Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
2001/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko miehellä lapsuustraumoja vai jokin outo fetissi mutta hän halusi minun hyräilevän tuutulaulun jotta nukahtaa ja peittelevän hänet. Kun mies esitti toiveen että saisi telkkaa katsoessa olla sylissäni ja imeä rintaani, lopetin tapailun siihen paikkaan. Tästä tuohtuneena mies lähetti "Ei saa tuomita kirjaa kannen perusteella"-ääniviestin, siis miten hitossa tuo sanonta liittyy mitenkään miehen touhuihin,jos kirja haluaa tissiä niin totta helkkarissa saa tuomita!

Koko tapailuaikamme oli kuin jokin sairas vitsi. Seksiä meillä ei ollut lainkaan, kun miehellä ei seissyt kunnolla.

Tuohan on ihan typerä sanonta tuohon paikkaan. Kansi oli ilmeisesti ihan ok, mutta sisältö etoi.

Vierailija
2002/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmilla sivuilla joku kertoi käyneensä treffeillä pojan kanssa joka väitti näyttäneensä Cloudilta.

Tuli oma tapaus mieleen, ennen facebookeja ja tindereitä hain seuraa eräältä aktiiviselta nörttifoorumilta jonka aiheisiin kuului mm. anime ja varsinkin tämä japanilainen roolipeli. Jokaisen teini-ikäisen animefanin tavoin haaveilin omasta kauniista pojasta, oikein naismaisilla kasvoilla varustetusta, hoikasta mutta saukkomaisen jäntevästä bishiestä - joka voisi vielä kirsikkana kakun päällä olla bi, koska kauniit miehet keskenään :) Arvaatte varmaan, tälläistä miesmateriaalia löytyy paljon suomalaisten teini-ikäisten nörttejen keskuudesta...

Kuvia ei silloin vaihdettu samalla tavalla. Sovin lyhyen viestittelyn jälkeen treffit pojan kanssa joka kertoi viesteissään näyttävänsä Castlevanian Alucardilta. Äkkiä tärskyjä sopimaan! Sain kaveriltani kyydin lähiöMäkkäriin, ja sydän pamppaillen etsin katseellani Allua pihalta. Liukumäen vieressä seisoi enemmän hiusrajaa myöten Matti Saarelta näyttävä nuori mies, maha pullottaen ja liian pieni 2000-luvun alkuvuosien matrix-kovis-keinonahkatakki päällä. Elättelin vielä sekunnin toiveita että ehkä tässä on Alucardin kaveri jonka se on tuonut esiliinaksi? Ei, hän esitteli itsensä "PhoenixDawnkasiysiksi" ja painui sitten sisään ravintolaan, alkushokista huolimatta päätin antaa hänelle mahdollisuuden kun nyt oltiin paikan päälle sitten tultu, kissakalastamisesta viis.

Poika oli tosi hiljainen livenä, vastaili melkein kuiskaillen lähinnä pöytään tuijottaen ja söi hampurilaisateriansa suu auki mässyttäen, amisviikset ketsupissa. Hänellä oli todella huomattava äs-vika kaiken päälle joka sai hänet kuulostamaan hieman liskolta. Onneksi kaverini jäi odottelemaan lähistölle ja tuli jollain verukkeella hakemaan näiden hyvin lyhyiksi ja kiusallisiksi jääneiden treffejen jälkeen.

Poika olisi halunnut nähdä uudestaan, mutta jotenkin arvelin jo hänen kiusaantuneisuudestaan että oli tainnut nähdä ilmeestäni että nyt ei "Alucard" ollut ihan mitä väitti olevansa. En halunnut olla ilkeä niin en koskaan vastannut mitään ja blokkasin hänet, mutta nyt vuosien jälkeen, haluaisin ihan oikeasti kysyä että miten hän kuvitteli moisenkin valheen menevän :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies väitti olevansa 41, oli 56 mutta ei pitänyt asiaa merkittävänä kuten ei sitäkään että oli laittanut  serkkunsa kuvan ilmoitukseen. Serkku ei kuulemma pahastuisi. No minä pahastuin sillä miehestä kyllä ikä näkyi, posket roikkui ja päässä oli kärpästen kiitorata. Näki olemuksestani että lähtisin heti kun saisin alas jo ostamani siiderin ja alkoi jankuttaa loukkaantuneena että ikä on vaan numeroita jne.

Toinen mies taas väitti näyttävänsä Geralt Butlerilta, kuvasta oli vaikea sanoa kun parta ja lippis. Todellisuudessa näytti enemmän parrakkaalta ja hiukset mustiksi värjänneeltä Timo Soinilta, oli lihonutkin lähettämästään kuvasta.  Naamani valahti mutta mies ei tajunnut  vaan tuli halaamaan ja halusi viedä minut kahvin jälkeen syömään. Oli todella loukkaantunut, kun kieltäydyin ateriasta ja koetti vielä mankua toisille treffeille, piti sitten sanoa suora mielipide hänen ulkonäöstään jotta jättäisi minut rauhaan. 

Ei näin, miehet! Eikä naisetkaan. Ellei treffikumppanisi ole sokea, ei me läpi.

Vierailija
2004/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi kurjaa kun muuten hyvä ketju ajautuu aina keskusteluksi ihan muista asioista. Tänne piti kirjoittaa outoja kokemuksia tapailusta ja täällä on satoja viestejä, joissa jankataan jotakin ihan muuta asiaa. Ettekö te rakkaat ystävät voi avata uutta ketjua jos on niin kova pakko ryhtyä kommentoimaan ihan turhia asioita?

Vierailija
2005/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen Valvoja kirjoitti:

Tämä on tosi kurjaa kun muuten hyvä ketju ajautuu aina keskusteluksi ihan muista asioista. Tänne piti kirjoittaa outoja kokemuksia tapailusta ja täällä on satoja viestejä, joissa jankataan jotakin ihan muuta asiaa. Ettekö te rakkaat ystävät voi avata uutta ketjua jos on niin kova pakko ryhtyä kommentoimaan ihan turhia asioita?

Jankkaukset on väistämättömiä ja kuolee aikanaan. Tämäkin taas palautumassa uralleen, joten mitä jos oltaisiin vaan shhhh nyt.

Vierailija
2006/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmilla sivuilla joku kertoi käyneensä treffeillä pojan kanssa joka väitti näyttäneensä Cloudilta.

Tuli oma tapaus mieleen, ennen facebookeja ja tindereitä hain seuraa eräältä aktiiviselta nörttifoorumilta jonka aiheisiin kuului mm. anime ja varsinkin tämä japanilainen roolipeli. Jokaisen teini-ikäisen animefanin tavoin haaveilin omasta kauniista pojasta, oikein naismaisilla kasvoilla varustetusta, hoikasta mutta saukkomaisen jäntevästä bishiestä - joka voisi vielä kirsikkana kakun päällä olla bi, koska kauniit miehet keskenään :) Arvaatte varmaan, tälläistä miesmateriaalia löytyy paljon suomalaisten teini-ikäisten nörttejen keskuudesta...

Kuvia ei silloin vaihdettu samalla tavalla. Sovin lyhyen viestittelyn jälkeen treffit pojan kanssa joka kertoi viesteissään näyttävänsä Castlevanian Alucardilta. Äkkiä tärskyjä sopimaan! Sain kaveriltani kyydin lähiöMäkkäriin, ja sydän pamppaillen etsin katseellani Allua pihalta. Liukumäen vieressä seisoi enemmän hiusrajaa myöten Matti Saarelta näyttävä nuori mies, maha pullottaen ja liian pieni 2000-luvun alkuvuosien matrix-kovis-keinonahkatakki päällä. Elättelin vielä sekunnin toiveita että ehkä tässä on Alucardin kaveri jonka se on tuonut esiliinaksi? Ei, hän esitteli itsensä "PhoenixDawnkasiysiksi" ja painui sitten sisään ravintolaan, alkushokista huolimatta päätin antaa hänelle mahdollisuuden kun nyt oltiin paikan päälle sitten tultu, kissakalastamisesta viis.

Poika oli tosi hiljainen livenä, vastaili melkein kuiskaillen lähinnä pöytään tuijottaen ja söi hampurilaisateriansa suu auki mässyttäen, amisviikset ketsupissa. Hänellä oli todella huomattava äs-vika kaiken päälle joka sai hänet kuulostamaan hieman liskolta. Onneksi kaverini jäi odottelemaan lähistölle ja tuli jollain verukkeella hakemaan näiden hyvin lyhyiksi ja kiusallisiksi jääneiden treffejen jälkeen.

Poika olisi halunnut nähdä uudestaan, mutta jotenkin arvelin jo hänen kiusaantuneisuudestaan että oli tainnut nähdä ilmeestäni että nyt ei "Alucard" ollut ihan mitä väitti olevansa. En halunnut olla ilkeä niin en koskaan vastannut mitään ja blokkasin hänet, mutta nyt vuosien jälkeen, haluaisin ihan oikeasti kysyä että miten hän kuvitteli moisenkin valheen menevän :) 

Loistava kuvaus, aivan kivuliaan osuva, tunnistan tuon tilanteen! Ystävälläni ja minulla oli aikoinaan vastaavanlaiset tapaukset. Ystäväni kaunis poika olikin tavattaessa miltei viisikymppinen sekakäyttäjämies, joka kompuroi paikalle juurikin Matrix-takki läpsyen. Asun täydensi 1990-luvun Draculasta tutut pyöreät siniset aurinkolasit. Mies melkein ensimmäisenä ehdotti ystävälleni, että voisi antaa tälle sähköiskuja alapäähän. Oli kuulemma opiskellut nuorena sähköinsinööriksi ja tykkäsi kiduttelusta. Minun treffikumppanini olikin sitten oikeasti nuori poika. Tuli tapaamispaikalle isoveljensä kyydillä, olivat käyneet yhdessä ostamassa kortsuja meille valmiiksi.

Vierailija
2007/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni kaunis poika olikin tavattaessa miltei viisikymppinen sekakäyttäjämies, joka kompuroi paikalle juurikin Matrix-takki läpsyen. Asun täydensi 1990-luvun Draculasta tutut pyöreät siniset aurinkolasit. Mies melkein ensimmäisenä ehdotti ystävälleni, että voisi antaa tälle sähköiskuja alapäähän. Oli kuulemma opiskellut nuorena sähköinsinööriksi ja tykkäsi kiduttelusta.

Jos animedeittailuvuoteni jotain opettivat, niin sen että autistitakilla varustettu "mies" oli yleensä myös  vähemmän hyvillä sosiaalisilla taidoilla siunattu perverssi. Noi kuvatut sähkökidutus-BDSM-hommat, saati oikeasti tosi tabut asiat kuten lolihaaremit ja eläimiinsekaantuminen tulivat nopeasti puheisiin. Hyi helvetti. 

Vierailija
2008/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko miehellä lapsuustraumoja vai jokin outo fetissi mutta hän halusi minun hyräilevän tuutulaulun jotta nukahtaa ja peittelevän hänet. Kun mies esitti toiveen että saisi telkkaa katsoessa olla sylissäni ja imeä rintaani, lopetin tapailun siihen paikkaan.

Kuulostaa siltä, että hänellä saattoi olla ns. Adult baby -fetissi eli haluaa olla "kuin vauva", "huoltajan hoivattavana". 

Voi olla ns. platonista laatua tai sitten siihen voi liittyä seksuaalinen elementti eli saa myös seksuaalista mielihyvää "hoivasta". 

Vierailija
2009/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettitreffit vuonna 2006 tai 2007, kuvien vaihtelu oli vähän työläämpää kuin nykyään. Oltiin juteltu netissä ja puhelimessa muutama viikko ja mies oli kiva mutta jotenkin tuli outo fiilis, että mies peittelee jotain. Meillä oli kuitenkin sen verran yhteistä että päätin tavata. En siis ollut mitenkään ihan älyttömän tosimielellä itse vielä mukana, mutta en kuitenkaan ollut mitenkään laittanut miestä hylkylistallekaan.

Tavattiin ekaa kertaa livenä ostoskeskuksen kahvilassa. Mies oli huomattavasti resuisemman näköinen kuin oli ollut profiilikuvassaan ja parissa muussa kuvassa jotka oli lähettänyt keskustelujemme aikana. Juotiin kahvia ja juteltiin jotain small talkin tyylistä. Sitten miehen puhelin soi ja kertoi puhelimessa missä on, että tapaamassa paikassa X. Meni hetki ja paikalle tuli varmaan 20 vuotta miestä nuorempi nainen, jolla oli kaulapanta ja kun tuli paikalle niin tervehti miestä sanomalla "hei herra". Nainen istui pöydän toiselle puolelle sinne missä mies aiemmin oli istunut.

Mies kysyi, voisinko ajatella että runkkaisin miestä samalla kun hänen subi katselee. Sanoi että voidaan siirtyä jonnekin sivummallekin jos en suostu siinä julkisella paikalla tekemään ja jos olisin kiinnostunut niin voitaisiin mennä miehen luoksekin ja vaikka panna. Olisi halunnut että subi joutuu katselemaan ja kärsimään kun mies saa jotain toista naista.

Ylläri, ei kiinnostanut vaan lähdin pois.

Olin sanonut miehelle että olen kiinnostunut kokeilemaan kevyttä BDSMää ja muutenkin seksin suhteen avarakatseinen, joten kai mies sitten oletti, että tällainenkin olisi käynyt ilman mitään ennakkovaroitusta... Mies ei ollut myöskään kertonut tästä subistaan vaikka olikin toki kertonut että on itse dominoiva.

Olette te piiskaihmiset kummallista väkeä kyllä kautta linjan.

Vierailija
2010/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damaged kirjoitti:

Nainen oli ollut useissa seksisuhteissa maa hanmuuttajamiesten kanssa.

Ei kiitos.

Perään jäi itkemään.

Ei ne kuule kauaa itke, oli varmaan hälläkin heti viimeistään parin viikon päästä uusi. Että turha kuvitella olevansa naisille mitään erikoista.

Vierailija
2011/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudesta on jäänyt yksi tapaus mieleen. Teininä juttelin s24-chatissa jonkun flikan kanssa ja lähetin hänelle tuolloin harvinaisen digikameralla otetun kuvan itsestäni. Hänellä ei ollut kuvaa laittaa minulle. Juttu eteni tapaamiseen ja sovittiin paikka tavaratalon lehtihyllyn edessä. Oli jotenkin jänistävä olo ja menin plaraamaan tavaraa viereiselle hyllylle, ohitseni käveli 2 tyttöä joiden kuulin puhuvan minusta "onkohan se tuo? No ei varmaan oo tollanen!" ja astelivat sinne lehtihyllyn eteen seisoskelemaan. Ihmettelin vähän, että kaipa nyt minut tunnistaa kun kerran kuvanikin näytin. Likat vaikutti ulkoisesti sellaisilta, etteivät olleet yhtään samaa liigaa. Itsehän olin nörtti ja he jotain punkkareita. Vaikka vaisto kehoitti poistumaan paikalta, päätin kuitenkin mennä morjestamaan. Likat katsoivat minua hetken hiljaa ja lähtivät mitään sanomatta kävelemään pois. Jäin siihen hetkeksi hölmistyneenä ihmettelemään ja häivyin sitten nolouden murskaamana kotiin. Myöhemmin chatissa törmäsin vielä tähän tyttöön ja ihmettelin että mitäs ihmettä tapahtui. Hän ei kuulemma saanut kuvaani näkymään ja ei kai sieltä mitään järkevää selitystä tullut häipymiselle. Oletin että olin vaan niin " hyi yök".

Vierailija
2012/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitin päässä oli röllimäinen kasa takkuuntunutta hiusta joka sojotti jamaikapipon alta hartioilla kuin säikähtänyt villikissa, menossa oli raskas projekti: luomurastat. 

En osaa sanoa saiko se hänet näyttämään enemmän Tarzanilta vai pultsarilta, mutta hippi haisi ainakin asvalttiviidakon kiistattomalta kuninkaalta. 

Vierailija
2013/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies halusi, että olisin juossut pururadalla rinnat paljaana ja hän olisi kuvannut sitä, kun suuret rintani hölskyvät siinä juostessa. Oli vielä miettinyt paikan ja ajan, jolloin ei välttämättä ketään sattuisi tulemaan vastaan.

Lisäksi minun olisi pitänyt sanoa jotain repliikkejä tähän tyyliin kuin vaikka:

"Iik, älä katso jättimäisiä rintojani!"

"Voi miten suuriksi rintani ovatkaan kasvaneet!"

"Toivottavasti kukaan ei näe suuria riippuvia rintojani täällä metsässä!"

Lisäksi olisi pitänyt kotona pukea päälle jonkinlainen lehmän häntä ja päähine ja rinnat paljaana konttaisin lattialla ja joisin vettä kupista ja välillä sanoisin ammuu! Samalla tietokoneella pelaava tapailemani mies olisi vastunnut tähän, että hiljaa lehmä. Että tällaista!

Vierailija
2014/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli oikeinkin mukava ja ulkonäöltään sellainen kuin kuvansa oli antanut olettaa. En halunnut heti mennä sen pitemmälle vaan että kumpikin omaan kotiinsa illan päätteeksi. Ravintolan lähellä kadun toisella puolen oli puistoaluetta mihin mies raahasi ja yritti raiskata. Olisi onnistunutkin ellei kaksi nuorta miestä olisi tullut apuun. Menimme siis ravintolan ulkopuolelle odottamaan taksia jonka mies kertoi itselleen jo soittaneensa. Minä asuin noin 200 metrin päässä joten olisin tietysti kävellyt kotiini.

Vierailija
2015/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabriina kirjoitti:

Tapailemani mies halusi, että olisin juossut pururadalla rinnat paljaana ja hän olisi kuvannut sitä, kun suuret rintani hölskyvät siinä juostessa. Oli vielä miettinyt paikan ja ajan, jolloin ei välttämättä ketään sattuisi tulemaan vastaan.

Lisäksi minun olisi pitänyt sanoa jotain repliikkejä tähän tyyliin kuin vaikka:

"Iik, älä katso jättimäisiä rintojani!"

"Voi miten suuriksi rintani ovatkaan kasvaneet!"

"Toivottavasti kukaan ei näe suuria riippuvia rintojani täällä metsässä!"

Lisäksi olisi pitänyt kotona pukea päälle jonkinlainen lehmän häntä ja päähine ja rinnat paljaana konttaisin lattialla ja joisin vettä kupista ja välillä sanoisin ammuu! Samalla tietokoneella pelaava tapailemani mies olisi vastunnut tähän, että hiljaa lehmä. Että tällaista!

😂😂😂

Vierailija
2016/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tylsästi vain sellainen, että joku julistaa rakkauttaan yhden näkemisen jälkeen tai pahimmassa tapauksessa ennen näkemistä.

Introverttina tää on aivan liikaa ja totaalinen turn-off.

Vierailija
2017/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne pilleritkään eivät heti vaikuta vaan joutunee jopa tunnin odotella seisokkia. Monenko naisen halut säilyy täsmällisen tarkasti ajoitetun seksinharrastamisen kanssa, on romantiikat aika kaukana. "Tänään kello 9 harrastamme seksiä"

Oletko kuullut esileikistä?

Vierailija
2018/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti varmaan tosi outo. En ole käynyt treffeillä koskaan. Parisuhteita nyt kolmas

Vierailija
2019/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minulta naiset jostain syystä ovat kysyneet esim. "Kuka on ollut sinun kaunein tyttöystävä?", niin saa kyllä rehellisen vastauksen. Ovat osa tienneet entisiä, joten olettanut että on rehellisyys testi samalla. Aina ollut rehellinen ja sanonut ketkä ovat olleet ulkoisesti kauneimpia. Vastauksesta ei vain ole pidetty. Kuitenkin perään yleensä kehunut luonnetta tai muuta asiaa mitä nähnyt heissä parempana, jos se mykkäkoulu suuttumis kohtauksen jälkeen on ollut mahdollista. Monesti uusi tyttöystävä ei ole ollut yhtä kaunis ulkoisesti kuin entiset, mutta luonteesta pitänyt huomattavasti enemmän. Pitäisikö kumppaneille ennemmin valehdella kuin olla rehellinen? Pitäsikö kysyä haluaako arvon rouva rehellisen vai valheellisen vastauksen?

Eikö rehellisyys kannata nykypäivänä?

Pelimiehet, mikä on oikea tapa toimia tässä tilanteessa?

En ole pelimies, mutta tilanteen virityksestä riippuen vastauksen voi vetää joko täysin överileikiksi, tai sitten kuitata jotenkin "jaa empätiiä" tasoisesti virnuillen ja suudella + siirtyä siitä eteenpäin tilanteen mukaan. Joka tapauksessa kyseessä on positiivinen signaali; jos nainen kyselee tämmöisiä hän on kiinostunut sinusta ja yrittää lisäksi kehitellä itselleen jonkinlaista draamaa. Draamavetoisuus on periaatteessa red flag, mutta hallittavissa kun muistaa että draaman ilmenemistä voi yleensä viivästyttää panemalla.

Vierailija
2020/2187 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa naiselle yökylään ja hänellä alkoi ennen sitä toosa vuotamaan mystillisesti verta. Totesin puolivitsillä, että taidetaan joutua olemaan ihan kiltisti vaan ja siitä nainen veti ihmeelliset kohtaukset. Hän ei kuulemma välttämättä halunnut seksiä, mutta sanoi että minulla oli varmaan suunnitelmissa. Sillä tavalla syyllistäen, kuin minä olisin sikamies vain seksin perässä. Minuahan ei olisi yhtään haitannut vaikkei olisi peuhattukaan. Tätä ennen nainen itse oli oma-aloitteisesti lähetellyt minulle kuvia itsestään vähissä pukeissa ja jopa itsetyydytysvideoita, joten luonnollisesti oletin että sellaiselle toiminnalle saattoi olla edellytyksiä. Kukapa valmistautumattomana lähtisi ristiretkelle. Siinä valossa vähän alkoi ihmetyttämään tuo naisen sekoilu. Sitten kun olin paikan päällä, nainen olikin kimpussa kokoajan ja olisikin pitänyt sitten yhtäkkiä peuhata kokoajan. Homma jatkui parin tapailun verran, mutta tuo naisen aivoituksien äkillinen laidasta laitaan pomppiminen ei jäänyt ainutkertaiseksi, joten totesin että liian hankala tapaus meikäläiselle.

Yllä kuvattu on kyllä ihan normikäytöstä naisilta eikä viittaa minkäänlaisiin ongelmiin. Ja sinun on turha hävetä sitä, että olet seksin perässä - ei se nainen sinusta tykkäisi jos et olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi