Työpaikan lihava pullukka löysi mustan miehen ja nyt hän ei voi olla hiljaa siitä miten ihana mies on ja paljon parempi kuin suomalaiset
Pliis, make it stop!!!! En jaksa kuunnella sen jatkuvaa suomimies dissauksia.
Kommentit (20)
Minäkin olen eunukki. Vaimoni taas panettaa itseään vierailla ja minä pidän häntä kädestä
Kiertopalkinnon naamalle lauetaan, ei mennä sen kanssa kihloihin.
Millaisella työpaikalla tuollaista puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nunnaa tässä nyt järkytti?
Ap taitaa olla niitä suomimiehiä, joilla on pakkomielle mustaan munaan.
Voin kertoa jo jatko-osan pullero lisääntyy ja musta mies ottaa ritolat taas on yksi kappale lisää yh äitinä kahvipavun väristen jälkeläisensä kera.
Vierailija kirjoitti:
Millaisella työpaikalla tuollaista puhutaan?
Hoitoalalla
Ap
Eikö ap:lle riitä valkoisena persumiehenä oman kumppanin mokkamuna vaan pitää saada ahneena persumiehenä kaikki maailman mokkamunat itselle?
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa jo jatko-osan pullero lisääntyy ja musta mies ottaa ritolat taas on yksi kappale lisää yh äitinä kahvipavun väristen jälkeläisensä kera.
Tuollaisten takia purra sitten ihmettelee miksi suomen valtion talous on taas kerran 10 miljardia pakkasella.
Se onkin muuten jännä, että yleensä ne on juuri näitä valaanmallisia tylleröitä, jotka mustan miehen jostain löytävät ja sitten kuvittelevat itse olevansa mahdottoman tasokkaita 🤣
Lihava pullukka on turhaa toistoa. Sama kuin sanoisi laiha laiheliini.
Vierailija kirjoitti:
Kiertopalkinnon naamalle lauetaan, ei mennä sen kanssa kihloihin.
Ihan niin kuin miehellä olisi valinnanvaraa. Se ihana ihana o-lupa ja voi lorvia akan rahoilla kun työt ei oikein maistu.
Vierailija kirjoitti:
Se onkin muuten jännä, että yleensä ne on juuri näitä valaanmallisia tylleröitä, jotka mustan miehen jostain löytävät ja sitten kuvittelevat itse olevansa mahdottoman tasokkaita 🤣
Niin, heti loppuu nöyryys ja kusi nousee päähän
Valaan kokoinen persuturska himoitsee mokkamunia.
Joo suomimiehet on ihan kamalia, kun valaat ei niille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu mutta läski käy ensin veronmaksajien piikkiin hedelmöityshoidoissa, kun luomusti ei onnistu.
Miten vitussa heikkoitsetuntoiset suomalaiset miehet voivat olla TÄSTÄKIN kateellisia? Vai haluaisitteko te, että musta mies nussisi teitäKIN vai miksi tämä ainainen vinkuna?
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Nee kerit tykkää pullukoista mutta heti kun saavat oleskeluluvan niin häviävät sen siliän tien. Ja yhteiskunta maksaa taas yhden huo ran penikoista.
Naiset ovat nykyään surullisia. Elukoita etsitään jopa ulkomailta. Turpaan tulee ja yksinhuoltajuus odottaa, mutta sekin on suomalaisten syytä.
Vauvapalsta ei ole teidän Teams/Skype, sähköposti, kahvihuone tai intranet.