Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miten lapsen saaminen sai rupsahtamaan :(

Vierailija
11.04.2016 |

Olin varautunut että rinnat menee ja vatsa mutta olen muuttunut kuin toiseksi ihmiseksi! Iho on harmaa ja veltto, juonteita naama täynnä, jopa kädet näyttää vanhentuneen, suonet pullottaa jne. Olen entisissä mitoissa mutta en tosiaan entiselläni. Vauvavuosi vei kyllä nuoruuden kukkeuden ja sitä ei takaisin taida saada. :( ja ei tartte tulla vinoilee miten te muut olette pysyneet entisellänne, se ei mun oloa paranna.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ole nainen.haluan kommentoida.ei se elämä siihen kaadu puolisoni synnyttänyt 3 lasta ja 4 tulossa.kkyllä hänenkin ihonsa on kokonut muutoksia mutta en välitä siitä siitä.vaan pidän häntä yhtä hyvänä kuin ennenkin.enhän minä osaa edes kirjoittaa kunnolla tämmöisiä asioita.pidä lapsesta ja miehestä huolta samalla kuin itsestäsikin.

Vierailija
2/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen av: 

Kun nainen valittaa miten rupsahti saatuaan lapsen, niin tulee yläpeukkuja.

Kun mies valittaa naisensa rupsahtaneen lapsen saatuaan, niin tulee alapeukkuja.

Logiikka???

Vierailija
4/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka sulle noin kävi? Et ole syönyt ja liikkunut? Saat nukuttua huonosti? Jos sun lapsi on vielä pieni vauva, niin usko pois, tilanne kohenee kyllä. Yöheräily rupsahduttaa, mutta muuten vauvan saannin ei pitäisi erityisemmin vanhentaa.

Itse koin, että iho voi hyvin, kun ei tullut meikattua niin usein kotonaollessa.

Vierailija
5/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen av: 

Kun mies valittaa naisensa rupsahtaneen lapsen saatuaan, niin tulee alapeukkuja.

Logiikka???

Sulle on mitä ilmeisimmin turha yrittää selittää logiikkaa, koska et sitä kumminkaan tule ikinä ymmärtämään.

Mutta silti tiedoksesi, että on hiton iso ero, jos harrastaa itsekritiikkiä ja sillä, mollaako omaa vaimoaan ja lastensa äitiä - naista, joka on rupsahtanut juuri omia lapsiasi kantaessaan ja imettäessään.

Sitä paitsi ei naiset edes mitenkään automaattisesti rupsahda raskauksien ja synnytyksien takia. Yövalvomiset ja liikakilot vanhentavat, mutta tilanne korjaantuu kyllä.

Vierailija
6/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama, lapsi nyt 1,5 v ja kun katson reilu pari vuotta sitten itsestäni otettuja kuvia ja vilkaisen peiliin niin huomaan vanhenneeni 10 vuotta. Iho on ohut ja hieman ryppyinen silmien ympäriltä, hiukset harventuneet ja kädet etenkin ku vanhalla mummolla vaikka kuinka rasvaan ja koitan hoitaa :( ja luonnollisesti myös tissit rupsahti ja mahanahka jäi löysäksi vaikka muuten olen omissa mitoissani 50 kg ja 160 cm. Mies onneksi jaksaa kehua kauniiksi ja on ne yövalvomiset sitäkin verottanut, yhdessä kärsitään vauvavuoden vaurioista :D

Vierailija
7/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen av: 

Logiikka???

Sulle on mitä ilmeisimmin turha yrittää selittää logiikkaa, koska et sitä kumminkaan tule ikinä ymmärtämään.

Mutta silti tiedoksesi, että on hiton iso ero, jos harrastaa itsekritiikkiä ja sillä, mollaako omaa vaimoaan ja lastensa äitiä - naista, joka on rupsahtanut juuri omia lapsiasi kantaessaan ja imettäessään.

Sitä paitsi ei naiset edes mitenkään automaattisesti rupsahda raskauksien ja synnytyksien takia. Yövalvomiset ja liikakilot vanhentavat, mutta tilanne korjaantuu kyllä.

Tiedän että useimmat näkee asian noin, mutta minä en oikein miellä mitään suurta eroa sillä, sanooko lihava henkilö itseään lihavaksi, vai sanooko joku muu häntä lihavaksi.

Huom, tässä kyse pelkästä kylmästä toteamisesta, eikä mistää mollaamisesta/haukkumisesta.

Vierailija
8/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin raskaana, mutta sain keskenmenon. alkiraskaudesta alkaen näytin 10v ikäistäni vanhemmalta ja turvonneelta, silmät painui kuoppiina ja olin ihan harmaa. oli yllätys kyllä.

Vierailija
9/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuinka sulle noin kävi? Et ole syönyt ja liikkunut? Saat nukuttua huonosti? Jos sun lapsi on vielä pieni vauva, niin usko pois, tilanne kohenee kyllä. Yöheräily rupsahduttaa, mutta muuten vauvan saannin ei pitäisi erityisemmin vanhentaa.

Itse koin, että iho voi hyvin, kun ei tullut meikattua niin usein kotonaollessa.

No nyt lapsi on alkanut nukkua sukot hyvin, ikää reilu vuosi. Varmasti väsymys on verottanut osansa tai sitten minulle ei vaan tämä äitiys sovi. Rinnat nyt saa liiveillä ojennukseen ja vaatteet päällä näytän hyvältä mutta mitä väliä jos naamadta on vanhentunut 10 vuotta? Ikää siis 26. Masentaa mutta ehkä tässä iässä moni vanhenee äkisti muutenkin.

ap

Vierailija
10/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen av: 

Logiikka???

Autismi on alidiagnosoitu ongelma.

Tiedän että useimmat näkee asian noin, mutta minä en oikein miellä mitään suurta eroa sillä, sanooko lihava henkilö itseään lihavaksi, vai sanooko joku muu häntä lihavaksi.

Huom, tässä kyse pelkästä kylmästä toteamisesta, eikä mistää mollaamisesta/haukkumisesta.

Vierailija
11/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt lapsi on alkanut nukkua sukot hyvin, ikää reilu vuosi. Varmasti väsymys on verottanut osansa tai sitten minulle ei vaan tämä äitiys sovi. Rinnat nyt saa liiveillä ojennukseen ja vaatteet päällä näytän hyvältä mutta mitä väliä jos naamadta on vanhentunut 10 vuotta? Ikää siis 26. Masentaa mutta ehkä tässä iässä moni vanhenee äkisti muutenkin.

ap

No, about tuossa iässä tulee ekar ilmerypyt, ja jos olet nukkunut viime aikoina huonosti, palautumiseen menee oma aikansa. Kannattaa käydä kosmetologilla ja pyytää vinkkejä.

Eniten vanhentavat aurinko ja alkoholi, tupakointi, huonot yöunet ja painon jojoilu.

Vierailija
12/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille käy noin :/ Mun tuttavapiiristä ehkä puolet lapsen saaneista on säilyneet nuorekkaan näköisinä ja puolet vanheni kertaheitolla 10 vuotta, esim. eräs 28-vuotias tuttuni näyttää n. 38-40-vuotiaalta. Pelottaa itsekin mitä käy pärställeni, jos lapsen joskus saan.

Vierailija
13/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen av: 

Logiikka???

Eli jos lapsi täydellisesti rupsauttaa ennen niin upean vaimosi, niin sinun pitää olla kuin mitään ei olisi vialla tai olet automaattisesti itsekäs sika joka haukkuu vaimoaan?

Vierailija
14/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, about tuossa iässä tulee ekar ilmerypyt, ja jos olet nukkunut viime aikoina huonosti, palautumiseen menee oma aikansa. Kannattaa käydä kosmetologilla ja pyytää vinkkejä.

Eniten vanhentavat aurinko ja alkoholi, tupakointi, huonot yöunet ja painon jojoilu.

Kyllä mä sanoisin, että eniten vaikuttaa geenit. Itse tupakoin, juon viiniä joka toinen päivä, painoni jojoilee ja nukun huonosti. Olen 30-vuotias, mutta minua luullaan jatkuvasti n. 20-vuotiaaksi. Myös äitini on 60-vuotiaana todella nuorekas, ihmiset luulevat hänen olevan lapsensa kanssa kun hän liikkuu 5-vuotiaan lapsenlapsensa kanssa. Valitettavasti myös hoikkuus aiheuttaa ryppyjä. Mitä vähemmän ihon alaista rasvaa, sitä helpommin saat ryppyjä.

Vierailija
15/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen av: 

Logiikka???

Eli jos lapsi täydellisesti rupsauttaa ennen niin upean vaimosi, niin sinun pitää olla kuin mitään ei olisi vialla tai olet automaattisesti itsekäs sika joka haukkuu vaimoaan?

Näin. Mitä lulleet, että se sun mollaamisesi asiaa auttaa? Oisko parempi hoitaa yövalvomisia ja vähän auttaa sitä vaimoa mieluummin, että saa levätä ja liikkua?

Kyllä meillä naisilla on silmät päässä ja peilistä ja puntarista näkee, mikä on status. Jos mies kusipäänä alkaa mollata, saa siirtyä saman tien rukkaskuurille. Minä en ainakaan halua seksiä kusipäiden kanssa. Tuskin kukaan nainen.

Vastaavaa toisinpäin. Aviomies on raatanut hullun lailla rakentaakseen perheelleen talon ja tehdäkseen samalla palkkatyönsä. Vaimo rutkuttaa, miten harmaalta ja väsyneeltä hän näyttää. Oisko kiva moinen "kylmä toteaminen"?

Vierailija
16/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä mä sanoisin, että eniten vaikuttaa geenit. Itse tupakoin, juon viiniä joka toinen päivä, painoni jojoilee ja nukun huonosti. Olen 30-vuotias, mutta minua luullaan jatkuvasti n. 20-vuotiaaksi. Myös äitini on 60-vuotiaana todella nuorekas, ihmiset luulevat hänen olevan lapsensa kanssa kun hän liikkuu 5-vuotiaan lapsenlapsensa kanssa. Valitettavasti myös hoikkuus aiheuttaa ryppyjä. Mitä vähemmän ihon alaista rasvaa, sitä helpommin saat ryppyjä.

Joppa joo. Mä olet seitsemäntoistavuotiaana ihan nuori ja nätti. Kumma juttu, ihan luullaan 16-vuotiaaksi.

Vierailija
17/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Tosin lapsia 2. Kasvot kapeni, mutta otsaan tuli ensimmäinen ryppy. Eka vauva kaunisti, toka rupisti. Kädet ja just maha meni toisen jälkeen ihan pilalle. Toinen vasta 9kk ja imeekin vielä, mutta pelkään ettei tästä ole paluuta. En tajua miten mies edes voi haluta vielä.. Kai kun ei halua pettää. Noh, lantionpohjalihakset on kyllä kunnossa. Paremmassa kuin ennen lapsia. Lisäks käsissä lihaksia 👏😂

Vierailija
18/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitun retardia vinkua tommosesta jos et ole malli ja tienaa sillä ulkonäölläsi. 

Hu**anakin pärjää ruma, joten jos olit sillä uralla niin voit jatkaa.

Pää pois perseestä. 

Sä olet vauva palstalla, et ylilaudalla.

Vierailija
19/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan kyllä niin negatiivisesti lastenhankinnasta etten todellakaan uskalla itse hankkia lapsia :( en ole lukenut mitään positiivista!

Vierailija
20/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota itseäsi pari kiloa. Nuorena näyttää sitä paremmalta mitä hoikempi on, koska naamassa on vielä lapsenpyöreyttä. Aikuisella se häviää jossain vaiheessa, jolloin hyvin hoikkana alkaa näyttää ns. kuivan kesän oravalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi