Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2200)

Vierailija
761/2200 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ehditty edes nähdä, mutta mieleen jäi silti. Mätsäsin mukavan oloisen kaverin kanssa tinderissä. Oli opiskelemassa lakia kotikaupungissani ja vaikutti kaikinpuolin fiksulle tyypille. Ajallaan sitten alettiin miettiä ihan tapaamista. Siitähän sitten tyyppi innostui ja alkoi latelemaan että hän sitten kyllä haluaa heti ottaa kädestä kiinni, halailla, suudella ja mitä lie kähmiä, vaikka siihen asti keskustelu oli ollut hyvin asiallista. Alkoi luetella miten olen hänestä niin "ihanan pantavan näköinen" yms. En varsin ilahtunut kommenteista ja peruin tapaamisen, kun ei päästy yhteisymmärrykseen edes kirjoitellessa mitä on soveliasta tehdä ensitapaamisella.

Noin kuukausi jälkeenpäin tyyppi laittoi fbssä viestiä että ei ole saanut minua mielestään ja haluaisi yhä tavata. En ollut halukas yhäkään ja totesin että ei meidän tiet kohtaa.

Taas kuukauden päästä tuli viestiä että eikö voitaisi tavata, että en todellakaan tulisi pettymään, hän on kuulemma komea ja varakas ja ihan huippu sängyssä. En suostunut. Siitähän sitten tyyppi kimpaantui ja haukkui minut ihan kaikin tavoin lyttyyn, en ole mitenkään erityinen ja ettei joku yksinhuoltaja ole kenenkään unelma.. Toivottelin vain hyvät jatkot ja laitoin tyypin estoon.

Vierailija
762/2200 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätimme mennä syömään ravintolaan. Petyin hieman, kun selvisi että kyseessä oli hampurilaisravintola, olin toivonut pääseväni maistamaan jotain erilaista ruokaa. Miehen ruokavalio kuitenkin koostui mäkkäristä, possusuikaleista ja jauhelihasta, joten minun olisi ehkä pitänyt osata odottaa ravintolankin menevän tuohon kategoriaan.

Mies oli minulle myös velkaa jostakin (en enää muista mistä), ja matkalla ravintolaan hän päätti maksaa velkansa. Kun hän sai annettua setelin minulle, hän pyysi sen takaisin jotta hän voisi herrasmiehenä maksaa ruuat sitten ravintolassa. Olin niin hölmistynyt etten osannut tehdä muuta kuin antaa setelin takaisin.

Tähän lisättäköön, että olin koko tapailun ajan opiskelija, mies kävi töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/2200 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä miehen luona, juteltiin musiikista. Selvisi, että molemmat pidetään Nirvanasta tosi paljon, keskusteltiin bändin jäsenistä yms. Myöhemmin tuli puheeksi keski-ikä ja mies vaan yht'äkkiä täräyttää että siihen mennessä hän on varmasti ampunut aivonsa pihalle. En voinut olla ajattelematta, että yrittääkö tämä tehdä itsestään Cobainin jota minä voisin sitten hoivata. Tunnelma meni hiukka kiusalliseksi.

Vierailija
764/2200 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kuvottava ex pyysi mua tekemään hänelle kämmenkuppipierun. Siis olisi pitänyt laittaa kämmen hänen pakaroiden päälle niin, että kämmen muodostaa tiiviin kupin peräaukon ympärille, että voi naukaista siihen kuulema oikein kivan kuuloisen paukun..Ja tää EI ole vitsi, vaikka itsekin toivon sitä.. Oli vielä ihan pöyristynyt kun en ollut koskaan kuullut kämmenkuppipieruista, kuulema sen jälkeen pitää haistaa kämmentä ??

Sama ääliö masturboi omille seksivideoilleen, jotka oli kuvannut exiensä kanssa. Ja tosiaan teki sitä ihan samassa tilassa, missä minä olin. Sen tempun jälkeen siirsinkin hänet seuraavalle uhrille. Nyt taitaa olla neljäs emäntä minun jälkeeni vuorossa, viimeisimmän kanssa ollut useamman vuoden. On tainnut löytää sen kämmenkupittajansa...

Vierailija
765/2200 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideitin kanssa kävin minäkin treffeillä. Chatissa mies oli ollut puhelias. Kasvokkain oli todella vaivautunut, eikä puhunut parin tunnin treffeillä mitään "Moi, mm, moikka"-sanoja lukuunottamatta. Niin kiusallista!

Sympatiat täysin miehen puolella.

T. Lukkoon menevä nainen

Vierailija
766/2200 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toivon, että tämä on kummallista.

Kävin pari kertaa treffeillä miehen kanssa. Mies oli ihan kiva jne, muttei kertaakaan kehunut minua kauniiksi. Minusta tämä oli todella outoa, enkä ole ennen kokenut moista. Treffeistä jäikin aika kaverillisen asiallinen, epäromanttinen fiilis, enkä lähtenyt kolmansille. 

Vierailija
767/2200 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pari kertaa treffeillä miehen kanssa. Mies oli ihan kiva jne, muttei kertaakaan kehunut minua kauniiksi. Minusta tämä oli todella outoa, enkä ole ennen kokenut moista. Treffeistä jäikin aika kaverillisen asiallinen, epäromanttinen fiilis, enkä lähtenyt kolmansille. 

Oletko tosi nuori, tai onko sinulla huono itsetunto, johon kaipaat mieheltä pönkitystä? Minusta nimittäin taas olisi tosi outoa ja feikkiä, jos ensimmäisissä tapaamisissa treffikumppani alkaisi erikseen suitsuttamaan ulkonäköäni. Kyllä sen tietää vuorovaikutuksesta, jos toinen pitää sinua viehättävänä.

Vierailija
768/2200 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosi nuori, tai onko sinulla huono itsetunto, johon kaipaat mieheltä pönkitystä? Minusta nimittäin taas olisi tosi outoa ja feikkiä, jos ensimmäisissä tapaamisissa treffikumppani alkaisi erikseen suitsuttamaan ulkonäköäni. Kyllä sen tietää vuorovaikutuksesta, jos toinen pitää sinua viehättävänä.

Mulla on ihan hyvä itsetunto, ja ihan aikuinen nainen olen. Olenko nuori silmissäsi riippuu omasta iästäsi. :) Itse en ymmärrä mitä outoa ja feikkiä on naisen kauneuden kehumisessa? Samalla logiikalla ei tarvi kertoa tykkäävänsä/rakastavansa, kun "kyllähän sinä sen jo tiedät"? En tarvitse ylitsevuotavaa suitsutusta tai palvontaa, mutta en halua treffeillä/suhteessa keskustella vain asialinjoilla, kuin työhaastattelussa tai kaverin kanssa. (Oikeastaan kun ne "vaan kaveritkin ihan luontevasti antaa kivoja kehuja.)

Se että mies puhuu kuin mies naiselle, esimerkiksi kehuu mua kauniiksi, luo romantiikkaa ja kipinää. Jos et ymmärrä, niin anna olla. Meitä on moneksi. :) Olen yllättynyt vastauksesta.

Vierailija
769/2200 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan hyvä itsetunto, ja ihan aikuinen nainen olen. Olenko nuori silmissäsi riippuu omasta iästäsi. :) Itse en ymmärrä mitä outoa ja feikkiä on naisen kauneuden kehumisessa? Samalla logiikalla ei tarvi kertoa tykkäävänsä/rakastavansa, kun "kyllähän sinä sen jo tiedät"? En tarvitse ylitsevuotavaa suitsutusta tai palvontaa, mutta en halua treffeillä/suhteessa keskustella vain asialinjoilla, kuin työhaastattelussa tai kaverin kanssa. (Oikeastaan kun ne "vaan kaveritkin ihan luontevasti antaa kivoja kehuja.)

Se että mies puhuu kuin mies naiselle, esimerkiksi kehuu mua kauniiksi, luo romantiikkaa ja kipinää. Jos et ymmärrä, niin anna olla. Meitä on moneksi. :) Olen yllättynyt vastauksesta.

Mä ymmärrän teitä molempia. On ihan yhtä ok sanoa toista kauniiksi, ja näin luoda kipinää miehen ja naisen välille kuin myös olla sanomatta sitä, ja osoittaa muulla vuorovaikutuksella, että on kiinnostunut toisesta.

Meitä on moneksi, ja eri tavoin voi onnistua.

Vierailija
770/2200 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aikanaan arki-iltana nettidetin jonka kanssa oli viestittely ollut pirun hauskaa. Päätettiin mennä "yksille", ja juttu luistikin tämän ihan mukavan normaalin naisen kanssa oikein hyvin, meillä pirun hauskaa livenäkin. No siinä jutun ohessa tuli otettua lasi jos toinenkin viiniä ja olutta, ehkä liikaa arki-illaksi. Tunnelma lämpeni, ja päädyttiin lähtemään mun luokse. Istuttiin lähijunassa ja tuijoteltiin toisiamme silmiin kun junaan nousi porukka laitapuolenkulkijoita, jotka ohikulkiessa puhuivat jotakin "aineista". Tästäkös minun hieman päissään oleva deitti innostui "Juu, olen minäkin vetänyt kaikkee, piikittänytkin... Juu, kaikki on kokeiltu, muutakin kuin viinaaaaaa heheheheee" jnejne, eikä mitenkään pieniäänisesti. Ja kun jäätiin junasta pois, tuo kovaääninen ex.(?) narkkari-deitti muuttui taas tavalliseksi naiseksi. Pidin todellakin huolen, että kumiukko oli käytössä koko yön jokaisessa suorituksen vaiheessa :D. Bonuksena neitiä ei saanut aamulla hereillä, ja myöhästyttiin kumpikin töistä. Ei jatkoon...

Vierailija
771/2200 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin aikanaan arki-iltana nettidetin jonka kanssa oli viestittely ollut pirun hauskaa. Päätettiin mennä "yksille", ja juttu luistikin tämän ihan mukavan normaalin naisen kanssa oikein hyvin, meillä pirun hauskaa livenäkin. No siinä jutun ohessa tuli otettua lasi jos toinenkin viiniä ja olutta, ehkä liikaa arki-illaksi. Tunnelma lämpeni, ja päädyttiin lähtemään mun luokse. Istuttiin lähijunassa ja tuijoteltiin toisiamme silmiin kun junaan nousi porukka laitapuolenkulkijoita, jotka ohikulkiessa puhuivat jotakin "aineista". Tästäkös minun hieman päissään oleva deitti innostui "Juu, olen minäkin vetänyt kaikkee, piikittänytkin... Juu, kaikki on kokeiltu, muutakin kuin viinaaaaaa heheheheee" jnejne, eikä mitenkään pieniäänisesti. Ja kun jäätiin junasta pois, tuo kovaääninen ex.(?) narkkari-deitti muuttui taas tavalliseksi naiseksi. Pidin todellakin huolen, että kumiukko oli käytössä koko yön jokaisessa suorituksen vaiheessa :D. Bonuksena neitiä ei saanut aamulla hereillä, ja myöhästyttiin kumpikin töistä. Ei jatkoon...

Se että itse suostuit panemaan tuollaista elämänkoululaista tekee sinusta itsestäsi ihan yhtä yököttävän. Just saying... :D 

Vierailija
772/2200 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tämän ikäiseni tinder-deitin (ikää 25 kummallakin), epäsiistiksi osoittautuneen deitin yksillä, minkä jälkeen olin lähdössä kotiin. Tämä tapahtui aika myöhään, koska olin tulossa keikalta, ja ajattelin ottaa taksin kotiin. Olin tosiaan juonut sen yhden. Mies ei tosiaan kiinnostanut eikä vähiten siksi, että hän tuntui olevan aika suurpiirteiden esimerkiksi vaatteiden puhtauden suhteen.

Deitti sanoi asuvansa samalla suunnalla kuin minä ja änki samaan taksiin, mitä en tajunnut siinä väsyneenä kieltää. Taksissa mies alkoi hivuttautua lähemmäs ja samalla hänestä aiemmin leijunut tupakan haju iski kasvoille TODELLA vahvana. Pinnistelystäni huolimatta silmäni alkoivat vuotaa hillittömästi. 

Mies luuli, että itkeskelen, koska olen niin kiltti ja tällainen (hänen kuvittelemansa samaan osoitteeseen meno) ei kuulu tapohini. Henkeäni pidätellen selitin jotakin, en edes muista mitä, ja omaan pihaan päästyäni maksoin taksin ja juoksin täyttä vauhtia kotiin taakseni katsomatta. Mies jäi arvatenkin katsomaan perääni - en tiedä, koska en tosiaan kääntynyt katsomaan taakseni. 

Vierailija
773/2200 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, mutta mulla oli kerran parin kk:n ajan yksi "hoito", joka oli niin ruma ja karsea juntti, että en edes oikein kehdannut näyttäytyä sen kanssa ihmisten ilmoilla! :O :D Oltiin joko heillä tai ajeltiin kartsalla sen kavereiden kanssa, istuttiin sitten pimeällä takapenkillä. Minä tietysti mahdollisimman matalana tai kainalossa koko ajan, ettei kukaan tuttu näe! :D :D :D

Jos oltiin välillä ulkona kartsalla, niin sitten piti mennä jonnekin pimeään, syrjäiseen paikkaan, missä ei varmasti normaalisti olisi kavereiden kanssa oltu. :D

Huh. Menihän se nuorena pari kk noinkin.

Vierailija
774/2200 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun joka päivä työpaikalla, surffailen netissä ja nettishoppailen. Mutta, sitten saatan tehdä töitä kotona vaikka viikonloppuiltana, jolloin saan paljon ja hyvää aikaiseksi. Ja saan pelkkää kiitosta työstäni. Olen tehoton virallisena työaikana ja ankeassa työhuoneessani. Työnteon pitäisi tänä päivänä joustaa enemmän, tehtävät jotka eivät katso aikaa ja paikkaa, pitäisi voida tehdä joustavammin.

Vierailija
775/2200 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

chinchi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs hivenen omituinen mies, kävimme ravintolassa syömässä aikoinaan. Hän oli 30v ja itse 22. Kun odottelimme annoksia, hän alkoi selittää kuinka mieltää ruokailuvälineet eri sukupuolisiksi, että lusikat ovat naisia, haarukat miehiä ja veitset poikia, pikkulusikat tyttöjä. Sitten katsoi kaulakoruani halveksiva ilme naamallaan ja sanoi että hänestä on mautonta käyttää koruja. Kun saimme annokset, hän selosti että pihvit ovat miespuolisia ja perunat naisia, fetakuutiot vauvoja. Ei puhunut mistään muusta joten tilanne oli hyvin kummallinen :D Lopulta kysyin että no mitäs sukupuolta juomalasit ovat ja hän katsoi minua silmät suurina kuin hullua ja rääkäisi "No ei niillä mitään vitun sukupuolta ole, mitä sä selität" Maksoin oman annokseni ja poistuin.

Itselläni on jonkin sortin synestesia ja tuo kuulostaa aika samalta mitä meno on omassakin päässä, ei vaan tulisi koskaan mieleenkään alkaa selittämään uusille tuttavuuksille, että tiesitkös Jaanavilpertti, numero 2 on keltainen feminiini ja ei tule toimeen numero 7:n kanssa joka on violetti feminiini (ja pahansuopa). Ja jos joskus näistä intodun selittämään niin en tosiaankaan ala rääkymään muiden kysymyksille, olivat kuinka sarkastisia tahansa.

offtopic

2 = S = punainen

4 = sininen

O = keltainen

:)

Eikä kun

2 = E = punainen

4 = Y = vihreä

O = valkoinen

5 = A = sininen!

:D

Vierailija
776/2200 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TaskuVenus kirjoitti:

Tulipahan eilen koettua melkoiset treffit.

Mentiin tinderdeitin kanssa paikalliseen irkkubaariin parille oluelle. Tämä deittini oli tosi hermostunut, koska sitä taisi jännittää niin paljon. Suu vaan kävi ja kävi taukoamatta, se ei katsonut ensin mua edes silmiin varmaan kertaakaan tunnin aikana.. Ajattelin tyypin olevan vain ujo, kunnes...

Se koko ajan jauhoi omista jutuista ja leuhotti, että miten hän on ollu kaikkien muusikoiden mielestä hyvä jätkä ja kenen kaikkien kanssa on ryypännyt jne. (Aika moni sen tarina liittyi ryyppäämiseen) Pakenin sitten vessaan, että menee hetki koska joudun samalla muka liimaamaan irtoripsen takaisin kiinni, mutta oikeasti pelasin aikaa itselle keksiä sulavaa tekosyytä poistua takavasemmalle ja laitoin väliraporttia jännityksessä olevalle ystävälle, joka tiesi mun olevan treffeillä.

Sitten kun tulin takaisin pöytään, niin hän sanoi ettei tajua tätä irtoripsijuttua, että miksi semmosia täytyy käyttää. Sanoin vain, että täytyy vähän jotain lisää olla kun on omat niin hennot ja vaaleat luonnostaan. Se kysyi ihan epäuskoisena, että "ootko sä oikeesti vaalea?" (olen siis värjännyt hiuksia tummaksi jo vuosia) niin vastasin, että "olen, vaikka mulla onkin tummat silmät". Se oikein epäuskoisena kysyi, että miten se on MUKA mahdollista :D Ööh, miksei muka olisi? Vastasin, että vaaleuden olen periny isältä, mutta tummat silmät ja ulkonäön äidiltä. Kyseli sitten sukujuurista, koska ilmeisesti tämä kombinaatio oli hänelle vaikea käsittää.

Sen kauhee selitys omista jutuista taas jatkui ja siinä vaiheessa se alkoi olla jo aika kännissä. Mietin koko ajan, että missä vaiheessa saisin sanottua johonkin väliin, että nyt olisi mun aika poistua. Pian se olikin ihan lärvit ja se olisi halunnut soitattaa sen lempibändin musiikkia sen puhelimesta mulle (oltiin siis edelleen baarissa), mutta sain toppuuteltua sitä että voin kotona Spotifystä kuunnella. Sitten alkoi vinoilu (???), että käytän Spotifyn Premium-versiota. Seuraavaksi se rupesi arvostelemaan sitä että poltan sätkää :D Kuulemma liian väkevää ja vahvaa, vaikka itse veti kolmella henkosella punaista Marlboroa.

Mentiin viimeisen kerran tupakalle ja tämä ehdotti jos mentäisiin jatkamaan iltaa vielä toiseen baariin jossa alkaisi happy hour, mutta tekeydyin kipeäksi, koska olen muutenkin vielä hieman flunssainen. Niistin nenää vaivihkaa ilman mitään mahtipontisia fanfaareita, niin se katsoi mua kuin halpaa makkaraa ja kysyi että "mikä tauti sulla oikee on? En mä kehtaa olla sua lähellä jos toi tarttuu mulle" :D Sitten se sanoi ihan nakit silmillä, että "toivottavasti sulla oli ees vähän mukavaa" niin vastasin, että eipä ollut ainakaan hiljaisia hetkiä. Käteltiin ja kiittelin juttutuokiosta, niin tämä mongersi umpikännissä, että "et sä voi tehdä noin, että sanot olleen kivaa mutta lähdet" mutta vetosin siihen että "on kuumeinen olo".

Se sitten jäi sinne baariin, kun joku sen kaveri oli kai sinne tulossa myös. Jätkä aikoi sitten vetää viskikännit, vaikka oli jo tuossa vaiheessa umpilärvit. Ei muuten tavata toista kertaa...

Hyi! Kuulostaa niin eräältä tuntemaltani narsisti-alkoholistilta. (Jos tyyppi asuu Uudellamaalla, soittaa kitaraa ja on treenattu, niin vältyit kyllä paljolta kun lähdit ajoissa.)

Vierailija
777/2200 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 23v. tapailin muutaman kuukauden 27v. miestä. Aktin kesto oli n. minuutti, koska mies tuli niin nopeasti. Oli myös minua paljon kokemattomampi seksissä, mikä oli jotenkin ahdistavaa, kun olin pitänyt itseäni siihen asti aika kokemattomana.  Tyyppi saattoi myös sängyssä sanoa EI SAATANA, kun oli tulossa.

Miehen kämppä oli todella sotkuinen; joka paikka täynnä tavaraa, ja jääkaapista saattoi löytyä tyyliin 3v. vanhaa mehua. Tämän lisäksi tyyppi vietti lähes kaiken vapaa-aikansa pimeässä sotkuisessa huoneessaan pelaten netissä, ja vaikka olin hänen luonaan käymässä, niin oli silloinkin pakko pelata yksin. Katsoi myös paljon teineille suunnattua animea vielä tosissaan, kun aluksi luulin, että meillä on yhteisiä sarjoja joita olemme nuorena katsoneet, niin paljastuikin, että hän katsomalla katsoo niitä vieläkin. Kun lopetimme tapailun hänen aloitteestaan (olin varmaan hullu, kun en lopettanut ensin), tyyppi tuli kehumaan kuinka oli saanut yhden kaverini yhteystiedot ja, että aikoo pyytää tätä baariin kanssaan. Erakkosinkku on kuulemma edelleen.

Vierailija
778/2200 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun joka päivä työpaikalla, surffailen netissä ja nettishoppailen. Mutta, sitten saatan tehdä töitä kotona vaikka viikonloppuiltana, jolloin saan paljon ja hyvää aikaiseksi. Ja saan pelkkää kiitosta työstäni. Olen tehoton virallisena työaikana ja ankeassa työhuoneessani. Työnteon pitäisi tänä päivänä joustaa enemmän, tehtävät jotka eivät katso aikaa ja paikkaa, pitäisi voida tehdä joustavammin.

Ja tämä kolmine yläpeukkuineen kuuluu varmaan ketjuun työnantajan ihannetyöntekijät, eikä suinkaan ketjuun oudoimmat treffit.

Vierailija
779/2200 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihan mielenkiintoisen oloisen miehen netissä, joka osasi kirjoittaa persoonallisesti ja antoi minulle luettavaksi tekemiään novelleja. Kun sitten sovimme treffit kasvotusten, kaveri oli ihan erinäköinen kuin kuvissa.

Mies osoittautui myös melko erikoiseksi persoonaksi. Hän puhui lähinnä vain sienistä treffien ajan, vaikka oli sentään joulukuu eikä sienestysaika. Hän kertoi, että oli käynyt sienineuvojan kurssin syksyllä ja selitti minulle, miltä erilaiset sienet näyttävät. ;D Itsekin olen sienestänyt, mutta tuo oli vähän kummallista.

Mies kysyi myös, olenko kuullut Star Warsien myyteistä ja Jedi-uskonnosta. Vastasin, etten ole ja eikös mies sitten alkanut siitä juttelemaan. Pizzalla ollessa hän kysyi minulta, olenko kuvannut paljon uudella kamerallani. Kun vastasin, etten ole oikeastaan vielä ehtinyt, niin mies ehdotti, jos kuvaisin tonttuja ja joulupukkia. Tässä vaiheessa meinasin häipyä paikalta, mutta en kehdannut. Nimittäin olisin saanut livistämiseen tilaisuuden, kun mies meni naama jäätelössä käymään wc:ssä. Mulla oli treffeillä valkoinen paita päällä, josta mainitsi että onhan se hieno paita, mutta valkoinen likaantuu herkästi.

Mies ehdotti jossain vaiheessa, mentäisiinkö joskus yhdessä pulkkamäkeen. Kohteliaisuutta vastasin juu, mutta sen jälkeen en vastannut enää viesteihin. Mies oli minua viisi vuotta vanhempi, vaikka tuntui viisi vuotta nuoremmalta.

Vierailija
780/2200 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi ajatus; ehkä sinä et vain ole kaunis?