Voi helevatun kevät, exähän oli näppärä!
Minä ja lapsi oltu kovassa kuumeessa kolme päivää, ruoka-apua pyysin luonnollisesti lapsen isältä (asuu 2km päässä meistä, työssäkäyvä). Olo heikko edelleen, lääkärissä käytin lasta viruksen aiheuttamaa ei vielä huolta.
Pyysin exää tuomaan ruokaa korvausta vastaan. Pyysin pizzaa tai hamppareita, maksan 10e hakuja. Siksi noita että lapsi söisi edes jotain... Mitä tekee ex??? Arvatkaa.
Kommentit (90)
Tuo jotain salaattia tai hemmetin pahaa ruokaa?
Käytit lasta lääkärissä mutta kunto ei anna periksi soittaa pitsaa kotiin tai käydä lääkärin ohessa kaupassa? Ei ihme että olet ex.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin exää tuomaan ruokaa korvausta vastaan. Pyysin pizzaa tai hamppareita, maksan 10e hakuja. Siksi noita että lapsi söisi edes jotain... Mitä tekee ex??? Arvatkaa.
Arvaus: Toi teille appelsiineja, maustamatonta rahkaa, raejuustoa, porkkanoita, salaattia ja vähärasvaista jauhelihaa.
sanoi ettei ehdi kun on töissä? että soitat pitsataksin?
Ketä vittu kiinostaa? Etkö osaa itse tilata pizzaa, vai mikä tässä nyt on ongelmana?
Mikset sä tilaa Pizzaonlinesta itse, tulisi halvemmaksikin kun ei tuu toimituskuluja? Sun eksänä olisin laittanut sulle Pizzaonlinen nettiosoitteen vastauksena viestiisi.
Toi koko rahalla euron valmishampurilaisia lidlistä
mä oon jotenkin ymmärtänyt että kun on erottu niin ei olla sillai apulaisvelvollisia? mutta se taidan olla vaan mä. onhan näitä eksän roikuttajia ja sitten kiroillaan kun ei se stna viiti edes lastaan auttaa.
Laittoi äitinsä tuomaan teille tekemäänsä ruokaa?
Toi uuden tyttöystävän tekemiä leivonnaisia?
Ei pysty arvailemaan, exät osaa niin hyvin tuon yllättämisen. Mielenkiiinnolla vastausta odottaen...
Vierailija kirjoitti:
Käytit lasta lääkärissä mutta kunto ei anna periksi soittaa pitsaa kotiin tai käydä lääkärin ohessa kaupassa? Ei ihme että olet ex.
Siinä 2 tuntia jonottaneena kipeän lapsen ja kipeän itseni jälkeen ei ihan heti tule mieleen viedä lasta kauppaan, mutta kiitos diagnoosista. Eikä kaikki nyt vain asu siellä mihin pizzataxi toimittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toi uuden tyttöystävän tekemiä leivonnaisia?
:D toi ois hyvä
Ihan automaattisestiko oletatte että kaikkialla saa kotiinkuljetettuna jotain syötävää?
Pizzan voi tilata ihan netinkin kautta, miksi juoksuttaa exää?
Tilasi pizzan kotiinkuljetuksella?