Mitä häpeätte eniten?
Jos väität että et mitään, ei tarvitse kommentoida. Tunnustakaa anonyyminä elämänne häpeän aiheet, joista ette mielellänne puhu!
Itse häpeän huijatuksi tulemista, jonka vuoksi menetin aika suuren summan omaisuutta. Hävettää, että retkahdin sellaiseen häiriintyneeseen huijarimieheen.
Kommentit (106)
Lasu-ilmoitusta ja siihen johtavat syyt, lapseni isää, työttömyyttäni, tummia karvoja ylähuulen yläpuolella, rinnoissa, varpaissa ja peräreiän ympärillä, putkareissuja, horomaista käytöstäni, valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Karvaisia pakaroita :(
Miia tunnistettu xD
Hirveän kännissä vietetty yö idiootin baari panon kanssa. Olin vielä todella rietas. Virhe!
Entinen suhde narsistiin on asia mitä häpeän elämässäni eniten. Olin niin typerä!
Alastonkuvien lähettämistä niitä kinuavalle ihastukselleni kun olin 15v. Tyhmästi tein ja sitä häpeän yhä näin viisi vuotta myöhemmin.
Syvälle takamukseen juuttunutta dildoa ja sen poistoa päivystyksessä aamuyöllä.
Itseäni kokonaisuudessaan, luonnetta ja ulkonäköä.
Sitä että olen maannut veljeni kanssa.
Ihoani, karvoja iholla, alapäätäni, pituuttani, kömpelyyttäni, nenääni, suhteita, käytöstäni kännissä, kiukutteluani, miten olen kohdellut ihmisiä, liikahikoilu....siinäpä nyt ne mitä joka päivä tulee mietittyä....
Sinisilmäisyyttäni josta olen jo päässyt yli kuitenkaan katkeroitumatta
Vierailija kirjoitti:
Oppimishäiriötä :(
Itselläni on lukihäiriö ja häpesin sitä ihan tajuttoman paljon mutta sitten opin hyväksymään sen ja tajuan nyt että sen häpeileminen on todella tyhmää. Se on osa mua jos joku pilkkaa siitä niin voivoi tekee itsestään vaan tyhmän :)
Suuri häpeä iskee kun luen vanhoja chat keskusteluitani
Hävettää, että olen tuhlannut nuoruuteni vanhoihin, mielenvikasiin ukkoihin. Oma syyni!
Mahaani. Pieni on mun häpeän aihe, vaikka maha on suuri.