Suomimiehet ei lähesty
paitsi ehkä kännissä.. Ei tule juttelemaan selvinpäin, ainoastaan ulkomaalaiset miehet tulevat.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ihastuu miehiin ketkä on itsevarmoja eli tulevat juttelemaan naisille.
Naisille on myös yhtä tärkeetä päästä mittaamaan suosiotaan. Jos pääsee mahdollisimman monelle sanomaan että "Suksi kuuseen, mulkku" niin se nostaa naisen sosiaalista statusta muiden naisten silmissä. Eli toisin sanoen suoraan tai välillisesti naiset nauttii miesten "lyömisestä".
Kyllä tuota miehetkin harrastaa. Varsinkin vähän vähemmän hyvännäköiset tuntuvat saavansa elämänsä orgasmin kun saavat edes joskus antaa naiselle pakit.
Itse yritän yleensä vain iskeä itseäni nuorempia hyvännäköisiä miehiä. Vaikka ei natsaisi niin saan edes tyylikkäät pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei uskalla naista edes lähestyä?
Luojan kiitos nykyään on vaihtoehtoja. Suomipojat saa mun puolesta leikkiä prinsessaa ihan rauhassa
Minulle tuli mieleen että mikä tuollaisen miehen muu kyvykkyys sitten on. Itse en kaipaa mitään perässävedettävää. En ole lainkaan sitä sorttia joka jaksaisi potkia ukkoaan eteenpäin joka käänteessä. Ne ajat on minun osaltani eletty.
Onko kaikki miesten iskemät naiset sitten perässä vedettäviä? Vai koskeeko tämäkin vain miehiä tässä tasa-arvon kulta-ajassa.
Laitan tähän väliin miehen kommentin, sori siitä. Jostain syystä naisissa on aika vähän tossukoita, pakko tunnustaa. Jotkut voivat olla vähän ujoja tms. mutta kokemukseni mukaan hekin sitten tottuessaan ovat aika "päsmäreitä". Ylipäätään lienee tilastollinen fakta, että harvemmin naiset jättävät asioitaan hoitamatta. Ei taida olla edes olemassa stereotyyppiä, tai karikatyyriä perässä vedettävästä naisesta. Se laahattava kuvataan aina mieheksi.
Enpä tiedä mikä tässä on taustalla.
Vierailija kirjoitti:
En halua pokailla miehiä. Jos on silmäpeliä ollut niin oletan että mies lähestyy. Harvoin näin käy.. suomalaiset miehet on ujoja.
suomiehet vilkuilee, mutta ei tuu juttelemaan
Vierailija kirjoitti:
En halua pokailla miehiä. Jos on silmäpeliä ollut niin oletan että mies lähestyy. Harvoin näin käy.. suomalaiset miehet on ujoja.
Mutta ujous on joidenkin naisten mielestä söpöä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ihastuu miehiin ketkä on itsevarmoja eli tulevat juttelemaan naisille.
Naisille on myös yhtä tärkeetä päästä mittaamaan suosiotaan. Jos pääsee mahdollisimman monelle sanomaan että "Suksi kuuseen, mulkku" niin se nostaa naisen sosiaalista statusta muiden naisten silmissä. Eli toisin sanoen suoraan tai välillisesti naiset nauttii miesten "lyömisestä".
Tuonkin voi kääntää positiiviseksi, eli olet toiminnallasi onnistunut antamaan ainakin yhdelle naiselle statuksenkorotusta.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos nykyään on vaihtoehtoja. Suomipojat saa mun puolesta leikkiä prinsessaa ihan rauhassa
Hah, päivän paras viesti :)
Ensinnäkin: Tuskinpa kovinkaan moni niistä aloitteen tekevistä mamumiehistä täyttää suominaisten seurustelukumppanille asettamia kriteerejä, kuten hyvässä työssä oleva ja naista arvostava.
Ja toiseksi: Tuskinpa niitä aloitteen tekeviä mamumiehiäkään jokaiselle naiselle riitä.
Annoit kuvan Suomesta jossa jokainen nainen löytää helposti mieleisensä miehen tekemättä mitään. Onneksi asia ei ole oikeasti noin. Muuten muuttaisin ulkomaille, jos kaikki suominaiset ajattelisivat kuten sinä, ja istuisivat vaan perseellään ja odottaisivat miehen tekevän aloitteen.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos istut hiljaa nurkassa ja hymyilet naiselle silloin tällöin et todennäköisesti tule saamaan sitä naista itsellesi
Vierailija kirjoitti:
no nyt.
sinä taas kuulostat juuri sellaiselta naiselta, jota en todellakaan haluaisi.
ja kun täällä on jo todettu yhteen ääneen että on epäreilua naisilta vaatia miehiltä aloitteen tekoa kun kaikessa muussakin halutaan yhteiskunta tasa-arvoiseksi, niin miksi koet silti ansaitsevasi aloitteen mieheltä, kun miehet haluavat yhtä paljon naisilta aloitteita?
ei hyvää päivää. jos naiset ajattelevat jatkossakin kuten tuon viestin kirjoittaja niin tämä yhteiskunta ei vaan tule toimimaan. sinkkuja tulee olemaan jatkossa ihan hirvittävä määrä.
-mies29-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Terkuin:
90% naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten suomalaista miestä kannattaa lähestyä? Olen itselleni iskenyt venäläisen miehen ihan vain hymyilemällä ja menemällä kehumaan vihreitä silmiä :) meni vähän hämilleen kun suomalainen nainen tuli näin hänelle vähän hassulla venäjän kielellä juttelemaan ja taisi se sitten lopulta olla hän, joka pyysi minua treffeille.
Kirjoitin siis tämän ja olisin ihan tosissani halunnut kuulla miesten mielipiteitä, miten haluaisivat että heitä lähestytään.
EN voi puhua jokaisen miehen puolesta, mutta kyllä melkein minkälainen aloite tahansa käy, kunhan se nyt ei ole jonkun aivan räkäkännissä olevan naisen örvellystä tyyliin "Kelpaiskos pillu pojalle?" Vähän tietysti paikasta riippuen vois vaikka tervehtiä, tulla viereen istumaan ja kysyä että saako kysyä millä asioilla täälläpäin, tai jotain muuta normaalia. Ei siinä mitään iskulauseita tarvita. Kunhan vaan tulis juttelemaan.
Useampikin nainen on minulle tunnustanut, että suhtautuu eri tavalla, jos ulkomaalainen mies tulee juttelemaan verrattuna siihen, jos suomalainen tulee ihan selvänä juttusille päiväsaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli mieleen että mikä tuollaisen miehen muu kyvykkyys sitten on. Itse en kaipaa mitään perässävedettävää. En ole lainkaan sitä sorttia joka jaksaisi potkia ukkoaan eteenpäin joka käänteessä. Ne ajat on minun osaltani eletty.
Onko kaikki miesten iskemät naiset sitten perässä vedettäviä? Vai koskeeko tämäkin vain miehiä tässä tasa-arvon kulta-ajassa.
Laitan tähän väliin miehen kommentin, sori siitä. Jostain syystä naisissa on aika vähän tossukoita, pakko tunnustaa. Jotkut voivat olla vähän ujoja tms. mutta kokemukseni mukaan hekin sitten tottuessaan ovat aika "päsmäreitä". Ylipäätään lienee tilastollinen fakta, että harvemmin naiset jättävät asioitaan hoitamatta. Ei taida olla edes olemassa stereotyyppiä, tai karikatyyriä perässä vedettävästä naisesta. Se laahattava kuvataan aina mieheksi.
Kai siinä on se, että jos mies haluaa saavuttaa jotain, se tekee sen. Jos nainen haluaa saavuttaa jotain, se pistää miehen tekemään sen. Täten jos miestä ei kiinnosta saavuttaa naisen haluamaa asiaa, sitä pitää potkia perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos istut hiljaa nurkassa ja hymyilet naiselle silloin tällöin et todennäköisesti tule saamaan sitä naista itsellesi
Edellisellä sivulla sanottiin ihan toista. Ettei miehen tarvitse tehdä elettäkään naisen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Useampikin nainen on minulle tunnustanut, että suhtautuu eri tavalla, jos ulkomaalainen mies tulee juttelemaan verrattuna siihen, jos suomalainen tulee ihan selvänä juttusille päiväsaikaan.
Täysin uskottavaa. Kyllä minäkin suhtaudun ulkomaalaisten naisten lähestymisiin selvinpäin eri tavalla kuin vastaaviin suomalaisnaisten tekeminä.
Ota ap sitten ulkomaalainen. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai siinä on se, että jos mies haluaa saavuttaa jotain, se tekee sen. Jos nainen haluaa saavuttaa jotain, se pistää miehen tekemään sen. Täten jos miestä ei kiinnosta saavuttaa naisen haluamaa asiaa, sitä pitää potkia perseeseen.
Let's face it (pahoittelut, en tiedä mikä on suomenkielinen vastine): naiset tekevät. Naiset opiskelevat hyvin arvosanoin, naiset menevät töihin, naiset jopa etenevät työssään, naiset matkustelevat, naiset harrastavat ja jopa menestyvät niissä harrastuksissaan. Miehestä riippumatta. Minusta tuntuu, että itseasiassa suurempi osa naisista ottaa elämänsä omiin käsiinsä kuin miehistä. Monessa miehessä, ei tietenkään kaikissa, on vähän sellaista vikaa, että oletetaan asioiden riippuvan muista ihmisistä.
yleensä kun selvin päin lähestyy ja kysyy suoeaan treffeille, niin vastauksena on hätävale, esim. "seurustelen".
Näitä kun tulee kaksikin peräjälkeen, niin helposti menee 5 vuotta ilman mitään kiinnostusta lähestyä yhtään ketään.
En lähesty, koska en saa ikinä vinkkiä naisilta, että se olisi suotavaa. Sellaisen tunteen luominen on ehdottomasti naisten vastuulla kyllä. Voi tietysti olla, että minä vain olen niin ruma tai jotain, ettei minulle vinkata koskaan. Silmiin katsotaan kyllä silloin tällöin pidempään, mutta ei se oikein riitä vielä ja on muutenkin monitulkintainen ele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no nyt.
sinä taas kuulostat juuri sellaiselta naiselta, jota en todellakaan haluaisi.
ja kun täällä on jo todettu yhteen ääneen että on epäreilua naisilta vaatia miehiltä aloitteen tekoa kun kaikessa muussakin halutaan yhteiskunta tasa-arvoiseksi, niin miksi koet silti ansaitsevasi aloitteen mieheltä, kun miehet haluavat yhtä paljon naisilta aloitteita?
ei hyvää päivää. jos naiset ajattelevat jatkossakin kuten tuon viestin kirjoittaja niin tämä yhteiskunta ei vaan tule toimimaan. sinkkuja tulee olemaan jatkossa ihan hirvittävä määrä.
-mies29-
Johan sanoin ettei tarvitse tehdä aloitteita. Minulle on täysin ok jos joku mies ei ole minusta kiinnostunut.
Voitko vähän avata millä tavalla muu kyvykkyys olisi sitten heikompi?