Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomimiehet ei lähesty

Vierailija
09.04.2016 |

paitsi ehkä kännissä.. Ei tule juttelemaan selvinpäin, ainoastaan ulkomaalaiset miehet tulevat.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pekka666 kirjoitti:

Nyt pari kertaa olen ollut liikkeellä sillä, että kattelen samalla naista.  Ekalla kerralla ilmeisesti lähdin liian aikaisin liikkeelle koska baareissa ei ollut naisväkeä juurikaan, en kuitenkaan jaksanut tuntikausia odotella. Toisella kertaa lähdin lauantaina iltana klo 21 liikkeelle, nyt oli jo naisiakin jonkin verran.  Mutta yksikään nainen ei ollut erityisemmän rennonnäköinen tai olivat keskittyneet ystäviinsä.  Myöskään yksikään nainen ei vilkaisutkaan minua kohti.  

Arvioin että pakit olisi tullut jos olisin lähtenyt näille juttelemaan. Parasta olisi keskustella sellaisen kaveriporukoiden kanssa mitkä ovat vain lähteneet  pitämään hauskaa keskenään, siihen ryhmään pääsisi helpommin mukaan.   jos ovat likaan omiin ystäviinsä keskittyneet, siihen ei kannata kokemuksen mukaan yrittää vääntäytyä.

Pakko kommentoida tähän, että itse olen äärimmäisen ujo ja saatan näyttää hyvinkin vaikeasti lähestyttävältä enkä juurikaan uskalla katsoa ketään sillä silmällä baarissa, mutta jos joku mies tulisi mulle edes joskus juttelemaan, olisin varmasti todella imarreltu enkä takuulla antaisi pakkeja. Voisin kuvitella, että niiltä rennon näköisiltä naisilta voisi helpommin tulla pakit, koska rentoushan syntyy itsevarmuudesta.

Vierailija
42/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä omakin kokemus kertoo, ettei miehiä kannata lähestyä, jos on tositarkoituksella liikkeellä. Pelkkiä huonoja kokemuksia aloitteellisuudesta, sen sijaan kaikki parisuhteeni ovat alkaneet miehen aloitteesta.

Minulla taas ihan päinvastoin. Huonoja kokemuksia jos olen itse lähestynyt ja hyviä jos nainen on tehnyt aloitteen. Siksi en enää tee mitään aloitteita vaan annan naisten tehdä ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä omakin kokemus kertoo, ettei miehiä kannata lähestyä, jos on tositarkoituksella liikkeellä. Pelkkiä huonoja kokemuksia aloitteellisuudesta, sen sijaan kaikki parisuhteeni ovat alkaneet miehen aloitteesta.

Minulla taas ihan päinvastoin. Huonoja kokemuksia jos olen itse lähestynyt ja hyviä jos nainen on tehnyt aloitteen. Siksi en enää tee mitään aloitteita vaan annan naisten tehdä ne.

Suurin osa naisista odottaa, että mies tekee aloitteen, joten tuolla asenteella ei ehkä pääse kovin pitkälle.

Vierailija
44/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalainen yhteiskunta alkaa olla monessa asiassa tasa-arvoinen niin tässä suhteessa ei. Naiset eivät suostu luopumaan tavoitellun sukupuolen roolistaan vaan kaikki työ kuuluu edelleekin miehelle noin yleisellä tasolla, tietenkin poikkeuksia löytyy. Jos naisille edes ehdottaa toisenlaista lähestymistapaa vedotaan siihen että se on miehen velvollisuus ja se on suoranainen loukkaus kauniimpaa sukupuolta kohtaan.

Onneksi olkoon Martat! Myönnän teille "Vuosisadan jästipäät" -tittelin.

Vierailija
45/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista odottaa, että mies tekee aloitteen, joten tuolla asenteella ei ehkä pääse kovin pitkälle.

No ihan tarpeeksi pitkälle olen päässyt ja aina niitä aloitteen tekeviä naisia löytyy. Suurin osa toki ulkomaalaisia mutta aina välillä jotain ihan kantasuomalaisiakin.

Vierailija
46/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen sijaan kaikki parisuhteeni ovat alkaneet miehen aloitteesta.

Parikymppisenä voi tämä vielä onnistuakin, mutta mitä vanhemmaksi nainen tulee sitä epätodennäköisempää tämän onnistuminen on.

Juoppojen aloitteita voi toki tulla vielä silloinkin.

Vierailija
47/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo mummoikäinen ja seurannut pidemmän aikaa keskusteluja tästä aiheesta. Eli kun nuoret naiset eivät löydä miestä eivätkä nuoret miehet naista. Ja todennut, että oma sukupolveni pääsi tässä(kin) asiassa niin paljon helpommalla. Ei ollut kataloogeja, joista katsoa naaman perusteella, keneltä viitsisi edes kysyä "Mitä kuulu?". Nyt on tinderit, deittipalstat yms. Niin mitäs me tehtiin? No lähdettiin tansseihin. Istuttiin alas ja kun joku mies tuli pokkaamaan, niin jos nyt ei aivan ympäripäissään ollut, lähdettiin parketille. Jos mies oli mukava, osasi tanssia ja juttukin kenties luisti, lähdettiin uudelleen. Kun tuli naistenhaku, niin helmat heiluen painuttiin hakemaan nuoria miehiä parketille. Miehet tutustuivat naisiin ja naiset miehiin ihan luontevasti ilman, että tarvitsi miettiä näitä älyttömiä tasoja, mitä nykyisin nuoret ilmeisesti miettii. Kun muutamana lauantaina osui sama kiva mies/nainen samaan tanssiravintolaan ja parketilla tuli pyörähdettyä useamman kerran, niin se oli sitten siinä ja sulhas/morsiankandidaatti löydetty. 

Vierailija
48/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ja sinä et voi lähestyä miehiä, koska ________________________?

Se on miehen tehtävä lähestyä naista jos haluaa sen naisen. Piirittää niin kauan ennenkun saa sen naisen.

Tässä on päivän narsisti. Hassua, että iso osa suomalaisista naisista norsunluutorneissaan oikeasti ajattelee noin.

Vierailija
49/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, no lähestytkö itse suomimiehiä?

Jos et ole järjettömän ruma tai järjettömän lihava niin takuulla löydät suomimiehen tekemällä itse aloitteen.

-mies29-

Miesten mukaan aloitteen tekevän naisen on pakko olla epätoivoinen tai muuten vaan omituinen. Seksiin voi aina käyttää, mutta ei harkita sen vakavempaa.

Kumpi on oikeasti epätoivoisempi nainen? Sellainen joka käy ulkona ja tekee rohkeasti aloitteita vai sellainen joka itkee netissä siitä kun miehet eivät tee aloitteita?:D

Vierailija
50/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat kaikki kolme parisuhdetta ovat alkaneet naisen aloitteesta. 

Vierailija
51/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten suomalaista miestä kannattaa lähestyä? Olen itselleni iskenyt venäläisen miehen ihan vain hymyilemällä ja menemällä kehumaan vihreitä silmiä :) meni vähän hämilleen kun suomalainen nainen tuli näin hänelle vähän hassulla venäjän kielellä juttelemaan ja taisi se sitten lopulta olla hän, joka pyysi minua treffeille.

Vierailija
52/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehethän pitävät itseään niin tasokkaina, että ei voi lähestyä naisia :D Ja silloinkin jos lähestyy ja saa pakit, täytyy varmuudella huoritella ettei vaan kukaan luule ettei ole kunnon äijjjä.

Niin, tai on sitten toitotettu siitä ahdistelusta, ulkonäön kommentoimisesta jo niin paljon, että kukaan ei uskalla lähestyä, kun ei koskaan tiedä, mitä kukakin nainen pitää ahdistavana, ällöttävän tai ahdisteluna. Onhan täälläkin monia ketjuja päivässä, kuinka jollekin kassaneidille tai muulle on väärännäköinen mies alkanut juttelemaan jotain muuta kuin normi asiakaspalelujargonia, niin sitten tultu tänne kertomaan, kuinka ahdistavaa sellainen on

Vierailija
53/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, no lähestytkö itse suomimiehiä?

Jos et ole järjettömän ruma tai järjettömän lihava niin takuulla löydät suomimiehen tekemällä itse aloitteen.

-mies29-

Miesten mukaan aloitteen tekevän naisen on pakko olla epätoivoinen tai muuten vaan omituinen. Seksiin voi aina käyttää, mutta ei harkita sen vakavempaa.

Kumpi on oikeasti epätoivoisempi nainen? Sellainen joka käy ulkona ja tekee rohkeasti aloitteita vai sellainen joka itkee netissä siitä kun miehet eivät tee aloitteita?:D

Tämä.

Lisäksi, ei sellainenkaan nainen saa kovasti sympatioitani joka menee sinne baariin, mutta vain istumaan ja odottelemaan että se komealta näyttävä mies viereisessä pöydässä iskisi hänet, ja sitten kun tullaan kotiin itkemään kun ei saanut sitä miestä kun ei se ymmärtänyt tulla juttelemaan.

Vierailija
54/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset ovat lannistaneet suomimiehet jo ennakkoon. Ei kannata yrittää kun tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
55/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä.ulkomailla koko ajan lähestytään mutta Suomessa ei.kännissä on puhnumeroo pyydetty mutta siihen se on jäänyt.mä oon koulutettu ja kaunis eikä ikinä ollut poikaystävää mutta mun ujoilla ja vähemmän näyttävillä kavereilla on.yks poika kyl yläasteella piiritti mut eipä siit mitää tullu...suomimiehet on usein semmosii että pannaan ja sit karkuun nopeesti.pk-seudulla on kyl helpompaa ja lähestytään jotenkin luontevammin.

Sinulla saattaa olla huoran maine, varsinkin ulkomailla käynyt panetuttamassa itseäsi, niin kukaan mies ei etsi sinusta muuta kuin panoseuraa

Vierailija
56/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo mummoikäinen ja seurannut pidemmän aikaa keskusteluja tästä aiheesta. Eli kun nuoret naiset eivät löydä miestä eivätkä nuoret miehet naista. Ja todennut, että oma sukupolveni pääsi tässä(kin) asiassa niin paljon helpommalla. Ei ollut kataloogeja, joista katsoa naaman perusteella, keneltä viitsisi edes kysyä "Mitä kuulu?". Nyt on tinderit, deittipalstat yms. Niin mitäs me tehtiin? No lähdettiin tansseihin. Istuttiin alas ja kun joku mies tuli pokkaamaan, niin jos nyt ei aivan ympäripäissään ollut, lähdettiin parketille. Jos mies oli mukava, osasi tanssia ja juttukin kenties luisti, lähdettiin uudelleen. Kun tuli naistenhaku, niin helmat heiluen painuttiin hakemaan nuoria miehiä parketille. Miehet tutustuivat naisiin ja naiset miehiin ihan luontevasti ilman, että tarvitsi miettiä näitä älyttömiä tasoja, mitä nykyisin nuoret ilmeisesti miettii. Kun muutamana lauantaina osui sama kiva mies/nainen samaan tanssiravintolaan ja parketilla tuli pyörähdettyä useamman kerran, niin se oli sitten siinä ja sulhas/morsiankandidaatti löydetty. 

Ihana :) Maailma on tosiaan muuttunut noilta osin. Joskus sitä on vaikeaa selittää tuona aikana pariutuneille sukulaisille, miksen tunnu löytävän ketään.

Vierailija
57/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihastuu miehiin ketkä on itsevarmoja eli tulevat juttelemaan naisille. 

Vierailija
58/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla maailmassa naiset eivät pidä ongelmana sitä että miehet eivät tee aloitteita. Ovat enemmänkin ärsyyntyneitä siitä että heidän konservatiivinen kulttuurinsa rajoittaa naisten vapautta tehdä aloitteita. Suomalaisnaisilla tuntuu olevan ihan päinvastainen ongelma.

Vierailija
59/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehethän pitävät itseään niin tasokkaina, että ei voi lähestyä naisia :D Ja silloinkin jos lähestyy ja saa pakit, täytyy varmuudella huoritella ettei vaan kukaan luule ettei ole kunnon äijjjä.

Niin, tai on sitten toitotettu siitä ahdistelusta, ulkonäön kommentoimisesta jo niin paljon, että kukaan ei uskalla lähestyä, kun ei koskaan tiedä, mitä kukakin nainen pitää ahdistavana, ällöttävän tai ahdisteluna. Onhan täälläkin monia ketjuja päivässä, kuinka jollekin kassaneidille tai muulle on väärännäköinen mies alkanut juttelemaan jotain muuta kuin normi asiakaspalelujargonia, niin sitten tultu tänne kertomaan, kuinka ahdistavaa sellainen on

Tässä piilee myös vastaus siihen miksi moni tavallinen mies ei suoraan sanoen uskalla lähestyä naista. Nykyaikana on tosiaan yleistä että naiset rupeaa avautumaan ihan kohteliaasta lähestymisestä kun kerran ne mulkut on aikaisemmin huoritelleet ja tehneet vaikka mitä. Tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa monen työpaikka lepää nuhteettoman maineen varassa eikä sitä ole varaa jonkun random akan takia uhrata. Nykyään moni nainen pitää vielä blogeja sun muita ja netissä ansaittu ja ansaitsematon "maine" leviää nopeemmin kuin miehelle laskee paskat housuihin.

Vierailija
60/112 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihastuu miehiin ketkä on itsevarmoja eli tulevat juttelemaan naisille. 

Niin, mutta näitä itsevarmoja kolleja (jotka täyttäisivät vielä muitakin kriteereitä, kuten komea, pitkä, hyvä kroppa, hyvässä työssä, hauska, fiksu, kohtelias jne)  ei vaan taida riittää kaikille naisille.

Siinä vasta ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä