Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomimiehet ei lähesty

Vierailija
09.04.2016 |

paitsi ehkä kännissä.. Ei tule juttelemaan selvinpäin, ainoastaan ulkomaalaiset miehet tulevat.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, no lähestytkö itse suomimiehiä?

Jos et ole järjettömän ruma tai järjettömän lihava niin takuulla löydät suomimiehen tekemällä itse aloitteen.

-mies29-

Miesten mukaan aloitteen tekevän naisen on pakko olla epätoivoinen tai muuten vaan omituinen. Seksiin voi aina käyttää, mutta ei harkita sen vakavempaa.

Vierailija
22/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomimiehistä on tullut hiukan nöösejä. 

Passiivinen miehen aloitetta odottava nainen ei enää kiinnosta.

Naisten kannalta tämä on huolestuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä.ulkomailla koko ajan lähestytään mutta Suomessa ei.kännissä on puhnumeroo pyydetty mutta siihen se on jäänyt.mä oon koulutettu ja kaunis eikä ikinä ollut poikaystävää mutta mun ujoilla ja vähemmän näyttävillä kavereilla on.yks poika kyl yläasteella piiritti mut eipä siit mitää tullu...suomimiehet on usein semmosii että pannaan ja sit karkuun nopeesti.pk-seudulla on kyl helpompaa ja lähestytään jotenkin luontevammin.

Vierailija
24/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen kun kokee jo katseenkin seksuaalisena häirintänä, niin kuinka kuvittelet että sinua uskaltaisi kukaan sitten lähestyäkään? Kiitä feministejä ja miesvihaajia.

Vierailija
25/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole järjettömän ruma tai järjettömän lihava niin takuulla löydät suomimiehen tekemällä itse aloitteen.

-mies29-

Miesten mukaan aloitteen tekevän naisen on pakko olla epätoivoinen tai muuten vaan omituinen. Seksiin voi aina käyttää, mutta ei harkita sen vakavempaa.

Ja suomalaiset naiset eivät pidä aloitteen tekeviä miehiä epätoivoisina?:D

Vierailija
26/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies29-

Ja mihin tämä väite perustuu? Pari kaksi miestä vuosien varrella kirjoittanut noin jollain nettisivustolla vai?

Kyllä suurin osa miehistä pakahtuisi onnesta jos edes joskus joku nainen tulisi ja iskisi heidät.

Todisteena siitä on lukuisat lehtien jutut joissa on tutkittu sitä mitä miehet haluavat naiselta, ja aina siellä korostetaan sitä toivetta että naiset tekisivät niitä aloitteita.

-mies-

Vierailija
27/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin olen passiivinen ja ilman seuraa kuin itse aktiivinen ja ajaudun vain jonkun miehen panoleluksi.

Vierailija
28/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehethän pitävät itseään niin tasokkaina, että ei voi lähestyä naisia :D Ja silloinkin jos lähestyy ja saa pakit, täytyy varmuudella huoritella ettei vaan kukaan luule ettei ole kunnon äijjjä.

Tai sitten toisin päin. Mielestäni Suomessa on keskimäärin erittäin maanläheiset miehet, jotka eivät ainakaan liikoja kuvittele itsestään. 

Päivän vitsi.

Oikeastiko?

Kyllä minun mielestäni vanhan liiton kasvatus yhä edelleen näkyy suomalaisissa miehissä. Täällähän aina opetettu pojille pienestä saakka, etteivät he ole mitään verrattuna "sota veteraaneihin jotka pelasti isäm maan" eivätkä ainakaan paavo nurmeen, löysät paskat osaa edes juosta niin kuin ennen!!

Muut miehet tuulettelevat ja juhlivat jos voittavat urheilukisoissa. Ei Suomimies. Joskaan ihan Seppo Räty -linjalla ei sentään enää mennä täälläkään. 

Vierailija
29/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministisen kasvatuksen tulosta. Kun jo lapsesta asti opetetaan että naisia ei saa ahdistella ja toitotetaan että naiset ei mene baariinkaan etsimään miestä vaan pitämään hauskaa kavereiden kanssa ja hyi yök kaikkia miehiä jotka kehtaakin lähestyä.

Lähestymistapojakin on erilaisia. Kovin moni nainen ei esim. pidä siitä, jos mies aloittaa "lähestymisen" tarttumalla perseeseen kiinni tai tuijottamalla tissejä ja kommentoimalla jotain niistä. Tämä on ahdistelua.

Jos sen sijaan lähestyy naista jollain ei pervolla keskustelunaloituksella, niin veikkaan, että valtaosa naisista ei tällaista ahdisteluna pitäisi. Tässäkin tilanteessa pitää kuitenkin osata sitten perääntyä, jos nainen sanoo, ettei kiinnosta.

Vai onko suomimiesten lähestyminen oikeasti niin kahtiajakoinen, että joko ollaan heti tarttumassa perseeseen kiinni (=naisten ahdistelua) tai sitten ei lähestytyä ollenkaan?

Vierailija
30/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juu harmi, että eivät uskalla selvinpäin lähestyä. Yksi mukavanoloinen ilmeisesti suomenruotsalainen nuorimies minua lähestyi kun viimeksi olin baarissa marraskuussa. Oikein fiksusti lähestyi, ei mitenkään päällekäyvästi. Jätti minulle käyntikorttinsa. Olisin varmasti ottanut yhteyttä, mutta taisin olla vähän liian vanha hänelle. Hän olin ehkä 25 ja minä 29. Hän olisi kyllä ansainnut tietää, että minä ihan aidosti pidin häntä viehättävänä.

Mutta kannattaa tosin naisenakin lähestyä miehiä. Itse olen varovaisesti yrittänyt vihjata eräälle miehelle kiinnostusta. Vähän pientä flirttiä tullut sieltä takaisin. Ei haittaa, vaikka häntä ei enempää kiinnostaisikaan, mutta toivottavasti tulee edes vähän hyvä mieli, siitä että joku pitää häntä mukavana.

Vierailija
31/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies29-

Ja mihin tämä väite perustuu? Pari kaksi miestä vuosien varrella kirjoittanut noin jollain nettisivustolla vai?

Kyllä suurin osa miehistä pakahtuisi onnesta jos edes joskus joku nainen tulisi ja iskisi heidät.

Todisteena siitä on lukuisat lehtien jutut joissa on tutkittu sitä mitä miehet haluavat naiselta, ja aina siellä korostetaan sitä toivetta että naiset tekisivät niitä aloitteita.

-mies-

Olen lukenut miesvaltaisia foorumeita monia vuosia, joten aika pitkän kokemuksen perusteella. Olen tehnyt aloitteita miehille eikä niistä mitään tullut. En aio aio nöyryyttää itseäni tekemällä miehelle aloitteen kun omalla kohdalla ne ovat tuhoontuomittuja.

Kun miehet ovat tehneet minulle aloitteita ovat he olleet vakavalla mielellä liikkeellä.

Vierailija
32/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Vierailija
33/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies29-

Keiden kaikkien miesten? Kuka viimeksi kertoi sinulle näin?

Vierailija
34/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen kun kokee jo katseenkin seksuaalisena häirintänä, niin kuinka kuvittelet että sinua uskaltaisi kukaan sitten lähestyäkään? Kiitä feministejä ja miesvihaajia.

Kyllä sen nyt jumalauta näkee kuka nainen saattaisi lähentelylle lämmetä. Ei ehkä kannata sitä norsunvittunaamaista vasemmistoliiton tai vihreiden kansanedustajalta näyttävää lähteä ekana pokaamaan... Nämä kun osaa kiertää niin ihan hyvin menee. 

Vierailija
35/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat ihan itse lähestyä sellaisia miehiä jotka kiinnostavat. Säästyy kaikilta aikaa ja vaivaa ja turhia pakkeja.

Vierailija
36/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin olen passiivinen ja ilman seuraa kuin itse aktiivinen ja ajaudun vain jonkun miehen panoleluksi.

No jo on teoria sinulla :) Viitsisitkö avata vähän enemmän, että miten naisen tekemä aloite johtaa yleisesti panoleluksi joutumiseksi?  Lisäksi yleensä ollaan iloisia jos mies on hyvin seksuaalinen.

Jos ihan vaikka työpaikalla teet aloitteen sellaiselle miehelle jonka olet tuntenut jo pitkään niin eiköhän ole hyvät mahdollisuudet että saat sillä aloitteellasi itsellesi hyvän puolison. Ei niitä aloitteita tarvitse pelkästään paikallisessa räkälässä tehdä.

Vierailija
37/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies29-

-mies-

Olen lukenut miesvaltaisia foorumeita monia vuosia, joten aika pitkän kokemuksen perusteella. Olen tehnyt aloitteita miehille eikä niistä mitään tullut. En aio aio nöyryyttää itseäni tekemällä miehelle aloitteen kun omalla kohdalla ne ovat tuhoontuomittuja.

Kun miehet ovat tehneet minulle aloitteita ovat he olleet vakavalla mielellä liikkeellä.

Miesvaltaiset foorumit vuosien varrella. Joopa joo. Veikkaanpa että jos nyt etsisin yhdenkin tällaisen kommentin niin aika kauan saisit hakea. Muistan että suomi24:ssä joku nimim. alfauros tms. oli sitä mieltä että naiset ei saa tehdä aloitteita, mutta siinäpä se.

Vierailija
38/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen nyt jumalauta näkee kuka nainen saattaisi lähentelylle lämmetä. Ei ehkä kannata sitä norsunvittunaamaista vasemmistoliiton tai vihreiden kansanedustajalta näyttävää lähteä ekana pokaamaan... Nämä kun osaa kiertää niin ihan hyvin menee. 

Tämä!

Myönnän tosin, ettei minua haittaa sekään jos nainen kieltäytyy. Ei löydy yhtään itsesuojeluvaistoa tässä kohtaa :D

Täytyy olla todellinen sosiaalinen pökkelö jos ei osaa yhtään katsoa, että tuolta saattaisi irrota muutakin kuin ahdistelusyyte. Ihmettelen myös, että eikö nämä naisten tylyydestä valittavat miehet tee lainkaan mitään "tiedustelua" katseella ja havainnoimalla miten nainen siihen reagoi! Ovatko nämä yhtä kömpelöitä muissakin sosiaalisissa tilanteissa? Palaverissa heitätte asiakkaan isolle kiholle jonkun pieruhuumoriläpän, vaikka äijä olisi kuiva kuin hapankorppu? 

Vierailija
39/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pari kertaa olen ollut liikkeellä sillä, että kattelen samalla naista.  Ekalla kerralla ilmeisesti lähdin liian aikaisin liikkeelle koska baareissa ei ollut naisväkeä juurikaan, en kuitenkaan jaksanut tuntikausia odotella. Toisella kertaa lähdin lauantaina iltana klo 21 liikkeelle, nyt oli jo naisiakin jonkin verran.  Mutta yksikään nainen ei ollut erityisemmän rennonnäköinen tai olivat keskittyneet ystäviinsä.  Myöskään yksikään nainen ei vilkaisutkaan minua kohti.  

Arvioin että pakit olisi tullut jos olisin lähtenyt näille juttelemaan. Parasta olisi keskustella sellaisen kaveriporukoiden kanssa mitkä ovat vain lähteneet  pitämään hauskaa keskenään, siihen ryhmään pääsisi helpommin mukaan.   jos ovat likaan omiin ystäviinsä keskittyneet, siihen ei kannata kokemuksen mukaan yrittää vääntäytyä.

Vierailija
40/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omakin kokemus kertoo, ettei miehiä kannata lähestyä, jos on tositarkoituksella liikkeellä. Pelkkiä huonoja kokemuksia aloitteellisuudesta, sen sijaan kaikki parisuhteeni ovat alkaneet miehen aloitteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi