Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni! Virtsasi tiskialtaaseen!!!

Vierailija
10.04.2016 |

Ei jumalauta! Mies oli yksin kotona viikonlopun kun olin siskoni luona toisessa kaupungissa ja totta kai tiskit lojui altaassa kun mies ei ollut tiskannut. Aloin sitten kotiin tultua tiskaamaan mutta huomasin että altaassa olevissa astioissa oli jotain kellertävää nestettä. Nuuhkaisin sitä ja ihan selvää kusta! Kuulustelin miestä ja tämä tunnusti että oli kussut tiskialtaaseen VAIKKA SIELLÄ OLI ASTIOITA kun ei ollut jaksanut mennä vessaan asti!!! Ei jumalauta mikä sika!! Onko kaikki miehet tuollaisia?? EI voi hetkeksikään jättää yksin kun alkaa kuseksimaan minne sattuu!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa voitkin jättää kaikki tiskaushommat miehellesi, koska on merkannut tiskialtaan reviirikseen.

Vierailija
42/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen kyllä usein tiskialtaaseen mutta en todellakaan astioiden sekaan vaan jos se on tyhjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin just kusasemassa veskin lavuaariin, vaikka pönttö oli vieressä. Ahhh!

Bring it on! Bitches!

Nykypäivänä miehekkyyttä uskaltaa toteuttaa vain lukkojen takana vessassa.

Vierailija
44/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paskan miehen olet itsellesi löytänyt. Huh huh

Vierailija
45/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viimesen päälle parrakas metsien mies, enkä voi ymmärtää noita nykykaupunkilaismiehiä. Täällä maalla asiat hoidetaan jämptisti, rahaa ja glamouria ei ole, mutta käytöstavat kyllä löytyy ja keho ja parta pestään joka ilta, eikä kusta ruikita minnekään muualle kuin vessanpönttöön tai puun juurelle. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
46/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse virtsaisi keittiön lavuaariin missään olosuhteissa, mutta voin ymmärtää pakkotilanteen, jos on esim. eturauhasvaivojen takia pidätysongelmia. Sitä, että joku kusee astioiden sekaan eikä edes huuhtele pidän aika käsittämättömänä. Ja sitä, että kyseinen mies on päässyt suhteeseen jonkun kanssa.

Vierailija
47/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi moista asiaa, vaikka sen laittaisi kännin piikkiin. Ihmisen syvimmän olemuksen löytää kun seuraa miten käytös muuttuu humalassa. Jos käytöstavat säilyy on ihminen tutustumisen arvoinen tuli hän mistä päin maailmaa tahansa.

Vierailija
48/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin just kusasemassa veskin lavuaariin, vaikka pönttö oli vieressä. Ahhh!

Bring it on! Bitches!

Nykypäivänä miehekkyyttä uskaltaa toteuttaa vain lukkojen takana vessassa.

Ei ollut lukossa. Täällä maalla ei tartte aina olla. Taidanpa joskus tässä välissä käydä kuseskelemassa pihalla!

Vierailija
49/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse virtsaisi keittiön lavuaariin missään olosuhteissa, mutta voin ymmärtää pakkotilanteen, jos on esim. eturauhasvaivojen takia pidätysongelmia. Sitä, että joku kusee astioiden sekaan eikä edes huuhtele pidän aika käsittämättömänä. Ja sitä, että kyseinen mies on päässyt suhteeseen jonkun kanssa.

Eikä edes huuhtele ...? No voi jumalauta. Jos tollasen sikamaisen homman joku tekis mun kodissani, noi astiat lentäis roskiin ja laittaisin sialle laskun astioista ja ikuisen porttikiellon huusholliin.

Vierailija
50/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse sinäkin. Yhteiset harrastukset lähentää pareja. Tai laita sille miehelle sanomalehteä lattialle. Voit sitten systemaattisesti kuljettaa sitä paperia kohti ulko-ovea. Katsotaan tajuaako mies, että jos sisällä, muualla kuin pönttöön kuseminen jatkuu, se tapahtuu siellä oven ulkopuolella. Pysyvästi. Voimahali!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi