Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miten lapsen saaminen sai rupsahtamaan :(

Vierailija
11.04.2016 |

Olin varautunut että rinnat menee ja vatsa mutta olen muuttunut kuin toiseksi ihmiseksi! Iho on harmaa ja veltto, juonteita naama täynnä, jopa kädet näyttää vanhentuneen, suonet pullottaa jne. Olen entisissä mitoissa mutta en tosiaan entiselläni. Vauvavuosi vei kyllä nuoruuden kukkeuden ja sitä ei takaisin taida saada. :( ja ei tartte tulla vinoilee miten te muut olette pysyneet entisellänne, se ei mun oloa paranna.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne muuttuu kyllä. Ainakin itselleni kävi niin. Ensimmäisen lapsen saatuani kauhistelin vanhentunutta ulkonäköäni ja toisen jälkeen olin varma että se on lopullisesti pilalla. Muistan hyvin sen tunteen kun olin vauvani kanssa kotona äitiyslomalla, vartalo ja mieli lopullisesti muuttuneena (tai niin luulin). Vatsa ei ollut palautunut raskaudesta vielä täysin ja sen tilalla oli kummallinen nahkapussi, rinnat olivat turvonneet jalkapallon kokoisiksi hikisiksi palloiksi ja peilistä katsoi takaisin uupunut harmaaihoinen nainen. En pitänyt itseäni kovin turhamaisena mutta itkin silloin monet ikut kadonneen kauneuteni vuoksi. 

Kun lapset kasvoivat ja väsymys väheni, palasi hehkukin takaisin kasvoille. Olen nyt kahdeksan vuotta vanhempi kuin ennen lapsia ja näytän kahdeksan vuotta vanhemmalta mutta ero ei ole suuri. Fyysisesti olen paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia ja tunnen itseni paljon kauniimmaksi kuin nuorempana.

Vierailija
42/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kyllä palautuu kun aikaa kuluu, jos ei tule uusia murheita. Ekan lapsen jälkeen koin olevani energinen, onnellinen ja ihan tyytyväinen itseeni. Olin ekat kaksi vuotta lapsen saamisen jälkeen pysyvässä euforian tilassa siitä ilosta, että olin saanut kauan kaivatun lapsen. Sitten tuli toinen raskaus, monella lailla vaikea, siihen päälle kaikki mahdolliset huolet työttömyydestä lähiomaisen menehtymiseen, lapsi oli itkuinen ja työläs hoidettava ihan noin persoonansakin perusteella monta vuota ja samalla moni asia omassa elämässä piti aloittaa ihan alusta. Monenlaiset hankaluuden jatkuivat, ja nyt kun niistä pikkuhiljaa on selvitty ja päästy ns. vakaalle maaperälle niin näytän itseäni kymmenen vuotta vanhemmalta, vähintään. Itse asiassa minä, ryppyinen rusina jolla huolijuonteita vaikka muille jakaa, ja työpaikan pirtsakka kuusikymppinen ollaan huolestuttavan paljon samannäköisiä. Väitän että yhteensä kuuden vuoden valvomiset ja stressi ovat imeneet kaiken elinvoiman meikäläisestä. Että ei kaikki palaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hankkia lapsia.

Itse hankin 20-vuotiaana, nuorena naisena lapsen. Vuoden valvomisen jälkeen näytin 40-vuotiaalta.

Eli todistetusti lasten saanti vanhentaa nasia 20 vuotta. Luin jostain tutkimuksenkin, että lasten saanti vaikuttaa käsien ja kasvojen ihoon niin, että iho ohenee ja vanhenee huomattavasti sekä tulee helpommin maksaläikkiä. Kaikki tuttavanikin näyttävät vanhoilta, esim- yksi teki laspen 30-vuotiaalta, nyt näyttää noin 55-vuotiaalta.

Eli, älkää hankkiko lapsia, jos ette halua näyttää 20-vuotta vanhemmalta kuin olette.

Vierailija
44/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän mielipahasi. Kerron vertailun vuoksi omasta tilanteestani.

Olen 37-vuotias. Pitkäaikainen kumppanini jätti minut puolisen vuotta sitten, kun vuosien yritykset saada lapsia eivät olleet toteutuneet ja hän ei enää kestänyt uusia pettymyksiä. Samoihin aikoihin vanhennuin yhtäkkiä noin 10 vuoden edestä, ilman mitään sen kummempaa fyysistä "syytä". Nyt yritän sopeutua elämään rupsahtaneena ja todennäköisesti lapsettomaksi jäävänä naisena, yksin.

Kyllä se keho rupsahtaa jokaisella ennemmin tai myöhemmin, riippumatta siitä saako lapsia tai ei. Mielestäni olet huiman onnekas, kun sinulla on kuitenkin ne lapset ja mies, joka takuulla rakastaa sinua. Mukavaa kevättä koko perheellenne!

Vierailija
45/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 -vuotias ja tulin äidiksi viime vuonna. Kyllä minusta kannatti hankkia lapsia, mutta hankinkin vain tämän yhden. Perheenäitiys se on se mikä kuluttaa, ja peli on menetetty jos lapsia on enemmän kuin yksi.

Vierailija
46/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin koin vanhenneeni kahden lapsen jälkeen. Yövalvomiset näkyvät ihossa! Mutta jos nyt näytät pari vuotta vanhemmalta kuin lapsettomat ikätoverisi, mitä väliä? Joskus hekin hankkivat lapsia. Itselläkin lähinnä rinnoista ja vatsasta näkee että synnytetty on. Kasvot korjaantuvat ajan mittaa :)

Vierailija
47/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

vaikka en ole nainen.haluan kommentoida.ei se elämä siihen kaadu puolisoni synnyttänyt 3 lasta ja 4 tulossa.kkyllä hänenkin ihonsa on kokonut muutoksia mutta en välitä siitä siitä.vaan pidän häntä yhtä hyvänä kuin ennenkin.enhän minä osaa edes kirjoittaa kunnolla tämmöisiä asioita.pidä lapsesta ja miehestä huolta samalla kuin itsestäsikin.

Ihana mies!😍

Vierailija
48/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika kirjoitti:

vaikka en ole nainen.haluan kommentoida.ei se elämä siihen kaadu puolisoni synnyttänyt 3 lasta ja 4 tulossa.kkyllä hänenkin ihonsa on kokonut muutoksia mutta en välitä siitä siitä.vaan pidän häntä yhtä hyvänä kuin ennenkin.enhän minä osaa edes kirjoittaa kunnolla tämmöisiä asioita.pidä lapsesta ja miehestä huolta samalla kuin itsestäsikin.

Ihana mies!😍

Oikea alfauros 😍

Jossain on onnekas nainen.

Vierailija
49/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies!😍

Kiitos molemmille naisille.oli aika paljon kirjoitusvirheitä.viikon verran vasta tämä tabletti ollut.opettelen vielä käyttämään.ehkä minä en mikään alfa ole vaan vahinkossa jäänyt koukkuun kiinni vaikka yritin kuinka paljon pyristellä vastaan niin minut haavittiin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän