Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lompakkoloinen, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
09.04.2016 |

Vastailen vähän aikaa :) Olen 25v ja avokkini 46v juristi pk-arealla. Elämäni on mukavaa :)

Kommentit (29)

1/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan ehta lompakkoloinen, eli yhdessä miehen kanssa koska mies on varakas?

Vierailija
2/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naimisisa? Onko avioehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kato, lompakkoloinen vinkuja on luonut uuden persoonan.

Vierailija
4/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoliitossa, kesällä häät :) Ap

Vierailija
5/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Oletko ihan ehta lompakkoloinen, eli yhdessä miehen kanssa koska mies on varakas?

En mä nyt vanhaa ukonkäppänää rakasta mutta sopii siis hyvin muuten! Ihanaa kun saa vaan shoppailla, sisustaa, valvoa myöhään ja nukkua pitkään. Ihan ok se siis on ihmisenä, ei pahalla! Ap

Vierailija
6/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun käytin ylpeänä sen vinkujan termiä, ei tässä ole mitään pahaa. Win-win! ;) Ap

Vierailija
7/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinusta pääsee eroon? Pitääkö lompakolle syöttää antibioottikuuri vai mikä neuvoksi?

Vierailija
8/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun käytin ylpeänä sen vinkujan termiä, ei tässä ole mitään pahaa. Win-win! ;) Ap

Plääh, tylsää. Paljastit itsesi ennen kuin ehdit kunnolla aloittaa. Ei noin. 0/5

Vierailija
9/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis juristin osaavan avioehdon tehdä.

10/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites seksin suhteen? Miltä tuntuu mennä miehen viereen joka yö, joka ei kiihota?

Vierailija
11/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinusta pääsee eroon? Pitääkö lompakolle syöttää antibioottikuuri vai mikä neuvoksi?

Tää on ihan win-win, ei se halua musta eroon enkä mä siitä. Tää on hyvä just näin! Molemmille :) Ap

Vierailija
12/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo suunnitelmat valmiina miehen murhaamista varten? Siis mikäli olet jo naimisissa.

Vierailija
13/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oma koulutuksesi? Riittääkö oikeasti shoppailu ja nukkuminen noin vanhalle? Itse elin samantyylistä elämää isän rahoilla 20-vuotiaaksi asti.

Mikä sai sinut valitsemaan juuri hänet?

Vierailija
14/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Mites seksin suhteen? Miltä tuntuu mennä miehen viereen joka yö, joka ei kiihota?

Seksiä voi olla ilman rakkauttakin :) Meillä on hyvää seksiä, toinen on kokenut ja molemmat kokeilunhaluisia. No problem :).Ap

Vierailija
15/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muutenkin myynyt seuraasi tuntitaksalla aikaisemmin? Saako käsilaukulla montakin kertaa vaikkapa anaalia?

Vierailija
16/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies määräilevä? Hyvä pano? Onko teillä isä-tytär -tyyppinen suhde? Vai onko laiska keskiverto pano jota ei sun touhut kiinnosta?

Vierailija
17/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oma koulutuksesi? Riittääkö oikeasti shoppailu ja nukkuminen noin vanhalle? Itse elin samantyylistä elämää isän rahoilla 20-vuotiaaksi asti.

Mikä sai sinut valitsemaan juuri hänet?

Kyllä mulle riittää hyvin! Ihanaa kun on aikaa itselle. Vähän hyvää tuuria tässä oli mukana, oikeassa paikassa oikeaan aikaan ;) Ap

Vierailija
18/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies määräilevä? Hyvä pano? Onko teillä isä-tytär -tyyppinen suhde? Vai onko laiska keskiverto pano jota ei sun touhut kiinnosta?

Sugardaddy ♡ Ap

Vierailija
19/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko muutenkin myynyt seuraasi tuntitaksalla aikaisemmin? Saako käsilaukulla montakin kertaa vaikkapa anaalia?

En ole myynyt :) Ap

Vierailija
20/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sua ei todellakaan voi kutsua lompakkoloiseksi. Sähän joudut tekemään rankkaa ja inhottavaa duunia, kun tyydyttelet sitä papparaistasi. Ja vielä sitoudut avioliiton kautta häneen. Rankka pesti!

Harva meistä 40+ naisistakaan tuollaista kestäisi tehdä vastoin tahtoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän