Voi helevatun kevät, exähän oli näppärä!
Minä ja lapsi oltu kovassa kuumeessa kolme päivää, ruoka-apua pyysin luonnollisesti lapsen isältä (asuu 2km päässä meistä, työssäkäyvä). Olo heikko edelleen, lääkärissä käytin lasta viruksen aiheuttamaa ei vielä huolta.
Pyysin exää tuomaan ruokaa korvausta vastaan. Pyysin pizzaa tai hamppareita, maksan 10e hakuja. Siksi noita että lapsi söisi edes jotain... Mitä tekee ex??? Arvatkaa.
Kommentit (90)
Kirosi sitä ettet eronkaan jälkeen anna hänen jatkaa elämäänsä ja syyllistät lapsen sairauden varjolla häntä juoksupojaksesi, vaikka sitä kymppiä halvemmalla saisit kotiinkuljetuksen ruoalle?
Hienoa, että joku keksii jotain uutta välillä. Nyt provo on arvoituksen muodossa. Muuten kyllä tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan automaattisestiko oletatte että kaikkialla saa kotiinkuljetettuna jotain syötävää?
kyyyyllä! eksät tuo kun vaan soittaa ja tilaa mitä haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytit lasta lääkärissä mutta kunto ei anna periksi soittaa pitsaa kotiin tai käydä lääkärin ohessa kaupassa? Ei ihme että olet ex.
Siinä 2 tuntia jonottaneena kipeän lapsen ja kipeän itseni jälkeen ei ihan heti tule mieleen viedä lasta kauppaan, mutta kiitos diagnoosista. Eikä kaikki nyt vain asu siellä mihin pizzataxi toimittaa.
Ap
No eikö sen lääkärin jälkeen ois voinut soittaa sinne pizzeriaan ja pizza olis ollut valmis, kun olisit ollut siellä asti ja vaan käynyt hakemassa sen?
Vierailija kirjoitti:
mä oon jotenkin ymmärtänyt että kun on erottu niin ei olla sillai apulaisvelvollisia? mutta se taidan olla vaan mä. onhan näitä eksän roikuttajia ja sitten kiroillaan kun ei se stna viiti edes lastaan auttaa.
Ei kai mistään velvollisuudesta, mutta etkö haluaisi auttaa sitä ihmistä, jonka kanssa sinulla on lapsi, sekä tietenkin lasta itseään, jos ovat kipeinä ja nimenomaan apua pyydetään suoraan?
Ymmärrän toki eri tilanteet ja jos apua pyydetään vähän joka asiaan. Mutta yksinomaan tällaiseen pyyntöön suostuisin itse totta kai.
Kerro jo, mun pitää lähtee kauppaan ostamaan lapselle safkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytit lasta lääkärissä mutta kunto ei anna periksi soittaa pitsaa kotiin tai käydä lääkärin ohessa kaupassa? Ei ihme että olet ex.
Siinä 2 tuntia jonottaneena kipeän lapsen ja kipeän itseni jälkeen ei ihan heti tule mieleen viedä lasta kauppaan, mutta kiitos diagnoosista. Eikä kaikki nyt vain asu siellä mihin pizzataxi toimittaa.
Ap
No eikö sen lääkärin jälkeen ois voinut soittaa sinne pizzeriaan ja pizza olis ollut valmis, kun olisit ollut siellä asti ja vaan käynyt hakemassa sen?
Kaupasta hakee jonkun mikropitsan viidessä minuutissa, jonka ajan lapsi voi levätä autossa. Mutta toki lapsi mieluummin on nälissään kotona ja odottelee kun mamma pelailee valtapelejä eksän kanssa.
Exä toi omasta pakastimeestaan 3 valmishampurilaista. Tässä pitäisi nyt keksiä miten noista saa syötäviä. Tosin ei meistä kumpikaan maista mitään. 10e otti silti, siksi onkin ex. Hemmetin pihi tyyppi.
Ao
Kerropas paikkakunta, jossa et saa pizzaa tahi vastaavaa kotiin 10 eur kotiinkuljetusmaksulla?
Vierailija kirjoitti:
Exä toi omasta pakastimeestaan 3 valmishampurilaista. Tässä pitäisi nyt keksiä miten noista saa syötäviä. Tosin ei meistä kumpikaan maista mitään. 10e otti silti, siksi onkin ex. Hemmetin pihi tyyppi.
Ao
Mikä se ongelma nyt on? Ex toi pyytämääsi ruokaa, ilmeisesti vielä kesken työpäivän?
Eikö sulla ole ketään muuta joka vois käydä kaupassa. Tai olisit antanut tarkemmat ohjeet 😕 miehet on vähän tyhmiä.... tai sit alat ite jemmaan hyviä pakastepitsoja niin et on aina saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Ao
Miten niin keksiä miten noista saa syötäviä? Sulatat ja lämmität ja ääntä päin?
Vierailija kirjoitti:
Ao
Mutta halvemmaksihan toi tuli sulle, olisithan sä toki maksanut ne pizzat ja hampparit? Noista tuskin otti maksua? Mäkin olisin ottanut sen kympin, josko jatkossa tajuat olla häiritsemättä eksääsi.
Ihmettelen vain sitä, että kuka tekee jonkun kanssa lapsia, sitten eroaa ja sitten vielä kehtaa soitella perään. No, jokaisella oma moraalinsa.
Kyllä mun ex on toimittanut meille kotiin ruokaa, jos lapsilla on ollut tauti, jonka vuoksi on tarvittu esim. helposti nieltävää ruokaa. Miksi hän ei omia lapsiaan auttaisi? Toinen vaihtoehto tietysti olisi ollut odottaa seuraavaan päivään, että kaupasta olisi saanut ruokalähetyksen tai hälyttää kauempana asuvat sukulaiset apuun (tosin silloin kyllä lapset olisivat saaneet olla nälässä).
Meillä tietysti exän kanssa autetaan lasten asioissa puolin ja toisin, luulisi olevan lastensa parasta ajatteleville vanhemmille itsestään selvää. Ihan ihme meno täällä, ihan niinkuin se vanhemmuus olisi kiinni siitä, onko lapsi sillä hetkellä omassa kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja lapsi oltu kovassa kuumeessa kolme päivää, ruoka-apua pyysin luonnollisesti lapsen isältä (asuu 2km päässä meistä, työssäkäyvä). Olo heikko edelleen, lääkärissä käytin lasta viruksen aiheuttamaa ei vielä huolta.
Pyysin exää tuomaan ruokaa korvausta vastaan. Pyysin pizzaa tai hamppareita, maksan 10e hakuja. Siksi noita että lapsi söisi edes jotain... Mitä tekee ex??? Arvatkaa.
Niin, hän toi sulle mitä pyysit? En nyt oikeasti ymmärrä miten jaksat ulista.
Ap vaikuttaa vastenmieliseltä ja pikkumaiselta, todennäköisesti eksänkin. Ja näiden lapsesta kasvaa samanlainen.
No voi jessus mikä äijä. kolme hampparia pakkasesta ja tyyppi ottaa kympin?!
Mä en maksa mun exälle mitään siitä, että käy hakemassa kaupasta tasan ne mitä oon pyytänyt, kun ollaan HÄNENKIN lapsensa kanssa kipeitä.
Jos meidän lapsi on kipeä, niin on usein tuonut hemua ja limua pyytämättäkin. Ja tämä mun exä on ihka aito narsisti, suoraan oppikirjasta.
No kerro jo ap!