Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
kävikö kaveri vielä töissä ja menestyi vai oliko aikeissa hakea töitä?
Yh-äiti tuli kännissä treffeille kaula syötynä edellisen yön hoidon jäljiltä. Ei ollut käynyt välillä suihkussa.
Ne oli toiset treffit, nyt miehen asunnolla. Mies teki meille drinkit maidosta ja jostain halvasta kermalikööristä, ei Bailey`s. Ihmettelin että tosissaanko tässä aletaan nyt juomaan, oli toki lauantai mutta kello vasta jotain neljä... Sitten mies sytytti tupakan liesituulettimen alla. Nyt alkoi olla olo, että herralla on jotain ongelmia elämänhallinnan kanssa mikä ei ollut ensimmäisillä treffeillä näkynyt. Mies laittoi Netflixin päälle, kyseli minkä elokuvan halusin katsoa mutta tyrmäsi jokaisen ehdotukseni sanomalla "No ei sitä ainakaan!"Valitsi sitten jonkun rymistelyleffan joka minua ei kiinnostanut yhtään. Alettiin suudella, miehen huulet oli märät ja veltot ja äkkiä tunki pitkän kielensä kurkkuuni niin että oli tulla oksennusrefleksi.
Ei tullut kolmansia treffejä ja lisäksi sain kai mieheltä jonkun bakteerin suuhun kun minulta lohkesi pian tuon jälkeen syödessä hampaasta pala ja hammaslääkäri sanoi että hampaassa on iso reikä!
Vierailija kirjoitti:
Olin lasteni isän kanssa Nizzan kävelykadulla (ennen kuin minulla oli lapsia) treffailemassa. Menin hampurilaispaikka Quick:in vessaan. Siellä oli kaksi koppia sekä, itseni lisäksi, kaksi muita naista. Uniformuun pukeutunut vartia tuli vessaan. Ajattelin, että se tarkastaa vain. Muut naiset juoksivat ulos äkkiä. Mies otti minusta kovakouraisesti kiinni käsivarresta, rivo virne naamalla ja laahasi isompaan koppiin. Onneksi ranskalainen treffikaverini oli nähnyt vartijan menevän vessaan. Hän tuli pelastamaan minut, varta pakeni paikalla, koska muuten olisin tullut raiskatuksi. Seuraavalla kerralla tämä vartia ei ollut näkyvillä. Miesystäväni kysyi työntekijöiltä, että onko se vartia vielä töissä siellä. Vastasivat, että : il aime trop des bôites de nuit. Eli ei enää työskentele siellä, koska se piti enemmän yökerhoista. Onhan tavallista että nuoria tyttöjä raiskataan yökerhojen vessoissa, joten vartia varmaankin on löytänyt paremmat apajat sellaisista. Kuitenkin ikävä kokemus. Teini-ikäisenä miesten jahtaamiseksi joutuminen Italian rivieralla oli vielä pelottavampaa.
Vartija
Naista oli nuorena käytetty hyväksi.
Seksin aikana alkoi lapsen äänellä kutsua mua isiksi toistuvasti: Isi sitä ja isi tätä jne.
Meinas lerpahtaa pariin otteeseen. Soitteli perään, mutta jollain tekosyyllä lopetin jutun alkuunsa.
Oli todella outo kokemus. Ei edes läpällä heittänyt - vaan kiihottaa seen mua/ itseään.
Toisella kerralla olin japanilaisen naisen kanssa, kun hän alkoi tekemään sellaisia kimeitä valittavia ääniä - niinkuin ottaisin hänet väkisin. Tosi feikkejä ääniä. Silläkin kerralla meinasi lerpahtaa. En tavannut toista kertaa vaikka soitteli perään.
Tinder treffien jälkeisenä päivänä naisen miesystävä lähetteli minulle uhkaus viestejä. Nainen oli halunnut meidän treffeillä tehdät on-Off poikaystävänsä mustasukkaiseksi. Ei vaan kertonut mulle mitään.
Nyt jo vähän naurattaa...
Treffeillä selvisi, että nainen oli ollut joitakin vuosia aiemmin parhaan kaverini salarakas, kun perheellinen kaverini petti vaimoaan.
Ihan sama toistui erään yhden illan jutun kanssa. Oli nuoruudessa ollut seksi suhteessa saman kaverini kanssa.
Nim. Naistenmiehen kaveri
Tinder treffeille tuli nainen, jonka kuvista oli 15-20 vuotta. Oli melkoisen kulahtunut viimeisen 10 vuoden aikana. Tiesi tämän ja kertoi heti aluksi tehneensä sen tietoisesti ja "riskillä".
Kiloja oli tullut 20kg ja naama oli pudonnut.
Tapasin naisen baarissa.
Sovittiin uudet treffit.
Kosteat treffit päätyivät mun luokse, jossa pahoinvoiva nainen oksensi päälleni Suuseksin aikana.
Seuraavan kerran kävimme syömässä ja vain parilla. Mun luona takaapäin vetäessäni, pieraisi ja paskapisaroita lensi mun alavatsalle.
Nyt meillä on 12v Tytär ja meillä menee hyvin. Alku oli aika erikoinen 😉
Vierailija kirjoitti:
Mentiin tapailemani miehen kanssa mäkkärin autokaistalle, mies sanoi siihen oman tilauksensa (10 euron hampparia) eikä kysynyt multa, mitä haluan. Olin ihan suu auki ihmeissäni, enkä sitten edes ehtinyt sanoa mitään että "Hei kai mäki saan tehdä tilauksen?" tms, kun ukko kurvasi jo siihen luukulle.
Otti hampparit autoonsa ja autoa ajaessa alkoi syömään niitä. Kysyin hetken päästä että "Saisinko mäkin yhden?" niin mies siihen tokaisi "No haukkaa tästä pala", haukkasin ja mies vetäsi heti sen jälkeen käden pois ja söi koko lopun hampparin, kuten ne loput muutkin sitten, eikä tarjonnu mulle mitään.
En oikein tienny miten reagoida, olisinko itkeny vai nauranu... Ei tosin tullu toisia treffejä enään.
Ihan normia,vaikka olen ylitänyt keski-iän.Usein miten minä maksaja. esim. Menää hampirilaisille.Kun tilaus tehty maksun aika pyydetään raha minulta.Paras oli naisystäväni.Olen siis nainen.Oltiin päiväristeily Talinan menossa., hänellä omat leivät mukana .Kun sitten sanoin minulla nälkä Tallina.Sanoi tietää halvan ruoka paikana.Hän käy siellä syömässä.Menää syömään.Oli joku sivukatu,paikalisten pieni alkeelinen ruoka paikkako? Kovin kumosta ei tarjolla.Hän tilasi ensin oman ruokansa.Kassa pyysi maksun.Ystäväni sano:Lompakoni on kassissa.Maksathan mun ruoka. Se hänen kassi oli pöydässä, selkämme takana.Kun paikka todella pieni muutamat pöydät,käyhän se niinkin.Kerran miespuolinen ystävä ei siis suhde.Pyysi joku 6h.risteily.Oli saanut liput. Hän kun kävi siellä ruokailun kanssa kun sai juoda niin paljon kalja tai viini ilmasiksi,jaksoi kitata. Lähdinkö en! Sama henkilö pyysi veljensä 50v.juhla espoo. Julkisilla mentiin ja pusin tulot helsingin puolelle katsottu.Kitta siellä kaljaa.Sanon hei pussi menee jo.Ei mitään päästään taksilla,minä maksan,leveesti sanoi. Taksillla tultiin kun sama lähiö asutiin. Herralla ei peniäkään rahaa.Maksoin taksin,otin kuitin ja seuraava päivä menin pyytää rahani takaisin. Maksoi vasta kun hänellä tili päivä.Yritti kuitenkin ei muista mitään.Huomasin on suurine puheineen lokki!Molemat jätin taakseni.En lokkeja kaipaa elämäni.Oli kyse ystävät tai suhde.En vaadi maksaa omaa osuttani,Mutta en maksa toisenkaan osutta. Jokainen maksakoon itse!
Kaikki maksaa tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui varmaan kymmenen vuotta sitten. Puolituttu mies tuli hakemaan minua treffeille. Hän näki olohuoneen nurkassa nyrkkeilyhanskat ja säkin ja kysyi kenen ne ovat. Kerroin , että harrastan potkunyrkkeilyä. Hän alkoi sitten vakavasti puhuttamaan minua ja kertoi kuinka se laji on naisille hyvin vaarallinen. Jos potku osuu kohtuun, niin kohtu voi irrota ja liikkua ylös? Sanoin, että toki lajissa kuin lajissa on vaaransa, mutta eiköhän potku munille olisi vielä paljon vaarallisempi. Kuulemma ei, koska kohtu on hyvin löyhästi kiinni. Hän tietää, koska hänellä on monta siskoa??? No, minulla on kohtu. Ei ole kovin usein irronnut ja lähtenyt vaeltamaan.
Tämä tyyppi osoittautui muutenkin hyvin erikoiseksi.Eikä!!!! :D :D :D Kuolen nauruun oikeesti!!! Oli siinä varsinainen kohtuasiantuntija!
Olikohan sukua mun ex-työkaverille, oli nimittäin sitä mieltä etten naisena voi liikutella täysiä oluttynnyreitä (suurimmat meillä oli 22 gallonaa eli 100 litrasia) koska kohtu repeää x) En tiedä oliko sekoittanut jotenkin siihen kun raskaana ollessa ei saa nostella painavia juttuja. Ihan menestyksekkäästi niitä tuli vieriteltyä vuosikaudet, lopetin vasta raskauduttuani:) Taitolaji eikä voima- niinkään.
Sängyssä kertoi exiensä erilaisia mieltymyksiä ja niitä piti sitten kokeilla "miten homma eroaa existä".
Kiitti! Kerta riitti.
Huh mitä tarinoita täällä. Itselläni ei ihan noin pahoja, mutta kerronpa erään tindertreffitarinan kuitenkin.
Olin jutellut ihan hetken erään mukavalta vaikuttavan miehen kanssa ja hän pyysi treffeille, ehdotti piknikkiä seuraavalle päivälle, joka oli lauantai. Mulla oli la-iltana harrastukseen liittyvä tärkeä meno varattuna, mutta lupasin että voin tulla, jos sopii että mun täytyy sitten lähteä aikaan X harrastukseen, se oli hänelle ok. Silloin oli jo syksyä ja säätiedotus näytti huonolta, mutta hän halusi silti ehdottomasti piknikille. No aloin sitten kysellä mitä evästä laittaisimme mukaan ja ehdotin, että voisin tehdä meille kaikkea pientä kivaa naposteltavaa, kun tykkään kokkailla, jos hän vaikka ottaa juomista. Ja että multa myös löytyy kylmälaukkua ja lautasia ym. Hän vastasi ettei tarvitse tehdä tai ottaa mitään mitään mukaan. Olin että okei vau, hänellä on sitten varmaan jotain mielessään, kun ei antanut minun valmistaa mitään ja ehdottomasti kuitenkin piknikille halusi. Kysyin vielä muutaman kerran että eikö varmasti tarvi mitään, ja kuulemma ei.
Kun lauantai koitti, näimme sovitussa paikassa ja hän lähti tervehtimisen jälkeen tarmokkaasti kohti lähintä Alepaa. Eli siis suunnitelma olikin ostaa pikkukaupasta eväät. Olipa muuten tosi outoa olla kaupassa juuri tavatun tuiki tuntemattoman kanssa ja pohtia että mitä syödään. :D No päädyimme sitten mussuttamaan jotain pähkinötä suoraan pussista järkyttävään tuuleen ja kylmään säähän. Mies puhui vain itsestään ja tuntui halveksivan juttujani. Minä tärisin kylmissäni, mutta yritin keskustella innokkaasti, sen verran mitä hänen paasaukseltaan pystyin.
Kun sitten mun oli aika lähteä harrastukseen, hän veti herneen nenään siitä, että lähden mielummin toisten miesten seuraan kuin vietän iltaa hänen kanssaan ja alkoi kiukutella tästä ihan kunnolla. Koitin ihan ymmälläni selittää, että olen tuntenut nää miehet vuosikaudet ja he ovat harrastusKAVEREITA ja meillä on jo maksettu tärkeä varaus tänään, ei auttanut mikään. Jotenkin siitä sitten lähdin, ja hän jatkoi myöhemmin pommittamista todella aggressiivisilla viesteillä, että miten se ilta niiden ihanien muiden miesten kanssa oikein sujui. Juu, estoon meni se kaveri.
Tapasin netissä naisen ja ehdotin treffejä. Ravintolassa paljastui että nainen oli työtön vihervassari. Paasasi syömisistäni ja ammatistani. Homma päättyi siihen. Naisen ruuat sain kyllä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abraham Sonninen kirjoitti:
Olisit voinut tyydyttää miehen suulla tai käsillä (ehkä footjob olisi myös toiminut). Oli julmaa jättää mies laukaisematta.
Ja p**kat ole, ellei mieheltä ole molempia käsiä amputoitu niin voi ihan hyvin tempoa tumppuunsa. Nainen ei ole mikään miehen pakkovagina.
Juu jätäppä nainen ilman orgasmia niin alkaa parkuminen ja vinkuminen ja naama norsunv*tulla. Vallankäyttöä harrastaa suurin osa naisista. Kokeilkaapa miehet muutaman kerran samaa 'mulla on pää kipeä' shaissea, mukava katsoa miten se naama repsahtaa!
Tietoisku: niinhän te yleensä jätätte ja sitten ihmettelette kun nainen ei enää ole kiinnostunut.
Haluat kehräävän kissan=tyydytä nainen.Kyllä. Suurin virhe on jättää nainen kylmäksi. Siihen ei tarvita paljon muuta niin kiinnostus kyllä lopahtaa. Tätä eivät naiset tietenkään sano kovin usein ääneen, mutta jos mies ei viihdy riittävän pitkään naama jalkovälissä ja näe vaivaa ja osoita olevansa siitä itse kiinnostunut, niin mahdollisuudet kompensaatioon esim. käytöksellä, ulkonäöllä tai varakkuudella ovat hyvin pienet. Laittakaa tämä nyt ylös ja lukekaa moneen kertaan ennen seuraavia treffejä, että varmasti muistatte.
Kolmasosa naisista kykenee laukeamaan yhdynnässä. Ei tarvitse alkaa lipoa jalkaväliä kuin joku alistettu koira, riittää että löytää naisen joka laukeaa yhdynnässä.
Ai että, mikään ei ole niin sytyttävää kuin ihan koirana temmeltäminen vaimon jalkojen välissä!
6kk aiemmin eronnut nainen puhui treffeillä koko ajan exästään katkerana. Meni fiilis. Kun kolmansilla treffeillä sama jatkui, pistin homman poikki.
Vierailija kirjoitti:
6kk aiemmin eronnut nainen puhui treffeillä koko ajan exästään katkerana. Meni fiilis. Kun kolmansilla treffeillä sama jatkui, pistin homman poikki.
Joillakin eron käsittely kestää. Ei ollut vielä valmis uuteen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin eron käsittely kestää. Ei ollut vielä valmis uuteen suhteeseen.
Tuntuu olevan tosi yleistä tuo exästä puhuminen, olen kokenut samaa. Todella epäkohteliasta käytöstä, puhui sitten hyvällä tai pahalla. Ilmeisesti liikaa vaadittu alkaa treffailemaan vasta sitten, kun on oikeasti hoitanut eroprosessin loppuun.
Tämä tarina ei ole vitsi tai provo vaan ihan aidosti tapahtunut.
Olin miehen kanssa treffeillä, tutustuttiin tinderissä. Aika pian selvisi, ettei ihan pelkän bissen voimilla ole iltaa viettämässä. Paljastui pirinkäyttäjäksi. Kun sitten mainitsin, etten etsi päihdeongelmaisia, puolustautui - ”ei kai mulla mitään huumeongelmaa voi olla, kun oon pystyny 10 vuotta vetämään putkeen piriä jäämättä koukkuun”. Hmm.... varmaan sanomattakin selvää, että meistä ei tullut paria.