Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliluonnolliset kokemukset hoitotyössä

Vierailija
11.04.2016 |

Lueskelin vanhoja ketjuja kys. aiheesta ja aattelin tiedustella, olisiko hoitajilla tuoreempia kokemuksia/mielipiteitä yliluonnollisista tapahtumista? Itse työskentelen vanhusten parissa ja meillä jotkut hoitajat näkevät/kokevat yliluonnollisia juttuja, jotkut eivät. Ne, jotka eivät näitä koe, ovat ns. kovempia ihmisiä muutenkin. Itse olen aina nähnyt hahmoja, tummia ja vaaleita, kuullut askeleita, jne. aluksi en näistä uskaltanut puhua, ennenkä vanhemmat hoitajat kertoivat vastaavia kokemuksia. Miten suhtaudutte tällaisiin kokemuksiin? Pelkäättekö? Itse en pelkää. Minusta nämä ovat osastolla kuolleiden henkiä. Olen nähnyt myös, kun kuolemassa olevan potilaan sängyn ympärillä on ollut valkoisia hahmoja. Tulkitsin nämä omaisiksi, jotka tulivat hakemaan. Mielipiteesi: hörhöä vai ei?

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hoitaja ja tiedän, että ette usko tätä, mutta kerron silti.

Isäni sairastui vakavasti ja joutui tehohoitoon. Oli selvää, että hänen toipumisensa olisi ihme. Isä kuoli yön pikkutunteina. Sinä yönä en saanut unta, luin olohuoneen sohvalla kirjaa. Yht'äkkiä näin peilissä ( iso kokovartalopeili) kummaa valoa. Katsahdin peiliin ja järkytyksekseni näin peilissä isäni. Hänen hahmonsa oli niin kirkas,että oli vaikea katsoa. Ymmärsin, että katselin isäni kirkastettua ylösnousemusruumista. Hän ei ollut enää vanha ja sairas, vaan nuori, noin 30- vuotias mies. Näky kesti vain silmänräpäyksen ajan.

Isä oli ilmoittanut kuolemastaan myös äidilleni sekä muille lapsilleen ja yhdelle omista sisaruksistaan. 

Tulin uskoon tämän näyn jälkeen, ennen tätä olin "vannoutunut ateisti".

Uskon minä

Vierailija
162/163 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen ketjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla voi tapahtua vaikka minkälaisia asioita.