Mies jäi kiinni! Virtsasi tiskialtaaseen!!!
Ei jumalauta! Mies oli yksin kotona viikonlopun kun olin siskoni luona toisessa kaupungissa ja totta kai tiskit lojui altaassa kun mies ei ollut tiskannut. Aloin sitten kotiin tultua tiskaamaan mutta huomasin että altaassa olevissa astioissa oli jotain kellertävää nestettä. Nuuhkaisin sitä ja ihan selvää kusta! Kuulustelin miestä ja tämä tunnusti että oli kussut tiskialtaaseen VAIKKA SIELLÄ OLI ASTIOITA kun ei ollut jaksanut mennä vessaan asti!!! Ei jumalauta mikä sika!! Onko kaikki miehet tuollaisia?? EI voi hetkeksikään jättää yksin kun alkaa kuseksimaan minne sattuu!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kusin nuorempana usein tiskialtaaseen. Tosin huuhdoin sen aina huolellisesti. Me miehet ollaan käytännöllisiä, jos on hätä se hoidetaan alta pois.
Naispuolinen työkaveri sanoi mulle, että te miehet olette murrosiässä pari vuotta jäljessä ja aikuisina vielä paljon enemmän. Ehkä hän on edes hivenen oikeassa.Tee mitä tahansa mitä nainen ei ymmärrä niin saat kuulla olevasi lapsellinen. Kun huuhtelee kunnolla niin lavuaariin kuseminen ei merkkaa mitään. Hitto kun kestää pms kiukuttelut niin nainen saisi siitä hyvästä osoittaa kiitollisuutta polvillaan kikkeliä hoidellen.
En tule ikinä osoittamaan kiitollisuutta miehistä tai hoitelemaan kikkeliä.
T.lesbo
No et varmaan myöskään oleta miehen kestävän mahdollista kiukutteluasi suhteessa, niin eipä tarvitsekaan.
En kyllä mitenkään pysty ymmärtämään tuollaista kuseksintaa... Todella ällöttävää. Jos asuisi minun kanssani tämä kyseinen kuseksijasankari niin saisi kyllä opetella uudet tavat. Kiva ylläri löytää kusta astioilta. Että tekeekin mieli syödä niiltä lautasilta sen jälkeen. Vaikka tietty olisi pestykin välissä. Ajattelin vaan mielikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vessa on varattu ja nainen suihkussa tai vastaavaa niin käyn itse monesti kusemassa keittiön lavuaariin. Huuhtelen kyllä hyvin ja en kuse astioiden päälle. Vielä kun kusee siihen pyöreään reunaan niin ei pisaroitakaan lennä mihinkään. Ei sitä jaksa pidätellä niin kauaa että suihkusta tulisi eikä viitsi mennä koputtelemaan vessan ovellekaan, käy ihan helposti näin.
Mulla on kaapissani hätätapauksia varten astia, johon voisin virtsata tällaisessa tilanteessa. En tosin ole koskaan joutunut käyttämään sitä, toistaiseksi pidätyskykyni on niin hyvä, että jaksan odottaa yhden suihkun ajan.
Miksi yleensä jätit miehen yksin kotiin koko viikonlopuksi? Mies pitäisi käyttää vähintään neljä kertaa päivässä pissalla, tai hätätilanteessa laittaa vaikka vaippa, jos et pysty säännöllisesti käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vessa on varattu ja nainen suihkussa tai vastaavaa niin käyn itse monesti kusemassa keittiön lavuaariin. Huuhtelen kyllä hyvin ja en kuse astioiden päälle. Vielä kun kusee siihen pyöreään reunaan niin ei pisaroitakaan lennä mihinkään. Ei sitä jaksa pidätellä niin kauaa että suihkusta tulisi eikä viitsi mennä koputtelemaan vessan ovellekaan, käy ihan helposti näin.
Mulla on kaapissani hätätapauksia varten astia, johon voisin virtsata tällaisessa tilanteessa. En tosin ole koskaan joutunut käyttämään sitä, toistaiseksi pidätyskykyni on niin hyvä, että jaksan odottaa yhden suihkun ajan.
Mikä helvetin järki on kusta johonkin erilliseen astiaan jonka joutuu sitten pesemään, kun voi kusta suoraan tiskialtaan viemäriin? Oletko vajaa vai hesalainen?
Ei mene tämä provo läpi. Vai onko teillä joku kääpiöille rakennettu keittiö? Miettikää nyt vähän miten hankalaa sinne altaaseen on kusta alhaalta päin? Vai onko miehesi joku jättiläinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei mene tämä provo läpi. Vai onko teillä joku kääpiöille rakennettu keittiö? Miettikää nyt vähän miten hankalaa sinne altaaseen on kusta alhaalta päin? Vai onko miehesi joku jättiläinen?
No itse olen 185 cm ja keittiön tasojen korkeus on juuri täydellinen omiin kusemistarpeisiini.
Pakko olla provo. Ei kai kukaan itseään kunnioittava nainen ala elämään tuommosen ääliön kanssa?!
Kesäromanssini etelässä aikoinaan pissasi hotlan huoneemme käsienpesualtaaseen. Ei minua haitannut. Eli kyllä ne naisetkin osaa. Mikä tässä nyt on ongelma?
Me saimme 50-60-lukujen vaihteessa uuden koulurakennuksen, jossa oli joka luokassa vesipiste ja allas. Useimmat oppilaat olivat pienistä maataloista eivätkä olleet tottuneet juoksevaan veteen. Yksi tällainen poika oli sitten järjestäjänä eikä jostain syystä halunnut lähteä käymälään (ulkovessat vielä siinä vaiheessa) ja päätti sitten käyttää uusia mukavuuksia hyväkseen eli pissasi lavuaariin. Ei ymmärtänyt, että olisi pitänyt valuttaa päällä runsaasti vettä, ettei haju jäisi leijumaan luokkahuoneeseen eli kiinni jäi. En muista, selvisikö ankaralla puhuttelulla vai joutuiko jälki-istuntoon lauantaina.
Jos ei pysty pidättämään (mies tai nainen) sen aikaa kun vessa on varattu niin täytyis käydä lääkäris tutkimuksissa eikä lavuaariin kusta. Tai sit mulla on vaan ilmiömäinen pidätyskyky kehittynyt kun pitkillä automatkoilla en oo ennen pystyny käymään puskassa vaan odottanu seuraavaa huoltoasemaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pysty pidättämään (mies tai nainen) sen aikaa kun vessa on varattu niin täytyis käydä lääkäris tutkimuksissa eikä lavuaariin kusta. Tai sit mulla on vaan ilmiömäinen pidätyskyky kehittynyt kun pitkillä automatkoilla en oo ennen pystyny käymään puskassa vaan odottanu seuraavaa huoltoasemaa.
Pystyy kai sitä pidättämään mutta miksi pitäisi jos voi käydä kusemassa lavuaariin?
Mä olen lukenut, että joillekin meille Afrikasta matkanneille siirtolaisille on täytynyt opettaa, miten kerrostalohuoneistoa käytetään, miten siellä asutaan. Samalla opetetaan tietysti kodinkoneiden, kuten liesi ymv, käyttö.
Suomessa, näin kuvittelin, että jokainen olisi sen verran perillä sivistyksestä, että olis edes sisäsiisti. Mutta ei.
Käsittämätöntä, että joku on jopa nainut tuollaisen "alkueläimen".
Samaan viemäriin se kusi menee jokatapauksessa. Jos kukaan ei ole näkemässä ei kukaan myöskään loukkaannu asiasta.
Vähän sama asia kun kyllä jokainen kaivaa nenää yksin ollessaan ja piereskelee, myös naiset. Kyllä miehetkin kusevat lavuaariin jos vessa on varattu eikä kukaan ole näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin järki on kusta johonkin erilliseen astiaan jonka joutuu sitten pesemään, kun voi kusta suoraan tiskialtaan viemäriin? Oletko vajaa vai hesalainen?
Olen lyhyt, tiskiallas korkea, you do the math. Ja itseäni ällöttää ajatus virtsasta altaassa, jossa pestään astioita, joten tyhjentäisin astian vessanpönttöön, jos sitä käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy kai sitä pidättämään mutta miksi pitäisi jos voi käydä kusemassa lavuaariin?
Mä ainakin käytän tiskiallasta tiskaamiseen ja esim. perunoiden ja muiden juuresten pesemiseen. Joten mitkään eritteet ei todellakaan kuulu tiskialtaaseen.
Kulosta Hienolta Kiva Pari Suhde Sinulla Todella Normaalia.
Älä Vaan Jätä Muista Että Mies On Luomakunnan Kruunu Se Siis Voi Pisi Minne Tahto.
Kävin just kusasemassa veskin lavuaariin, vaikka pönttö oli vieressä. Ahhh!
Bring it on! Bitches!