Suomimiehet ei lähesty
paitsi ehkä kännissä.. Ei tule juttelemaan selvinpäin, ainoastaan ulkomaalaiset miehet tulevat.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
En lähesty, koska en saa ikinä vinkkiä naisilta, että se olisi suotavaa. Sellaisen tunteen luominen on ehdottomasti naisten vastuulla kyllä. Voi tietysti olla, että minä vain olen niin ruma tai jotain, ettei minulle vinkata koskaan. Silmiin katsotaan kyllä silloin tällöin pidempään, mutta ei se oikein riitä vielä ja on muutenkin monitulkintainen ele.
Kokeile enskerralla näyttää kieltä tai keskaria, mieluiten yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei uskalla naista edes lähestyä?
Luojan kiitos nykyään on vaihtoehtoja. Suomipojat saa mun puolesta leikkiä prinsessaa ihan rauhassa
Miehet pelkää naisten lähestymistä ihan kaikkialla, ainakin länsimaissa. Tämä on ihan fakta.
Moni epävarma mies uskaltaa lähestyä ja moni itsevarma ei uskalla. Ei liity mitenkään siihen kuka leikkii prinsessaa ja kuka ei. Eräskin kaverini, kun aikoinaan opetteli iskemään naisia keskellä päivää, sanoi että siinä meni törkeän kauan ja välillä sydän jätti lyöntejä välistä kun yritti kävellä naisen luo. Ja kyseessä on muuten aika itsevarma kaveri, jolla on nykyään naisia vaikka kuinka.
Oikeastaan prinsessoja ovat tässä ne naiset, joiden mielestä kyky lähestyä naista erottelee miehet prinsessoihin ja normaaleihin. Ehkä jossain arabimaissa miehet eivät pelkää naisten iskemistä, kun siellä naisten asemakin on vähän erilainen. Muualla normimiehellä menee pupu pöksyyn ja lähinnä paatuneimmat pelimiehet uskaltaa aina selvinpäin mennä naisen luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos nykyään on vaihtoehtoja. Suomipojat saa mun puolesta leikkiä prinsessaa ihan rauhassa
Minulle tuli mieleen että mikä tuollaisen miehen muu kyvykkyys sitten on. Itse en kaipaa mitään perässävedettävää. En ole lainkaan sitä sorttia joka jaksaisi potkia ukkoaan eteenpäin joka käänteessä. Ne ajat on minun osaltani eletty.
Haluat siis parisuhteeseen miehen, jolla on kyky ja into lähestyä muita naisia? No, halunsa ja kriteerit kumppaniehdokkaille ne on kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua pokailla miehiä. Jos on silmäpeliä ollut niin oletan että mies lähestyy. Harvoin näin käy.. suomalaiset miehet on ujoja.
suomiehet vilkuilee, mutta ei tuu juttelemaan
Se on sitä flirttiä päivään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, päivän paras viesti :)
Ensinnäkin: Tuskinpa kovinkaan moni niistä aloitteen tekevistä mamumiehistä täyttää suominaisten seurustelukumppanille asettamia kriteerejä, kuten hyvässä työssä oleva ja naista arvostava.
Ja toiseksi: Tuskinpa niitä aloitteen tekeviä mamumiehiäkään jokaiselle naiselle riitä.
Annoit kuvan Suomesta jossa jokainen nainen löytää helposti mieleisensä miehen tekemättä mitään. Onneksi asia ei ole oikeasti noin. Muuten muuttaisin ulkomaille, jos kaikki suominaiset ajattelisivat kuten sinä, ja istuisivat vaan perseellään ja odottaisivat miehen tekevän aloitteen.......
Ei 16v tytöt kaipaa hyvässä työssä käyvää tai naista arvostavaa miestä. Eikä toisaalta eläkeikää lähentelevät naiset. Nuo tuossa mamujen kanssa näyttää lähinnä hengaavan sikäli kun joku niiden kanssa hengaa.
Luuserimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, päivän paras viesti :)
Ensinnäkin: Tuskinpa kovinkaan moni niistä aloitteen tekevistä mamumiehistä täyttää suominaisten seurustelukumppanille asettamia kriteerejä, kuten hyvässä työssä oleva ja naista arvostava.
Ja toiseksi: Tuskinpa niitä aloitteen tekeviä mamumiehiäkään jokaiselle naiselle riitä.
Annoit kuvan Suomesta jossa jokainen nainen löytää helposti mieleisensä miehen tekemättä mitään. Onneksi asia ei ole oikeasti noin. Muuten muuttaisin ulkomaille, jos kaikki suominaiset ajattelisivat kuten sinä, ja istuisivat vaan perseellään ja odottaisivat miehen tekevän aloitteen.......
Kolmikymppiset mamumiehet tekee suomalaisille palvelukset, kun korkkaa teinitytöt siinä ostarihengausiässä. Ei jää suomalaisille miehille enää sitä vaivaa ja sitten muutaman vuoden päästä vakavemman suhteen tullessa kyseeseen, nämä tytöt ovat jo valmiiksi korkattuja
Ei 16v tytöt kaipaa hyvässä työssä käyvää tai naista arvostavaa miestä. Eikä toisaalta eläkeikää lähentelevät naiset. Nuo tuossa mamujen kanssa näyttää lähinnä hengaavan sikäli kun joku niiden kanssa hengaa.
Seuraa voi saada kahdella tavalla, joista molemmissa on plussia ja miinuksia.
1. Ei tee itse mitään ja katsoo, ketkä lähestyvät seuranhakutarkoituksessa. Plussaa: Voi itse päättää sanooko kyllä vai ei eli ei tarvitse pelätä torjuntaa kun toinen ottaa riskin. Miinusta: Voi valita vain niiden joukosta, jotka tekevät tuttavuutta. Valitettavasti pahimmat ääliöt ovat yleensä kaikkein aktiivisimpia itsensä tyrkyttäjiä, eli valikoima on alun alkajaan heikko. Myös kulttuuri vaikuttaa eli lähestyjissä on tietenkin eniten niitä, joiden kulttuuriin aktiivinen lähestyminen kuuluu ja vähiten niitä, jotka eivät halua pilata toisen iltaa ei-toivotulla tyrkylläololla.
2. Valitsee itse ne ihmiset joita lähestyy seuranhakutarkoituksessa. Plussaa: Voi itse päättää siitä ketä haluaa lähestyä eli välttää alun alkaen pahimmat ääliöt, sekopäät ja juopot. Toisen passiivisuus ei ole este lähestymiselle. Miinusta: Pääsee kokemaan torjuntoja. Jos seuranhakija on mies niin hän voi päästä kokemaan paljon torjuntoja.
Omasta ulkonäöstä ja muista ominaisuuksista riippuen voi olla, että ainoa mahdollinen tapa saada seuraa on tuo kakkonen. "Suomimiesten" on ymmärrettävä, että seuraa saadakseen nykyään ei enää voi jäädä passiiviseksi ihan omasta ujoudesta tai torjuntojen pelosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset ovat lannistaneet suomimiehet jo ennakkoon. Ei kannata yrittää kun tyhjän saa pyytämättäkin.
Juuri näin. Suomen naiset ovat tosi itsetietoisia ja kiimaisia. Jos haluaa erilaisen ja aika nätin naisen - naisen, joka ei niin korosta itseään ja on silti kaunis - niin ei ole helppo löytää. Toki on myös miehiä, jotka haluavat juuri tuollaisen naisen kuin valtaosa on.
Vierailija kirjoitti:
Moi ap! Yksi syy sille miksi harrastan nettideittailua on se, että siinä ympäristössä naisia saa lähestyä.
Katsoppas, ympärilläni on kauniita ja älykkäitä naisia. Töissä ja harrastuksissa. Mukavat ovat kaikki varattuja ja sinkut ovat useimmin varmuudenvuoksi naama rutussa, varmaan siksi, että tietävät minun olevan sinkku. Ilmeellä viestitään, ettei tarvii yrittää. Ovat mukavia varatuille.
Baareissa saa myös lähestyä naisia, mutta olen kohta 40 ja ei minun ikäiset juuri käy baareissa. En minäkään, koska pitäisi käydä yksin.
No. En ole ujo. Mutta missä ympäristössä naisia on lupa lähestyä? Vastaappa? Ainoastaan baarissa ja nettideiteillä ja niissä sinkkunaiset käyttäytyvät kuin nirppanokkaiset prinsessat. Varattujen kanssa on aina hauskempaa.
Me ei olla urpoja, eikä ujoja. Me kunnioitetaan julkisessa elämässä mm töissä ja harrastuksissa naisten rauhaa ja itsemääräämisoikeutta ja kohdataan teidät tasapuolisina kumppaneina. Etkö antaisi sille arvoa?
Se on vaan meidän kulttuuria. Ulkomailla olen itsekin yrittänyt käyttäytyä machommin ja mm iskenyt naisen kadulla, mutta se oli kulttuurissa, jossa naiset käyttäytyvät niin kuin eivät lähtökohtaisesti vihaisi miehiä.
Mutta tahtoisin tietää. Vinkkejä. Missä naisia on lupa lähestyä? Olen maininnut baarit ja nettideitit. Onko mitään muuta?
(Naureskelen jo mielessäni alapeukuttajille)
Kirjoitat asiaa. Feminismi on todellakin tehnyt suomalaisnaisten suhtautumisen miehiin huomattavasti varautuneemmaksi ja pahimmillaan negatiivisemmaksi verrattuna maihin, joissa tätä ei juuri ole. Tämän näkee konkreettisesti matkustaessa.
Haluatteko te naiset sitten sitä, että teille kokoajan flirttaillaan ja ehdotellaan? Esim. ensimmäinen kommentoija, jonka mielestä miehet on muuttuneet 'nööseiksi', tuntuisi haluavan kulttuuria, jossa naiset on kokoajan huomion kohteena. Kommentoija ei tunnu ymmärtävän naisten käytöksen osuutta tälle Suomen meiningille.
Vanhassa laulussa muuten sanotaan 'jos hymyhuulet sulla on, niin kullan kyllä saat'
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko te naiset sitten sitä, että teille kokoajan flirttaillaan ja ehdotellaan? Esim. ensimmäinen kommentoija, jonka mielestä miehet on muuttuneet 'nööseiksi', tuntuisi haluavan kulttuuria, jossa naiset on kokoajan huomion kohteena. Kommentoija ei tunnu ymmärtävän naisten käytöksen osuutta tälle Suomen meiningille.
Vanhassa laulussa muuten sanotaan 'jos hymyhuulet sulla on, niin kullan kyllä saat'
jos menee juttelemaan niin ei se tarvitse heti olla flirttailua tai ehdottelua! Mikähän siinä pelottaa mennä naisille juttelemaan, ihmisiähän vain ollaan
Kyllä naiset tekee aloitteita, mutta se on semmosta että hivuttaudutaan eteen seisomaan jne. Aika usein on näitä että tullaan vaan johonkin lähelle seisomaan, yleensä vielä selkä mieheen päin ja toivotaan että mies tekisi sen oikean aloitteen.