Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliluonnolliset kokemukset hoitotyössä

Vierailija
11.04.2016 |

Lueskelin vanhoja ketjuja kys. aiheesta ja aattelin tiedustella, olisiko hoitajilla tuoreempia kokemuksia/mielipiteitä yliluonnollisista tapahtumista? Itse työskentelen vanhusten parissa ja meillä jotkut hoitajat näkevät/kokevat yliluonnollisia juttuja, jotkut eivät. Ne, jotka eivät näitä koe, ovat ns. kovempia ihmisiä muutenkin. Itse olen aina nähnyt hahmoja, tummia ja vaaleita, kuullut askeleita, jne. aluksi en näistä uskaltanut puhua, ennenkä vanhemmat hoitajat kertoivat vastaavia kokemuksia. Miten suhtaudutte tällaisiin kokemuksiin? Pelkäättekö? Itse en pelkää. Minusta nämä ovat osastolla kuolleiden henkiä. Olen nähnyt myös, kun kuolemassa olevan potilaan sängyn ympärillä on ollut valkoisia hahmoja. Tulkitsin nämä omaisiksi, jotka tulivat hakemaan. Mielipiteesi: hörhöä vai ei?

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoitsuna näin vihreän olennon sairaalan käytävällä. Se oli 60 cm pitkä ja sillä oli yksi silmä. Alkoi kuulua sellaista kummallista kumisevaa korkeaa ääntä Menin vessaan piiloon ja katsoin avainmereiästä ja säikähdin kun sen silmä osui siihen. Laitoin bideeletkun siihen ja avasin hanan. Sillä se sitten hävisi.

Vierailija
122/163 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hoitaja vaan laitoshuoltaja. Siivosin potilaan huonetta joka oli koomassa tai vastaavassa ollut jo vuosia. Oli elvytetty ja luultavasti aivot vaurioituneet. Ei kumminkaan ollut puhunut tai reagoinut vuosiin. Pyyhin allasta, kun hän kuiskasi äiti. Menin kertomaan hänen hoitajalleen, että mies kuiskasi äiti. Hoitaja nauroi, että nyt minä kuvittelen tai huoneessa kummittelee. Aloin moppaamaan, kun mies kuiskasi: äiti.

Hänen äitinsä kuoli seuraavana päivänä.

En tiedä mikä juttu oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki on pahoja henkiä, ei kuolleet jää kummittelemaan, vaan siirtyvät, toiset kadotukseen toiset Taivaaseen.

Olen uskossa, ja ainakin kolme kertaa elämäni aikana, ennen uskoontuloa, että myös uskoontulon jälkeen, kokenut pahan henkivallan, se oli erittäin pelottavaa. Mutta olen nähnyt myös enkeleitä, ja saanut kokea Jeesuksen läsnäolon, monesti.

Henkimaailma on todellinen, jostain syystä toiset vain kokevat sen selvemmin kuin toiset.

Vierailija
124/163 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukittuun lääkevarastoon tuli öisin murtohälytys. Siellä ei ollut ketään. Vesihana oli "epäkunnossa" valutti. Vettä itsekseen. Mutta kerran pelästyin, kun tyhjän vessan oven päälle tuli hälytys kuin joku olisi pyytänyt apua vessaan hälytinnarua vetämällä.

Vierailija
125/163 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hoitajana yliluonnollinen kokemus: järkevä esimies, joka osasi työnsä ja terve työyhteisö.

Vierailija
126/163 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahta ilman kolmatta. Yleensä lyhyen ajan sisään kuolee kolme vanhusta.

Vierailija
127/163 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sh ja ennen saattokoteja meidän osastolle tuli useita kuolevia potilaita. Monet heistä, päivän pari ennen kuolemaansa, sanoivat näkevänsä kuolleita sukulaisia tai ystäviä ja myös huusivat heidän nimeään.

Ehkä tämä johtui voimakkaasta lääkityksestä.

Me hoitajat yleensä näemme että potilaan nenä muuttuu.

Naapurin papan luona alkoi käydä 20 vuotta sitten kuolleita ihmisiä jo muutama vuosi ennen kuolemaa.

Se on luonnon keino saatella ihminen rauhallisesti ajasta iäisyyteen.

Myös konkreettiset matkajärjestelyt ja -valmistelut ovat tavanomaisia. Joku näkee olemattomia kulkuvälineitä, kuten Toivo Kuulan leski joka luuli nähneensä ison purjelaivan päivää ennen kuolemaansa.

Vierailija
128/163 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin potilaana ja kohtasin sairaalassa hereillä ollessani henkiolennon joka tarjoutui saattamaan minut rajan taakse. Koin olennon osittain todellisena ja osittain ilmestyksenä. Ilmoitin etten missään tapauksessa ole lähdössä.

En mielestäni ollut niin sairas, että olisin sen vuoksi nähnyt näkyjä ja kuullut olemattomia, enkä niin sairas, että olisin tarvinnut saattoapua rajan taakse. Vasta pari päivää tapahtuneen jälkeen jouduin oikeasti kamppailemaan hengestäni… tai kirurgi joutui.

Vierailija
129/163 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N O s t O

Vierailija
130/163 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aina niin ihana kuulla, että joku muukin näkee henkiä.

Korjaan lausettasi:

"Mun mielestä on aina niin ihana kuulla, että joku muukin näkee henkiä skitsofrenian vuoksi".

Vierailija
131/163 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kahta ilman kolmatta. Yleensä lyhyen ajan sisään kuolee kolme vanhusta.

Toi on kyllä niin totta useimmiten😱

Vierailija
132/163 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
133/163 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet ihmisestä joka uskoo pilven päällä asustetevaan ukkoon ja vielä totisella naamällä tuputtaa sitä toisille....

Vierailija
134/163 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs liikenneonnettomuuskuva joka oli parisen vuotta sitten lehdessä, ja netissä, näin siinä onnettomuudessa kuolleiden auton vieressä kaksi hohtavaa hahmoa, jotka katsoivat sitä auton romua kohti. siinä autossa kuoli kaksi.

Linkki nettijuttuun?

Vierailija
135/163 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teistä jotkut ovat varmaan kuulleet, että nykyään on jo olemassa jonkinlaisia kvanttitietokoneita esim. Googlen Sycamore-tietokone. Näitä koneita kehittelevät tiedemiehet ajattelevat (tai ainakin jotkut heistä), että kun suoritetaan laskutoimituksia kvanttibiteillä, eli kubiteilla, niin laskutoimitukset suoritetaan itseasiassa rinnakkaisuniversumissa. 

Eli pointtina, että maailmassa on tosiaan paljon asioita, joista meillä ei ole hajuakaan.

Googlen kvanttikone tekee 10000 vuoden työt alle neljässä minuutissa

Googlen uusi Sycamore-tietokone käyttää kehittynyttä kvanttimekaniikkaa, jonka avulla laskutoimitukset tapahtuvat ennätysvauhtia.

https://kotimikro.fi/tietokone/googlen-kvanttikone-tekee-10000-vuoden-t…

Vierailija
136/163 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teistä jotkut ovat varmaan kuulleet, että nykyään on jo olemassa jonkinlaisia kvanttitietokoneita esim. Googlen Sycamore-tietokone. Näitä koneita kehittelevät tiedemiehet ajattelevat (tai ainakin jotkut heistä), että kun suoritetaan laskutoimituksia kvanttibiteillä, eli kubiteilla, niin laskutoimitukset suoritetaan itseasiassa rinnakkaisuniversumissa. 

Eli pointtina, että maailmassa on tosiaan paljon asioita, joista meillä ei ole hajuakaan.

Googlen kvanttikone tekee 10000 vuoden työt alle neljässä minuutissa

Googlen uusi Sycamore-tietokone käyttää kehittynyttä kvanttimekaniikkaa, jonka avulla laskutoimitukset tapahtuvat ennätysvauhtia.

https://kotimikro.fi/tietokone/googlen-kvanttikone-tekee-10000-vuoden-t…

"Googlen Sycamore-kvanttitietokone suoriutui kolmessa minuutissa ja 20 sekunnissa tehtävästä, johon tehokkaimmalta supertietokoneelta kuluisi Googlen mukaan 10000 vuotta."

Vierailija
137/163 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava aihe. Minulle ei ole koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista, mutta olen kuullut eräältä ystävältäni että on ollut jotain erikoisia ilmiöitä, käytävältä on kuulunut askelia jne. Hän on töissä sairaalassa jonka rakennus on valmistunut jo 1900-luvun alussa eli varmaan siellä on ollut kaikenlaisia ihmiskohtaloita. ystäväni kertoi tästä lähinnä toteavaan sävyyn, ei pitänyt sitä mitenkään ihmeellisenä tai pelottavana.

Vierailija
138/163 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sh ja ennen saattokoteja meidän osastolle tuli useita kuolevia potilaita. Monet heistä, päivän pari ennen kuolemaansa, sanoivat näkevänsä kuolleita sukulaisia tai ystäviä ja myös huusivat heidän nimeään.

Toinen vanhemmistani kuoli 2018 ja hänen kasvonsa muuttuivat ennen kuolemaa: nenästä tuli terävä yms.

Elossa oleva vanhempani kun sanoi kuoleman jälkeen,cettei nämä ole enää terävä vaan palautunut normaaliksi, pyöreäksi.

Kuolemaa usein kuvataan maalauksissakin kasvoista juuri terävänä.

Viikatemies noutaa.

Vierailija
139/163 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vuosia töissä ulkomailla ja vastuualueeni oli asukkaiden saattohoito. Olin mukana kymmenissä viime hetken tilanteissa esim. pitämässä kädestä kiinni ja rauhoittelemassa. Olen erittäin skeptinen kaiken yliluonnollisen suhteen, mutta erittäin usein kävi niin, että kun ihminen henkäisi viimeisen kerran niin huoneessa kävi selkeä viileä ilmavirta, eräänlainen tuuli ja sitten kaikki oli ohi. Sitä ihmistä ei enää ollut. Hengityksestä se ei voinut johtua koska yleensä hengitys oli sillä hetkellä jo muutenkin hyvin heikkoa. En tiedä onko ihmisellä jokin sielu joka lähti pois ja jäljelle jää pelkkä kuori.

Vierailija
140/163 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vanhemmistani kuoli 2018 ja hänen kasvonsa muuttuivat ennen kuolemaa: nenästä tuli terävä yms.

Elossa oleva vanhempani kun sanoi kuoleman jälkeen,cettei nämä ole enää terävä vaan palautunut normaaliksi, pyöreäksi.

Kuolemaa usein kuvataan maalauksissakin kasvoista juuri terävänä.

Viikatemies noutaa.

Kun itse aikoinaan opiskelin hoitajaksi ilmiötä sanottiin kuoleman kolmioksi. Nenä ja leuan alue muuttuu teräväksi, kasvojen muoto muuttuu paria kolmea päivää ennen kuolemaa. Tuttu ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme