Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin lahjoittaisit hyväkuntoiset vaatteet?

Vierailija
21.07.2023 |

Yritän myydä teinin hyväkuntoisia, osa jopa uusia, vaatteita fb-kirppiksellä ja torissa. Kukaan ei ole kiinnostunut. En viitsisi Roskalavaryhmäänkään laittaa.
Pitäisikö pihakirppiksen? Laittaisiko kaikki UFF:lle. Lahjoittaisko ukrainalaisille kotipaikkakunnalla asuville? Helluntaiseurakunnan kirppikselle?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalaisille.

Vierailija
2/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainalaisille.

No tämä mulla niin kuin päällimmäisenä oli mielessä. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku antoi alapeukun ukrainalaisille lahjoittamisesta. Miksi siis ei heille lahjoituksia?

Vierailija
4/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien SPR:: Konttiin. Tavara kiertää vaikkei ole ilmaista ja myymälä on siisti. Jos tuotosta jotain menee vielä hyväntekeväisyyteen niin hyvä.

Vierailija
5/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vien SPR:: Konttiin. Tavara kiertää vaikkei ole ilmaista ja myymälä on siisti. Jos tuotosta jotain menee vielä hyväntekeväisyyteen niin hyvä.

Meidän paikkakunnalta katsoen lähin SPR:n kirppis on 40 km päässä.

Vierailija
6/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalaisille tarjoaisin.

Vierailija
7/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis ap:n kommentti.

Vierailija
8/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, muuta lähemmäs. Mitä ideaa tässä kommentissa oli? Ettei SPR:n kirppisten verkko ole tarpeeksi laaja?

Vierailija
9/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse laittanut hyväkuntoisia vaatteita Fidan konttiin tai vienyt suoraan myymälään.

Vierailija
10/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:n kontti, Fida, Pelastusarmeija ja helluntaiseurakuntien kirpputorit. Kaikki yhtä hyviä. Ukrainalaispakolaiset saavat lahjoitustavarat parhaiten SPR:n kontin kautta.

Vierailija
11/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis ap:n kommentti.

Mulla taitaa olla 50km päässä mutta työmatkan varrella. Kerää niitä vaatteita isompi satsi ja vie sitten kerralla tuonne vai oletko autoton? Se ei tule aloituksessa esiin

Vierailija
12/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kirppis sinulla on siinä lähellä joka ottaa vastaan?

Itse vien SPR:n konttiin vaatetta ja tavaraa.

Vierailija
13/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa viedä UFF:n keräyspisteelle. Niitä on monessa paikassa, vaikka ei olisi myymälää lähelläkään.

Vierailija
14/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku antoi alapeukun ukrainalaisille lahjoittamisesta. Miksi siis ei heille lahjoituksia?

(En laittanut alapeukkua, mutta) Koska jossain vaiheessa oli ilmoitus, että tarvitsevat muuta kuin vaatteita. Teinien vaatteet kelpaa yleensä minne vain. Hopeasta puuttuu paljon teinien, varsinkin poikien vaatteita.

Vierailija
15/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella suomalaisellakin on tarvetta uusille vaatteille. Mutta "omille" kun lahjoittaa, niin ei saa kiillotettua sädekehää yhtä kiiltäväksi. Siksi alapeukku

Vierailija
16/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella suomalaisellakin on tarvetta uusille vaatteille. Mutta "omille" kun lahjoittaa, niin ei saa kiillotettua sädekehää yhtä kiiltäväksi. Siksi alapeukku

Joo, tiedän, että jos paikalliseen Roskalavaryhmään laittaisin, niin paikalliset olisivat hyeenana ottamassa. Av yv. Mulle. Haen heti. Av, kysyn mieheltä. Vapautan. Jono. Epätoivojono.

Vierailija
17/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(En laittanut alapeukkua, mutta) Koska jossain vaiheessa oli ilmoitus, että tarvitsevat muuta kuin vaatteita. Teinien vaatteet kelpaa yleensä minne vain. Hopeasta puuttuu paljon teinien, varsinkin poikien vaatteita.

Mikä on Hopea?

Vierailija
18/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa viedä UFF:n keräyspisteelle. Niitä on monessa paikassa, vaikka ei olisi myymälää lähelläkään.

Joo, tämä keräyspiste meidänkin paikkakunnalla on. -ap

Vierailija
19/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kirppis sinulla on siinä lähellä joka ottaa vastaan?

Itse vien SPR:n konttiin vaatetta ja tavaraa.

Ainoastaan tuo helluntaiseurakunnan kirppis, joka ottaa vastaan tavaralahjoituksia.

Vierailija
20/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lahjoittaisi.