Näin tänään Jack Daniels -topin
Varma valkoroskaisuuden merkki tuollaisen alkoholimainos -vaatteen käyttäminen. Naisten versio Karjala -lippiksille. Mitkä vaatteet tai muut merkit teillä herättää white trash -vibat?
Kommentit (36)
Voisin hyvin pitää tuollaista toppia vaikka festareilla, esim metallihenkisillä. Siellä ei yleensä ole nipoa porukkaa. Enemmän minua huvittaa nuo ylimeikatut, ripsipidennys - tekokynsi - hiustenpidennys - liian tiukat vaatteet päällä niin että varmasti tissit puristuu esiin - naiset jotka kuvittelevat oikeasti näyttävänsä haluttavilta ja trendikkäiltä. Näkyy niin kauas ettei olla yhtään sinut itsensä kanssa.
Eilen kauppaan mennessäni tuli ovella vastaan kaksi vähän alle kolmekymppistä naista. Molemmilla oli omat Koff-lavat maanantaina klo 13 ja toisella Jägermaister-vyö reisitaskuhousujen pidikkeenä.
Harvoin ajattelen, että joku on wt, mutta eilen en voinut muuta ajatella.
Vaatetyyli, joka on kuin sekametelisoppa! On nahkatakki, collegehousut, hyvällä säkällä vielä Reino-kengät jalassa.. Kaikki tää pukeutuminen julkisella paikalla
Vierailija kirjoitti:
Sehän on nuorten tyttöjen trendivaate. Ei nyt ihan sama kuin Karjala-lippis joka on enemmän lähempänä keski-ikäisten juoppojen vaate.
Se ei ole muutamaan vuoteen ollut enää trendivaate. Vanhentunutta muotia, verrattavissa fiorellafarkkuihin mitä vain valkoroska käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Oon käyttäny kesäl pari vuotta tollast toppii, ostin halval Kreikan lomal. Mun perhe on kyl hyvätulone,asutaan pientaloalueel ja oon lukios ja aion jatkaa yliopistoo et en ookyl wt...
N17
Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan suomen kieltä, ennen kuin haet yliopistoon.
Lävistyksen, tatuoinnit, naiset jotka ovat värjänneet hiukset muulla kuin luonnollisella(vaalea, ruskea, musta, punainen) värillä vaikka usein noillakin väreillä värjänneet ovat wt. Mustiin pukeutuminen, hupparit aikuisilla, naisten rokki/hevarityyli, miehillä siilitukka tai kalju, maastohousut, liekki, tribaali, ym hupparit, bändipaidat, tietynlainen punamusta ruutupaita, nopeet lasit, markettioluen juominen.... Lähihoitaja, kone- ja metallialan, autonasentajan ym amiskoulutus, intohimoinen lätkäfanitus, facebookin aforismi- ja huumoriryhmät... Näitä riittää.. Ja lidlin rakastaminen (ei että käy siellä vaan että ostaa kaiken sieltä kun niin moni tuote siellä myös maistuu oudolta/paskalta). Jos näen naisen/pariskunnan jolla mustat hupparit ja verkkarit/reisitaskuhousut tmv, naisella pinkki/sininen tms tukka ja monta koiraa läähättää hihnassa, ovat wt. Miehellä kalju/siili, maastohousut, armylippis. Kumpikin tatuoituja. Tallinnassa viinareissulla käyminen, Turkki, Egypti, Tunisia (muu kuin Istanbul) lomakohteena, tiettyjen etnisten ja uskonnollisten ryhmien edustajien kanssa pariutuvat naiset, Venäjältä/Thaimaasta/Filippiineiltä vaimon hakevat miehet, lähiöpubeissa notkuminen. Sekä moni rajakkimielenosoituksessa heiluva ja mv lehdessä kommentoiva että huivi päässä pikku Ahmedia taluttava suomalainen käännynnäisnainen ovat wt, sekä persuissaettä vassareissa ja demareissa on heitä paljon.
On kyllä tyhmä tuo muoti tosiaan, onkohan ne teinit ikinä edes maistaneet Jack Daniel'sia? Hirveetä kuraa, itse juon vain skottilaisia ja irlantilaisia viskejä.
M22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käyttäny kesäl pari vuotta tollast toppii, ostin halval Kreikan lomal. Mun perhe on kyl hyvätulone,asutaan pientaloalueel ja oon lukios ja aion jatkaa yliopistoo et en ookyl wt...
N17Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan suomen kieltä, ennen kuin haet yliopistoon.
Osaan kirjoittaa hyvää kirjakieltä, äidinkielen numeroni on yhdeksän. Mut en vaa jaksa jossai av:lla, koulus pääsee käyttää sitä jo tarpeeks.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit
Ehdottomasti tämä! Monia tatuoinnin ottaneita kaduttaa otetut tatuoinnit joten he eivät voi muuta, kuin ylistää täällä tatuointeja, kun eivät niistä eroonkaan pääse =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N17Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan suomen kieltä, ennen kuin haet yliopistoon.
Osaan kirjoittaa hyvää kirjakieltä, äidinkielen numeroni on yhdeksän. Mut en vaa jaksa jossai av:lla, koulus pääsee käyttää sitä jo tarpeeks.
Jos sen hyvän kielen käyttäminen on jotakin, joka erikseen pitää jaksaa ja joka ei tule selkärangasta, niin opintosi eivät tule onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen hyvän kielen käyttäminen on jotakin, joka erikseen pitää jaksaa ja joka ei tule selkärangasta, niin opintosi eivät tule onnistumaan.
No okei alanko sitten sinun mieliksesi täälläkin kirjoittamaan kirjakieltä? Uskon kyllä että opintoni tulevat onnistumaan koska olen lahjakas ja älykäs. Muutenkin nuoret kirjoittavat vapaa-ajallaan pääasiallisesti puhekieltä viestetellessään esim.sosiaalisessa mediassa. Noni oliko hyvää suomee??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No okei alanko sitten sinun mieliksesi täälläkin kirjoittamaan kirjakieltä? Uskon kyllä että opintoni tulevat onnistumaan koska olen lahjakas ja älykäs. Muutenkin nuoret kirjoittavat vapaa-ajallaan pääasiallisesti puhekieltä viestetellessään esim.sosiaalisessa mediassa. Noni oliko hyvää suomee??
Yksi välilyönti puuttui tekstistäsi, muuten paljon mukavempaa luettavaa kuin aikaisempi kirjoituksesi. Kannattaa ihan senkin takia panostaa kirjoittamiseen että ihmiset ottavat sinut netissä tosissaan. Se kirjakielen puute ei ollut niin paha ongelma vaikka kieltämättä pisti silmään, vaan yhdyssanavirheet ja välimerkkivirheet.
ps. Kukaan ei usko että äidinkielen numerosi on 9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi välilyönti puuttui tekstistäsi, muuten paljon mukavempaa luettavaa kuin aikaisempi kirjoituksesi. Kannattaa ihan senkin takia panostaa kirjoittamiseen että ihmiset ottavat sinut netissä tosissaan. Se kirjakielen puute ei ollut niin paha ongelma vaikka kieltämättä pisti silmään, vaan yhdyssanavirheet ja välimerkkivirheet.
ps. Kukaan ei usko että äidinkielen numerosi on 9
Ei aiemmissakaan teksteissäni ollut yhdyssanavirheitä, vaikka ne puhekielisiä olivatkin. Mukavempaa? Ei tainnut olla sinullakaan yhdeksikköä. Minulla on vaihtelevasti ollut 7-9 tuo numero yläasteella ja lukiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mulla on tuollainen toppi (sain sen vitsilahjana siskoltani jostain reissusta), mutta pidän sitä vaan himassa hiuksia värjätessäni, tai mökillä, en koskaan julkisesti. Töissä pukeudun kotelomekkoon ja korkokenkiin. Olenko silti valkoroska?
Ihme kysymys. Kai tiedät itsekin oletko valkoroska. Egon pönkitystäkö sä haet, kun asiaa pitää vauva-palstalta tiedustella?
No en hae pönkitystä. Lähinnä halusin tietää, että olenko automaattisesti ap:n mielestä valkoroska, koska omistan tuollaisen, vaikka en ole sitä itse hommannutkaan.
Naiset ovat tässäkin miehiä parempia. Jack Daniels on paljon coolimpi juttu kuin joku Karjala ja toppi on paljon coolimpi juttu kuin lippis. Onneksi näin miehenä valikoima on vähemmän perseestä.