Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tervetuloa sukuun..

Vierailija
09.04.2016 |

Olen seurustellut miehen kanssa noin vuoden. Vietän aikaa hänen luonaan ja hän minun perheeni luona. Nyt on sitten vihdoin ja viimein hänenkin sukuaan tavattu, poikamies.
Huomenna on hänen veljensä tyttären rippijuhlat. Hänet on kutsutttu tottakai, mutta minua ei. Kutsussa ei ollut edes avec-mahdollisuutta. Olo on jotenkin outo. Odotin ehkä kuitenkin sitä kutsua, mutta nyt en kehtaa kuokkimaankaan mennä. Olen siis kotona. Hän menee yksin.
Onko tämä sitten ihan normaali käytäntö ja minä olen vain yksinkertainen, vai mitä?? Meidän suvussa on aina liitetty tuo avec tai jotain muuta siihen kutsuun, että jopa ne tyttö-ja poikaystävät tietävät olevansa tervetulleita serkkujen juhliin. Niin, ikääkin meillä jo kuitenkin melkein viisikymmentä..
Ilmeisesti olen vain liian herkkä, jos tästä hiukan loukkaannun. Miesystäväni huomasi tilanteen vasta eilen, ettei kutsussa todellakaan ole muuta kuin hän. Ei kummemmin reagoinut, joten ajattelin, että se on sitten ihan ok.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kutsutaan ristiäisiin ja rippijuhlin vain ne pariskunnat, jotka asuvat virallisesti yhdessä. Rippijuhla on kuitenkin nuoren ja hänen sukunsa juhla, ei sinne välttämättä haluta kaikille vierasta ihmistä mukaan edes silloin, kun ikää on jo melkein 50v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla