Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin aikanaan arki-iltana nettidetin jonka kanssa oli viestittely ollut pirun hauskaa. Päätettiin mennä "yksille", ja juttu luistikin tämän ihan mukavan normaalin naisen kanssa oikein hyvin, meillä pirun hauskaa livenäkin. No siinä jutun ohessa tuli otettua lasi jos toinenkin viiniä ja olutta, ehkä liikaa arki-illaksi. Tunnelma lämpeni, ja päädyttiin lähtemään mun luokse. Istuttiin lähijunassa ja tuijoteltiin toisiamme silmiin kun junaan nousi porukka laitapuolenkulkijoita, jotka ohikulkiessa puhuivat jotakin "aineista". Tästäkös minun hieman päissään oleva deitti innostui "Juu, olen minäkin vetänyt kaikkee, piikittänytkin... Juu, kaikki on kokeiltu, muutakin kuin viinaaaaaa heheheheee" jnejne, eikä mitenkään pieniäänisesti. Ja kun jäätiin junasta pois, tuo kovaääninen ex.(?) narkkari-deitti muuttui taas tavalliseksi naiseksi. Pidin todellakin huolen, että kumiukko oli käytössä koko yön jokaisessa suorituksen vaiheessa :D. Bonuksena neitiä ei saanut aamulla hereillä, ja myöhästyttiin kumpikin töistä. Ei jatkoon...
Se että itse suostuit panemaan tuollaista elämänkoululaista tekee sinusta itsestäsi ihan yhtä yököttävän. Just saying... :D
Mies kun ei saa seksiä läheskään yhtä helposti keskimäärin kuin nainen, joten vähän kaikenlaista tulee rassailtua tilaisuuden tullen :)
Kävin 19-vuotiaana ensimmäisillä treffeilläni. Tapasin jätkän (myös 19v) netissä ja hän heti kehui minua kiinnostavaksi ihmiseksi ja haluaisi tutustua paremmin. Meillä olikin paljon yhteistä (harrastukset, mielenkiinnonkohteet yms.) Sovittiin sitten tapaaminen kahvilaan parin viikon juttelun jälkeen.
Hän oli todella hyvässä kunnossa, minä lievästi ylipainoinen. Olin maininnut tekstatessa että haluaisin laihtua vähäsen, kun oli puhetta jätkän treenaamisesta. Jätkä tarttui siihen treffeillä ja rupesi selittämään monen tunnin salitreeneistään, jotka tekee joka päivä ja miten syö vain mahdollisimman terveellistä ruokaa. On hyvä olla omistautunut, mutta minun korvaani tällainen kuulosti pahalta, koska ajattelin heti etten sopisi hänen arkeensa. Hän oikein tohkeissaan selitti rutiineistaan ja minä vain myöntäilin hänen puheitaan.
Jätkä selitti miten aikoo treenata kanssani että "saadaan sinustakin hyväkuntoinen!" ja yhdessä vaiheessa nipisti minua mahasta?? Se oli todella outoa ja tuntui ahdistavalta. En ollut pahasti ylipainoinen, enkä yrittänyt aktiivisesti laihduttaa. Olin kuitenkin silloin vähän epävarma painostani.
Kun lähdimme kahvilasta, hän kysyi saako halata minua ja voidaanko nähdä uudestaan. Sanoin varovaisesti että juu se käy. Halasimme ja tiet erosivat.
Viikko myöhemmin menin hänen luokseen kylään. En oikeasti ymmärrä miksi näin päätin, mutta pitää muistaa että olin 19-vuotias. Olimme puhuneet seksin harrastamisesta ja olin valmistautunut siihen. Hän oli neitsyt, minä en. Seksi oli todella outoa. Hän oli kokematon, mutta ei pystynyt myöntämään sitä. Oli liian itsevarma. Hän puristeli mahaani ja reisiäni, niinkuin hänellä olisi joku outo mieltymys juuri ylipainoisiin naisiin.
Sitten nosti minut syliin (painoin kuitenkin melkein 90kg, ei mikään helppo homma) ja nakkasi sängylle. Ei silleen hellästi ja kivasti, vaan oikeesti nakkasi niin että se vähän sattui. Sitten nuoli varpaitani ja kainaloitani, mikä oli minusta todella outoa ja kielsin häntä tekemästä niin mutta jatkoi silti. Seksi päättyi niin, ettei kumpikaan meistä saanut häntä tulemaan ja hän ikäänkuin mökötti minulle tai itselleen? Oli todella pettynyt kuitenkin. Lähdin melkein heti kotiin.
Tapasin hänet vielä kerran tämän jälkeen. Sama huono seksikokemus toistui. Tällä kertaa hän ei vaan nostellut minua, vaan sanoi että "En tällä kertaa nosta sinua, olit vähän liian painava heh heh".. En ollut koskaan pyytänyt häntä nostamaan minua. Tällaiset kommentit satuttivat minua todella paljon silloin. Seksin jälkeen hän halusi tehdä minulle ruokaa. Sain munakkaan, jossa ei ollut mitään mausteita. Lähdin kotiin, itkin pyöräillessä ja jätin hänet seuraavana päivänä. Tästäkin kokemuksesta viisastuin :D
Vierailija kirjoitti:
Toinen antaa vinku-vonjaakalle, ja toinen lämpenee väkisin kähmijälle. Just.
Eikö se oo hyvä, että jotkut suostuvat säälipanoihinkin? =D
Yksi kaveri oli joka vaikutti porukassa rennolta ja hauskalta mutta kun jäätiin kahdestaan, se oli vähän arka. Kerroin että se on kiva tyyppi ja se innostui ja ehdotti yhteistä tekemistä ja tavattiinkin. Olisin ollut heti valmis hommiin koska se oli niin kiva kaveri, mutta se ei oikein saanut pyydettyä. VAsta pitkän ajan kuluttua se voitti itsensä ja suuteli, ja rupesi puristelemaan ja vasta seuraavalla kerralla se varovasti riisui minut ja itsensä. Sen jälkeen naitiin monta kertaa ja se ei koskaan tullut, itse asiassa en minäkään mutta se sormetti ja antoi suuseksiäkin. Vähän kai molempia häiritsi kun se ei saanut ei sitten millään, vaikka se olikin innokas hääräämään. Se kertoi kyllä runkatessaan saavansa ja saikin. En nyt sitten tiedä miksi en oikein osannut itsekkäästi nauttia. Panin jätkän kierrätykseen lopulta. Seksi oli jotenkin outoa kun se tuntui tekevän sitä vain minun viihteekseni. Ei ehkä olis kannattanut koska nyt olen yksin.
hihihiiii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen antaa vinku-vonjaakalle, ja toinen lämpenee väkisin kähmijälle. Just.
Eikö se oo hyvä, että jotkut suostuvat säälipanoihinkin? =D
Öööh, ei? Kuvittele nyt miten se vaikuttaa noihin miehiin. Ne luulee entistä vahvemmin tulevaisuudessa, että vonkauksella/käsiksi käymisellä/manipulaatiolla/painostuksella saa naiselta pillua. Et sä räksyttävälle koirallekaan heittele herkkuja, koska muuten se luulee että räksyttämisellä vasta niitä herkkuja saakin.
Hyi että naisia jotka tieten tahtoen päätyvät anatamaan noille epämiehille. Ymmärrän nuoruuden ja naiiviuden ja herkkyyden painostuksen alla, mutta että aivan tietoisesti...
Vierailija kirjoitti:
Kolmansilla treffeillä olin kutsunut miehen luokseni katsomaan leffaa ja paistamaan lettuja. Katseltiin parit kauhuleffat ja ryhdyttiin läheisempiin toimiin sohvalla. Siirryttiin ilman vaatteita makuuhuoneeseen, jossa viihdyttiin useita tunteja.
Kun tuli aika miehen mennä kotiin, hän nosti märkiä vaatteita olohuoneeni lattialta. Kissani oli päättänyt kusasta niiden päälle. Onneksi minulta löytyi muutamat isomman kokoiset vaatteet, mies sai puhdasta vaatetta päälleen ja pääsi kotiin.
Olin ihan varma, että lisää tapaamisia ei tule, mutta tapailtiin lisää vaikka kissani yritti jopa paskantaa nukkuvan miehen kasvoille. Lopulta kissa hyväksyi miehen ja nyt ollaankin aviopari.
Apua, en saa happea XD
Joskus ajat sitten kun ei ollut vielä Tinderiä tms. laitoin ilmoituksen johonkin nettideittipalveluun. Olin käyttänyt niitä joskus aiemminkin.
Olin todella kyllästynyt siihen, että jos sanon miehelle etten halua tavata häntä enää, alkaa joku ruikutus että miksi ja mehän tultiin niin hyvin toimeen jne. jne. Sen vuoksi laitoin deitti-ilmoitukseeni erityismaininnan, että pitää olla kumminkin puolin mahdollista kieltäytyä suhteen jatkosta, ilman että sitä täytyy perustella sadalla lauseella.
Kävin sitten sokkotreffeillä jonkun suht erikoisen tyypin kanssa, jota en halunnut tavata jatkossa. Ja taas tämä sama valitus: "meillähän oli tosi hauskaa ja tosi samanlainen huumorintaju ja... miksi sä et halua tavata mua?"
Anteeksi että tämä on tylsä juttu moniin muihin verrattuna, mutta raivostutti todella paljon. En ole sen jälkeen käyttänyt mitään vastaavaa palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Se että itse suostuit panemaan tuollaista elämänkoululaista tekee sinusta itsestäsi ihan yhtä yököttävän. Just saying... :D
Sinkkumiehen elämä on täynnä valintoja :D Eikä kyytiin tarttunut mitään ylimääräistä...
Tv: elämänkoululaista pannut ja teisteistä huolehtiva sinkkumies
No kävin panemassa yhtä baaripokaa, ei ollut tyttö saanut kunnolla aikoihin. Lähetteli sitten sellainen 50 tekstaria/päivä. Loppui kun soitin ja sanoin, että nyt lopeta.
Mies poistui treffien aikana useita kertoja puhelimeen, ja tämä tapahtui siis baarissa keskellä yötä. Ajattelin, että hän todennäköisesti soittelee toisen naisen kanssa, ja että täytyypä pitää silmät auki.
No, todellisuus olikin paljon pahempi, kuten parin viikon seurustelun aikana kävi ilmi: soittelija oli hänen äitinsä, jonka kanssa mies yhä 31-vuotiaana asui. Toisilla treffeillämme, keskellä romanttista kesäyötä lavatanssipaikassa äiti soitti tunnin puhelun hammasproteeseistaan. Mies kiltisti puhelimessa neuvoi lääkärin valinnassa. Kolmansilla treffeillämme tämä vauvamies lähti kesken treffien äitinsä kanssa hautausmaalle, ja kysyi minua vielä mukaan. En mennyt.
Tämä äiti oli lopulta suhteemme loppumisen syy: hän kun ei halua, että hänen poikansa deittailee ketään hänen oman miehensä kuoltua kymmenisen vuotta sitten.
Jo ensitreffeillä sain lisäksi kuulla, että kuinka ihanaa ja ihmeellistä olisi, jos minulla ja Äiskällä tulisi synkkaamaan.
Tiedän, olisi pitänyt jättää mies jo ensimmäisten treffien jälkeen. En voi puolustautua mitenkään; häpeän.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei haittaa että tämä oli siinä aiemmassakin, itsekin juuri etsin ekaa ketjua mutta ilmeisesti poistettu. Eli netti-miehen kanssa minäkin. Mies halusi että tapaamme tietyllä grillillä kun ei tuntenut kotikaupunkiani. Oletin että olisimme vain tavanneet siinä ja jatkaneet johonkin hienompaan paikkaan. No ei, kun hän halusi syödä siellä. Heti kun hän avasi suunsa, halusin paeta paikalta. Sellainen kimeä nasaaliääni ärrävialla höystettynä. Katsoi sitä pyörivää ritilätelinettä missä lämmitetään makkaroita ja vinkui ärrää suristaen "me otettaisiin mun naiseni kanssa noita pyöRRiviä makkaRRoita" kaikki muut kääntyivät katsomaan ja olin varmaan aivan punainen. Mässytin makkarani nopeasti ja soitin vessasta ystävälleni että soittaa 2 min päästä muka jostain hätätilanteesta että pääsen sen varjolla pakenemaan. Emme tavanneet enää. En halua kuulostaa ilkeältä, minulle miehen ääni vain on tärkeä.
Juuri tästä syystä en ikinä tapaa ketään juttelematta ensin puhelimessa.
Ja olen joskus miettinyt, että kuinka monella netissä naisten nirsoudesta valittavalla miehellä on irl epämiellyttävä ääni. Itselleni ääni on todella iso osa sitä kokonaisuutta, joka tekee miehestä puoleensavetävän.
Uskomattoman monelle tulee yllätyksenä, että netissä oleva "mallimittainen" henkilö on livenä kuin petolinnun perse. No, ehkä se kokemus opettaa tässäkin.
Kävin muutama vuosi sitten nettideiteillä ja tuli aika mielenkiintoisia tyyppejä vastaan...
yksi kehui tuntevansa ja bailaavansa Suomalaisten julkkisten kanssa ja kehuskeli tuloillaan koko illan. Kun ravintolassa tuli lasku, hän vaati heti että molemmat maksaa omansa, mikä sinänsä on ihan ok. Ravintolan jälkeen päätimme lähteä leffaan ja hänen piti laittaa parkkimittariin lisää rahaa, mutta hänellä ei ollut kolikoita. niinpä maksoin hänen parkkimaksunsa. ja tarjosin leffaliput. treffien jälkeen lähetti noin 15 epätoivoista viestiä. ei nähty enää.
toinen tyyppi kysyi miksi käyn nettideiteillä ja kerroin hänelle pitkään siitä miten baarissa ihmiset on vaan yhden asian perässä, että sellainen ei kiinnosta. kaveri oli empaattinen ja kuunteli pää vinossa ja myötäili. viikon päästä lähetti viestin että häntä ei kiinnosta seurustelu mutta kiinnostaisiko mua paneskelu. ei nähty enää.
kolmannen näin kahvilassa. tyypillä oli kymmenen metrin kaulahuivi kaulassa. sanoi kutovansa sitä niin kauan kunnes löytäisi sen oikean. tyyppi ei puhunut juuri mitään mutta lupasi heittää mut kotiin sadan metrin päähän pakettiautollaan. ei nähty enää.
lupasin nähdä yhden tyypin, mutta olin paska ja tein oharit. mulla oli puhelin äänettömällä ja kun tarkistin onko joku soittanut, olihan se - tyyppi oli soittanut 78 kertaa. ei nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä eivät olleet mitkään ensi- tai sokkotreffit.
Olin tapaillut yhtä kaveria, mutta sitten todettiin että emme sovi toisillemme. No, jostain syystä hän halusi ottaa vielä yhteyttä ja viedä syömään. Mies oli rumankomea, hyvä seuramies ja oikein syvällinen. Ja alkoholisti - joka oli tavatessamme ollut tovin kuivilla.
Nyttemmin kun tiedän asioista paremmin, hänen olisi tosiaan silloin pitänyt keskittyä toipumiseen. Ja minun olisi pitänyt tukea raittiutta pysymällä hänestä erossa.
Mutta ne treffit. Mies tuli hakemaan, autolla, ja kyydissä tajusin, että se oli kännissä. Mentiin ravintolaan, tilattiin ruuat, syötiin. Mies alkoi selittää, miten haluaa jatkaa kanssani, haluaa naimisiin jos vaan se on ehtona sille että suhteemme saa taas mahdollisuuden, tehdään lapsi...
Ja kun tämä ei toiminut, niin lisää viiniä lasiin ja sitten alkoi seikkaperäinen selvitys siitä, mitä hän haluaisi tehdä minulle, siis eroottisesti - viereisessä pöydässä lapsiperhe alkoi peitellä jälkikasvunsa korvia ja tehdä lähtöä, itse kiemurtelin tuolilla vaivaantuneena...
Lopulta lähdin. Ja monta päivää puhelimen muisti oli täynnä hänen lähettämiä käsittämättömiä tekstiviestejä. Se oli sitä aikaa, kun puhelimen muistiin mahtui 100 numeroa ja 12 tekstiviestiä kerrallaan.
Kuollessaan tuo mies oli nuorempi kuin minä nyt. Lepää rauhassa M. koska maailma ei sitä rauhaa tarjonnut
Masa?
Missä on kunnioituksenne? Hyvän maun rajoilla nämä avautumiset. Miltä tuntuisi lukea veljestänne/siskostanne tarinoita heidän menneestä elämästään. Jättäkää edesmenneet pois näistä ketjuista, pliis. (Kumma, että tästä tarvitsee edes huomauttaa...)
Sain baarireissulla puhelinnumeron yhdeltä tyypiltä. Pari viikkoa sitten viestiteltiin, ja tyyppi vaikutti tosi mukavalta ja hyvännäköiseltäkin fb-naamakuvan perusteella. Olin aika innoissani siihen asti kunnes päädyttiin tapaamaan uudestaan, ja huomasin, että tyyppi olikin kääpiö. Siis sellainen jotain reilun metrin mittainen. Olin ollut ekalla tapaamiskerralla niin kovassa kännissä, että en ollut huomannut tai noteerannut tätä pientä yksityiskohtaa mitenkään.
Ai että, ei olisi iltaluennolla pitänyt tätä avata :-D Ensin tuo äitinsä kanssa proteesiasioita puiva "mies" ja heti perään tuo joka tilasi noita pyöRRiviä makkaRRoita, en kestä :-D Vaivun kohta pöytäni alle, mistä te näitä bongaatte :-D
Luehan niiden entisten nuorukaisten kokemuksia elukoita omaavien naisten kanssa. Perspuraisu siinä ja siinä, yksi luimistelee oven takana ärjyvää koiraa, kolmatta kynsii kissukka palleista jne. Jotain sivuilla 39-40..
Olin treffeillä irlantilaisen miehen kanssa ja mies julisti koko treffien ajan miten on ihanaa olla ulkomaalaisen naisen kanssa ulkona, kun irlantilaiset naiset on kamalia lutkia ja huoria. Kyllästyin lopulta ja kysyin, että onko miehen mielestä hänen (irlantilainen!) äitinsä ja siskonsakin huoria. Mies suuttui ja kertoi, näytän ihan "irlantilaiselta huoralta".
Silleen. :D