Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2200)

Vierailija
1201/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kompataan kennel juttua

oletteko huomanneet että koira naiset pitää uroskoiria ja paremmisssa leivissä kuin jätkäpoikaa

Oletko siis pyrkimässä jonkun naisen lemmikiksi vai miksi hänen pitäisi pitää sinut leivissä?

Vierailija
1202/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli viimeinen kerta, kun lähdin ilman ennakkovalokuvaa treffeille kenenkään kanssa. Paikalle ilmestyi Sulo Vilenin näköinen tyyppi, joka mainosti olevansa vegaani. Oltiin sovittu lyhyet kävelylenkkitreffit talvisena pakkaspäivänä. Häiskällä oli yllään 70-lukulaiset kireät verkkahousut ja kesälenkkarit, joilla liukasteli holtittomasti koko kävelyn ajan. Lopuksi vielä paljastui, ettei asukaan yksin, vaan perheensä kanssa, mutta on mukamas eroamassa. No, niinpä niin. Ei olisi tullut toisia treffejä ilman tätä tietoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla ja vikoilla treffeillä mies ilmoitti, että meistä voi tulla jotakin kunhan ensin luovun koirastani. Joo.

Ymmärrän hyvin miestä, jos et ollut etukäteen kertonut että sulla on koiria.

Monet eivät ole koiraihmisiä. Jotkut ovat jopa allergisia.

Ja sitten kun toisella on jossain pienessä yksiössä kaksi isoa hurttaa  pyörimässä ympärillä koko ajan, niin mieti nyt itsekin miltä sellaisesta tuntuu joka ei ole itse omistanut koiraa.

-Mies29-

Ai kaksi. Mulla oli treffit naisen luona  ja hänellä on 4 isoa hurttaa. NELJÄ. Olivat jyrsineet ovenpielet (tämä ei ole valhe) ja osan sohvasta hirvittävään kuntoon. Kämpässä haisi kuin kennelissä, joten oli mun osalta ehdottomasti viimeiset treffit. 

Piskit ovat ehdoton turn-off, kissoja siedän paremmin. Tosin en sitä kissaihmisten lässytystä "äidin kullasta". OKSENNUS. 

No onhan nyt kissa aina miestä arvokkaampi. Ihme luuloja miehellä.

Vierailija
1204/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihmiset.... Täällä on porukkaa joka on löytänyt sen miehen baarista ja sitten ihmettelee kun ei siitä ollut ihmeempään. Ei hyvää päivää. Ne boyfriendit löydetään ihan jostain muualta.

Mitä ihmettä? Ymmärrätkö ollenkaan että ne ihmiset baarissa on ihan samanlaisia kuin esim ne jotka on Prismassa ostoksilla?

Minä ainakin löysin ihanan miehen baarista ja on rinnalla kulkenut jo vuosikymmeniä.

Vierailija
1205/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran herra hiusten haistelija. En tiedä onko tämä nyt hauska juttu, mutta outo. Saanko haistaa sun hiuksia... No haista. :D

Minulla oli myös hiustenhaistelijamies! Ja kun mies haistoi tukkaani, hän alkoi puhkua kiihotuksesta kuin härkä ja olin melkein varma, että tulee pian housuihinsa. Ei tullut lisätreffejä.

Mikä juttu tämä oikein on? Samanlainen fetissi kun joillakin joku varpaiden imeskely tms.? :DD Itsellä on myös ollut muutama tapaus (joista ei ole sen pidemmälle kehkeytynyt mitään), jotka ovat olleet aivan kiihkoissaan hiusten haistelusta. Toinen myös halusi silittää niitä vähän väliä, mikä ei ollut romanttista, koska se tuntui olevan koko tapaamisen tärkein elementti, hänelle siis.

Vierailija
1206/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt mies kirjoitti:

Tässä ihan vähän aikaa sitten tapasin yhden kiinnostavan naisen hiihtoladulla. Sovittiin treffit kahvilaan. Otettiin kahvit ja munkit (kumpikin maksoi omansa). Nainen ei kuitenkaan ottanut HUS-pipoaan päästä sisällä kahvilassa. Minusta tuollainen on epäkorrektia käytöstä. Tuo oli paha turn off minulle. Poistuin pettyneenä paikalta kahvit juotuani.

Minulla oli levillä baarissa yritystä aika tuiskeessa olevan hus-pipoisen kanssa mutta eihän siitä mitään tullut kun leidi jaaritteli vaan jostain etäisyyksistä ja rajoituksista.

Vierailija
1207/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus. Muistui mieleen yhdet treffit. Jossain mielenhäiriössä olin sopinut huonossa parisuhteessa muutaman vuoden oltuani, salatreffit toivomani koulutetun, menestyneen ja kaikinpuolin paremman miekkosen kanssa. Hänellä oli myös rahaa, toisin kuin surkealla avopuolisollani, koska hän innoissaan halusi tarjota ruuan Helsingin keskustan ravintolassa. Oli pakko järjestää lounastreffit koska en voinut häipyä kotoa illalla mihinkään. Ajattelin että lounaalla tuntemattoman kanssa en voi jäädä kiinni, aina voi selittää työtapaamiseksi.

Asiallisesti pukeutuneena painelin ravintolaan, kalju lyhyt miekkonen odotti jo innosta väristen plaseerattuna korokkeelle aseteltuun pöytään, valkoinen liina ja kukkia maljakossa. Meidät oli aseteltu pöydän kulmaan vierekkäin. Istuttuani tuli tarjoilija heti kaatamaan tilatut "alkudrinkit". Ne olivat vaaleanpunaista shampanjaa hyvin korkeajalkaisista kristallilaseista. Kilistelin siinä häpeän syventyessä samalla kun bongasin alhaammalta salista pöytäseurueellisen kollegoitani. 

En muista keskustelusta yhtään mitään. Onneksi päähän kihahtanut shampanja lievensi hieman tuskaa. Espaa poiskävellessämme valehtelin olevani matkalla eri suuntaan kuin hän. 

Sain yhtäkkiä puoli vuotta tapaamisen jälkeen tekstarilla häneltä jonkun hiihtokuvan lomareissulta. Siinä olisi varmaan ollut hyvä mies jollekin joka olisi kestänyt jotain tuollaista maireanoloista pikku nylkyttäjää. 

Vierailija
1208/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä Ikaalisten tappajan kanssa ilmeisesti hyvin pian näiden sen uusintarötösten jälkeen, tietenkään asiasta en tiennyt. Oli harvinaisen kuiva tyyppi, jankkasi "vihjailevasti" panemisesta ja kun en lämmennyt lähti kiitämään hyvin äkkiä. Minä vielä loppuun ystävällisesti halasin. :D Loppui se tinderdeittailu muuten meikämaijalta tähän.

Hyi helv*tti. Se on vielä tosi vastenmielisen näkönenkin.

No onhan sillä aika kuolleet silmät. Kuvissa se näytti kyllä ihan kohtuulliselta, kuvaili itseään ihan kivasti, ehkä vähän ylimielisesti. Aika pienikokoinen se kuitenkin loppupeleissä oli. Tuli vielä sen jälkeenkin vastaan Tinderissä useita kertoja, mielestäni vielä joskus loppukesästäkin. Miten tuollainen voi olla Tinderissä, jos on raiskauksesta käräjillä?

Ehkäpä siksi että ihmiset vain kauhistelevat miten tuollainen voi olla Tinderissä, sen sijaan että ilmoittaisivat ylläpidolle.

Vierailija
1209/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa mieleen kaverin baaripano. kaveri lupasi viedä seuraavana päivänä lounaalle.

oli markka-aikaa ja lähikaupassa markan keitto mihin kuului näkkäri.

ei suttura tykänny

Vierailija
1210/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt ole vain yksi treffikerta.

Mulla on sellanen treffailukokemus että tapasin baarissa yhden erittäin omaan makuun sopivan miehen. Oltiin sellaisia 20v. Mä olin aivan totaalisen lääpällään häneen ja mietin että miten sainkin näin täydellisen tyypin. Me tapailtiin varmaan 3kk sillein että joka päivä töiden jälkeen hän tuli hakemaan mut mun kotoa autollaan ja se aina katto mua tosi rakastuneesti kun tulin autolle jossa hän odotti auton vieressä seisten. Me pussailtiin vähän ja hän aina sanoi kuinka kaunis olen ja etenkin kehui silmiäni ja piteli sydäntään sillai kuin olisi pakahtua kauneudestani. :D Se oli ihanaa. Me ei oltu koskaan sovittu että seurusteltaisiin enkä oikeastaan ajatellut että hän välttämättä olisi vain minun kanssani. Elättelin kuitenkin toiveita että me joskus oltaisiin yhdessä ja olin super onnellinen aina hänen kanssaan. Me ei oikeastaan tehty yhdessä ollessa mitään ihmeellistä, ajeltiin ja käytiin jossain kahvilla. Välillä olin vähän hämilläni siitä että pitääköhän hän minua vain kaverina ja soittaakohan hän minulle enää seuraavana päivänä mutta aina hän soitti ja aina me vähän pussailtiin. Itse asuin tuolloin vielä vanhemmillani ja hän veljellään joten meillä ei oikein ollut paikkaa missä olla rauhassa.

No sitten yksi päivä hän taas soitti minulle että voiko tulla hakemaan minut ja kertoi että hänen veljensä on tänään pois koko päivän ja yön että mennäänkö sinne. Vastasin kyllä ja mielessäni mietin että nyt harrastamme seksiä ja halusin sitä myös itse. Näin myös tapahtui ja seksi oli hyvää, joskin ehkä vähän kömpelöä mutta useinhan se alussa on. No arvaatteko jo? Seuraavana päivänä hän ei enää soittanutkaan minulle. Eikä seuraavana. Eikä enää koskaan. Itse laitoin viestiä hänelle tuon jälkeen muutaman päivän kuluttua ja siitä eteenpäin vielä pari kertaa. Hän kyllä vastasi mutta tiesin että emme enää koskaan näe.

Tästä on nyt aikaa n.15 vuotta. Mietin edelleen että mitä tässä kävi. Tosiaanko hän jaksoi kolme kuukautta hengata kanssani vain saadakseen seksiä. Kyseessä kuitenkin henkilö joka sai seksiä ja naisia "koska vain halutessaan". Vai olikohan seksi hänen mielestään niin huonoa että halusi pistää poikki. Tämä olisi ehkä outoa ottaen huomioon että hän vaikutti olevan oikeasti kiinnostunut minusta ja olisihan seksikertamme parantunut varmasti tuosta. Vai eikö häntä vain enää kiinnostanut kun sai. En tiedä mutta edelleen häntä mietin ja jos hän olisi minut ottanut niin ikinä en olisi hänestä luopunut.

Klassinen pelimiestarina.

Kyllä tuo ihan uskottavalta kuulostaa. Kaverillakin oli se että tietty nainen piti saada, vaikka siinä menisi kuukausia. Kun oli saatu, kiinnostus lopahti.

Tällaisia miehiä naiset sitten jäävät kaipailemaan. Tuollakin tyypillä roikkui pitkälti yli kolmekymppiseksi ihailijanaisia jotka toivoivat parisuhdetta joskus.

Mä käytän näistä tyypeistä ilmaisua valloittaja - mutta sama asia kyseessä. Häiskät saa kiksinsä siitä itse valloituspelistä. Seksi on usein se päätepiste, joka itsessään ei ole niin merkityksellinen.

Sehän se. Ja se valloitus on kuin pakkomielle joka on pakko saada.

Kaverikin myönsi olleensa koukussa siihen touhuun, vasta nelikymppisenä rauhoittui. Se tietty nainen piti aina saada, ja kaikkien naisten suosio.

Kun helpoimmat on kaadettu, aletaan katselemaan liian nuoria, liian varattuja, tai naisia jotka on kertoneet ettei seksiä ennen avioliittoa. Jälkimmäinen vasta onkin arvokas valloitus jota muut ei olisi saaneet paitsi tämä sankari...

Vierailija
1211/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä Ikaalisten tappajan kanssa ilmeisesti hyvin pian näiden sen uusintarötösten jälkeen, tietenkään asiasta en tiennyt. Oli harvinaisen kuiva tyyppi, jankkasi "vihjailevasti" panemisesta ja kun en lämmennyt lähti kiitämään hyvin äkkiä. Minä vielä loppuun ystävällisesti halasin. :D Loppui se tinderdeittailu muuten meikämaijalta tähän.

Sinä hupsu.

Hukkasit elämäsi todennäköisesti ainoan mahdollisuuden saada omaksi todellinen jännis ja

tämän mukanaan tuoma elävän elämän maku.

Toki kirjeenvaihtoon vankilaan voi ruveta, sieltä on mahdollisuus löytää oma jännis.

Kiirettä kannatta pitää, kaikille ei riitä omaa.

Vierailija
1212/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv*tti. Se on vielä tosi vastenmielisen näkönenkin.

No onhan sillä aika kuolleet silmät. Kuvissa se näytti kyllä ihan kohtuulliselta, kuvaili itseään ihan kivasti, ehkä vähän ylimielisesti. Aika pienikokoinen se kuitenkin loppupeleissä oli. Tuli vielä sen jälkeenkin vastaan Tinderissä useita kertoja, mielestäni vielä joskus loppukesästäkin. Miten tuollainen voi olla Tinderissä, jos on raiskauksesta käräjillä?

Ehkäpä siksi että ihmiset vain kauhistelevat miten tuollainen voi olla Tinderissä, sen sijaan että ilmoittaisivat ylläpidolle.

Tinderissä on 50 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja aika valtava määrä rikollisiakin. Ei Tinderin ylläpitoa kiinnosta pienen Suomen rikolliset, ja liekö edes käyttäjäehdoissa on kielletty rikollisia käyttämästä Tinderiä? Yhtään siis vähättelemättä kirjoittajan järkytystä, onhan tuo ollut ihan kamala tilanne. 

Vierailija
1213/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v ikisinkku sairaanhoitaja veti kännit ja kehuskeli/ kertoili tarinoita kaikista panostaan, joita löytyi yli 30 kansalaisuudesta. Yritin monta kertaa viedä keskustelua muihin aiheisiin. Lopulta yritti tulla mun luo väkisin panemaan. Kun en suostunut, lähetteli homo/ pieni muna viestejä mulle loppu yön.

Kolme viikkoa tästä lähetteli taas viestejä ja kyseli uusia treffejä, koska olin ollut niin ihana.

Ei tullut uusia treffejä.

Vierailija
1214/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1215/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoittelee tekaistuja juttuja joku trolli. Tunnistaa siitä että laittaa otsikon jokaiseen aivopieruunsa.

Vierailija
1216/2200 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kompataan kennel juttua

oletteko huomanneet että koira naiset pitää uroskoiria ja paremmisssa leivissä kuin jätkäpoikaa

Oletko siis pyrkimässä jonkun naisen lemmikiksi vai miksi hänen pitäisi pitää sinut leivissä?

Nämä on ihan oma lajinsa, jotka haluavat olla lemmikkejä. Panta kaulaan ja nukkuvat lattialla. T. Domina.

Vierailija
1217/2200 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä oli jotenkin hauska idea läimäyttää minua täysillä takapuolelle ensitreffeillä. Siis sattui ihan. Nauroi päälle. Pidin sen verran junttina, etten todellakaan halunnut tavata enää.

Vierailija
1218/2200 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran herra hiusten haistelija. En tiedä onko tämä nyt hauska juttu, mutta outo. Saanko haistaa sun hiuksia... No haista. :D

Minulla oli myös hiustenhaistelijamies! Ja kun mies haistoi tukkaani, hän alkoi puhkua kiihotuksesta kuin härkä ja olin melkein varma, että tulee pian housuihinsa. Ei tullut lisätreffejä.

Härkähän on kuohittu sonni, joten mitä pelkäsit?

Vierailija
1219/2200 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt ole vain yksi treffikerta.

Mulla on sellanen treffailukokemus että tapasin baarissa yhden erittäin omaan makuun sopivan miehen. Oltiin sellaisia 20v. Mä olin aivan totaalisen lääpällään häneen ja mietin että miten sainkin näin täydellisen tyypin. Me tapailtiin varmaan 3kk sillein että joka päivä töiden jälkeen hän tuli hakemaan mut mun kotoa autollaan ja se aina katto mua tosi rakastuneesti kun tulin autolle jossa hän odotti auton vieressä seisten. Me pussailtiin vähän ja hän aina sanoi kuinka kaunis olen ja etenkin kehui silmiäni ja piteli sydäntään sillai kuin olisi pakahtua kauneudestani. :D Se oli ihanaa. Me ei oltu koskaan sovittu että seurusteltaisiin enkä oikeastaan ajatellut että hän välttämättä olisi vain minun kanssani. Elättelin kuitenkin toiveita että me joskus oltaisiin yhdessä ja olin super onnellinen aina hänen kanssaan. Me ei oikeastaan tehty yhdessä ollessa mitään ihmeellistä, ajeltiin ja käytiin jossain kahvilla. Välillä olin vähän hämilläni siitä että pitääköhän hän minua vain kaverina ja soittaakohan hän minulle enää seuraavana päivänä mutta aina hän soitti ja aina me vähän pussailtiin. Itse asuin tuolloin vielä vanhemmillani ja hän veljellään joten meillä ei oikein ollut paikkaa missä olla rauhassa.

No sitten yksi päivä hän taas soitti minulle että voiko tulla hakemaan minut ja kertoi että hänen veljensä on tänään pois koko päivän ja yön että mennäänkö sinne. Vastasin kyllä ja mielessäni mietin että nyt harrastamme seksiä ja halusin sitä myös itse. Näin myös tapahtui ja seksi oli hyvää, joskin ehkä vähän kömpelöä mutta useinhan se alussa on. No arvaatteko jo? Seuraavana päivänä hän ei enää soittanutkaan minulle. Eikä seuraavana. Eikä enää koskaan. Itse laitoin viestiä hänelle tuon jälkeen muutaman päivän kuluttua ja siitä eteenpäin vielä pari kertaa. Hän kyllä vastasi mutta tiesin että emme enää koskaan näe.

Tästä on nyt aikaa n.15 vuotta. Mietin edelleen että mitä tässä kävi. Tosiaanko hän jaksoi kolme kuukautta hengata kanssani vain saadakseen seksiä. Kyseessä kuitenkin henkilö joka sai seksiä ja naisia "koska vain halutessaan". Vai olikohan seksi hänen mielestään niin huonoa että halusi pistää poikki. Tämä olisi ehkä outoa ottaen huomioon että hän vaikutti olevan oikeasti kiinnostunut minusta ja olisihan seksikertamme parantunut varmasti tuosta. Vai eikö häntä vain enää kiinnostanut kun sai. En tiedä mutta edelleen häntä mietin ja jos hän olisi minut ottanut niin ikinä en olisi hänestä luopunut.

Klassinen pelimiestarina.

Kyllä tuo ihan uskottavalta kuulostaa. Kaverillakin oli se että tietty nainen piti saada, vaikka siinä menisi kuukausia. Kun oli saatu, kiinnostus lopahti.

Tällaisia miehiä naiset sitten jäävät kaipailemaan. Tuollakin tyypillä roikkui pitkälti yli kolmekymppiseksi ihailijanaisia jotka toivoivat parisuhdetta joskus.

Mä käytän näistä tyypeistä ilmaisua valloittaja - mutta sama asia kyseessä. Häiskät saa kiksinsä siitä itse valloituspelistä. Seksi on usein se päätepiste, joka itsessään ei ole niin merkityksellinen.

Sehän se. Ja se valloitus on kuin pakkomielle joka on pakko saada.

Kaverikin myönsi olleensa koukussa siihen touhuun, vasta nelikymppisenä rauhoittui. Se tietty nainen piti aina saada, ja kaikkien naisten suosio.

Kun helpoimmat on kaadettu, aletaan katselemaan liian nuoria, liian varattuja, tai naisia jotka on kertoneet ettei seksiä ennen avioliittoa. Jälkimmäinen vasta onkin arvokas valloitus jota muut ei olisi saaneet paitsi tämä sankari...

Ugh, tää viimeinen. Kaverini piiritti kesällä (jonkin sortin) uskovaista 25v. naista, joka säästi itseään avioliittoon. Samalla toki deittaili viittä muuta naista. Mutta jaksoi tosiaan 2-3 kk tapailla ja esittää. Sitten kun nainen alkoi lämmetä, vieläkin veti roolia, "ei meidän tarvi, en halua satuttaa jne". No arvaatte lopun. Sänkyyn mentiin ja mies siirtyi seuraaviin. Mulle jäi paha mieli naisen puolesta vaikken edes tavannut koko tyyppiä.

Vierailija
1220/2200 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen alussa tapasin netin kasvottomissa juttuhuoneissa mukavan tyypin. Jokailtainen juttelu keskeytyi silloin tällöin, kun hänen piti lenkittää ex-vaimon koiria tai selvitellä tämän pikkupojan kouluongelmia. Koirat asuivat miehen luona, koska hän rakasti koiria ja koska ex-vaimokin asui miehen luona. Tai asumuserossa he olivat, mutta asuivat yhteisessä talossa, koska kumpikaan ei halunnut pois. Ei, vaan verotussyistä, ja niistä johtui sekin, että mies oli p*rsaukinen. Kaikki rahat menivät vaimolle, joka uhkasi talon viemisellä. Vaimon poika oli aikuinen ja itse asiassa biologisestikin yhteinen. Lapsenlapsiakin oli, mutta ei pojan lapsia, vaan tyttären (jokin merkittävä ero siinä oli). Mies inhosi koiria. Selitykset olivat viihdyttäviä, ja minä muistin ne paremmin kuin mies itse. Aloin viilennellä, koska mies ei vaikuttanut enää niin älykkäältä kuin aluksi ja tympeitä maneereja (kuten "hahahaha" kolme riviä kerrallaan) alkoi olla liikaa. Helppohan 4000 kilometrin päässä olevasta miehestä oli päästä eroon.

Tuli sähköpostia: mies oli ostanut lentolipun ja oli tulossa synttäreilleni. Voisin kuulemma järjestää pöydän Helsingin parhaasta ravintolasta ja vapaasti kertoa kaikille vieraille, että hän oli "my man". Postissa tuli kuva; se aiemmin lähetetty oli jo vähän vanha, ja sitä mies pyysi anteeksi. Tuuheatukkaisesta atleetista oli tullut 200-kiloinen pappa, jolla oli hiuksia enää korvallisilla ja valtavasti rasvaluomia kasvoissa. Ikääkin hän oli vähän pyöristänyt alaspäin. Hän oli 65-vuotias, mutta se ei kuulemma merkinnyt mitään, koska hänen ystävänsäkin sanoivat, ettei hän vaikuttanut päivääkään yli 50-vuotiaalta. Minä olin 36. Sisuksissani myllersi kauhu ja se tunne, että vanhemmille ihmisille piti olla kohtelias, ja se, että mies ei voinut peruuttaa äkkilähtöä. Ajattelin, että kyllä pari päivää kestää.

Lentokentällä odotteli mies tiukassa, rasvaantuneessa kesäpuvussa. Jo kaukaa näin, kuinka hän tarkisti jokaisen ohi kulkevan naisen takapuolen. Hän oli valtavan lihava, varmasti oli tarvinnut kaksi istuinta lentokoneessa. Autoni turvavyö ei ylettynyt kiinni. Pikkuruisen asuntoni sijasta ajoin hänet isolle sukumökille, ja vaikka olin selittänyt tarkkaan, että mökki oli nätti mutta alkeellinen, mies oli järkyttynyt: eihän rantatalo tällainen voinut olla. Nettijutustelujen hauskuudet olivat tiessään. Passitin nuhjuisen miehen saunaan (yksinään) ja sen jälkeen oli pakko tehdä jotain ennenkuulumatonta: pakotin aikuisen ihmisen harjaamaan hampaansa. En kestänyt sitä hajua enää; autossa olin pitänyt ikkunan auki. Mieleeni on jäänyt muistikuva, jossa mies seisoi mökkisaunan terassilla loukkaantuneen näköisenä, sonnustautuneena kahteen, toisiinsa kulmista solmittuun täyskokoiseen kylpypyyhkeeseen (yksi edessä, toinen takana) ja urputti hammastahnavaahdon läpi, että eivät primitiiviset kansatkaan harjaa hampaitaan ja silti heillä on upeat hammasrivit. Kun puheenaiheita ei löytynyt edes väkisin, mies kaivoi lentolaukustaan neljä pulloa kotiseutunsa viiniä ja ison paketin sinisiä pillereitä. Juu ei. Kun suunnitelmat kariutuivat, hän otti lukulasinsa esille ja alkoi järjestellä pirttipöydälle lukuisia iltalääkkeitään.

En tiedä, oliko kyseessä tarkistussoitto, mutta kun miehen puhelin soi ja joku ilmoitti hänelle lapsenlapsen vakavasta sairastumisesta (en ymmärtänyt kieltä, mutta se ei ollut esteenä), ryhdyin jo kesken puhelun kiireesti järjestämään miehelle paluulentoa asap. Kiitos, Finnair.

Mies soitti kotoaan ja haukkui minut maanrakoon epävieraanvaraisuudesta. Mysteeriksi jäi se, mitä hän luuli saavansa lentolippujen ja vaivan vastineeksi vaatimattomasta minusta, jolla ei ollut omaisuutta eikä paljon muutakaan. Mutta mistäpä minä tiedän sitäkään, oliko hän se, joka hän näytti olevan ja joka nettikin, tavallaan, väitti hänen olevan.