Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
401/2187 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat ensimmäiset treffit kirjoitti:

Olin vuoden sinkkuna vaikean eron jälkeen (ihana mies mutta halusi lapsia ja minä en enää lisää) ja päätin kokeilla nettideittailua ekaa kertaa elämässäni. Viestittelin parin tyypin kanssa ja päätin sitten murtaa jään ja lähteä yhden ihan ok:lta vaikuttaneen miehen kanssa treffeille. Vähän tuli kummallinen olo kun puhuttiin puhelimessa ennen tapaamista, mies kuulosti ihan isältäni (joka kärsii muuten maanis-depressiivisyydestä vai miksikäs sitä nykyään sanotaan :-D) 

Bipolaarinen mielialahäiriö on nykyinen nimi maanis-depressiivisyydelle.

Vierailija
402/2187 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuoden sinkkuna vaikean eron jälkeen (ihana mies mutta halusi lapsia ja minä en enää lisää) ja päätin kokeilla nettideittailua ekaa kertaa elämässäni. Viestittelin parin tyypin kanssa ja päätin sitten murtaa jään ja lähteä yhden ihan ok:lta vaikuttaneen miehen kanssa treffeille. Vähän tuli kummallinen olo kun puhuttiin puhelimessa ennen tapaamista, mies kuulosti ihan isältäni (joka kärsii muuten maanis-depressiivisyydestä vai miksikäs sitä nykyään sanotaan :-D) 

Ei vaan kaksisuuntainen mielialahäiriö. Tämäkin on suomennettu jo varmaan yli kymmenen vuotta sitten ja virallisessa käytössä tässä muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2187 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kaksisuuntainen mielialahäiriö. Tämäkin on suomennettu jo varmaan yli kymmenen vuotta sitten ja virallisessa käytössä tässä muodossa.

"Kaksisuuntaista mielialahäiriötä eli bipolaarihäiriötä kutsuttiin ennen maanis-depressiivisyydeksi. Kaksisuuntainen mielialahäiriö on pitkäaikainen  ja vahvasti perinnöllinen mielenterveyden häiriö."

Bipolaarihäiriö on yhtä oikein.

Vierailija
404/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta aloin just vihata sanaa KLUNKS.

Ettei vain itselläsi olisi tätä Klunks, klunks,klunks -ongelmaa? ; -)

Vierailija
405/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui minulle jokin aika sitten. Kutsuin yhdenillan tuttavuuden luokseni asunnossani olevaan saunaan, lupasin ostaa pientä naposteltavaa sekä saunaoluet ja  tulla pysäkille häntä vastaan. Pysäkillä sitten odotti hieman rähjäisen näköinen nainen virttyneessä ja kauhtuneessa ulkoiluasussa. Olkapäällä hänellä oli Ikean isoa sinistä kassia muistuttava kassi, jossa arvelin olevan naisen vaihtovaatteet. Täytyy myöntää, että ensivaikutelma ei oikein vastannut sitä mielikuvaa, joka naisesta oli ensimmäisellä kerralla jäänyt. Sisälle asuntooni päästyään nainen kysyi ensimmäisenä, ostitko sä sitä kaljaa. Sanoin, että joo, oluet on jääkaapissa. Olin ostanut kuusi 0,5 l oluttölkkiä saunajuomiksi, koska itsellä ei ollut tarkoitus juoda sen kummemmin ja ajattelin oluiden riitävän hyvin. Nainen meni jääkaapille, otti oluen, avasi sen ja klunks, klunks, klunks joi sen tyhjäksi parilla kolmella kulauksella. Kauhee jano, nainen selitti, kun katsoin häntä vähän kummissani. Laitoin sitten saunan lämpiämään, avasin itsellenikin oluen ja menin sohvalle istumaan. Oletin, että nainen tulisi viereeni istumaan, mutta tämä tulikin makaamaan sohvalle siten, että hänen päänsä oli sylissäni. Asentoni oli tukala, joten ehdotin naiselle, että tämä nousisi istumaan viereeni. Ei, ei, nainen sanoi, näin on hyvä kun hänellä on muutenkin selkä kipeänä - vanha telinevoimisteluvamma nääs. Sitten nainen otti käteensä tv:n kaukosäätimen, avasi tv:n ja alkoi selailla kanavia. Kun pari kanavakierrosta oli tehty, nainen tokaisi, ei täälläkään oo mitään, ja hellitti otteensa kaukosäätimestä. Sitten hän alkoi hyräillä tai oikeammin päästellä jonkinlaista epävireistä yninää. Kysyin naiselta haluaako tämä kuunnella jotain musiikkia, jotta minun ei olisi tarvinnut kuunnella hänen hyräilyään. Joo laita vain, nainen sanoi, nousi jotenkin todella vaivalloisesti ylös sohvalta ja meni samantien jääkaapille. Tsuh ja klunks, klunks, klunks. Mikä ihme mua janottaa, nainen tokaisi ja tuli vajaan oluttölkin kanssa takaisin sohvalle makaamaan. Hetken päästä nainen halusi vaihtaa musiikin radioon, joten annoin hänelle viritinvahvistimen kaukosäätimen. Taas pari kanavakierrosta, kunnes nainen jätti Radio Aallon tai Novan päälle - en enää muista kumman. Äänen hän väänsi niin kovalle, että keskustelu normaaliäänellä oli jokseenkin mahdotonta. Sitten hän alkoi hytkyä makuullaan päänsä sylissäni. Hän hytkytteli yläruumistaan musiikin tahtiin ja heilutteli käsiään ilmassa kuin olisi tanssinut. Välillä otettiin taas klunks, klunks, klunks, kunnes tölkki oli tyhjä. Menin sitten katsomaan, joko sauna olisi tarpeeksi lämmennyt, ja kun tulin takaisin sohvalle, huomasin oluttölkkini vajuneen huomattavasti. Sanoin naiselle, että tämä voisi ottaa oman tölkin jääkaapista, mutta nainen sanoi, että ei tarvitse, hänellä vain oli jostakin syystä kova jano, mutta nyt ei enää janottanut niin kauheasti. Hetken päästä menimme saunaan, jonne otin mukaan täyden oluttölkin. Kysyin naiselta, eikö tämä ota itselleen olutta saunaan, nainen sanoi juovansa oluen vasta saunan jälkeen. Koska saunatilat kylpyhuoneessani olivat aika ahtaat, sovimme, että käymme eri aikaan suihkussa. Kun vaihdoimme vuoroja saunan ja suihkun välillä, huomasin, että nainen oli juonut taas oluttölkistäni huomattavan osan. En viitsinyt huomauttaa naiselle asiasta, vaan join oluen loppuun. Nainen tuli hetkeksi takaisin saunaan, mutta lähti pian takaisin suihkuun. Sitten hän otti hänelle varaamani kylpypyyhkeen ja lähti kylpyhuoneesta vettä valuvana pois. Ajattelin, että nainen meni hakemaan itselleen olutta ja palaa pian takaisin. Odottelin jonkin aikaa kunnes menin hetken itseäni kuivailtuani eteiseen. Eteisen matolla oli iso märkä läntti ja parketilla oli märkiä jälanjälkiä. Nainen seisoskeli olohuoneessa oluttölkki kädessä. Päälleen hän oli pukenut ilmeisesti siitä sinisestä kassista ottamansa kummallisen, nuhjuisen kylpy/aamutakin, jonka hän kertoi itse tehneensä joskus aiemmin. Kylpypyyhkeen hän oli huolettomasti pudottanut olohuoneen matolle. Kysyin naiselta tulisiko tämä vielä takaisin saunaan, mutta nainen vastasi, että hänelle tuli saunassa niin kauhean kuuma ja niin kauhea jano, että hän ei enää saunaan tule. Sitten nainen halusi parvekkeelle vilvoittelemaan. Yritin estellä naista, koska parvekkeeni oli talven jäljiltä todella likainen kadulta tulevan hiekan ja muun pölyn vuoksi. Mutta ei, naisen oli välttämättä päästävä parvekkeelle, joten menin avaamaan hänelle parvekkeen oven. Nainen viipyi parvekkeella ehkä minuutin, ja ennen kuin ehdin varoittaa häntä likaisista jalkapohjista, hän oli jo astunut olohuoneen vaalealle matolle ja jättänyt siihen likaisen jalanjäljen. Jalkansa hän pyyhki lopulta tyylikkäästi kylpypyyhkeeseen. Menin sitten hieman harmissani itse vielä hetkeksi saunaan ja kun tulin takaisin, nainen makasi sohvalla tv:n kanavia selaillen ja välillä klunks, klunks olutta hörppien. Jääkaapille mennessäni huomasin, että oluita oli jäljellä enää yksi. Avasin sen itselleni, koska halusin juoda sen janooni. Olutta juodessani huomasin lattialla sohvan vieressä isohkon olutläikän, joten nainen oli ilmeisesti kaatanut tölkkinsä jossakin välissä. Otin siivousliinan ja aloin siivota naisen jättämää sotkua. Nainen kommentoi tätä juopuneesti naureskellen, mullahan on täällä tosi hyvä palvelu kun on oma siivooja, hahhahhaa. Sitten nainen parkaisi kuin hätkähtäen, paljonko kello on. Kun kerroin, että kello oli noin 20.45, nainen tokaisi, vielä ehdittäisiin hakea lisää olutta kaupasta. Sanoin naiselle kyllästyneenä, että tämä voi vapaasti hakea itselleen kaupasta olutta itselleen ja itse asiassa lähteä samalla kotiinsa, jos olutta tekee vielä mieli. Nainen näytti vähän närkästyneeltä, mutta ei tehnyt elettäkään noustakseen sohvalta. Ilmeisesti hänellä ei ollut rahaa tai hän muuten vain oletti, että olisin lähtenyt hakemaan hänelle lisää juotavaa. Hetken mökötettyään nainen sanoi, mutta eikös tällä alueella olekin joku lähiöravintola. Sanoin naiselle kyllästyneesti, että kyllä, lähiöravintola löytyy alueelta, ja hän on vapaa lähtemään sinne yksin koska tahansa. Nainen ei vastannut mitään, vaan selaili tv:n kanavia ärtyneen näköisenä. Yhtäkkiä nainen sanoi, mun ex-mies tappais mut, jos se tietäis, että mä oon täällä sun luona. Ja varmaan tappais sutkin, kun se on psykopaatti ja palkkasotilas ja se on tappanut monta ihmistä, nainen jatkoi. Silloin sanoin naiselle, kuule eiköhän ole parasta, että sä lähdet nyt jonnekin muualle mun asunnosta ja eiköhän tämä nyt ollut tässä. Hämmästyksekseni nainen ei väittänyt vastaan, vaan nousi ripeästi ja tällä kertaa ilman mitään vanhoja telinevoimisteluvammoja sohvalta ja alkoi pukea päällensä kauhtunutta ulkoiluasuaan. Monelta tosta menee seuraava bussi, nainen kysyi, ja kerroin tahallani, että viiden minuuutin päästä, jotta pääsin naisesta mahdollisimman pian eroon. Sitten nainen sopersi, en mä osaa sinne pysäkille, eksyn vielä, ja pyysi minua oppaaksi. Kerroin naiselle, että pysäkki on melkein samalla kohtaa  sitä pysäkkiä, johon hän jäi, mutta kadun toisella puolella. Mä en nyt enää muista, mihin mä jäin, nainen sanoi. No, ei auttanut kuin pukea päällysvaatteet päälle ja lähteä opastamaan nainen pysäkille. Nainen horjui huomattavasti, kun kävelimme muutaman kymmenen metriä pysäkille. Nainen yritti vielä jotenkin paikata mokailujaan pyytelemällä anteeksi, mutta kerroin naiselle, että antaa olla, ja jätin hänet yksin pysäkille. Muutama päivä myöhemmin nainen soitti minulle kummallisesti polveilevan ja välillä itkuksi menevän puhelun, jossa yhdistyivät niin anteeksipyynnöt, anelut, haukkumiset kuin yleinen sekavuuskin. Kuuntelin aikani naisen päätöntä puhetta, kunnes lopetin puhelun ja laitoin naisen numeron estolistalle. Tuon tapauksen jälkeen en ole naista tavannut enkä myöskään halua enää tavata.

Apua! Millainen toi nainen oli ensimmäisellä kerralla? :D kuulostaa joltain mielenterveyspotilaalta.

No, olimme molemmat aika humalassa ensimmäisellä kerralla, mutta nainen oli siististi pukeutunut ja muutenkin huoliteltu. Naisen luo mentiin yöksi ja harrastettiin seksiä. Muutenkin juteltiin mukavia ja nainen kertoili normaalisti itsestään ilman ylimääräistä dramatiikkaa. Siksi päätin pyytää hänet saunakylään. Yllätys oli melkoinen, kun näin naisen pysäkillä, mutta ajattelin että hän laittautuu, kun olemme käyneet saunassa ja lähdemme mahdollisesti yhdessä jonnekin ulos. 

Suurella todennäköisyydellä mielenterveysongelmainen, millainen asunto hänellä oli? siisti?

Naisen asunto oli ihan ok naisen asunnoksi. Olen käynyt sotkuisimmissakin naisten asunnoissa. Oletan, että naisella oli jonkinasteinen alkoholiongelma, joka jotenkin vei naista tilanteessa. Lisäksi usein on myös niin, että alkoholi- tai muun päihdeongelman taustalla on jokin muu henkilökohtainen ongelma.

Vierailija
406/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kautta ja ihan seksitreffit mielessä, hotellissa tapasimme. Aloittelimme esileikillä ja suutelimme sängyllä, hän riisui minua kun herra (40v) täräytti että hänen exälleen tuli Cosmopolitan ja siellä neuvottiin pitämään nännejä jääkaapin lähellä tai muuten kylmässä että ne kovettuisivat. Olin tässä kohtaa niin hämmentynyt etten edes tajunnut kieltäytyä kun hän nosti minut syliin ja laski kontilleen lattialle sen minibaarin eteen (ainoa kylmä asia hotellissa) ja kyseli että no joko ne kovettui. Eivät jostain syystä kovettuneet, ilmeisesti siksi kun minulta meni täysin fiilikset. Nousin ylös ja sanoin että mennäänkö jo itse asiaan, tämä tuntuu vähän omituiselta. Menimme sänkyyn mutta koska nännini eivät olleet kovana, hänellä ei seisonut. Sitten yritti puristella ja nipistellä niitä niin että oikeasti sattui. Kielsin häntä ja hän sanoi "No exällä oli aina pantaessa nännit kovana" Siinä kohtaa riitti ja lähdin. Sain seuraavana päivänä facebookiin viestin, etten ole oikea nainen. Silloin itketti, nyt naurattaa :D

Vierailija
407/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omia kokemuksia mutta lukekaa ihmeessä nämä :D

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001164099.html

Vierailija
408/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin kautta ja ihan seksitreffit mielessä, hotellissa tapasimme. Aloittelimme esileikillä ja suutelimme sängyllä, hän riisui minua kun herra (40v) täräytti että hänen exälleen tuli Cosmopolitan ja siellä neuvottiin pitämään nännejä jääkaapin lähellä tai muuten kylmässä että ne kovettuisivat. Olin tässä kohtaa niin hämmentynyt etten edes tajunnut kieltäytyä kun hän nosti minut syliin ja laski kontilleen lattialle sen minibaarin eteen (ainoa kylmä asia hotellissa) ja kyseli että no joko ne kovettui. Eivät jostain syystä kovettuneet, ilmeisesti siksi kun minulta meni täysin fiilikset. Nousin ylös ja sanoin että mennäänkö jo itse asiaan, tämä tuntuu vähän omituiselta. Menimme sänkyyn mutta koska nännini eivät olleet kovana, hänellä ei seisonut. Sitten yritti puristella ja nipistellä niitä niin että oikeasti sattui. Kielsin häntä ja hän sanoi "No exällä oli aina pantaessa nännit kovana" Siinä kohtaa riitti ja lähdin. Sain seuraavana päivänä facebookiin viestin, etten ole oikea nainen. Silloin itketti, nyt naurattaa :D

Olen sanaton.

Vierailija
409/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui eräälle kaverimiehelle, kerron kuitenkin, koska oli niin outo juttu.

Kaverini oli tavannut baarissa naisen, ja olivat päätyneet kaverini luo seksikä harrastamaan.

Nainen oli pyytänyt kaveriani poistumaan/odottamaan makuuhuoneeseen. Oli sitten huutanut kaverini olohuoneeseen vähän ajan päästä.

Kyseinen nainen oli riisunut itsensä muuten alasti, mutta sillä oli kengät jalassa, ja se oli ulostamassa kaverini olohuoneen pöydälle kyykkyasennossa. 

Kuulemma oli ollut ihan siisti normaali nainen päällisin puolin, ehkä se oli yrittänyt tuolla tavalla vihjata kiinnostuksensa noihin juttuihin?

Vierailija
410/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri pyys kahville siin juteltiin sit en tiiä mikä mulle tuli pamautin suoraa et nyt on lähettävä ku rupes panettaa niin pirusti et en mokaa mitään se totes vaan et tuu illal ni ukko ei tuu himaan ia lapset nukkuu.no en menny.

Vierailija
411/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttäviä niin monet näistä! Tuo 412 klunks klunks- tyyppi yksi pahimmista :D Mikä ihmisiä vaivaa :D Sorry, omat kokemukseni olen jo tänne kirjoittanut joten jatkakaa!

Vierailija
412/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klunks klunks muija on kieltämättä kokemusten parhaimmistoa. :D

Mä deittailin vähän aikaa yhtä omituista tyyppiä. Ensin vaikutti siltä, että hänellä on terveet, luonnonläheiset arvot ja huumori kohdillaan. Soittelipa tuo kitaraakin ja osasi laittaa ruokaa. Arvelin kyllä, että jonkinlaista ogelmaa/erikoisempaa saattaa olla taustalla, mutta päätin katsella rauhassa. Tultiin kuitenki juttuun ihan hyvin. Ja olin kai vähän tylsistynytkin elämääni niin ajattelin että miksipä ei...

No, ensin ulkoisesta profiilista. Tyyppi haisi lähes -aina- pahalta hieltä. Hän ei käyttänyt saippuaa eikä dödöä. Peseytyi kyllä, mutta ei ilmeisesti sitten riittävän usein tai hikoili helposti. Hän ei selkeästikään osannut huolehtia henkilökohtaista hygieniasta. Käsien pesusta esim. ennen ruoan laittoa täytyi joka kerta muistuttaa. Saippuakin piti melkeinpä ojentaa käteen, ettei tyyppi vain hulauttaisi käsiä nopeasti juoksevan veden alla. Paljastui, että suurin osa hänen vaatteistaan oli kamalia, täysin mauttomia riepuja ja rättejä. Ja siis ostan itsekin välillä kirpparilta vaatteita, en ole mielesäni nipo tai liian tarkka millään tavalla. Mutta ne hänen vaatteensa oli pääosin aivan järkyttäviä ja käyttökelvottomia ja vaatetyyli oli suoraan vanhainkodilta. Aluksi en niinkään huomannut tätä, sillä hän kai sitten käytti useasti niitä paria ainoata kunnollista vaatekappaletta. Ja ekat kerrat tosiaan ajattelin siitä hajustakin, että hikoilee ehkä kun jännittää tai on dödö pettänyt - voi sattua kelle vaan. Karmaisee vieläkin, kun mietin sitä karvan määrää hänen naamassaan. Aluksi hän siis siisti itsensä ennenkuin tavattiin. Mutta se jäikin ensi tapaamisten jälkeen vähälle... Ei todellakaan ollut miellyttävää tavata hieltä haisevaa, rumissa retkuissa jolkottelevaa katuharjanaamaa.

Hetki kun oltiin tapailtu, paljastui kaverilla aivan jäätäviä aukkoja yleissivityksessä. Voi luoja sentään miten joku voi olla niin tyhmä! Hän kysyi joskus minulta mm. voiko nainen saada orgasmin synnyttäessään. Ei kai KUKAAN ole noin urpo?! Teinipojalta tällaiset kysymykset olis varmaan ymmärrettäviä (?!?) mutta että kolmekybäseltä mieheltä... Lisäksi hän kuvitteli itsestään aivan liikoja. Yleensä kyllä kannustan ihmisiä kohti unelmia, ei siinä mitään, mutta tämä tyyppi oli kyllä suuruudenhullu. Välillä kaikki mahdolliset naiset olivat muka ihastuneet häneen. Välillä hän oli lähdössä politiikkaan "järjestelmää kaatamaan" ja milloin hän toivoi aikaansaavansa anarkiaa... Aivan varmasti ihmiset olisivat äänestäneet häntä - jopa presidentiksi! Aluksi mietin onko nämä jutut outoa huumoria. Mutta testasin häntä heittämällä kritiikkiä, niin tyyppi hiiltyi aivan täysin! :D

Kerran satuin kuulemaan, kun hän puhui äitinsä kanssa puhelimessa. Hän kertoi olleensa kavereidensa kanssa katusoittelemassa. Ajattelin, että sepä mukavaa. Mutta sitten kuulin, että hän ikäänkuin ylpeänä kertoi, että "tienattiin kymppi". Ei j*malauta.. KYMPPI! Oliko se oikeasti kertomisen arvoinen asia? No myöhemmin selvisi sekin, että kaverille 50e on paljon rahaa...

Kaverilla oli myös itsetunto-ongelmia ja aivan puskista, yllättäen heittäytyi todella mustasukkaiseksi. En kuitenkaan lähtenyt hänen painostuksensa takia muuttamaan itseäni, enkä iloista ja sosiaalista luonnettani. Tästä seurasi, että hän mm. huoritteli ja haukkui minua, kävi jopa käsiksi. Tässä kohden paljastui siis se todellinen luonne. Esiin tuli aggressiivinen, epävakaa ja häiriintynyt persoona. Juttu loppui tasan siihen. Voi sitä itkun, porun, vihan ja roikkumisen määrää... Ei meinannut millään jättää mua rauhaan.

Kaikki oli muutenkin hänen mielestään aina muiden syytä. Järjestelmän, vanhempiensa, kavereiden, exien... Hän ei nähnyt ollenkaan omaa osuuttaan asioissa ja ongelmissa! Ei tapailtu kauaa. Toivottavasti ei tarvitse enää koskaan nähdä. Hävettää, että olen tuollaista luuseria koskaan tapaillut! Hävettää todella!

Vierailija
413/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras treffikokemukseni: kadulla n. 40v mies tuli kysymään ohjeita, oli menossa johonkin tapaamiseen, olin itse 25v, pyysi minulta numeroa ja sovimme tapaamisen jo samalle ilalle. Illalla mies haki minut hotelliin, jossa ilman sen suurempia puheita harrastimme kiihkeää seksiä. Aamulla olikin sitten reiät puhki. Mutta hauskaa oli!

Vierailija
414/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että sulla oli hauskaa ja sait mitä halusit! Itsellä vähän samanlainen kokemus viime viikolta mutta pistinpäs paremmaksi. Löysin itseni aamulla kahden ventovieraan miehen vierestä hotellista Helsingin Kampista. Kumpikin oli pannut minua koko yön vuorotellen ja samaa aikaan! Eli hauskaa oli, mentiin yhdessä aamupalallekin jonka jälkeen he saattoivat minut juna-asemalle!

Vierailija
415/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni91 kirjoitti:

Kuulostaa että sulla oli hauskaa ja sait mitä halusit! Itsellä vähän samanlainen kokemus viime viikolta mutta pistinpäs paremmaksi. Löysin itseni aamulla kahden ventovieraan miehen vierestä hotellista Helsingin Kampista. Kumpikin oli pannut minua koko yön vuorotellen ja samaa aikaan! Eli hauskaa oli, mentiin yhdessä aamupalallekin jonka jälkeen he saattoivat minut juna-asemalle!

OT mut mulle kaks miestä sängyssä ois liikaa, meinaa olla yhdessäkin liikaa. Toinen nainen kyl kelpais :D

N25

Vierailija
416/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
417/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni91 kirjoitti:

Olitko sinä tajuton kun et muista siitä mitään?

Vierailija
418/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putoan tuolilta naurusta. Tuollaisen miehen pitäisi pitää jääpaloja mukanaan ja sitten niillä romanttisesti sivellä naisen rintoja.

Vierailija
419/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana tapasin pirskeissä miehen, joka asui toisella paikkakunnalla. Jonkun aikaa soiteltuamme mies kutsui minut luokseen viikonlopuksi. Hiukan epäröin, koska tuntui, ettei välillämme ole riittävästi kipinää, mutta päätin kuitenkin lähteä, olisipa jotain vaihtelua tylsään arkeeni. Virhe.

Mies oli minua kohtaan todella kylmäkiskoinen. Hän ei ollut oikein ollenkaan kiinnostunut puheistani tai ajatuksistani. Ainoa ruoka, mitä hän tarjosi minulle luonaan oli mikrossa lämmitettyjä pinaattilättyjä. Niitä oli varattu viikonlopulle kokonaista yksi paketti. Kävimme sitten ulkona syömässä, kumpikin maksoi oman ruokansa, mikä oli ihan ok, mutta opiskelijana olin tottunut siihen, että ruokaa laitetaan itse. Minulla oli mennyt jo junalippuihin rahaa, joten olisi ollut kohteliasta miehen tarjota sapuskat.

Vähän niin kuin velvollisuudentunnossa harrastimme seksiä. Se oli kauheaa, mies oli kovakourainen ja saatuaan häipyi suihkuun. Kaiken lisäksi kondomi meni rikki ja jouduin sitten vieraalla paikkakunnalla etsimään apteekin ja ostamaan jälkiehkäisytabletin, mies ei tullut edes mukaan. Tässäkään ei vielä ollut tarpeeksi, vaan osa hajonneesta kondomista oli jäänyt sisälleni, ja sain siitä pahan emätintulehduksen.

Kaikkein kauheinta oli kuitenkin se, että mies piti jatkuvasti outoa hyminää. Hmnh hmnh, kun hän puhui, kun minä puhuin, kun kävelimme ravintolaan. En muista, hymisikö hän seksinkin aikana. Jouduin kestämään hyminää kaksi yötä, kun olin jo ostanut paluulipun, eikä minulla ollut varaa toiseen junalippuun. Vihdoin kotiin päästyäni laitoin miehelle tekstiviestin, että tämä oli nyt tässä. Hyminä jäi kummittelemaan alitajuntaani, vieläkin tunnen inhonväristyksiä, kun ajattelen sitä.

Vierailija
420/2187 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomukana kirjoitti:

Klunks klunks muija on kieltämättä kokemusten parhaimmistoa. :D

Mä deittailin vähän aikaa yhtä omituista tyyppiä. Ensin vaikutti siltä, että hänellä on terveet, luonnonläheiset arvot ja huumori kohdillaan. Soittelipa tuo kitaraakin ja osasi laittaa ruokaa. Arvelin kyllä, että jonkinlaista ogelmaa/erikoisempaa saattaa olla taustalla, mutta päätin katsella rauhassa. Tultiin kuitenki juttuun ihan hyvin. Ja olin kai vähän tylsistynytkin elämääni niin ajattelin että miksipä ei...

No, ensin ulkoisesta profiilista. Tyyppi haisi lähes -aina- pahalta hieltä. Hän ei käyttänyt saippuaa eikä dödöä. Peseytyi kyllä, mutta ei ilmeisesti sitten riittävän usein tai hikoili helposti. Hän ei selkeästikään osannut huolehtia henkilökohtaista hygieniasta. Käsien pesusta esim. ennen ruoan laittoa täytyi joka kerta muistuttaa. Saippuakin piti melkeinpä ojentaa käteen, ettei tyyppi vain hulauttaisi käsiä nopeasti juoksevan veden alla. Paljastui, että suurin osa hänen vaatteistaan oli kamalia, täysin mauttomia riepuja ja rättejä. Ja siis ostan itsekin välillä kirpparilta vaatteita, en ole mielesäni nipo tai liian tarkka millään tavalla. Mutta ne hänen vaatteensa oli pääosin aivan järkyttäviä ja käyttökelvottomia ja vaatetyyli oli suoraan vanhainkodilta. Aluksi en niinkään huomannut tätä, sillä hän kai sitten käytti useasti niitä paria ainoata kunnollista vaatekappaletta. Ja ekat kerrat tosiaan ajattelin siitä hajustakin, että hikoilee ehkä kun jännittää tai on dödö pettänyt - voi sattua kelle vaan. Karmaisee vieläkin, kun mietin sitä karvan määrää hänen naamassaan. Aluksi hän siis siisti itsensä ennenkuin tavattiin. Mutta se jäikin ensi tapaamisten jälkeen vähälle... Ei todellakaan ollut miellyttävää tavata hieltä haisevaa, rumissa retkuissa jolkottelevaa katuharjanaamaa.

Hetki kun oltiin tapailtu, paljastui kaverilla aivan jäätäviä aukkoja yleissivityksessä. Voi luoja sentään miten joku voi olla niin tyhmä! Hän kysyi joskus minulta mm. voiko nainen saada orgasmin synnyttäessään. Ei kai KUKAAN ole noin urpo?! Teinipojalta tällaiset kysymykset olis varmaan ymmärrettäviä (?!?) mutta että kolmekybäseltä mieheltä... Lisäksi hän kuvitteli itsestään aivan liikoja. Yleensä kyllä kannustan ihmisiä kohti unelmia, ei siinä mitään, mutta tämä tyyppi oli kyllä suuruudenhullu. Välillä kaikki mahdolliset naiset olivat muka ihastuneet häneen. Välillä hän oli lähdössä politiikkaan "järjestelmää kaatamaan" ja milloin hän toivoi aikaansaavansa anarkiaa... Aivan varmasti ihmiset olisivat äänestäneet häntä - jopa presidentiksi! Aluksi mietin onko nämä jutut outoa huumoria. Mutta testasin häntä heittämällä kritiikkiä, niin tyyppi hiiltyi aivan täysin! :D

Kerran satuin kuulemaan, kun hän puhui äitinsä kanssa puhelimessa. Hän kertoi olleensa kavereidensa kanssa katusoittelemassa. Ajattelin, että sepä mukavaa. Mutta sitten kuulin, että hän ikäänkuin ylpeänä kertoi, että "tienattiin kymppi". Ei j*malauta.. KYMPPI! Oliko se oikeasti kertomisen arvoinen asia? No myöhemmin selvisi sekin, että kaverille 50e on paljon rahaa...

Kaverilla oli myös itsetunto-ongelmia ja aivan puskista, yllättäen heittäytyi todella mustasukkaiseksi. En kuitenkaan lähtenyt hänen painostuksensa takia muuttamaan itseäni, enkä iloista ja sosiaalista luonnettani. Tästä seurasi, että hän mm. huoritteli ja haukkui minua, kävi jopa käsiksi. Tässä kohden paljastui siis se todellinen luonne. Esiin tuli aggressiivinen, epävakaa ja häiriintynyt persoona. Juttu loppui tasan siihen. Voi sitä itkun, porun, vihan ja roikkumisen määrää... Ei meinannut millään jättää mua rauhaan.

Kaikki oli muutenkin hänen mielestään aina muiden syytä. Järjestelmän, vanhempiensa, kavereiden, exien... Hän ei nähnyt ollenkaan omaa osuuttaan asioissa ja ongelmissa! Ei tapailtu kauaa. Toivottavasti ei tarvitse enää koskaan nähdä. Hävettää, että olen tuollaista luuseria koskaan tapaillut! Hävettää todella!

Voi ei, ei kai vaa oo sama jätkä kene kans mieki aiemmi seurustelin. Kuulostaa liianki tutulta! Tuo tyyppi on aivan kauhea !