Näin tänään Jack Daniels -topin
Varma valkoroskaisuuden merkki tuollaisen alkoholimainos -vaatteen käyttäminen. Naisten versio Karjala -lippiksille. Mitkä vaatteet tai muut merkit teillä herättää white trash -vibat?
Kommentit (36)
Sellaset valmiiksi kaupassa "kulutetut" farkut.
Oon käyttäny kesäl pari vuotta tollast toppii, ostin halval Kreikan lomal. Mun perhe on kyl hyvätulone,asutaan pientaloalueel ja oon lukios ja aion jatkaa yliopistoo et en ookyl wt...
N17
Heh, mulla on tuollainen toppi (sain sen vitsilahjana siskoltani jostain reissusta), mutta pidän sitä vaan himassa hiuksia värjätessäni, tai mökillä, en koskaan julkisesti. Töissä pukeudun kotelomekkoon ja korkokenkiin. Olenko silti valkoroska?
Vierailija kirjoitti:
Varma valkoroskaisuuden merkki tuollaisen alkoholimainos -vaatteen käyttäminen. Naisten versio Karjala -lippiksille. Mitkä vaatteet tai muut merkit teillä herättää white trash -vibat?
Alkoholimainosvaate. Karjala-lippis. Korso taitaa kutsua sinuakin.
Sehän on nuorten tyttöjen trendivaate. Ei nyt ihan sama kuin Karjala-lippis joka on enemmän lähempänä keski-ikäisten juoppojen vaate.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mulla on tuollainen toppi (sain sen vitsilahjana siskoltani jostain reissusta), mutta pidän sitä vaan himassa hiuksia värjätessäni, tai mökillä, en koskaan julkisesti. Töissä pukeudun kotelomekkoon ja korkokenkiin. Olenko silti valkoroska?
Ihme kysymys. Kai tiedät itsekin oletko valkoroska. Egon pönkitystäkö sä haet, kun asiaa pitää vauva-palstalta tiedustella?
Vierailija kirjoitti:
Oon käyttäny kesäl pari vuotta tollast toppii, ostin halval Kreikan lomal. Mun perhe on kyl hyvätulone,asutaan pientaloalueel ja oon lukios ja aion jatkaa yliopistoo et en ookyl wt...
N17
on tosi junttia käyttää piraattituotteita.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on nuorten tyttöjen trendivaate. Ei nyt ihan sama kuin Karjala-lippis joka on enemmän lähempänä keski-ikäisten juoppojen vaate.
Kertoo silti sen nuoren tytön aivotoiminnasta, kun todennäköisesti vielä tiedostamattaan mainostaa alkoholia. Tuleva white trash.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholimainosvaate. Karjala-lippis. Korso taitaa kutsua sinuakin.
Siksi teinkin tämän keskustelun, että osaan vältellä white trash -vaatteita. Haluan pitää sisäisen valkoroskani piilossa ja esittää jumalatarta lähenevää akateemista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo silti sen nuoren tytön aivotoiminnasta, kun todennäköisesti vielä tiedostamattaan mainostaa alkoholia. Tuleva white trash.
Teineillä on kaikenlaisia kapinavaiheita. Olitko itse kuinka fiksu teininä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teineillä on kaikenlaisia kapinavaiheita. Olitko itse kuinka fiksu teininä?
Sen verran fiksu, että pyrin selvittämään kantamieni symbolien ja vaatteiden merkityksen. Rippiristiä erehdyin käyttämään vuoden, kunnes tajusin, että on väärin huijata muita kantamalla uskonnon symbolia vaikkei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N17on tosi junttia käyttää piraattituotteita.
Joo mut vitun hienoo käyttää jtn mistä tahansa ostettuu, vaik bangladeshis tmv kehitysmaas valmistettuu merkkipaskaa, yht huonolaatust mut vitusti kalliimpaa. Pitäähä brändiyhtiön saada rahansa eikä piraattiyhtiön! Eiku...
Ammattina lähihoitaja tai kymmenen muuta amistason ammattia joista mikään ei ole "se oma"
Vierailija kirjoitti:
Ammattina lähihoitaja tai kymmenen muuta amistason ammattia joista mikään ei ole "se oma"
Kymmenen ammattitutkintoa wt:llä, tiedätkö montakin tapausta?
Pari vuotta sitten noi paidat saavutti huikeita hintoja facekirppiksillä :D
Joku varmaa tienasi hyvin, jos osti Kiinasta 2 eurolla ja myi 20 e kirppiksillä. Ja meni muuten kaupaksi.
Tatuoinnit