista, jotka näillä ääneen eksää haikailevilla ovat hakusessa.
En puhunut juuri tällaisesta tilanteesta, vaan ylipäänsä halusin avata sitä, että miksi miehet monesti jumittuvat eksiinsä ja meitä siitä sitten parjataan.
Elämäni inhottavimmat treffit oli ihan mukava oloisen chat-tuttavuuden kanssa aika ex-tempore kun samassa kaupungissa asuttiin. Odotin sovitussa paikassa, mies tuli ja oli kivan näköinen yms. Sanoi heti, että ei hennonnut tehdä ohareita, kun bongasi minut siitä, mutta nyt kun hän näkee minut niin ei häntä kiinnosta. Olin hämmentyneenä, koska en ollut johtanut häntä harhaan tai sanonut olevani missi. Olen tosi tavallisen näköinen, hoikka, en mörkö tms mikään friikki. Mut en vaan ilmeisesti ollut riittävän hyvännäköinen että hän haluaisi edes viettää baari-iltaa kanssani. Olihan se rehellistä, mut aika pahoilla mielin matkasin bussilla kotiin laittautuneena illanviettoon ulkonäköpakkien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kävi aika nolosti treffeillä kun yritettiin sekstailla yhden Matin kanssa auton takapenkillä, niin sen kalu ei kerta kaikkiaan mahtunut sisääni. Sillä kertaa jäi sitten ne hommat. Saatto nuorukaisella olla tuskaisaa oleminen sen jälkeen..
Vanha kunnon Mälli-Masa!
Vierailija kirjoitti:
Oi voi mistahan sita aloittaisi.
1) Olin typera enka lukenut profiilia tarkasti. Juuri ennen treffeja huomasin, etta miehen profiilissa luki "tykkaan vaan hoikista ja siroista naisista, muut pistakaa vasemmalle". Okei, no menin kuitenkin, en halunnut perua treffeja viime hetkella. Istun ravintolassa odottamassa, kun mies kavelee sisalle. Nayttaa todella erilaiselta kuin profiilikuvassaan, ja kaantyessaan minuun pain huomaan miehella olevan valtava kaljamaha, mita todellakaan ei ollut profiilissa. No, ei se sinansa olisi mulle ollut ongelma, mutta oli sit kayttanyt kaksoisveljensa kuvia profiilissaan. Siina istuttiin ja tilattiin ruokaa ja mies tilasi mulle salaatin kysymatta mita haluan, todeten, etta ei halua katsoa kun syon jotain "epanaisellista".
Olisin tilannut itselleni pizzan tai pihvin ja syönyt tarjotun salaatin lisäksi, sanoen kiitos kerrankin tarpeeksi ruokaa ravintolassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Naiset valitsevat. Ja siten parhaimmat miehet tulevat valituiksi. Yksikään nainen ei ota riesakseen putkiaivoista vetelystä, joka ei tyydytä ulkoisesti eikä sisäisesti. Nykynaiset vievät eivätkä vikise. Nykynaiset myös vaihtavat reilusti miestä, jos on tarpeen. Miehet eivät uskalla erota vaimostaan; he vikisevät salasuhdetta, kun täytyy " vaihtelua seksiin" saada. Näitä vieraan pil...vinkujia on liikenteessä luvattomat määrät.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein käydä googlaamassa: yksi viidestä naisesta saa orkun yhdynnässä. 4/5 tarvii muutakin stimulaatiota.
Mä oon yllättynyt että edes yhdelle riittää pelkkä jyystö!Jos naiselle yhdyntä on seksissä tärkeintä, niin silloin tulee ongelmia, kun miehen erektio-ongelmat alkavat. Nuorena kulli toimii, mutta vanhemmiten yhdyntä ei onnistu enää.
Mitäs sitten?
Olen joskus tapaillut todella yhdyntäkeskeisiä miehiä ja seksi on poikkeuksetta ollut huonoa, ja hirveää räpeltämistä sen seisokin kanssa. Että onko se nyt kovana vai ei.
Ei kiitos enää!
Ja se räpeltäminen puuttuvan/ vajaan seisokin kanssa on todella rankkaa. " hinkkaa, ime, puristele ine", ja sen jälkeen huohotus: "multa tulee". Ei kiitos enää!
Ehdottomasti hirveimmät oli treffit, joille mies tuli joko kännissä tai muissa aineissa paikalle. Oli siis todella sekaisin alkuun, tosin sitten vähän selvisi. Kyseessä oli ensimmäiset treffit eroni jälkeen ja ilta päättyi siihen, että avauduin erostani ja exästäni ja mies kuunteli. Pättyi ne treffit aika lyhyeen (ehkä 45 min) ja eipä tullut toisia treffejä. En edes tiedä, kumpi meistä oli se kauhujen treffikumppani. Hävettää hieman oma käytös, mutta olin todella hajalla erosta, enkä todellisuudessa ollenkaan valmis tapailemaan ketään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhunut juuri tällaisesta tilanteesta, vaan ylipäänsä halusin avata sitä, että miksi miehet monesti jumittuvat eksiinsä ja meitä siitä sitten parjataan.
Te miehet voitte ihan rauhassa jumittua eksään, mutta pliis, jos valitsette mennä jonkun toisen naisen kanssa treffeille niin pitäkää ne eksäjutut sen tunnin tai parin ajan omana tietonanne. Ei siihen kuole.
Jos siitä eksästä ei pysty olemaan puhumatta edes sen aikaa kun vastapäätä istuu ihka elävä uusi nainen, on varmaan parasta ettei deittaile.
Mulla kävi sama homma! Juteltiin Tinderissä ja tämä oli selvästi seksimielellä liikenteessä ja itsekin mietin, että ehkäpä. Homma kävi kuitenkin liian creepyksi, kun Axl sai tietää missä olen töissä ja alkoi ehdottelemaan, että tulee sinne käymään, haluaa hakea mut vuorosta luokseen ym. Meni jotenkin maku koko hommasta kun alkoi olla niin tungetteleva, poistin matchin ja eipä aikaakaan.. :D