terveyskeskuksen takaisinsoittopalvelu, voi saatana sentään:(
soitin terv.keksukseen aamulla klo 08.05 ja automaatti sanoi, että soittavat takaisin mahdollisimman pian.
No, kello kohta 12 eikä soittoa ole kuulunut.....
Kuinka pitkään olette joutuneet odottamaan, että sieltä soitetaan takaisin?
Kommentit (137)
TOtta alkaa keittämään tämä siellä ajanvarauksessa toimivan mitä ilmeisemmin oley tappio,vähä-äluinen tyhmä yms.Kyn et ymmärrä että monille ihmisille,sairaana,huonokuuloisena,esim ikäihmiselle ja vaikka ava potilaalle asia on erityisen hankala.
Pyydän ettet nimittelee ihmisiä.
Vaihda alaa.
8 soitin ja samana päivänä takaisin soitto vähän ennen 17.
Toisella kerralla seuraavana päivänä aamupäivällä.
Ajatelkaa, miten kauan kestäisi, jos kaikki käyttäisivät julkista puolta! Se että ihmiset käyttävät yksityisiä terveyspalveluita vähentää julkisen terveydenhuollon ruuhkaa tuntuvasti.
Meillä päivystykseen on suora numero johon vastataan keskimäärin alle 2 minuutissa - kiireettömät asiat ehtivät hyvin odottaa muutaman päivän ja työikäiset pääsääntöisesti osaavat asioida sähköisten palveluiden kautta ja lähettää nettisivujen kautta kuvauksen vaivoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kesti 2 kk ja toisen kerran ei soitettu ollenkaan.
Olin vallan hämmästynyt tuosta 2kk soitosta. En enää muistanut, miksi olin soittanut.
Sairauteni vuoksi halusin kolmannen koronarokotteen, nyt olen odottanut lähes 2 vuotta.?....,
On soitettu klo 8 eikä ole vieläkään kuulunut takaisinsoittoa klo 11 vaikka vaiva on akuutti ja vaatii lääkityksen.
Vierailija kirjoitti:
On soitettu klo 8 eikä ole vieläkään kuulunut takaisinsoittoa klo 11 vaikka vaiva on akuutti ja vaatii lääkityksen.
Päivystys?
:) kirjoitti:
mulle eivät viimeksi soittaneet takaisin ollenkaan vaikka 8 jo aamulla soitin ja sama juttu kävi miehelle kans.
Onneks vaivat parani itekseen vkl aikana :)
mutta joo, yleensä lasten asioissa soittavat jo tunnin päästä takaisin.
hyvä niin..
Mistä ne tietää että soitat lasten asioista? Meillä ainakin vain numero välittyy kun soittaa automaattiin.
Huh, on siis erinomainen palvelu. Toissa viikolla soitti hoito-ohjeita minulle. Aivan hot puhelinääni oli naisella joka soitti, jokainen sana tuntui palleissa saakka. Sain kuitenkin hillittyä itseni, nainen oli töissä ja todennäköisesti jonkun toisen miehen.
Joskus eivät soita ollenkaan, joskus klo 14-16. Useimmiten tulee luuria korvaan että "ruuhkaa, soita myöhemmin uudelleen".
Koko päivän saa yleensä varata aikaa.
En ikinä edes yritä aamulla soittaa, puolen päivän jälkeen viimeksi soitin, tunnin päästä soittivat sitten takaisin ja sain asiani hoidettua eli pääsin jonoon josta sitten joskus tulee lääkärin aika.
"Lääkäri soittaa keskiviikkona"
Siellä tosissaan kuvitellaan että ihminen voi päivystää puhelintaan kokoajan :D. Itse ovat ruuhkansa aiheuttaneet.
Mä olen nyt odottanut puoli vuotta enkä enää muista, minkä vaivan vuoksi soitin. Jokaista vaivaa vartenhan pitää tilata eri aika. Jos nyt jotain akuuttia tulisi, niin päivystykseen menisin.
Keusote/ Just puhelin ajanvaraus on täysi susi.Olen soittanut kaksi viikkoa päivittäin kiirettömään hoitoon pääsystä.Tulee viesti että puhelu on rekiströity mutta vielä ei ole tullut takaisin soittoa.
Höpö höpö. Itse et taida olla missään asiakaspalvelutehtävissä, kun tuo on aidosti aivan arkipäivää joka paikassa. Suurin osa ei ymmärrä tai jaksa tai edes pysty kuuntelemaan ohjeita. Sen takia on terveydenhuolto, että heitäkin autetaan.
Samaa ajattelen kuin aloittaja vuosia sitten.
Mietin aina joskus, että mitä ovat ne ammatit, joissa voi vastata takaisinsoittopuheluun kesken työn ja alkaa kertomaan syntymäaikaansa ja luetella vaivojaan.