Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

terveyskeskuksen takaisinsoittopalvelu, voi saatana sentään:(

Vierailija
11.04.2016 |

soitin terv.keksukseen aamulla klo 08.05 ja automaatti sanoi, että soittavat takaisin mahdollisimman pian.
No, kello kohta 12 eikä soittoa ole kuulunut.....
Kuinka pitkään olette joutuneet odottamaan, että sieltä soitetaan takaisin?

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat uudestaan. Kaupungeissa saattaa olle pitkätkin jonot - useita tunteja.

Vierailija
2/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kai koskaan puolta tuntia pidempään mennyt. Koita soittaa uudestaan. Muistithan painaa sitä numeeonäppäintä, jota ne pyytää siinä takaisinsoittopalvelusta kerrottaessa painamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä soitetaan aina viimeistään silloin kun luvataan tai aiemmin. Espoossa.

Vierailija
4/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle eivät viimeksi soittaneet takaisin ollenkaan vaikka 8 jo aamulla soitin ja sama juttu kävi miehelle kans.

Onneks vaivat parani itekseen vkl aikana :)

mutta joo, yleensä lasten asioissa soittavat jo tunnin päästä takaisin.

hyvä niin..

Vierailija
5/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vastaat tuntemattomiin numeroihin?

Vierailija
6/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden minuutin sisällä on aina soitettu takaisin. Palvelu myös ilmoittaa arvioidun ajan, milloin soittavat takaisin.

Vierailija
7/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kesti 2 kk ja toisen kerran ei soitettu ollenkaan.

Olin vallan hämmästynyt tuosta 2kk soitosta. En enää muistanut, miksi olin soittanut.

Vierailija
8/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole kai koskaan puolta tuntia pidempään mennyt. Koita soittaa uudestaan. Muistithan painaa sitä numeeonäppäintä, jota ne pyytää siinä takaisinsoittopalvelusta kerrottaessa painamaan?

juu, soitin uudelleen ja automaatti sanoi, että numeroni jo tallentunut muistiin ja soitetaan takaisin...

Onneksi on työterveyspalvelu itsellään käytössä ja lapsilla vakuutus, joten ei tarvitse pahemmin noita terveyskeskuspalveluja käyttää. Nyt kuitenkin pitäisi saada varattua hoitajalle aika lapsen punkkirokotetta varten.

Vierailija
9/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti soittavat lounastauon jälkeen iltapäivällä.

Vierailija
10/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen tuosta takaisinsoittopalvelusta. Mua häiritsee enemmän että koko päivän joutuu varautumaan soittoon että pystyy sitten vastaamaan kun soittavat esim.ettei ole autolla ajamassa tuolloin tai vessassa tai suihkussa tms. paikassa ettei voi vastata. Meillä usein soittavat takaisin vasta iltapäivällä joten monta tuntia kyttäät puhelinta.

Vierailija
11/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon on jonossa ennen mua. Hyvin usein on 26 kappaletta, ja silloin kestää noin tunnin soittaa takaisin. Mutta ei maanantaisin kannata noita vähempi tärkeitä juttuja soitella. Viikonloppuna on kerääntynyt enempi lääkäriä tarvitsevia soittelemaan.

Vierailija
12/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen tuosta takaisinsoittopalvelusta. Mua häiritsee enemmän että koko päivän joutuu varautumaan soittoon että pystyy sitten vastaamaan kun soittavat esim.ettei ole autolla ajamassa tuolloin tai vessassa tai suihkussa tms. paikassa ettei voi vastata. Meillä usein soittavat takaisin vasta iltapäivällä joten monta tuntia kyttäät puhelinta.

Tuo on todella ärsyttävää myös siksi, että kaikkea ei viitsi huudella esim. työpaikalla tai muuten julkisella paikalla. Aina ei kuitenkaan ole mahdollista varata kokonaista päivää puhelimen päivystämiseen, niin saa sitten selitellä pissatulehdukset ja peräpukamat kaikkien kuullen. En pidä tuosta järjestelmästä yhtään.

Vierailija
13/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kerran kaupungin omistuksessa olevan rollaattorin. Automaatti lupasi soittaa takaisin, ei soittanut. Jätin asian sikseen.

Vierailija
14/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työskentelen tkn ajanvarauksessa ja käytössämme on teleQ eli takaisinsoittopalvelu. Useimmiten ihmiset ovat itse niin pässejä etteivät osaa jättää soittopyyntöä oikein vaikka niin luulevat. Esim. sulkevat luurin liian aikaisin eikä soittopyyntö tallennu. Varsinkin vanhoilla ihmisollä tätä ongelmaa.

Toinen ongelma on se, että joku tampio jolla on akuuttia päivystystarvetta valitseekin automaatin ehdotuksista kohdan "ajanvaraus" eikä "päivystys" niin tällöin teleQ siirtää automaattisesti "ajanvaraus" (tarkoittaa kiireetöntä lääkärin ajanvarausta, eli kyseessä ei ole vaiva joka täytyy tämään hoitaa) puhelut jonon häntäpäähän koska päivystyspuhelut ovat kiireellisempiä. Sitten kun sille idiootille soitetaan iltapäivälläautomaatin ilmoittaneeseen aikaan niin hän kertookin että päähän tullut iso vuotava haava jnejne. Siihen ei sitten auta muutakuin todeta että sinulla on päivystysluonteinen asia ja sinun olisi kuulunut jättää päivystys soittopyyntö. Puhelu olisi tullut aikaisemmin. Tyhmän asiakkaan oma vika.

Joskus myös ilmenee teknisiä vikoja takaisinsoittojärjestelmässä joille ei kukaan voi mitään. Silloin tk ottaa ygteyden järjestelmäasiantuntijaan ja he alkavat selvittämään vian syytä ja korjaamaan vikaa.

Meidän tk:sta puhelu tulee asiakkaalle aina viimeistään siihen kellonaikaan kun automaatti on asiakkaalle ilmoittanut ja normaalisti puhelu tulee jo ennen tuota ajankohtaa. Yritämme tavoittaa asiakasta 3 kertaa päivän aikana ja jos hän ei kolmannella kerralla vastaa niin sitten soittopyyntö poistetaan järjestelmästä.

Vierailija
15/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmä täytyy olla, että haukkuu ihmisiä siitä, että nämä ovat tyhmiä? Tyhmyys ei ole laitonta, siitä ei pääse holhoukseen ihan äkkiä, eikä kukaan suostu tekemään asioita tyhmän puolesta ennen kuin viimeisessä hädässä. Kun suunnitellaan laajalle yleisölle tarkoitettua järjestelmää, se on mitoitettava tyhmien mukaan. Jos näin ei ole tehty vaan oletetaan, että soittaja tietää saman kuin koulutettu työntekijä toisessa päässä, ja osaa häkellyksissään valita oikean vaihtoehdon listasta, jonka muita kohtia hän ei ole vielä edes kuullut, niin kukakohan se tyhmin oli?

Kun ihminen soittaa ajanvaraukseen saadakseen vastaanottoajan terveyskeskuksesta, niin täytyy olla jo melko tottunut sisäpiirikieleen ymmärtääkseen ilman muuta, että ei pidä painaa nappia silloin, kun kysytään haluatko varata ajan...

Vierailija
16/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä helvetin kiire sulla on sinne

Vierailija
17/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä työskentelen tkn ajanvarauksessa ja käytössämme on teleQ eli takaisinsoittopalvelu. Useimmiten ihmiset ovat itse niin pässejä etteivät osaa jättää soittopyyntöä oikein vaikka niin luulevat. Esim. sulkevat luurin liian aikaisin eikä soittopyyntö tallennu. Varsinkin vanhoilla ihmisollä tätä ongelmaa.

Toinen ongelma on se, että joku tampio jolla on akuuttia päivystystarvetta valitseekin automaatin ehdotuksista kohdan "ajanvaraus" eikä "päivystys" niin tällöin teleQ siirtää automaattisesti "ajanvaraus" (tarkoittaa kiireetöntä lääkärin ajanvarausta, eli kyseessä ei ole vaiva joka täytyy tämään hoitaa) puhelut jonon häntäpäähän koska päivystyspuhelut ovat kiireellisempiä. Sitten kun sille idiootille soitetaan iltapäivälläautomaatin ilmoittaneeseen aikaan niin hän kertookin että päähän tullut iso vuotava haava jnejne. Siihen ei sitten auta muutakuin todeta että sinulla on päivystysluonteinen asia ja sinun olisi kuulunut jättää päivystys soittopyyntö. Puhelu olisi tullut aikaisemmin. Tyhmän asiakkaan oma vika.

Joskus myös ilmenee teknisiä vikoja takaisinsoittojärjestelmässä joille ei kukaan voi mitään. Silloin tk ottaa ygteyden järjestelmäasiantuntijaan ja he alkavat selvittämään vian syytä ja korjaamaan vikaa.

Meidän tk:sta puhelu tulee asiakkaalle aina viimeistään siihen kellonaikaan kun automaatti on asiakkaalle ilmoittanut ja normaalisti puhelu tulee jo ennen tuota ajankohtaa. Yritämme tavoittaa asiakasta 3 kertaa päivän aikana ja jos hän ei kolmannella kerralla vastaa niin sitten soittopyyntö poistetaan järjestelmästä.

Toivottavasti et oikeasti ole minkään sortin asiakaspalvelutehtävissä. Aika järkyttävää asiakkaan aliarvioimista.

Vierailija
18/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös vihaan tätä takaisinsoittopalvelua. Haluan ennemmin roikkua varrin linjoilla, kun odotella ennalta määräämättömän ajan.

Vierailija
19/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk odottelin. Soittelin kerran viikossa eri aikoina ja yritin saada jonkun linjoille edes neuvomaan. Takaisinsoitto-palveluun meni ja 3kk:n aikana kerran yritettiin soittaa takaisin ja en juuri sillä sekunnilla voinut ottaa puhelua.

Vierailija
20/137 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä järjestelmissä on just se vika, että ne on rakennettu sen tarjoajan ehdoilla, eikä asiakkaan. Mulla ainakin menee hermo välittömästi, jos pitää kuunnella pitkät litaniat siitä, missä asiassa painaa mitäkin nappia. Parhaassa tapauksessa sen ehtii jo unohtaa, kun on kuunnellut kaikki vaihtoehdot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan