Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääse eroon väkivaltaisesta narsistisesta miehestä!?

ihanYksin
12.04.2016 |

Toivoisin vaan asiallisia vastauksia tai vertaistukea tähän , koska asia on mulle todella vaikea.

Tapaasin pari vuotta sitten miehen joka oli ihana ja kiltti ja maailman paras. Rehellisesti olisi tuonut" kuun" taivaalta jos se olisi mahdollista. Ikinä ennen en o saanut niin paljon huomiota ja yhdessä oloa.
Minulla on entisestä suhteesta lapsia ja tämä mies oli niille jopa enemmän isä ku oikea. Kaikki oli siis täydellistä, puhuttiin häistä ja yhteen muuttamisesta.

Mutta sitten tapahtui jotain, puoli vuotta sitten kiltistä miehestä tulikin ihan outo: masentunut, määräilevä ahdistava. Ihan kun kaikki ihmillisyys olis hävinnyt. Asiat mitkä ennen oli ok, nyt ei ollutkaan. Jos en ihan heti työvuoron jälkeen soittanut tai tullut suoraan kotiin alkoi syytökset et oon jonkun toisen miehen kanssa ollut. Syytti mua hänen elämän pilaamisesta.

Mies rupesi juomaan, ja muutaman kerran kännissä uhkaili, että tulee kimppuun.
Kaikki ne asiat mitä olin alkuaikoina kertonut, miten mua on loukattu , hän teki samat+ viel pahemmin.Tuntui että en o sille mitään, hän voi kohdella mua miten halua. Monta kertaa sanoin et mua ahistaa ja pelottaa...enkä halua tällästä.

En halunnu että hän on enää meidän luona, ei ainakaan kännissä.
Kaikki meni siihen et eräänä päivänä hän tuli kännissä meille ( vaikka kielsin tulemasta) ja kävi mun kimppuun -uhkasi tappa. Sain soitettu poliisit paikalle ja syyte on tulossa.

Nyt ongelmana on se että hän ei jätä mua rauhaan. Soittelee, txt.. käy oven takana...
Yritän olla vastaamatta/ soittamatta/ avaamatta ovea... Mutta jossain kohtaan ratkean koska viestit on uhkaavia..seuraavaksi saattaa olla kilttejä... jossainkohtaan hakee sääliä... ja jossain haukkuu mut lyttyyn...

Nytkin on laittanut viestejä miten hakee apua ja halua olla meidän kans... Voiko ihminen enää muuttua? En o kahteen pvän vastannut mihinkään, enkä uskaltanut liikkua mihinkään ettei vana vahingossa törmää siihen.

Välillä mua pelottaa lastenkin takia ( he ei tiedä tästä "riidasta" mitään, mutta välittää siitä ihmisestä todella paljon).
En uskalla soittaa kenellekkään, ettei se vaan huomaa et puhun puhelimeen ( rupee tulemaan uhkaavia viestejä tai hajoittaa paikkoja)
Oon blokannut sen numeron ...soittaa ilman numeroa..tai tulee oven taakse ...

Mitä mä voin tehdä? Onko lähestymiskielto ainut tapaa päästä eroon tästä miehestä? Oon ite henkisesti jo ihan rikki . Tällästä elämää ei toivo kenellekkään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pakenin kerran stalkkaavaa eksää. hän ei ollut väkivaltainen mutta ei muuten tahtonut jättää mua rauhaan. vaihdoin numeron ja pistin salaseksi, muutin iha hissunkissun toiselle paikkakunnalle ja pyysin perheenjäseniä ja ystäviä ettei levittelisi mun uutta numeroa ja osotetta kellekkään. oon saanu olla rauhassa vaikka välillä saan viel kuulla et eksä kyselee muilta mun perään mut kaikki on ollut luotettavia eikä ole kertonu mitään musta

Vierailija
22/28 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin eksän kanssa siihen asti, että vihasin häntä. En tuntenut enää mitään empatiaa, ainoastaan halveksuntaa ja inhoa ja loputonta kyllästymistä, joten oli helppo vaan olla vastaamatta mihinkään yhtään mitenkään. 

Mutta ei sekään tie ole helppo, vaikka sitä kohti ap:kin suuntaa. Parempi olisi, jos nyt jostain löytyisi selkäranka ja itsehillintä ajatella, että te vaan ette enää kuulu toistenne elämään ja hän ratkaiseen oman elämänsä asiat itse ja omalla tavallaan ja sinä keskenäsi omallasi. Ne tekstarithan ovat yleensä tyyliä vuorotellen maanittelu/rakkaudentunnustus/ikävä ja huorittelu/uhkailu/sääliintunteen herätys. Siitäkin näkee, että tyyppi vaan kokeilee vetää kaikista mahdollisista naruista ja on ihan sekaisin. Parasta hänellekin on antaa hänen toipua rauhassa ja joko ottaa asiasta opikseen ja tai toistaa virhe sitten ilman sinua jonkun toisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin eksän kanssa siihen asti, että vihasin häntä. En tuntenut enää mitään empatiaa, ainoastaan halveksuntaa ja inhoa ja loputonta kyllästymistä, joten oli helppo vaan olla vastaamatta mihinkään yhtään mitenkään. 

Mutta ei sekään tie ole helppo, vaikka sitä kohti ap:kin suuntaa. Parempi olisi, jos nyt jostain löytyisi selkäranka ja itsehillintä ajatella, että te vaan ette enää kuulu toistenne elämään ja hän ratkaiseen oman elämänsä asiat itse ja omalla tavallaan ja sinä keskenäsi omallasi. Ne tekstarithan ovat yleensä tyyliä vuorotellen maanittelu/rakkaudentunnustus/ikävä ja huorittelu/uhkailu/sääliintunteen herätys. Siitäkin näkee, että tyyppi vaan kokeilee vetää kaikista mahdollisista naruista ja on ihan sekaisin. Parasta hänellekin on antaa hänen toipua rauhassa ja joko ottaa asiasta opikseen ja tai toistaa virhe sitten ilman sinua jonkun toisen kanssa. 

Näinhän se menee niis txt... kaikki mahdolliset ensin uhkailu-syyttely- ymmärrys-rakkaus-syyttely-uhkailu jnejne... sen takia on ollut helppoa ollaa vastaamatta mitään koska tiedän et seuraavassa viestissä on jo eri mieltä mitä äsken oli...  ne turhat lupaukset... menee hoitoon/ tekee asioita toisin, seuraavana päivänä ei halua hoitoa ... mutta mitään näyttöä ei o mistään... toisinaan uhkailee itsemurhalla ja toisinaan halua elää ja kärsii rangaistusta kaikesta...

Noi kaikki ahistaa...ja tiedän et en sais miettii noita...mut miten sais vaan noi tunteet off asentoon ja olla kylmä... pää on ihan sekaisin itselläkin.. mietin vaan et miten ihmeessä oon ikinä luottanut tähän ihmiseen...miks oon päästänyt tälläsen ihmisen mun elämään...ja miten ihmeessä pääsen siit eroon, ilman et kävis mitään pahempaa...

Syyttää mua siitä ku hänell'ä ei ole ketään, ku tietää et se saa syylisyyten mulle...miten voin jättää ihmisen ilman tukea... mut ku en jaksa itekkään enää kaikkea sitä paskaa mun niskoilla kantaa...

Vierailija
24/28 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanYksin kirjoitti:

Mitä mä voin tehdä?

.

Pyydät parin tutun miehen "juttelemaan" hänelle. Ja siis juttelemisella saatan tarkoittaa pilliruokintaan hakkaamista tai sitten en. Jätän tämän tulkinnanvaraiseksi. 

Vierailija
25/28 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että väkivalta auttaa tai "ulkopuolisten" sotkeminen siihen...

Vierailija
26/28 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanYksin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee niis txt... kaikki mahdolliset ensin uhkailu-syyttely- ymmärrys-rakkaus-syyttely-uhkailu jnejne... sen takia on ollut helppoa ollaa vastaamatta mitään koska tiedän et seuraavassa viestissä on jo eri mieltä mitä äsken oli...  ne turhat lupaukset... menee hoitoon/ tekee asioita toisin, seuraavana päivänä ei halua hoitoa ... mutta mitään näyttöä ei o mistään... toisinaan uhkailee itsemurhalla ja toisinaan halua elää ja kärsii rangaistusta kaikesta...

Noi kaikki ahistaa...ja tiedän et en sais miettii noita...mut miten sais vaan noi tunteet off asentoon ja olla kylmä... pää on ihan sekaisin itselläkin.. mietin vaan et miten ihmeessä oon ikinä luottanut tähän ihmiseen...miks oon päästänyt tälläsen ihmisen mun elämään...ja miten ihmeessä pääsen siit eroon, ilman et kävis mitään pahempaa...

Syyttää mua siitä ku hänell'ä ei ole ketään, ku tietää et se saa syylisyyten mulle...miten voin jättää ihmisen ilman tukea... mut ku en jaksa itekkään enää kaikkea sitä paskaa mun niskoilla kantaa...

Älä turhaan ahdistu. Eihän niistä lauseista kaikki ole edes totta. Hän vain manipuloi. Toki olisi hyvä, että saisi pääkoppansa kuntoon, mutta se hänen on kuitenkin tehtävä itse. Ei kannettu vesi kaivossa pysy.

Vierailija
27/28 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/28 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä ns.jännämies??

#hästäkjännämies#

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän