Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

terveyskeskuksen takaisinsoittopalvelu, voi saatana sentään:(

Vierailija
11.04.2016 |

soitin terv.keksukseen aamulla klo 08.05 ja automaatti sanoi, että soittavat takaisin mahdollisimman pian.
No, kello kohta 12 eikä soittoa ole kuulunut.....
Kuinka pitkään olette joutuneet odottamaan, että sieltä soitetaan takaisin?

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelen kuin aloittaja vuosia sitten.

Mietin aina joskus, että mitä ovat ne ammatit, joissa voi vastata takaisinsoittopuheluun kesken työn ja alkaa kertomaan syntymäaikaansa ja luetella vaivojaan.

Vierailija
122/137 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOtta alkaa keittämään tämä siellä ajanvarauksessa toimivan mitä ilmeisemmin oley tappio,vähä-äluinen tyhmä yms.Kyn et ymmärrä että monille ihmisille,sairaana,huonokuuloisena,esim ikäihmiselle ja vaikka ava potilaalle asia on erityisen hankala.

Pyydän ettet nimittelee ihmisiä.

Vaihda alaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 soitin ja samana päivänä takaisin soitto vähän ennen 17. 

Toisella kerralla seuraavana päivänä aamupäivällä.

Vierailija
124/137 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, miten kauan kestäisi, jos kaikki käyttäisivät julkista puolta! Se että ihmiset käyttävät yksityisiä terveyspalveluita vähentää julkisen terveydenhuollon ruuhkaa tuntuvasti.

Vierailija
125/137 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päivystykseen on suora numero johon vastataan keskimäärin alle 2 minuutissa - kiireettömät asiat ehtivät hyvin odottaa muutaman päivän ja työikäiset pääsääntöisesti osaavat asioida sähköisten palveluiden kautta ja lähettää nettisivujen kautta kuvauksen vaivoistaan.

Vierailija
126/137 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kesti 2 kk ja toisen kerran ei soitettu ollenkaan.

Olin vallan hämmästynyt tuosta 2kk soitosta. En enää muistanut, miksi olin soittanut.

Sairauteni vuoksi halusin kolmannen koronarokotteen, nyt olen odottanut lähes 2 vuotta.?....,

Vierailija
127/137 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On soitettu klo 8 eikä ole vieläkään kuulunut takaisinsoittoa klo 11 vaikka vaiva on akuutti ja vaatii lääkityksen.

Vierailija
128/137 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On soitettu klo 8 eikä ole vieläkään kuulunut takaisinsoittoa klo 11 vaikka vaiva on akuutti ja vaatii lääkityksen.

Päivystys? 

Vierailija
129/137 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) kirjoitti:

mulle eivät viimeksi soittaneet takaisin ollenkaan vaikka 8 jo aamulla soitin ja sama juttu kävi miehelle kans.

Onneks vaivat parani itekseen vkl aikana :)

mutta joo, yleensä lasten asioissa soittavat jo tunnin päästä takaisin.

hyvä niin..

Mistä ne tietää että soitat lasten asioista? Meillä ainakin vain numero välittyy kun soittaa automaattiin. 

Vierailija
130/137 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, on siis erinomainen palvelu. Toissa viikolla soitti hoito-ohjeita minulle. Aivan hot puhelinääni oli naisella joka soitti, jokainen sana tuntui palleissa saakka. Sain kuitenkin hillittyä itseni, nainen oli töissä ja todennäköisesti jonkun toisen miehen.

Vierailija
131/137 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus eivät soita ollenkaan, joskus klo 14-16. Useimmiten tulee luuria korvaan että "ruuhkaa, soita myöhemmin uudelleen".

Vierailija
132/137 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän saa yleensä varata aikaa.

Vierailija
133/137 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä edes yritä aamulla soittaa, puolen päivän jälkeen viimeksi soitin, tunnin päästä soittivat sitten takaisin ja sain asiani hoidettua eli pääsin jonoon josta sitten joskus tulee lääkärin aika. 

Vierailija
134/137 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lääkäri soittaa keskiviikkona" 

Siellä tosissaan kuvitellaan että ihminen voi päivystää puhelintaan kokoajan :D. Itse ovat ruuhkansa aiheuttaneet.

Vierailija
135/137 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt odottanut puoli vuotta enkä enää muista, minkä vaivan vuoksi soitin. Jokaista vaivaa vartenhan pitää tilata eri aika. Jos nyt jotain akuuttia tulisi, niin päivystykseen menisin.

Vierailija
136/137 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keusote/ Just puhelin ajanvaraus on täysi susi.Olen soittanut kaksi viikkoa päivittäin  kiirettömään hoitoon pääsystä.Tulee viesti että puhelu on rekiströity mutta vielä ei ole tullut takaisin soittoa.

Vierailija
137/137 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Itse et taida olla missään asiakaspalvelutehtävissä, kun tuo on aidosti aivan arkipäivää joka paikassa. Suurin osa ei ymmärrä tai jaksa tai edes pysty kuuntelemaan ohjeita. Sen takia on terveydenhuolto, että heitäkin autetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän