Voi helevatun kevät, exähän oli näppärä!
Minä ja lapsi oltu kovassa kuumeessa kolme päivää, ruoka-apua pyysin luonnollisesti lapsen isältä (asuu 2km päässä meistä, työssäkäyvä). Olo heikko edelleen, lääkärissä käytin lasta viruksen aiheuttamaa ei vielä huolta.
Pyysin exää tuomaan ruokaa korvausta vastaan. Pyysin pizzaa tai hamppareita, maksan 10e hakuja. Siksi noita että lapsi söisi edes jotain... Mitä tekee ex??? Arvatkaa.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
No voi jessus mikä äijä. kolme hampparia pakkasesta ja tyyppi ottaa kympin?!
Mä en maksa mun exälle mitään siitä, että käy hakemassa kaupasta tasan ne mitä oon pyytänyt, kun ollaan HÄNENKIN lapsensa kanssa kipeitä.
Jos meidän lapsi on kipeä, niin on usein tuonut hemua ja limua pyytämättäkin. Ja tämä mun exä on ihka aito narsisti, suoraan oppikirjasta.
Siis hakupalkkaa en maksa, toki pyytämäni ostokset maksan. Paitsi niitä makeisia ja limuja mitä tuo ilman pyyntöä lapselleen. Tai lapsen pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Hemua? Tarkoititko hepoa?
Hemua=karkkia
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain sitä, että kuka tekee jonkun kanssa lapsia, sitten eroaa ja sitten vielä kehtaa soitella perään. No, jokaisella oma moraalinsa.
Ollaan varmasti ihan kauhean moraalittomia kun vielä jopa soitellaan keskenämme! Eihän meillä ole kuin yhteinen lapsi. Pitäisi potkia koko tyyppi pois elämästä 😃
Vierailija kirjoitti:
Kerropas paikkakunta, jossa et saa pizzaa tahi vastaavaa kotiin 10 eur kotiinkuljetusmaksulla?
Äkäslompolo
Mulle mies tuo mitä vaan mutta kyllä siitä aina pano sitten tulee.
Netissä on kauppoja, joista voi tilata ruokaa kotiin, ja maksaa visa electronilla. Ymmärrän kyllä, jos sun aivot ei kipeenä oikein toimita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja lapsi oltu kovassa kuumeessa kolme päivää, ruoka-apua pyysin luonnollisesti lapsen isältä (asuu 2km päässä meistä, työssäkäyvä). Olo heikko edelleen, lääkärissä käytin lasta viruksen aiheuttamaa ei vielä huolta.
Pyysin exää tuomaan ruokaa korvausta vastaan. Pyysin pizzaa tai hamppareita, maksan 10e hakuja. Siksi noita että lapsi söisi edes jotain... Mitä tekee ex??? Arvatkaa.
Niin, hän toi sulle mitä pyysit? En nyt oikeasti ymmärrä miten jaksat ulista.
Hah. Antakaa nyt jotakin krediittiä isällekin sentään, varsin hyvin tietää ettei mitkään pirkkahampparit ole se lapsen herkku. Sama se mulle. Mut joo työkaveri lupasi tuoda pizzaa töistä päästyään kun tällä suunnalla asuu johon ei nyt niin vain mistään pizzaonlinesta tilata.
Ao
En ymmärrä kahta asiaa - miksi jos kävi lääkärissä, ei poikennut vaikka Siwassa kotimatkalla, siinä ei kauaa paria einestä osta. Ei varmaan kahta minuuttia.
Toista en ymmärrä, jos tarvii apua niin miksi soittaa exälle. Onko nyt niin että on joku marttyyriäiti, joka haluaa päästä ruikuttamaan sille exälle, ja tekemään lapsen sairastamisesta jotain syyllistysnumeroa, en mitään muuta syytä ymmärrä miksi pitää olla tekemisissä muuta kuin on pakko.
Ap, nyt. Sinä jaksoit käyttää lasta lääkärissä. Mitäpä, jos jättäisit hetkeksi muksun kotiin, hyppäät autoon ja käyt kaupassa ihan itse.
Tai pyydät naapurin istumaan kotiinne siksi aikaa.
Omissa kaapeissasikin varmasti on värkit johonkin. Tee vaikka puuroa tai lettuja, jos ei muuta ole kuin jauhoja ja munia.
Ei sillä, eksäsi kuulostaa puupäältä, minä ainakin auttaisin paitsi naapureita, myös kavereita ja tuttuja ja jopa eksää tuollaisessa tilanteessa. Ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Netissä on kauppoja, joista voi tilata ruokaa kotiin, ja maksaa visa electronilla. Ymmärrän kyllä, jos sun aivot ei kipeenä oikein toimita.
Ohiksena kommentoisin, että nettikaupat ei toimita maaseudulle, jossa ap sanoo asuvansa. Ymmärrän kyllä, jos tämä ei sulle aukene, puupäälle.
Minä pystyn ymmärtämään oikein hyvin. Täällä asuu ihmisiä kohtalaisesti tk:n vieressä, kauppaan sieltä on pari kilometriä.
Ja kotiin toimitettuna ei saa yhtään mitään.
Ja ymmärrän kyllä että ensimmäisenä tulisi mieleen soittaa lähellä asuvalle lapsen isälle. Jotensakin noloa joutua pyytämään apua vieraalta, kun iskää ei voi vaivata.
No et sä ap nyt ihan missään hornankuusessa asu, jos kerran tk-päivystykseenkin olet kipeänä päässyt. Samalla olisit voinut käydä kaupasta hakemassa pakastepitsat tai soittaa lähipitseriaan että haet kotiinmennessäsi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerropas paikkakunta, jossa et saa pizzaa tahi vastaavaa kotiin 10 eur kotiinkuljetusmaksulla?
Vaikkapa Rovaniemi. On aika laaja käsitys, katso kartasta. Itse siellä asuneena tiedän ettei kuljeteta vaikka lupaisi maksaa enemmän kuljetuksesta. Kesällä olin se siskon luona ja oltaisiin tilattu 7 pizzaa, ei toimitettu. Matkaa 20km.
Eli ap asuu jossain keskellä metsää, kaukana kaikesta, ollut kuumeessa kolme päivää, kaapit tyhjiä ja ruokaa ei oo ollenkaan, vie lapsen lekuriin, ei käy kaupassa, soittaa eksälleen että tuo kesken työpäivän meille pitsaa (ilmeisesti jostain kaukaa vielä). Kun mies ei onnistunut tässä, laittaa työkaverin tuomaan. Menikö oikein?
Onneksi asun kaupungissa, ei voi muuta sanoa.
Ja siis ainoa mitä ap kelpuutti ruuaksi oli juurikin pitsa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kahta asiaa - miksi jos kävi lääkärissä, ei poikennut vaikka Siwassa kotimatkalla, siinä ei kauaa paria einestä osta. Ei varmaan kahta minuuttia.
Toista en ymmärrä, jos tarvii apua niin miksi soittaa exälle. Onko nyt niin että on joku marttyyriäiti, joka haluaa päästä ruikuttamaan sille exälle, ja tekemään lapsen sairastamisesta jotain syyllistysnumeroa, en mitään muuta syytä ymmärrä miksi pitää olla tekemisissä muuta kuin on pakko.
Tietenkin olen marttyyriäiti joka tekee vain kiusaa exälleen! Meni vähän väärin kuitenkin. Olen tänne hemmetin tuppukylään muuttanut exäni vuoksi, silloin kun oltiin rakastuneita u know.
Tämän episodin jälkeen mua ei kyllä enää pidättele täällä mikään. Jos omaa lastansa noin paljon arvostaa niin kyllä me muutetaan sinne missä on ihmiset jotka välittää.
Ap
Ja kaapistako ei löydy mitään syötävää? Sillä työkaverin tuomalla pitsallako ajattelin selvitä loppupäivän ja huomisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, nyt. Sinä jaksoit käyttää lasta lääkärissä. Mitäpä, jos jättäisit hetkeksi muksun kotiin, hyppäät autoon ja käyt kaupassa ihan itse.
Tai pyydät naapurin istumaan kotiinne siksi aikaa.
Omissa kaapeissasikin varmasti on värkit johonkin. Tee vaikka puuroa tai lettuja, jos ei muuta ole kuin jauhoja ja munia.
Ei sillä, eksäsi kuulostaa puupäältä, minä ainakin auttaisin paitsi naapureita, myös kavereita ja tuttuja ja jopa eksää tuollaisessa tilanteessa. Ihan ilmaiseksi.
Kiitos, ruokaa on jo tulossa 😊. Ja on mulla täällä ruokaa muttei sellaista mitä lapsi nyt haluaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin olen marttyyriäiti joka tekee vain kiusaa exälleen! Meni vähän väärin kuitenkin. Olen tänne hemmetin tuppukylään muuttanut exäni vuoksi, silloin kun oltiin rakastuneita u know.
Tämän episodin jälkeen mua ei kyllä enää pidättele täällä mikään. Jos omaa lastansa noin paljon arvostaa niin kyllä me muutetaan sinne missä on ihmiset jotka välittää.
Ap
kyllä minäkin niin mieleni pahoitin
Hemua? Tarkoititko hepoa?