Laitoin Toyota yariksen myyntiin,meni jo samanapäivänä kaupaksi sillä hinnalla minkä pyysin.
Oli siis iso 7 vuotta vanha hybridi,varauduin pidempään myyntiaikaan mutta näköjään nuo menevät hyvin kaupaksi.
Kommentit (18)
Sama. Ilmeisesti usealla kauppiaalla oli ilmoitukset päällä jos joku tarjoaa Yarista myyntiin. Kauhea tinkaaminen. Mutta eka ei-kauppias osti pyydetyllä hinnalla itselleen.
Toyota yaris on haluttu auto koska ne kuluttaa pirun vähän, ne on melko edullisia, ne on luotettavia jne..
Toki mikään luksusauto se yaris ei ole mutta haluttu auto edellä mainittujen asioiden takia.
Näppärä pieni kestävä vähäkulutuksinen perusauto on kovaa valuuttaa vaihtoautomarkkinoilla.
samanapäivänä taitaa olla kaksi sanaa
Vierailija kirjoitti:
yaris taitaa olla erisnimi ja siten kirjoitetaan isolla alkukirjaimella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yaris taitaa olla erisnimi ja siten kirjoitetaan isolla alkukirjaimella
pilkun jälkeen välilyönti
Jos haluaa vähän uudemman bensa-auton, niin valikoimat on vähissä.
Olisit pyytänyt enemmän. Varmasti olisit saanut
Kiitos tästä, kaveri joutuu myymään omansa kun meni molemmat työt alta eikä ole varaa enää autoa pitää. Täytyy varmistaa ettei luovu liian halvalla.
Erikoismallit menee äkkiä. Mistä sait alunperin tilattua ison Yariksen? Minuakin kiinnostaisi , oliko Cressidan kokoinen?
Juuri oli lista merkeistä ja malleista mitkä haluttavimpia käytetyissä niin Toyota yaris hybrid oli siellä kärkipäässä.
Mulla itelläni ollut yaris jo muutaman vuoden ja ei voi kun kehua: edullinen ylläpitää ja kaikin puolin luotettava. Toki se on pieni, mutta mun tarpeisiin riittävä. Jos jossakin vaiheessa päivitän uudempaan, niin varmaan pysyn samassa.
Tollasia perusautoja joilla ei erotu massasta.
Pieniä ja halpoja ei mitään luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Tollasia perusautoja joilla ei erotu massasta.
Pieniä ja halpoja ei mitään luksusta.
Ja jos ajaa paljon nuo tulee paljon kalliimmaks ku diesel-saksalainen.
Mä sain kans hyvän hyvityksen 5 vuotta vanhasta Toyota hybridistä,kun ei siinä ollu hirveesti tullu ees kilsoja. Sain vaihdossa uudemman Toyotan vähemmillä kilsoilla ja pienemmällä kk maksulla.