Voisitko seurustella eri maalaisen kanssa kun suomalaisen
harkitsisitko sitä vakavasti jos ihminen olisi tosi mukava ja tykkäisit hänestä
Kommentit (103)
Tietenkin voisin.
Suomalaiset miehet ovat valitettavan usein vain jurottajia ja murjottajia, eivät ole onnellisia esimerkiksi toisen onnistumisen puolesta. Lisäksi monet kunnioittavat itseään enemmän kuin naistaan. Suomalaiset miehet ovat myös kauhean epäsosiaalisia, johtuuko kenties siitä, koska heidät lapsesta asti kasvatetaan epäsosiaaliksiksi
Ulkomaalaiset miehet ovat useimmiten paljon sosiaalisempia kuin suomalaiset. Ulkomaalaiset miehet ovat aidosti ylpeitä naisestaan ja onnellisia naisensa puolesta. Ulkomaalaiset miehet ovat myös romanttisempia ja kunnioittavat rakastamaansa naista suuresti. <3
Seurustelin vuoden ulkomaalaisen kanssa. Vaikka kyseessä länsimaalainen niin koin seurustelun varjopuolet etuja suurempina. Mulle on tärkeetä että voi relata kun ollaan jommankumman ystävien tai sukulaisien luona. Ulkomaalainen puoliso ei koskaan tulisi täysin ymmärtämään suomalaisia vitsejä ja huumorintajua, näin esimerkiksi, koska monesti ne on täysin kielisidonnainen asia. Paljon muitakin asioita jotka alkaa painamaan. Toki tiedän pitkään olleita kaksikulttuurisia pariskuntia mutta luulen etten koskaan enää seurustele ulkomaalaisen kanssa. Puoliksi suomalainen/suomessa ikänsä asunut eri asia.
Olen asunut aikuisena muutamia vuosia ulkomailla, mutta enää en Suomesta pois muuttaisi. Miehen tulos siis asua täällä tai en hänen kelkkaan lähtisi. N41
Olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa, mutta joskus häntä luullaan ulkomaalaiseksi. Tämä ärsyttää välillä.
Joo, tyttöystäväni on puoliksi ulkomaalainen. Paljon kauniimpi kuin useimmat suomalaiset
Vierailija kirjoitti:
Minä en voisi. En osaa kieliä niin hyvin, että kykenisin sellaiseen syvälliseen keskusteluun, jota pidän ensiarvoisen tärkeänä.
Toki kieltä varmasti oppisi, mutta jo alkuvaiheessa suhdetta pidän asiaa tärkeänä.
Voisin seurustella ja avioitua sellaisen ulkomaslaistaustaisen kanssa, joka on ollut Suomessa jo pitkään ja haluaa jäädä tänne lopuksi ikäänsä, viihtyy siis maassamme ja on sopeutunut kulttuuriimme. Minäkään en puhu suomen lisäksi mitään muuta kieltä niin hyvin, että voisin sillä syvällisesti keskustella, joten puolisoni, onpa sitten suomenruotsalainen, saamelainen tai vaikka ulkomailta kotoisin, täytyy osata suomea erittäin hyvin. Toki jos puolisoni pääkieli olisi muu kuin suomi, haluaisin opetella sitäkin, mutta tiedän, että en tule sitä kovin hyvin oppimaan. En halua asua ulkomailla edes kieltä oppiakseni enkä todellakaan halua mitään kaukosuhdetta.
Ovatko ehtoni liian kovat? Eivät, sillä tunnen itseni ja haluan tuntea puolisoni ja jakaa hänen kanssaan ajatukseni ja elämäni, Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin, mutta ei se ollut helppoa, kun ei pysty selittämään englanniksi asioita niin sujuvasti kuin haluaisi. Kyseessä oli amerikkalainen mies. En myöskään haluaisi asua Jenkeissä, siinä maassa on mielestäni pohjimmiltaan huonot arvot ja liikaa feikkejä ihmisiä.
Onko afrikkalaienn amerikalainen ?
Voisin. Mielellään britin tai aasilaisen.
Itse olen mennyt vielä pidemmälle eli seurustelen reptiliaanin kanssa. Ongelmia on kyllä ollut mutta niistä on nyt selvitty.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voisin.
Suomalaiset miehet ovat valitettavan usein vain jurottajia ja murjottajia, eivät ole onnellisia esimerkiksi toisen onnistumisen puolesta. Lisäksi monet kunnioittavat itseään enemmän kuin naistaan. Suomalaiset miehet ovat myös kauhean epäsosiaalisia, johtuuko kenties siitä, koska heidät lapsesta asti kasvatetaan epäsosiaaliksiksi
Ulkomaalaiset miehet ovat useimmiten paljon sosiaalisempia kuin suomalaiset. Ulkomaalaiset miehet ovat aidosti ylpeitä naisestaan ja onnellisia naisensa puolesta. Ulkomaalaiset miehet ovat myös romanttisempia ja kunnioittavat rakastamaansa naista suuresti. <3
Tää on niin totta. Itse en koskisi suomalaiseen mieheen enää pitkällä tikullakaan, olen joutunut kestämään niin paljon paskaa suomimiesten taholta. Täällä miehet harrastaa sellaista passiivista henkistä väkivaltaa (vähättelyä, ulkonäön kritisointia, huomioimattumuutta etc). Rakkautta tunnevammainen suomimies ei kykene tuntemaan, tärkeintä miehelle on seksi. Aito rakkaus löytyy ulkomailta. Onneksi me naiset ollaankin ulkomaalaisten miesten keskuudessa kovassa huudossa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voisin.
Tää on niin totta. Itse en koskisi suomalaiseen mieheen enää pitkällä tikullakaan, olen joutunut kestämään niin paljon paskaa suomimiesten taholta. Täällä miehet harrastaa sellaista passiivista henkistä väkivaltaa (vähättelyä, ulkonäön kritisointia, huomioimattumuutta etc). Rakkautta tunnevammainen suomimies ei kykene tuntemaan, tärkeintä miehelle on seksi. Aito rakkaus löytyy ulkomailta. Onneksi me naiset ollaankin ulkomaalaisten miesten keskuudessa kovassa huudossa :)
Aika älyn jättiläinen olet kutsut kaikkia miehiä "tunnevammainen suomimies".
Ja sitten mielesipahoitat "olen joutunut kestämään niin paljon paskaa suomimiesten taholta"Hyvää matkaa. Ei sinulle varmaan kelpaa tunnevammaisen suomi-miehen veroalmut ja työpaiktat. En usko, että edes vanhemmillasi tulee sinua ikävä. Toivottavasti löydät hieman älykkäämmän ihmisen kuin itse olet. Tosin ei kannata silloin afrikkaan päin suunnata ....
Ei tuossa mitään ristiriitaa ole, joten turhaan kyseenalaistat älyäni.
Minun ei tarvitse lähteä minnekään koska mies on jo täällä Suomessa kanssani. Kuinkahan moni täkäläinen mies olisi valmis muuttamaan toiselle puolelle maailmaa rakkauden perässä?
Mistä päin miehesi tulee?
Tottahan toki. Joku sutjakka thaikkuneiti ei ois paha...
Maalaiset on kyllä aika juntteja, mutta suomalaisen kanssa voisin seurustella.
Voisin ja olen seurustellutkin britin, skotin, hollantilaisen ja norjalaisen kanssa. Kaikki fiksuja, hauskoja ja ennen kaikkea huomaavaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voisin.
Aika älyn jättiläinen olet kutsut kaikkia miehiä "tunnevammainen suomimies".
Ja sitten mielesipahoitat "olen joutunut kestämään niin paljon paskaa suomimiesten taholta"Hyvää matkaa. Ei sinulle varmaan kelpaa tunnevammaisen suomi-miehen veroalmut ja työpaiktat. En usko, että edes vanhemmillasi tulee sinua ikävä. Toivottavasti löydät hieman älykkäämmän ihmisen kuin itse olet. Tosin ei kannata silloin afrikkaan päin suunnata ....
Ei tuossa mitään ristiriitaa ole, joten turhaan kyseenalaistat älyäni.
Minun ei tarvitse lähteä minnekään koska mies on jo täällä Suomessa kanssani. Kuinkahan moni täkäläinen mies olisi valmis muuttamaan toiselle puolelle maailmaa rakkauden perässä?
Mistä päin miehesi tulee?
Hän on Kolumbialainen, tosin hän asui Brasiliassa kun tapasimme.
Ei sillä muuten olisi väliä, mutta eroottiset tarinat on tärkeä osa seksuaalisuuttani, joten kumppanini äidinkielen olisi hyvä olla suomi, tai ainakin puhuisi hyvää suomea. Mutta ei sillä varmasti olisi väliä, jos rakastuu.