Voisitko seurustella eri maalaisen kanssa kun suomalaisen
harkitsisitko sitä vakavasti jos ihminen olisi tosi mukava ja tykkäisit hänestä
Kommentit (103)
Voisin. Olen naimisissakin. Toki oikeasti eteen on tullut yllättäviä kulttuurieroja ja kahden maan välissä oleminen on oikeasti rankkaa. Varsinkin, kun pitää valita kummassa maassa lapset kasvatetaan. Vaikka kyseessä on kuitenkin länsimaa ja aika samanlainen kuin Suomi. Teoriassa.
Tietenkin voisin, ihmisen syntyperällä ei ole mitään merkitystä.
Totta kai! Miksei? Itse en ole ikinä ollut suomalaisen kanssa :)
Voisin toki ja olen seurustellutkin. Arvostan kuitenkin samanlaista (kulttuuri)taustaa ja samankaltaisia kokemuksia muutenkin kuin vain tässä asiassa, joten jos olisi pakko valita, ottaisin mieluummin suomalaisen kuin ulkomaalaisen. Ja ulkomaalaisista mieluiten sitten pohjoismaalaisen, britin tai saksankielisten maiden asukkaan.
Seurustelen skotlantilaisen kanssa, hyvin on sujunut!
Minä en voisi. En osaa kieliä niin hyvin, että kykenisin sellaiseen syvälliseen keskusteluun, jota pidän ensiarvoisen tärkeänä.
Toki kieltä varmasti oppisi, mutta jo alkuvaiheessa suhdetta pidän asiaa tärkeänä.
Voisin ja olenkin naimisissa ulkomaalaisen kanssa.
Totta kai ja olen naimisissakin ulkomaalaisen kanssa..ollut jo iät ajat.
Mun ulkomaalainen aviopuolisoni ei ehkä pitäsiis siitä, ettäs eurustelisin jonkun muun kanssa...
Joo, ja seurustelen parhaillaan. :) Mies on aasialainen.
Tarkoitat varmaan erimaalaisen. Voisin riippuen parista asiasta: ei venäläistä, ei virolaista, tuskin ikinä seurustelisin tummaihoisenkaan kanssa (vaikka jotkut harvat ovat kyllä hot.) Ottaisin enemmän kuin mielelläni ruåttalaisen miehen, mutta kielimuuri olisi aikamoinen haaste. Kielet ovat minulla vahvimmat kouluaineet, mutta sellainen spontaani jutustelu ei luonnistu tuosta noin vain.
Mutta joku Suomeen muuttanut svenssoni olisi aika kiva :-)
Olen naimisissa ulkomaalaisen kanssa, ja muutama aiempi parisuhde oli myöskin ulkomaalaisen kanssa. Osaan ilmaista itseäni hyvin englannin kielellä ja se tuntuu ihan luonnolliselta, joten kaikki sujuu hyvin :)
Jos se olisi itselleni just passeli nii mikä ettei. Riippuu lähinnä siitä, kumpi kerkeää ensin. kotimainen vai ulkomaalainen.
Vosin seurustella muiden pohjoismaalaisten ja muiden länsi-eurooppalaisten kanssa. Itä-eurooppalaiset, amerikkalaiset, muslimit, afrikkalaiset jne. on automaattisesti poissa laskuista.
(ps. postaan tän uudelleen. Moderaattori poisti tän :D Sensuuri alkaa olla tasoa Natsi-Saksa)
Seurustelin, mutta ei se ollut helppoa, kun ei pysty selittämään englanniksi asioita niin sujuvasti kuin haluaisi. Kyseessä oli amerikkalainen mies. En myöskään haluaisi asua Jenkeissä, siinä maassa on mielestäni pohjimmiltaan huonot arvot ja liikaa feikkejä ihmisiä.
Tietysti voisin :D