Olen lompakkoloinen, haluatko kysyä jotain?
Vastailen vähän aikaa :) Olen 25v ja avokkini 46v juristi pk-arealla. Elämäni on mukavaa :)
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Oletko ihan ehta lompakkoloinen, eli yhdessä miehen kanssa koska mies on varakas?
En mä nyt vanhaa ukonkäppänää rakasta mutta sopii siis hyvin muuten! Ihanaa kun saa vaan shoppailla, sisustaa, valvoa myöhään ja nukkua pitkään. Ihan ok se siis on ihmisenä, ei pahalla! Ap
Mulla vähän sama tilanne, paitsi että olen sinua nuorempi ja aviomieheni on sinun miestä vanhempi.
Lisäksi kyllä kovasti rakastan häntä. Olen nyt parikymppinen ja mieheni on ainoa, joka minusta on välittänyt ja huolehtinut koskaan.
Isääni en tiedä edes nimeltä ja lapsuus meni huostassa perhekodissa, joka keskittyi rahan tekemiseen lapsista huolehtimisen sijaan.
On ihanaa et on joku joka välittää ja huolehtii.
Minusta olisi voinut tulla lompakkoloinen. Mutta kun sain esim. ajokortin sijaan 2000€ maastopyörän, totesin ettei kannata. Sain siis kaikkea kivaa ja kallista, mutta en koskaan mitään oikeasti tarpeellista.
HEL-NYC on vähän liian aktiivinen tässä keskustelussa. Hän taitaa tuntea sukulaissieluutta.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC on vähän liian aktiivinen tässä keskustelussa. Hän taitaa tuntea sukulaissieluutta.
Itseasiassa olin kiinnostunut kuulemaan ihmisten kokemuksia ja mielikuvia lompakkoloisesta. Itse en koe edelleenkään olevani lompakkoloinen, eikä koe miehenikään. Ja hänen uskoisin tunnistavan gold diggerit jo mailin päästä.
HEL-NYC kirjoitti:
Miten koulutuksesi? Oletan 46-vuotiaan suomalaisjuristin olevan vain kohtuullisen varakas, ja osaavan tehdä avioehdon. Mitä teet sitten kun hän jättää sinut ja jäät tyhjän päälle?
Sh olen mutten halua tehdä niitä töitä :) En usko jääväni tyhjän päälle ;) Mutta sitten pitäisi mennä töihin tai etsiä uusi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sua ei todellakaan voi kutsua lompakkoloiseksi. Sähän joudut tekemään rankkaa ja inhottavaa duunia, kun tyydyttelet sitä papparaistasi. Ja vielä sitoudut avioliiton kautta häneen. Rankka pesti!
Harva meistä 40+ naisistakaan tuollaista kestäisi tehdä vastoin tahtoaan.
Ei ole yhtään inhottavaa :) Ap
Miten koulutuksesi? Oletan 46-vuotiaan suomalaisjuristin olevan vain kohtuullisen varakas, ja osaavan tehdä avioehdon. Mitä teet sitten kun hän jättää sinut ja jäät tyhjän päälle?