Voisitko seurustella eri maalaisen kanssa kun suomalaisen
harkitsisitko sitä vakavasti jos ihminen olisi tosi mukava ja tykkäisit hänestä
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks ihmeessä pitäis etsiä itselleen joku mokkakikkeli, kyllä arjalainen on paras
Jaa sellaisen möhömahaisen, kaljalle haisevan, impotentin "isänmaantoivon". Ei ikinä. Pidän mokkakikkelistä enemmän.
Mikä siinä viehättää - lomakkoloisiminen vai yhteiskunnan varoilla eläminen?
Sorry, hän ei elä yhteiskunnan varoilla. Eikä hän edes loisi mun lompakolla. Hänelle kun työ ja vaimon elättäminen on kunnia-asia
Vierailija kirjoitti:
Olisihan sellainen hoikka parikymppinen thaikkutyttö tosi jees. Sellainen jolla lanne vatkaa mukavasti.
En. Olen seurustellut saksaksi ja englanniksi. Tykkään seurustelusta ja hauskanpidosta. Jutut on kuitenkin parhaimmillaan kun molemmat ymmärtää kielen vivahteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voisin.
Suomalaiset miehet ovat valitettavan usein vain jurottajia ja murjottajia, eivät ole onnellisia esimerkiksi toisen onnistumisen puolesta. Lisäksi monet kunnioittavat itseään enemmän kuin naistaan. Suomalaiset miehet ovat myös kauhean epäsosiaalisia, johtuuko kenties siitä, koska heidät lapsesta asti kasvatetaan epäsosiaaliksiksi
Ulkomaalaiset miehet ovat useimmiten paljon sosiaalisempia kuin suomalaiset. Ulkomaalaiset miehet ovat aidosti ylpeitä naisestaan ja onnellisia naisensa puolesta. Ulkomaalaiset miehet ovat myös romanttisempia ja kunnioittavat rakastamaansa naista suuresti. <3
Tää on niin totta. Itse en koskisi suomalaiseen mieheen enää pitkällä tikullakaan, olen joutunut kestämään niin paljon paskaa suomimiesten taholta. Täällä miehet harrastaa sellaista passiivista henkistä väkivaltaa (vähättelyä, ulkonäön kritisointia, huomioimattumuutta etc). Rakkautta tunnevammainen suomimies ei kykene tuntemaan, tärkeintä miehelle on seksi. Aito rakkaus löytyy ulkomailta. Onneksi me naiset ollaankin ulkomaalaisten miesten keskuudessa kovassa huudossa :)
Juu niin te ootteki
Tiiät varmasti miksi.. Suomimuijalta saa helpoitenJos tuo on kerran tuolla lailla, niin miksiköhän sinä et mahda saada...
Saan toki. Nainen on kaunis ruotsalainen ja Itse puoliksi ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Jos voisin olla täysin oma itseni, ei ole väliä, minkä maalainen tai värinen mies on. Kun ei tarvitse olla mitään muuta, kuin oikeasti on, silloin ihminen on onnellinen. Valitettavasti suomalaiset miehet ovat osoittautuneet haastaviksi tässä asiassa.
Minusta on kivaa huutaa hävyttömyyksiä sellaisille suomalaisille mujille jotka seurustelevat maahantunketujien kanss
Samoin. Meillä kävi työhaastattelussa yksi nainen jolla oli ulkomaalainen sukunimi. Päästettiin jatkoon ja kysyttiin että mikä ihmeen nimi tuo on ?
Sitten arvaatte varmaankin tuliko töitä :D :D :D
Teillä on varmaan tosi kiva firma. Mahtava työympäristö, jossa jokaisesta osataan houkutella ne parhaat puolet esiin. Otettu parhaat työnhakijat töihin ja sillälailla?
Toimii kovassa rahan teollisuudessa. Ei missään veroraha tai tukityöllistämisjutussa. Ihmiset viihtyvät- Koska heillä on tarkoitus. Ylitöitä tehdään lain rajoilla, mutta koskaan ei ole ollut yhtäkään burn outtia tai masennusta.
Katsos tyttö tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta ihmiset eivät luota mihinkään diversiteetteihin. Ihmiset haluavat olla tekemisissä samoin ajattelevan, saman näköisen, samoin uskovan ja samoin toimivan ihmisen kanssa. Mikään sekametelisoppa ei toimi. Valkoinen ei halua ostaa tavaraa jota mainostaa musta ja päinvastoin. Suomalainen antaa henkensä mielummin suomalaisen lentokapteenin kuin jonkun toisen käsiin. Näin se vaan on.
Jotta meillä voisi olla samat arvot, meillä pitää olla jotakin halveksittavaa. Arvaatko mikä sinun roolisi tässä on ?
Minun roolini tässä on olla sen kovan rahan firman omistajan vaimo. Ja satun tietämään, että mieheni yrityksessä on monenvärisiä ihmisiä. Mies kun palkka ainoastaan parhaat, ei mitään jämiä. Ihmiset viihtyvät ja tekevät paljon rahaa. Ja onhan miehenikin tietysti jotain muuta kuin valkoinen.
Eikö teitä häiritse se, ettette voi ilmaista itseänne äidinkielellänne? Luulen, että minulle voisi olla ratkaiseva este suhteeseen ryhtymiseen, ettei äidinkieli ole yhteinen. Käytännön asiat on helppo hoitaa englanniksi, mutta oman persoonan esiintuonti sellaisena kuin se on on todella vaikeaa. Turhautuisin.
Totta munassa! Tuolla minun hollantilainen avomies tiskailee parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin, ja olen naimisissa afrikkalaisen kanssa.
Miksi hitossa hän on tullut suomeen?
Siksi koska hän on naimisissa minun kanssa
Sinun elätettävä?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Jos voisin olla täysin oma itseni, ei ole väliä, minkä maalainen tai värinen mies on. Kun ei tarvitse olla mitään muuta, kuin oikeasti on, silloin ihminen on onnellinen. Valitettavasti suomalaiset miehet ovat osoittautuneet haastaviksi tässä asiassa.
Minusta on kivaa huutaa hävyttömyyksiä sellaisille suomalaisille mujille jotka seurustelevat maahantunketujien kanss
Samoin. Meillä kävi työhaastattelussa yksi nainen jolla oli ulkomaalainen sukunimi. Päästettiin jatkoon ja kysyttiin että mikä ihmeen nimi tuo on ?
Sitten arvaatte varmaankin tuliko töitä :D :D :D
Teillä on varmaan tosi kiva firma. Mahtava työympäristö, jossa jokaisesta osataan houkutella ne parhaat puolet esiin. Otettu parhaat työnhakijat töihin ja sillälailla?
Toimii kovassa rahan teollisuudessa. Ei missään veroraha tai tukityöllistämisjutussa. Ihmiset viihtyvät- Koska heillä on tarkoitus. Ylitöitä tehdään lain rajoilla, mutta koskaan ei ole ollut yhtäkään burn outtia tai masennusta.
Katsos tyttö tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta ihmiset eivät luota mihinkään diversiteetteihin. Ihmiset haluavat olla tekemisissä samoin ajattelevan, saman näköisen, samoin uskovan ja samoin toimivan ihmisen kanssa. Mikään sekametelisoppa ei toimi. Valkoinen ei halua ostaa tavaraa jota mainostaa musta ja päinvastoin. Suomalainen antaa henkensä mielummin suomalaisen lentokapteenin kuin jonkun toisen käsiin. Näin se vaan on.
Jotta meillä voisi olla samat arvot, meillä pitää olla jotakin halveksittavaa. Arvaatko mikä sinun roolisi tässä on ?
Minun roolini tässä on olla sen kovan rahan firman omistajan vaimo. Ja satun tietämään, että mieheni yrityksessä on monenvärisiä ihmisiä. Mies kun palkka ainoastaan parhaat, ei mitään jämiä. Ihmiset viihtyvät ja tekevät paljon rahaa. Ja onhan miehenikin tietysti jotain muuta kuin valkoinen.
Uskon, että olen ostanut kebabin mieheltäsi. Olen onnellinen, että heilläkin on ala jossa voivat työllistyä.
Mieheni on ensinnäkin amerikkalainen, kebabbia mies ei edes syö. Finanssiala.
Tottakai. Lasteni isä on ruotsalainen :)
Lasteni äiti on Singaporesta jossa myös asumme. Appiukko on miljonääri joten hyvin pyyhkii.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä häiritse se, ettette voi ilmaista itseänne äidinkielellänne? Luulen, että minulle voisi olla ratkaiseva este suhteeseen ryhtymiseen, ettei äidinkieli ole yhteinen. Käytännön asiat on helppo hoitaa englanniksi, mutta oman persoonan esiintuonti sellaisena kuin se on on todella vaikeaa. Turhautuisin.
totta. meilä puhutaan englantia, ruotsia sekä suomea. Mies ei puhu suomea enkä minä ruotsia niin puhutaan englantia keskenään.
Kieltämättä kaikki erimielisyytemme johtuu kun sanotaan väärin tai ymmärretääb toisemme väärin. JA KYLLä, välistä olen tosi turhautunut että olen alkanut puhumaan vaan suomea miehelle kun turhauttaa kun ei osaa selittää jotain.
Riippuu tietenkin tosi paljon asioista, mahdotonta ja typerää niputtaa ulkomaalaisia tietynlaiseksi sakiksi. Siinä missä suomalaismiesten niputtaminen jonkun oman mielikuvan kaltaiseksi. Ihmisen silmät tuntuvat näkevän selvimmin asioita jotka tukevat omia käsityksiä ja ennakkoluuloja, ja sitten hyvillä mielin yleistää ja lyttää. Jopa ihmiset jotka muuten saarnaavat ennakkoluulottomuutta ja avarakatseisuutta.
Minulla on paljon vähemmän mairittelevia kokemuksia suomalaisista naisista, mutten silti päivittele että joo ne suomalaiset naiset on just tollasia. Netissä varsinkin käsitys ihmisistä yksipuoleistuu todella paljon, kaikki ovat meitä tai niitä, kun todellisuudessa olemme laaja kirjo yksilöitä. Omilla valinnoilla ja ajanvietolla voi myös vaikuttaa siihen millaisia ihmisiä kohtaamme.
Olen ollut 3 vuotta kimpassa ulkomaalaisen poikaystäväni kanssa. Hän on ensimmäinen seurustelukumppanini. Mielestäni voisin seurustella aivan yhtä hyvin niin suomalaisen kuin ulkomaalaisen kanssa. Kunhan pystyy kommunikoimaan ja muuten kemiat kohtaa, ei ihmisen etnisellä taustalla ole itselleni mitään merkitystä :)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 3 vuotta kimpassa ulkomaalaisen poikaystäväni kanssa. Hän on ensimmäinen seurustelukumppanini. Mielestäni voisin seurustella aivan yhtä hyvin niin suomalaisen kuin ulkomaalaisen kanssa. Kunhan pystyy kommunikoimaan ja muuten kemiat kohtaa, ei ihmisen etnisellä taustalla ole itselleni mitään merkitystä :)
Mistä maasta?
Voisin tietenkin jos olisi yhteinen kieli.
Vierailija kirjoitti:
En enää edes oleta löytäväni sopivaa, suomalaiskumppania kun en ole edes tämä vuonna siellä kylmässä viitsinyt vaivautua vierailemaan.
Eniten kaipaan niitä valkeita yõitä, joita löytyy jo Pietaristakin.
Keskiyön auriko olisi kiva joskus nähdä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin, mutta ei se ollut helppoa, kun ei pysty selittämään englanniksi asioita niin sujuvasti kuin haluaisi. Kyseessä oli amerikkalainen mies. En myöskään haluaisi asua Jenkeissä, siinä maassa on mielestäni pohjimmiltaan huonot arvot ja liikaa feikkejä ihmisiä.
Onko afrikkalaienn amerikalainen ?
Häh? Kyllä afrikkalainen on afrikkalainen ja amerikkalainen amerikkalainen. Tietysti afroamerikkalaiset ovat myös amerikkalaisia. Minun exäni oli eurooppalaista syntyperää, mutta USA:ssa syntynyt ja kasvanut.
Absolut!
Oi joku ihana irkkumies!
siis lompakkoloisiminen