Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
Tinderistä löytynyt +40 lapseton mies. Olin ensimmäistä kertaa hänen luotaan yötä. Seksi oli aivan upeaa, kun olihan viime seksikerrastakin jo aikaa. Kuitenkin tämän jälkeen illalla televisiota katsottaessa hänestä alkoi löytymään outoja seksuaalisia käytöstapoja. Tämä mies kommentoi jokaista televiosta näkemäänsä naista tyyliin " Että tuossakin näppärän näköinen nainen, miltäköhän siitä tuntuis, jos sitä panis tuota pöytää vasten?" Tai "Mäkin haluan tuollaisen oman sihteerin tuollaisissa alusvaatteissa tänne kotiin." Hyi yök. Mies muistutti henkiseltä tasoltaan joltain 15 vuotiaalta. Jäädyin aivan totaalisesti noiden kommentien jälkeen ja jostain kumman syystä ei enää nähty.
Tämä ei ole ensitreffikokemus, mutta tuohon tv.n katseluun liittyen.
Olen ollut aivan ihmeissäni miesten katselutottumuksista. Totuin miespuolisten sukulaisten niin omalla kuin edesmenneen miehenikin puolella katsovan urheilua, rallia, elokuvia, uutisia, luonto-ohjelmia, ajankohtais/keskusteluohjelmia.
Sitten jouduin yli 40-vuotiaana treffailumarkkinoille. Seurustelujen aikana oli järkytys juuri tämä kun mies kommentoi esiintyjien ulkomuotoa rumasti tai liittää siihen ihan outoja asioita. Yksi miestuttava halusi katsella vain venäläisiä kolarivideoita.
Jokainen saa yksin katsoa vaikka mitä, mutta uuden naistuttavan kanssa pitäisi vähän miettiä. Vai luulevatko nämä että haukkuessaan toisten naisten ulkonäköä, naistuttava, joka on erimallinen, on siitä niin onnellinen? Peruskäytöstavat...
Aikaan ennen Tinderiä minulla oli hetken profiili nettideittisivustolla. Pitihän se itse päästä näkemään, että mitä sitä kautta tulee vastaan.
Yksi mieleenpainuvimmista treffikokemuksista syntyi, kun minua lähestyi parikymppinen nainen kuvattomalla profiililla. Omassa profiilissani kuva oli, joten pyysin häntä lähettämään minulle kuvansa, jotta tiedän minkä näköisen ihmisen kanssa olen keskustelua virittelemässä. Hän sitten lähettikin kuva ihan mukavannäköisestä nuoresta naisesta. Kaikki vaikutti normaalilta tässä vaiheessa ja hän kertoi muuttaneensa hiljattain kaupunkiin sairaanhoitajaopintojensa takia.
Viestiteltiin muutama päivä ja viikonlopun koittaessa hän sitten kutsui minut kotiinsa, mutta painotti useaan kertaan, että "seksiä ei sitten ole luvassa". Itse olin muutaman vähän villimmän sinkkuvuoden jälkeen jo valmis vakiintumaan, joten asia ei haitannut minua mitenkään. Olin jopa ihan tyytyväinen, että kerrankin nainen ei haluaisi seksiä ensitapaamisella. Siitä hieman väkinäisestä säätämisestä ventovieraan ihmisen kanssa oli jo ehtinyt kertyä ihan riittävästi kokemuksia.
Ensimmäinen hieman kulmakarvaa nostanut viesti tuli puhelimeeni matkalla naisen asunnolle: "en jaksanut käydä suihkussa, toivottavasti ei haittaa". Tässä vaiheessa vielä ajattelin, että mikäs siinä, kai normaali nuori nainen nyt perushygieniastaan huolehtii sillä tavalla, ettei siitä suurta haittaa ole, vaikka juuri samalla kellonlyömällä ei olisi suihkussa käynytkään.
Perillä soittelin sitten deittini ovikelloa. Oven tuli avaamaan täysin eri ihminen, kuin jonka kuva minulle oli lähetetty. Kasvoista näki heti, ettei kyseessä voinut olla sama ihminen ja ovella odottanut neito oli kauniisti sanottuna vähintään parikymmentä kiloa tuhdimmassa kunnossa kuin kuvassa esiintynyt henkilö. En tästä sen suuremmin lannistunut vaan ajattelin, että tutustutaan nyt sitten ihmiseen, kun kerran täällä ollaan. Heti tervetulotoivotuksen jälkeen tuli taas muistutus siitä, että seksiä ei sitten olisi luvassa.
Treffien tarkoitus oli laittaa ruokaa yhdessä, katsella elokuva ja tutustua toisiimme paremmin. Ruoanlaitto meni ilman suuria kommelluksia, jos jättää huomiotta, että tuoreella sairaanhoitajaopiskelijalla oli vain yksi kattila, eikä muita ruoanlaittovälineitä tai edes lautasia. Pari vesilasia ja lusikkaa sentään löytyi.
Päädyimme sitten keittämään kattilassa makaronia ja lämmittämään pakastekalapuikkoja uunissa. Ruoka nautittiin lusikalla Disney-hahmojen koristamista murokupeista keittiössä seisten, kun lautasia, haarukoita, pöytää tai tuoleja ei ollut vielä kolmen kuukauden asumisen aikana ehtinyt hankkia. :)
Ruokailun jälkeen siirryimme olohuoneeseen, tässä vaiheessa huomasin että neidolla ei ollut televisiota tai edes sohvaa olohuoneessa. Siinä sitten hämmästelin, että eikös meidän ollut tarkoitus katsoa se leffa? Sain myöntävän vastauksen ja tiedon, että televisio on makuuhuoneessa.
Makuuhuoneessa sitten tosiaan oli sellainen noin 10 tuumainen vanha matkatelkkari joka oli sijoitettu sängyn viereen niin, että meidän piti maata lähes päällekkäin, jotta molemmat näkisivät itse elokuvan. Siinä sitten kammettiin itsemme sängylle ja tässä vaiheessa heräsi jo hieman ajatus, että mahtaako jäädä vain elokuvan katseluksi.
(jatkuu seuraavassa viestissä)
(jatkuu)
Yritin sitten maata sängyllä neidon vieressä edes jotenkin hienotunteisesti, kuitenki käytännössä aivan tappituntumalla, että elokuvan katselu oli edes teoriassa mahdollista. 10 minuutin katselun jälkeen neiti sitten sammuttaa telkkarin ja valot huoneesta sekä puuskahtaa minulle hieman tuohtuneena, että "etkö sä nyt jo käy kimppuun?!". Siinä sitten hieman hämmästelin tilannetta, jolloin neito kaivaa jonkin kondomeja pursunneen puuhalaatikon sänkynsä alta ja toteaa suoraan, että "nyt sitä seksiä!".
No mikäs siinä, ei nuorella miehellä sinänsä mitään tällaista tarjousta vastaan ole, mietin. Pilkkopimeässä huoneessa sitten yritettiin käydä hommiin, kun valoja ei missään nimessä saanut laittaa päälle aktin aikana.
Vaatteiden vähentyessä kävi sitten selväksi, että miksi varoitus suihkussa käymättömyydestä todennäköisesti oli annettu. Neidon alapää haisi nimittäin melko voimakkaasti eltaantuneelta kalalta. Tämä jo itsessään laski omia fiiliksiäni sille tasolle, että suorituskuntoon pääseminen oli melkoista taistelua. Pimeässä käsikopelolla myös varmistui aiemmin tekemäni havainto, että neidillä oli levein koskaan kokemani peräsin. Sen mittasuhteet olivat sen verran hämmentävät, että takaapäin hommaa oli lähes mahdotonta suorittaa. Koskaan aiemmin en ollut kokenut mitään vastaavaa, mutta hienotunteisesti yritin viedän homman maaliin.
Tilanne oli kuitenkin sen verran absurdi, että päädyin ensimmäistä ja viimeistä kertaa elämässäni näyttelemään orgasmin päästäkseni eroon tilanteesta. Aktin jälkeen sitten katsottiin elokuva loppuun ja käytiin nukkumaan parin tunnin jutustelun ja viinilasillisten jälkeen.
Koska illan aikana oli juotu pari lasia viiniä ja itse olin autolla liikenteessä, todettiin että minun olisi parempi jäädä yöksi. Itse olen hyvin herkkäuninen ja siksi uusissa paikoissa nukkuminen on joskus haasteellista. Tässä tapauksessa se oli käytännössä mahdotonta, koska deittini kuorsasi sen verran kovaa, ettei nukkumisestani tullut yhtään mitään. Kärvistelin sängyssä sitten seitsemään asti aamulla, jonka jälkeen tökkäsin neidon hereille ja poistuin paikalta kertoen, että minulla on kiireellistä menoa.
(jatkuu seuraavassa viestissä)
(jatkuu)
Pian alkoikin tulla sitten viestejä kuinka ihana yhteys meillä oli ja kuinka hän ei malta odottaa seuraavaa kertaa, kun nähdään. Tässä vaiheessa olisi pitänyt viheltää peli poikki, mutta suostuin sitten maanittelujen jälkeen tapaamaan neidon vielä uudestaan.
Toisella tapaamiskerralla käytiin sitten vahingosta viisastuneena yhdessä kaupungin suosituimmista ravintoloista. Kaikki meni mukavasti ja meillä oli yhteistä puhuttavaa. Tyttö oli mukava ja sympaattinen, vaikka ei aivan ihannenaistani vastannutkaan. Hän sitten kutsui minut ravintolaillan jälkeen vielä kotiinsa. Tällä kertaa hän painotti erikseen käyneensä suihkussa. Ajattelin, että kokeillaan nyt sitten vielä kerran, josko tästä tulisi jotakin, joten päädyimme taas hänen kämpilleen sänkyyn.
Tällä kertaa tyttö halusi aluksi antaa poskihoitoa tunnelmaa kohottaakseen. Hänellä oli silmälasit, jotka hän joutui ottamaan toimituksen ajaksi pois, kun ne muuten tippuivat koko ajan. Tässä yhteydessä paljastui, että ilman silmälaseja hänen näkönsä oli lähes olematon. En tiedä oliko tällä sitten jotain tekoa siihen, että hän onnistui jotenkin hampaillaan näykkäisemään minua pariin kertaan siten, että minun oli pakko keskeyttää toimitus kivun takia.
Ehdotin sitten, että vaihdetaan osia. Tässä vaiheessa itse pelipaikalle siirtyessäni totesin, että tuoksu hänen alapäässä oli vain voimistunut ja pahentunut sitten viime kerran. Hetken yritin sinnitellä, mutta sitten oli pakko todetä, että ei tästä taida tulla yhtään mitään.
Totesin naiselle, että taitaa olla parempi, että pysytään vain ystävinä, eikä anneta tunteiden syventyä yhtään enempää. Hän siinä sitten hieman itkua tuhertaen suuresti hämmästeli tilannetta ja yritti saada minua jäämään. Viestejä tuli vielä parin viikon ajan paljon, joissa hän yritti saada minua uudestaan luokseen erilaisilla pyynnöillä ja vakuutteluilla. Näihin en kuitenkaan enää taipunut ja aikaa myöten viestit loppuivat.
Muutamaa viikkoa myöhemmin tapasin nykyisen vaimoni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo yli kymmenen vuotta. Nuo olivat siis viimeisimmät nettideittini ja toivottavasti myös jäävät viimeisiksi. :)
Entinen nettideittailija kirjoitti:
(jatkuu)
Pian alkoikin tulla sitten viestejä kuinka ihana yhteys meillä oli ja kuinka hän ei malta odottaa seuraavaa kertaa, kun nähdään. Tässä vaiheessa olisi pitänyt viheltää peli poikki, mutta suostuin sitten maanittelujen jälkeen tapaamaan neidon vielä uudestaan.
Toisella tapaamiskerralla käytiin sitten vahingosta viisastuneena yhdessä kaupungin suosituimmista ravintoloista. Kaikki meni mukavasti ja meillä oli yhteistä puhuttavaa. Tyttö oli mukava ja sympaattinen, vaikka ei aivan ihannenaistani vastannutkaan. Hän sitten kutsui minut ravintolaillan jälkeen vielä kotiinsa. Tällä kertaa hän painotti erikseen käyneensä suihkussa. Ajattelin, että kokeillaan nyt sitten vielä kerran, josko tästä tulisi jotakin, joten päädyimme taas hänen kämpilleen sänkyyn.
Tällä kertaa tyttö halusi aluksi antaa poskihoitoa tunnelmaa kohottaakseen. Hänellä oli silmälasit, jotka hän joutui ottamaan toimituksen ajaksi pois, kun ne muuten tippuivat koko ajan. Tässä yhteydessä paljastui, että ilman silmälaseja hänen näkönsä oli lähes olematon. En tiedä oliko tällä sitten jotain tekoa siihen, että hän onnistui jotenkin hampaillaan näykkäisemään minua pariin kertaan siten, että minun oli pakko keskeyttää toimitus kivun takia.
Ehdotin sitten, että vaihdetaan osia. Tässä vaiheessa itse pelipaikalle siirtyessäni totesin, että tuoksu hänen alapäässä oli vain voimistunut ja pahentunut sitten viime kerran. Hetken yritin sinnitellä, mutta sitten oli pakko todetä, että ei tästä taida tulla yhtään mitään.
Totesin naiselle, että taitaa olla parempi, että pysytään vain ystävinä, eikä anneta tunteiden syventyä yhtään enempää. Hän siinä sitten hieman itkua tuhertaen suuresti hämmästeli tilannetta ja yritti saada minua jäämään. Viestejä tuli vielä parin viikon ajan paljon, joissa hän yritti saada minua uudestaan luokseen erilaisilla pyynnöillä ja vakuutteluilla. Näihin en kuitenkaan enää taipunut ja aikaa myöten viestit loppuivat.
Muutamaa viikkoa myöhemmin tapasin nykyisen vaimoni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo yli kymmenen vuotta. Nuo olivat siis viimeisimmät nettideittini ja toivottavasti myös jäävät viimeisiksi. :)
Menit sänkyyn vastenmielisen, peseytymättömän ja pahalta haisevan naisen kanssa?
Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Entinen nettideittailija kirjoitti:
(jatkuu)
Menit sänkyyn vastenmielisen, peseytymättömän ja pahalta haisevan naisen kanssa?
Miksi ihmeessä?
En kuvailisi häntä vastenmieliseksi. Hän oli persoonallisen näköinen ja luonteeltaan ihan mukava. Tuo haju oli isoin turn off ja se paljastui täydellä voimallaan vasta siinä vaiheessa, kun oltiin jo siinä pisteessä, että tilanteesta karkaaminen olisi todennäköisesti satuttanut toista osapuolta pahasti. Siinä hetkessä totesin, että on pienempi paha kestää hetki epämukavuutta omalla kohdallani ja hoitaa asia tyylikkäämmin paremmalla ajalla.
Lisäksi parikymppisen miehen hormonitoiminta saattaa välillä pyöriä sillä tasolla, ettei sitä aina silloin tullut ajateltua kovin rationaalisesti. :)
Vierailija kirjoitti:
^Se ei pane joka valkkaa.
Ei niin jos ei ole tasokkaimmasta päästä. Tuo kirjoittaja antaa vaikutelman kuin olisi itse huomattavasti tätä treffiseuralaistaan parempi, mutta jos hän sitä todellisuudessa olisi, hän olisi jo kuvia vastaamattoman naisen nähtyään tehnyt päätöksen lopettaa treffit lyhyeen. Varsinkaan sänkyyn hän ei olisi mennyt, saati sitten tosille treffeille.
Tuo koko juttu kuulostaa aivan uskomattomalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyntömies ei vakoaan valitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin jos ei ole tasokkaimmasta päästä. Tuo kirjoittaja antaa vaikutelman kuin olisi itse huomattavasti tätä treffiseuralaistaan parempi, mutta jos hän sitä todellisuudessa olisi, hän olisi jo kuvia vastaamattoman naisen nähtyään tehnyt päätöksen lopettaa treffit lyhyeen. Varsinkaan sänkyyn hän ei olisi mennyt, saati sitten tosille treffeille.
Tuo koko juttu kuulostaa aivan uskomattomalta.
Taustatietona sen verran, että olin melkoinen pullukka esiteininä ja teini-iän ensimmäisinä vuosina. Sitten aloin urheilla aktiivisesti ja kilot karisivat. Samalla miehistyin ja aloin samaan huomiota vastakkaiselta sukupuolelta aivan eri tavalla kuin aiemmin.
Minulla oli yksi vakavampi kolmen vuoden suhde taustalla tuossa vaiheessa (jossa ero ei ollut kauneimmasta päästä tytön pettäessä minua) ja vajaa kolme vuotta vuotta sinkkuna, jotka käytin itseäni etsien ja asioita kokeillen.
Nykyään en enää tuohon leikkiin lähtisi samalla tavalla, mutta tuolloin sisälläni asui vielä se hieman pullea epävarma esiteni, joka vielä etsi itseään ja rajojaan.
Muistan kyllä hyvin, kuinka tuo deittini ihmetteli minulle ensimmäisellä tapaamiskerralla ääneen, että kuinka kaltaiseni mies voi olla vapaana. Siinä mielessä varmasti "tasoissamme" olikin eroa, ja hän oli se aktiivinen osapuoli minun suuntaani.
Ei luulisi tulevan kovin suurena yllätyksenä, että vaikka ulkomuoto olisi mitä, ei välttämättä itsetunto nuorella ihmisellä ole vielä täyttä timanttia, oli sitten kyseessä mies tai nainen.
Tapasin junan ravintolavaunussa miehen jonka kanssa alettiin jutella. Selvisi että oltiin menossa samaan kapunkiin joten kun juttu tuntui luistavan, myönnyin miehen ehdotukseen että kävisin perillä hänen kanssaan pitsalla. Oli kuulemma menossa kaverille viikonloppua viettämään ja kaveri olisi vielä töissä. Menimme pitseriaan ja mies laittoi kaverilleen viestiä, kysyin missä te tapaatte ja mies vastasi ettei tiedä vielä, kysyin missä kaveri on töissä ja vastaus oli että jossain tehtaassa. Tuossa vaiheessa minua alkoi ihmetyttää. Söin pitsani ja sanoin että pitää mennä kotiin, mies maanitteli että mentäisiin vielä kaljalle. Lupasin yhden tulla ottamaan. Baarissa mies nappasi purkista jonkin pillerin ja sanoi että buranaa, päätä särkee. Tämän jälkeen mies alkoi kuitenkin muuttua agressiiviseksi ja sammaltaa, sekä otti minua ranteesta vaatien etten poistu vielä. Osti meille lisää olutta ja shotteja. Sanoin että hei en voi jäädä tänne ryyppäämään ja kyselin siitä kaverista ,vastaus oli että v""u! Kun mies meni vessaan, nappasin takin syliini ja juoksin niin lujaa kuin kintut vei.
En vieläkään tiedä mikä oli homman nimi, oliko sitä kaveria edes olemassa? Onneksi sentään oltiin julkisella paikalla enkä vienyt tuota ensin niin normaalilta vaikuttanutta heppua kämpälleni!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tänne jo yhdestä "helmestä", mutta tässä toinen. Mun mielestä mies voisi treffeillä tarjota mulle sen kahvikupposen, varsinkin jos on itse ollut treffien suhteen aloitteellinen (mun tapauksessa varmaan 95 % niin on ollut), mutta ei mun maailma kaadu vaikka joutuisin maksamaan kahvini itse. Mutta varmaan mulla on takaraivossa vähän näitä perinteisiä tai vanhan maailman aikaisia sukupuoliroolikäsityksiä, että mies vois avata oven ja kantaa raskaat jutut ja vaikka just tarjota treffeillä sen kahvin - mitään neljän ruokalajin illallista en vieraalta mieheltä edes ottais vastaan.
No pitkien saatesanojen jälkeen tähän omituiseen treffikokemukseen! Oltiin sovittu treffit kahvilaan. Olin paikalla ihan ajoissa, mutta sielläpä treffikumppani jo istui pöydässä kahvia ryystäen ja pullaa mussuttaen. Sen verran malttoi pullan syönnin keskeyttää, että tervehti minua. Sanoi, että hae säkin vaan jotain (ei puhettakaan, että olisi tullut maksamaan). Tässä ei siis ole pointti se, että mies ei maksanut, vaan se ettei hän malttanut edes odottaa mua paikalle, vaan puputti jokseenkin hölmön innokkaasti sitä leivonnaistaan. Joko hän kuvitteli tuon ratkaisevan sen, ettei tarvitsekaan tarjota mulle, tai sitten hällä oli ihan karmea pullan himo eikä voinut enää odottaa sekuntiakaan.
Omituisen aloituksen lisäksi mies osoittautui muutenkin omituiseksi, jotenkin luimuksi. Pälyili ympärilleen, puhuessa kiemurteli eikä juttelu ollut yhtään luontevaa. Treffit loppuivat aika lyhyeen eikä jatkoa seurannut. Toivottavasti mä saan omille lapsille opetettua jonkinlaiset käytöstavat, joihin esimerkiksi kuuluu että jos ollaan sovittu tapaaminen jonnekin syömispaikkaan, sinne ei rynnätä etukäteen mättämään sapuskaa niin että ollaan jo lopettamassa kun toinen tulee - ainakaan jos ei olla asiasta nimenomaan sovittu.
Varattu, pelkäsi että joku näkee. Yritti vaikuttaa siltä että olitte sattumalta jutuilla.
Tästä on aikaa jokunen vuosi.
Tapasin baarissa kivan miehen ja käveltiin sitten samaa matkaa taxi tolpalle pilkun jälkeen. Meillä synkkasi ihan kivasti ja vaihdettiin sitten numerot. Mies ehdotti, että tavattaisiin heti huomenna. Minulla oli silloin menoa ja sanoin, että illalla käy . Mies halusi tehdä minulle romanttisen illallisen ja kehui vielä itseään, miten hyvä kokki on. Sovittiin sitten ,että menen hänen luokseen romanttiselle illalliselle klo .19.00.
Lähdin sitten miehen luokse, mutta eksyin hieman. Mies oli luvannut tulla vastaan, mutta en nähnyt häntä missään. Hän sitten ilmoitti, että kyllä minun tulisi osata perille asti tulla ja ei hän nyt jaksaisi lähteä hakemaan minua mistään. No, tää mies asui ihan siinä kivenheiton päässä, mutta se kerrostalo alue oli niin sekava, että en aivan heti löytänyt oikeaa taloa ja rappua. Kun löysin sitten perille, niin tää mies oli jotenkin todella ärtyneen oloinen.
Mitään romanttista illallista ei ollut . Mies selitti sitä, että ei ollut jaksanut alkaa tekemään mitään, kun oli saanut siivotuksi juuri ja ei halunut sotkea keittiötä . Sanoin, että minulla on kyllä aika hirveä nälkä ja voitaisko vaikka tilata pizzaa . Miehelle se ei käynyt. Oli käynyt äitinsä luona syömässä pari tuntia sitten ja pizza laatikot on niin ikäviä hävitettäviä ja saastuttavat ilmastoa .
Illalliselle luvattua punaviiniä kyllä oli, mutta mies oli sitä mieltä, että minun olisi pitänyt tuoda omat juomat mukanani ja en saanut edes sitä luvattua viinilasillista.
Kahvia sai yhden kupillisen . Mies kertoi miten tarkka hän on kaikesta ja sen kyllä huomasi. Yritin saada hänen kanssaan juttua luistamaan, mutta hän ei juurikaan vastaillut mitään mihinkään ja oli jotenkin sellainen todella äkäisen ja takakireän oloinen.
Olin hyvin hämilläni tästä , koska mies vaikutti jotenkin todella pettyneeltä ja sellaiselta, että ei olisi edes halunut , että tulen käymään hänen luonaan.
Mies sitten vain yhtäkkiä sanoi minulle että " mä lähen nyt nukkuu kun oon väsynyt, et sä varmaan lähet menee täältä" .
Ei siinä mitään. Mies lupasi soitella minulle ja olla yhteydessä . Ajattelin aluksi, että ehkä mies oli todella vain väsynyt ( oltiinhan me eilinen oltu baarissa) ja siksi vaikutti tylyltä . Laitoin hänelle kohteliaisuuttani viestin missä kiitin illan vietosta ja kysyin, että tavataanko uudestaan. Mies ei koskaan vastannut siihen viestiin, enkä kuullut hänestä enää koskaan .
Ei noi nyt siinä mielessä mitenkään hirveät treffit ollut, mutta todella omituiset :D
Luulen, että ehkä humalatila oli tehnyt tuolle miehelle kepposet ja hän oli varmaan saanut minusta aivan toisenlainen kuvan, mutta ehkä ei vain sitten kehdannut sitä minulle sanoa.
Kerran olin ihan hirveillä ja kummallisilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on aikaa jokunen vuosi.
Tapasin baarissa kivan miehen ja käveltiin sitten samaa matkaa taxi tolpalle pilkun jälkeen. Meillä synkkasi ihan kivasti ja vaihdettiin sitten numerot. Mies ehdotti, että tavattaisiin heti huomenna. Minulla oli silloin menoa ja sanoin, että illalla käy . Mies halusi tehdä minulle romanttisen illallisen ja kehui vielä itseään, miten hyvä kokki on. Sovittiin sitten ,että menen hänen luokseen romanttiselle illalliselle klo .19.00.
Lähdin sitten miehen luokse, mutta eksyin hieman. Mies oli luvannut tulla vastaan, mutta en nähnyt häntä missään. Hän sitten ilmoitti, että kyllä minun tulisi osata perille asti tulla ja ei hän nyt jaksaisi lähteä hakemaan minua mistään. No, tää mies asui ihan siinä kivenheiton päässä, mutta se kerrostalo alue oli niin sekava, että en aivan heti löytänyt oikeaa taloa ja rappua. Kun löysin sitten perille, niin tää mies oli jotenkin todella ärtyneen oloinen.
Mitään romanttista illallista ei ollut . Mies selitti sitä, että ei ollut jaksanut alkaa tekemään mitään, kun oli saanut siivotuksi juuri ja ei halunut sotkea keittiötä . Sanoin, että minulla on kyllä aika hirveä nälkä ja voitaisko vaikka tilata pizzaa . Miehelle se ei käynyt. Oli käynyt äitinsä luona syömässä pari tuntia sitten ja pizza laatikot on niin ikäviä hävitettäviä ja saastuttavat ilmastoa .
Illalliselle luvattua punaviiniä kyllä oli, mutta mies oli sitä mieltä, että minun olisi pitänyt tuoda omat juomat mukanani ja en saanut edes sitä luvattua viinilasillista.
Kahvia sai yhden kupillisen . Mies kertoi miten tarkka hän on kaikesta ja sen kyllä huomasi. Yritin saada hänen kanssaan juttua luistamaan, mutta hän ei juurikaan vastaillut mitään mihinkään ja oli jotenkin sellainen todella äkäisen ja takakireän oloinen.
Olin hyvin hämilläni tästä , koska mies vaikutti jotenkin todella pettyneeltä ja sellaiselta, että ei olisi edes halunut , että tulen käymään hänen luonaan.
Mies sitten vain yhtäkkiä sanoi minulle että " mä lähen nyt nukkuu kun oon väsynyt, et sä varmaan lähet menee täältä" .
Ei siinä mitään. Mies lupasi soitella minulle ja olla yhteydessä . Ajattelin aluksi, että ehkä mies oli todella vain väsynyt ( oltiinhan me eilinen oltu baarissa) ja siksi vaikutti tylyltä . Laitoin hänelle kohteliaisuuttani viestin missä kiitin illan vietosta ja kysyin, että tavataanko uudestaan. Mies ei koskaan vastannut siihen viestiin, enkä kuullut hänestä enää koskaan .
Ei noi nyt siinä mielessä mitenkään hirveät treffit ollut, mutta todella omituiset :D
Luulen, että ehkä humalatila oli tehnyt tuolle miehelle kepposet ja hän oli varmaan saanut minusta aivan toisenlainen kuvan, mutta ehkä ei vain sitten kehdannut sitä minulle sanoa.
Se on ollut krapulassa ja katumapäällä mutta ei kehdannut sanoa mitään. Varmaan otti kiitosviestisi "kivasta illasta" sarkasmina, ellei suorastaan vi""na :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle, joka valitti hohottajamiekkosesta: ei ujous ole teeskentelyä X''DD 🤦🏼♀️ Olen minäkin ujo mutta silti nauran katketakseni mustalle huumorille. Enkä ole edes muřhaaja.
Huono huumori miekkosella oli, ei sen kummempaa. Eikä sen takia, että väkivallalle nauraminen olisi väärin, kun on kyse leffasta. En vain ymmärrä sen hauskuutta.
Ja kuinkahan moni on nauranut vedet silmissä Yksin Kotona-perheleffan kohtauksille joissa hassu pikkupoika ampuu rosvoja naulapyssyllä munille ja viskoo tiiliskiviä päähän?
Ohi aiheen, mutta olen itse asiassa aina miettinyt miten kukaan voi nauraa niille elokuville. Ymmärrän "väkivaltaviihteen" jännitys- ja kauhuelokuvissa tehokeinona, mutta väkivalta ja kipu eivät koskaan ole naurattaneet minua. En pysty nauramaan vaikka joku ilkeä tai kauhea ihminen satuttaisi itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle, joka valitti hohottajamiekkosesta: ei ujous ole teeskentelyä X''DD 🤦🏼♀️ Olen minäkin ujo mutta silti nauran katketakseni mustalle huumorille. Enkä ole edes muřhaaja.
Huono huumori miekkosella oli, ei sen kummempaa. Eikä sen takia, että väkivallalle nauraminen olisi väärin, kun on kyse leffasta. En vain ymmärrä sen hauskuutta.
Ja kuinkahan moni on nauranut vedet silmissä Yksin Kotona-perheleffan kohtauksille joissa hassu pikkupoika ampuu rosvoja naulapyssyllä munille ja viskoo tiiliskiviä päähän?
Ohi aiheen, mutta olen itse asiassa aina miettinyt miten kukaan voi nauraa niille elokuville. Ymmärrän "väkivaltaviihteen" jännitys- ja kauhuelokuvissa tehokeinona, mutta väkivalta ja kipu eivät koskaan ole naurattaneet minua. En pysty nauramaan vaikka joku ilkeä tai kauhea ihminen satuttaisi itsensä.
No mutta sinä oletkin niin paljon parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sinä oletkin niin paljon parempi ihminen.
No huh, mikäs alemmuuskompleksi sinulla on? En itse paremman ihmisen merkkinä ole tuota pitänyt, mutta mielenkiintoista nähdä miten arka paikka tuo joillekin on.
Mies pyysi, että maksaisimme ravintolassa tilauksemme (ruoka + juomat) puoliksi. Mies oli niin hidasjärkinen, että luuli minun maksavan PUOLET koko tilauksen hinnasta, vaikka mies itse oli syönyt kalliimman ruokalajin ja jälkiruuan. Minä söin halvemman ruokalajin ja kieltäydyin jälkiruuasta, koska en tarvitse turhia kaloreita.
Aterian päätteeksi pyysin tarjoilijaa tuomaan erilliset laskut. Yksi minulle, toinen miehelle. Maksoin oman laskuni, toivotin miehelle hyvät illanjatkot ja läksin kotiin. Yksin. Kotimatkalla laitoin netin kautta viestiä kaverille ja varoitin tuosta miehestä.